قفل هوشمند فلیپس

قفل فیلیپس

قفل فیلیپس ساخت کشور چین است. این قفل در واقع برادر دو قلوی قفل کاداس محسوب می‌شود. چرا که این دو برند شباهت‌های بسیار زیادی به هم دارند. ولی کمپانی تولید کننده سعی کرده که ظاهر هر برند را متفاوت خلق کند تا بتواند قیمت‌ها را متفاوت اعلام کنند. به همین دلیل در این مقاله تلاش خواهیم کرد قفل فیلیپس را مورد واکاوی قرار دهیم تا مشتریان عزیز در انتخاب قفل دیجیتال دچار اشتباه راهبردی نشوند.

انواع محصولات قفل دیجیتال فیلیپس

709-fvp
قفل فیلیپس DDL709-fVP
قفل دیجیتال فیلیپس alpha-vp-5hws
قفل فیلیپس alpha-vp-5hws
قفل دیجیتال فیلیپس DDL603E-5HWS
قفل فیلیپس DDL603E-5HWS
قفل دیجیتال فیلیپس DDL702-8HWS
قفل فیلیپس DDL702-8HWS
vp_cats
قفل فیلیپس DDL708 VP
fj_cats
قفل فیلیپس DDL702 FJ
3d_cats
قفل فیلیپس DDL702 3D
E_cats
قفل فیلیپس DDL702 E

قفل فیلیپس، قفل‌های دیجیتال دستگیره‌دار 

از مدل‌های دستگیره‌دار هوشمند قفل فیلیپس (Phlips Door Lock)، می‌توان به سه مدل قفل 7100، 7200 و 7300 اشاره کرد. تقریباً این سه قفل دارای روش سه گانه دسترسی (رمز، کارت و اثر انگشت) هستند. اما لازم به ذکر است که بدنه آن‌ها هیچ تفاوتی با قفل کاداس ندارند. البته می‌توان اذعان کرد بدنه تمامی قفل‌های چینی تقریباً یکسان است. در مجموع هرچند که این قفل‌های فیلیپس از نظر ظاهر شبیه قفل‌های پیشرفته امنیتی هستند، اما متأسفانه مانند کاداس از ضعف‌های بزرگ امنیتی برخوردار هستند. به‌عنوان نمونه این قفل‌ها هیچ کدام مجهز به قفل کودک نیستند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

این در حالی است که قیمت قفل دیجیتال این مدل‌ها نسبت به آپشن، جنس و مزایای آن‌ها بسیار بالا است. در صورتی که می‌توان با این قیمت‌ها یا کمی بیشتر قفل‌های بهتری را به دست آورد. به عنوان مثال می‌توان با کمی هزینه بیشتر، قفل دیجیتال یال و سامسونگ که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، تهیه نمایید. حتی با هزینه‌ای کمتر قفل دیجیتال روک که به صرفه‌تر و بهتر است، خریداری کرد.

قفل دیجیتال فیلیپس

مدل‌های پول و پوش قفل فیلیپس

از مدل‌های معروف پول و پوش قفل فیلیپس می‌توان به 9100 و 9200 اشاره کرد. هر چند که این دو مدل نسبت به دیگر مدل‌های فیلیپس از کیفیت بهتری برخوردار هستند. اما متأسفانه قیمت بالای این دو محصول به نسبت کیفیت و آپشن‌های آن‌ها بسیار بالا است. در حالی که می‌توان با پرداخت مبلغ مشابه، برندهای معتبر جهانی یال و سامسونگ را خریداری کرد. لازم به ذکر است که قیمت این مدل‌ها حدوداً از 250 دلار شروع می‌شوند.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، اگر به دنبال «امنیت، آرامش و راحتی» هستید، حتماً قفلی را انتخاب کنید که سال‌های سال این سه مؤلفه‌ها را برای شما به ارمغان آورد. در نتیجه سعی نمایید با همین مبلغ و یا کمی بیشتر صاحب قفل سامسونگ، یال و یا گیت‌من شوید.

کانال یوتوب قفل کارن

نبود قفل کودک (Safe Button) بزرگ‌ترین شکاف امنیتی قفل‌ فیلیپس

قفل کودک (Safe button) دکمه مکانیکی است.  علاوه بر جلوگیری از خروج کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر، امنیت خانه شما را در مقابل سارقان و افراد غیرمجاز نیز بالا می‌برد.

بنابراین می‌توان اذعان کرد که، اهمیت این دکمه امنیتی به حدی است که اگر قفل دیجیتالی که انتخاب می‌کنید فاقد این دکمه باشد، عملاً امنیت شما را در مقابل سارقان به صفر خواهد رساند. گویی درب منزلتان به روی همه سارقان و افراد غیرمجاز باز است. نداشتن قفل کودک، ورود سارقان به منزل را راحت می‌کند، بدون ایجاد کوچک‌ترین سر و صدا و تنها با استفاده از یک روش ساده وارد منازل می‌شوند و امنیت مالی و جانی شما را با خطراتی روبرو می‌کند.

البته قفل کودک حتما می‌بایست روی دستگیره دیجیتالی باشد و مراقب باشید تا حریم خصوصی را با قفل کودک اشتباه نگیرید. دکمه حریم خصوصی دکمه‌ای است که در صورت فعال کردن آن، از بیرون با وجود داشتن رمز یا کارت نمی‌توان قفل را باز کرد و برخی فروشندگان متاسفانه دکمه حریم خصوصی را به‌عنوان قفل کودک مطرح می‌کنند.

philips-digital-door-lock

نکات ضروری در انتخاب قفل فیلیپس

همان‌طور که بیان شد قیمت برخی از قفل فیلیپس نسبت به کیفیت آن بسیار بالاست.  به همین دلیل در انتخاب قفل چند مورد کلی را در نظر داشته باشید:

  • در هنگام خرید این موضوع را در نظر داشته باشید که با اندکی سرمایه‌گذاری بیشتر می‌توانید به‌جای یک قفل چینی صاحب یک قفل با کیفیت با برند (سامسونگ، یال و …) معتبر شوید.
  • به دلیل کیفیت پایین دستگیره هوشمند فیلیپس نسبت به برندهای کره‌ای، اروپایی و آمریکایی، بسیاری از فروشندگان از ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش خودداری می‌کنند. بنابراین در هنگام خرید این موضوع را در نظر بگیرد.

شرکت کارن در کنار ارائه بهترین برندهای دنیا مانند یال و سامسونگ، قفل فیلیپس را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. ما به نشانه احترام به نظرات شما و در نظر گرفتن قدرت خرید مشتریان عزیز، قفل‌های با کیفیت و قیمت بهتر نیز به ‌صورت اورجینال وارد و روانه بازار کرده‌ایم. تا تمام اقشار جامعه با توجه به قدرت خرید خود بتوانند از این محصولات امنیتی برای محافظت از درب ورودی خود استفاده کنند. لازم به ذکر است خدمات پس از فروش شرکت کارن برای تمام محصولات به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال صورت می‌گیرد.

نکات مهم در خرید قفل فیلیپس

بدون شک هنگام خرید حتماً باید نکات مهمی را در نظر گرفت. به نظر می‌رسد زمانی می‌توان به این نکات توجه کرد که معیارهای مشخص شود یا در نظر گرفته شود. چراکه این انتخاب قرار است که سالیان سال امنیت و آرامش شما را حفظ کند و توجه به آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند که خریدی مطمئن داشته باشید. از این‌رو در هنگام خرید قفل فیلیپس حتماً به موارد ذیل توجه نمایید:

سنجیدن هزینه:

بدون شک شرایط اقتصادی باعث شده که سنجیدن هزینه، اولویت همه مشتریان عزیز باشد. اما متأسفانه گاهی وقت‌ها سنجیدن هزینه، بدون توجه به مزایا، کیفیت و آپشن‌های محصولات بوده است و همین باعث شده محصولاتی از سوی مشتریان عزیز خریداری شود که ارزش خریدن نداشته‌اند. به عنوان مثال قیمت برخی محصولات مانند قفل دیجیتال فیلیپس به نسبت کیفیت آن‌ها بسیار بالا است؛ در حالی که با همان هزینه می‌توان قفل دیجیتال با کیفیت و طول عمر بیشتری را دریافت کرد.

قفل دیجیتال فیلیپس

انتخاب فروشنده:

قطعاً زمانی اعتماد متقابل میان مشتری و فروشنده ایجاد می‌شود که فروشنده با مشتریان صادق باشد، حقیقت را حتی اگر تلخ باشد با قطعانه به مشتریان انتقال دهد، بهترین قیمت را به مشتریان عزیز پیشنهاد دهد. همچنین جهت فرستادن نصاب خوش قول باشند و از نیروهای نصاب حرفه‌ای استفاده کند، پشتیبانی و خدمات سریع آن هم به صورت 24 ساعته حتی بدون تعطیلی ارائه دهد، به مفاد گارانتی خود پایبند باشد و به آن عمل کند، از اعتبار خوبی برخوردار باشد. لذا پیشنهاد می‌شود حتماً از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و اگر هم اینترنتی خرید انجام می‌دهید حتماً از فروشگاه‌هایی باشد که نمادهای اعتبار و مجوزهای لازم را دارا باشند.

قفل فیلیپس

خدمات پس از فروش:

به گفته‌های فروشندگان اکتفا نکنید، در ساعات مختلف شبانه روز با تیم خدمات پس از فروش فروشنده (در صورت وجود تیم خدمات) تماس حاصل فرمایید و از میزان پاسخگوهی و کیفیت خدمات آن‌ها مطلع شوید که آیا حرف و عمل آن‌ها یکی است یا فقط شعار می‌دهند. لازم به ذکر است که حتماً از شرکت مورد نظر بخواهید لیست افرادی که از این خدمات‌رسانی استفاده کردند در اختیار شما قرار دهند و با آن‌ها تماس حاصل فرمایید که آیا از خدمات پس از فروش استفاده کرده‌اند یا نه.

قفل دیجیتال فیلیپس

اگر موارد مذکور را در نظر گرفته‌اید، متوجه شده‌اید که قفل فیلیپس بر عکس برند سامسونگ، یال، روک و … از کیفیت بسیار پایین‌تری برخوردار است. آپشن‌ها فقط می‌تواند شما را در انتخاب بهترین قفل دیجیتال گمراه کنند. بنابراین شما مشتریان مناسب‌ترین قفل دیجیتال را انتخاب کنید.

چرا قفل فیلیپس توصیه نمی‌شود:

  • اولین مورد با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، قیمت بالای این قفل می‌باشد.
  • دومین دلیل خدمات و پشتیبانی قفل دیجیتال ‌می‌باشد که با توجه به کمبود قطعات، عملا این مورد قابل اجرا نمی‌باشد.
  • سومین علت ضعف‌های امنیتی قفل فیلیپس است، همان‌طور که می‌دانید ویژگی‌های امنیتی جزو مهم‌ترین مزایای هر قفل دیجیتالی به حساب می‌آید که آرامش و امنیت را برای شما و خانوادتان تامین می‌کند. که در قفل‌های با دستگیره فیلیپس این ضعف به شدت زیاد می‌باشد.
  • چهارمین علت کیفیت بسیار پایین قفل‌های فیلیپس (ساخت چین) در مقابل رقبای آن مثل برند سامسونگ، یال و روک می‌باشد.

در حال حاضر شرکت کارن برند فیلیپس را برای خرید توصیه نمی‌کند اما اگر مشتریان عزیز قصد تهیه‌ی آن را داشته باشند، برایشان فراهم می‌کنیم. این قفل‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. از آنجایی که هدف شرکت کارن «آرامش، امنیت و رضایت» مشتریان عزیز است، خرید این محصول را توصیه نمی‌کند.

با این حال اگر مشتریان گرامی خواستار خرید قفل فیلیپس هستند، می‌توانند با شرکت کارن تماس داشته باشند. ما آمادگی خود را جهت ارائه بهترین برندهای قفل دیجیتال با مناسب‌ترین قیمت به شما مشتریان عزیز اعلام می‌نماییم.

ویژگی های قفل دیجیتال فیلیپس:

امکان اتصال به ریموت

داشتن ریموت در انواع قفل‌های فیلیپس به صورت آپشنال و یا اختیاری است که مستلزم پرداخت هزینه جداگانه‌ای بر روی قفل است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای ریموت که مناسب منشی‌های شرکت‌ها است و نیازی نیست برای هر بار به صدا در آمدن زنگ درب از جای خود بلند شوند و در را باز کنند. کاربرد دیگر ریموت برای استفاده در مورد درب منازل است که ساکنین با استفاده از آن به راحتی در محیط محدود (محل نصب قفل) درب را از راه دور باز می‌کنند. قفل‌های فیلیپس امکان اتصال به آیفون، حتی به صورت آپشنال را ندارند.

 

امکان اتصال به اینترنت قفل فیلیپس

همان‌طور که گفته شد برخی از مدل‌های قفل فیلیپس قابلیت اتصال به اینترنت را دارند که با اتصال به اینترنت دو قابلیت مهم می‌بایست به کاربر داده شود که یکی باز کردن درب از راه دور است که در هیچ یک از مدل‌های قفل فیلیپس به این آپشن اشاره نشده است. قابلیت دیگر ارائه گزارش‌گیری است که ارائه آمار ورود و خروج از طریق اپلیکیشن قفل و امکان اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی‌ها است که در این مورد تنها به گزارش‌گیری زمان ورود روی اپلیکیشن قفل‌های فیلیپس اشاره شده است. در واقع به نظر می‌رسد که روند گزارش‌گیری در این قفل‌ها کامل نبوده و تنها محدود به ثبت ورود کاربران می‌شود.

آلارم‌های امنیتی قفل فیلیپس

قفل‌های فیلیپس دارای آلارم ضد سرقت هستند که در دو مورد به صدا در می‌آید. یکی برای ایجاد فشار روی قفل برای به زور باز کردن قفل و دیگری در مورد ورود رمز اشتباه است. آلارم ضد حریق برای زمانی است که حرارت از یک حدی بالاتر رود و با به صدا در آمدن آژیر، کاربر می‌تواند جهت اطفاء حریق اقدام به موقع نماید. آلارم اتمام باتری هم وجود دارد که قابلیت نمایش روی اپلیکیشن قفل را هم دارد.

مقایسه دستگیره هوشمند فیلیپس با سایر برندها:

دستگیره هوشمند فیلیپس در مقایسه با سایر برندهای قفل دیجیتال به نسبت قابلیت‌هایی که به کاربر می‌دهند قیمت بالاتری دارند. به طور مثال در این‌جا به مقایسه دو قفل مدل ddl9300 برند فیلیپس با قیمت حدودی 1000 دلار و قفل p231 روک که حدوداً 383 دلار دارد می‌پردازیم. قفل p231 روک به راحتی به طور خودکار به اینترنت متصل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود و اپلیکیشن بسیار قوی دارد که گزارش‌گیری دقیق ورود و خروج می‌دهد که در مقابل دستگیره هوشمند فیلیپس تنها امکان ثبت ورود را دارد. به علاوه در قفل p231 همچون سایر قفل‌های سری p برند روک امکان اعمال محدودیت زمانی روزانه و هفتگی روی دسترسی‌ها وجود دارد. قفل p231 دارای چشمی الکترونیکی آنلاین است که شما را از خرید چشمی جداگانه بی نیاز می‌کند. در صورتی که قفل‌های فیلیپس این آپشن را ندارند.

همان‌طور که از اسم چشمی مشخص است کاربرد آن دیدن کسی است که پشت در است و آیکون زنگ روی قفل را به صدا درآورده است. چشمی آنلاین یا همان چشمی دیجیتال ، در لحظه از شخص عکس می‌گیرد و روی اپلیکیشن قفل نمایش می‌دهد و با قابلیت اتصال به اینترنت قفل، می‌توانید در هر کجا که هستید در را برایش باز کنید.

آیتم حریم خصوصی در قفل‌های سری p برند روک از داخل فعال می‌شود و سایر دسترسی‌های قفل از بیرون نمی‌توانند درب را باز کنند. قفل‌های برند روک بر روی انواع مغزی قابل سوار شدن هستند و خریدار از این بابت هیچ محدودیتی ندارد. کلیه قفل‌های سری p برند روک دارای ریموت هستند و این قابلیت روی قفل‌های روک همانند فیلیپس آپشنال نیست و مستلزم هزینه جداگانه نمی‌باشد.

قفل دیجیتال فیلیپس

خدمات‌رسانی گروه کارن

گروه کارن با بیش از 13 سال سابقه در زمینه قفل دیجیتال و قفل هوشمند، بیش از 20 نیروی مستقیم، بیش از 15 نمایندگی در سراسر کشور، بیش از 10 نماینده در تهران و تیم 24 ساعته خدمات پس از فروش واقعی و با ارائه گارانتی واقعی آماده خدمت‌رسانی به شما کاربران محترم می‌باشد.

لازم به ذکر است که می‌توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم با بهترین کیفیت خدمت رسانی و نازل‌ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. جهت هرگونه سؤال می‌توانید با تیم متخصص و مجرب شرکت کارن تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

2.3/5 - (3 امتیاز)