قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP

قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید
روش های دسترسی به قفل درب
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP در کارن
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP در کارن
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP در کارن

قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید

مزایای قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP

تصویربرداری هوشمند Face ID، از تجربه باز کردن درب بدون لمس لذت ببرید. تجربه باز کردن درب بدون لمس را با قفل هوشمند درب تشخیص چهره آغاز کنید! فیلیپس DDL709-FVP با ثبت ویژگی‌های صورت سه بعدی، به شما امکان می‌دهد قفل در را با نزدیک شدن به درب باز کنید، که سریع و راحت است!

قابلیت اتصال به WIFI

قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP به صورت بلادرنگ از طریق اتصال Wi-Fi آنلاین می شود. پس از اتصال برنامه تلفن همراه فیلیپس، می توانید تاریخچه دسترسی قفل را مشاهده کنید، کدهای پین موقت را از راه دور ارسال کنید و با کلیک بر روی دکمه ویدیو، وضعیت لحظه ای درب را مشاهده کنید.

تشخیص چهره سه بعدی

قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP با دوربین دوگانه ای که تصویربرداری از چشم انسان را شبیه سازی می کند، با به دست آوردن ویژگی های پویا سه بعدی روی چهره افراد، می تواند به طور موثر افراد را در عکس ها، فیلم ها و چهره آرایش شده تشخیص دهد. وقتی در فاصله 1 متری درب قرار دارید، حسگر AMS* احراز هویت تشخیص چهره را بیدار می کند. پس از احراز هویت موفقیت‌آمیز، پیچ چفت شده باز می‌شود تا قفل خودکار باز شود و به شما این امکان را می‌دهد که بدون اعمال اضافی به خانه خود دسترسی داشته باشید.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP در کارن

اینترکام قابل مشاهده از راه دور

وقتی بازدیدکننده زنگ در را فشار می‌دهد، پیامی فوراً به برنامه تلفن همراه ارسال می‌شود. برای اتصال به برنامه و بررسی وضعیت در ورودی، می‌توانید اینترکام را با ضربه زدن روی جعبه پیام راه‌اندازی کنید. هنگامی که زنگ در به صدا در می آید، قفل به طور خودکار فیلم را ضبط می کند و حتی اگر به موقع وصل نشود، می توانید اطلاعات بازدیدکنندگان را از طریق پیام های تاریخی مشاهده کنید.

تشخیص حرکت PIR

الگوریتم تشخیص انسان نما با هوش مصنوعی که با سنسور PIR به کار گرفته شده است، هنگامی که شخصی در فاصله 3 متری درب جلو حرکت می کند، با گرفتن فوری عکس یا ضبط ویدیو، پویایی غیرعادی را شناسایی می کند. سپس به طور همزمان پیامی را از طریق سرور ابری رمزگذاری شده به برنامه ارسال می کند که به شما امکان می دهد پویایی را در درگاه به طور کامل مدیریت کنید و از خطرات امنیتی جلوگیری کنید.

عملکرد هشدار چندگانه

قفل فیلیپس DDL709-FVP با هشدارهای متعدد مانند ضد ضربه، قفل شدن سیستم و سطح باتری پایین و پیچ غیرعادی، فوراً از خانواده محافظت می کند و وضعیت قفل را به شما یادآوری می کند و به شما احساس اطمینان و امنیت می دهد.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP در کارن

سیلندر قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP

سیلندر قفل جزء کلیدی است که باز شدن قفل را کنترل می کند. از آنجایی که چندین فن‌آوری ضد سرقت با طراحی منحصر به فرد لیوان و پره ارائه می‌شوند، سیلندر قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP باعث می‌شود زمان جمع‌آوری فنی قفل از 270 دقیقه فراتر رود، بنابراین امنیت را افزایش می‌دهد.

صفحه نمایش 4 اینچی IPS

با صفحه نمایش 4 اینچی IPS روی اسکاج داخلی، می توانید روی دکمه روی صفحه قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP کلیک کنید تا وضعیت در ورودی را مشاهده کنید. با کلیک مجدد روی دکمه می توانید صفحه را خاموش کنید که برای افراد مسن و کودکان راحت است. علاوه بر این، می‌توانید روشنایی صفحه و زمان‌بندی حالت خواب را از طریق برنامه تلفن همراه تنظیم کنید.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP در کارن

سنسور مادون قرمز

با یک سنسور لمسی و یک سنسور مادون قرمز روی دسته، هنگامی که دست حسگر لمسی را لمس کند و سنسور مادون قرمز مانع را تشخیص دهد، قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP درب باز می‌شود.

دستگیره تمام اتوماتیک

دستگیره تمام اتوماتیک تمام اتوماتیک استفاده شده توسط قفل دیجیتال فیلیپس DDL709-FVP به شما امکان می دهد پس از تأیید موفقیت آمیز توسط اثر انگشت یا کد پین، قفل در را باز کنید. بدون هیچ گونه اقدام اضافی، پیچ ها خود به خود جمع می شوند. در صورتی که قفل روی چفت باشد، یک هشدار برای یادآوری وضعیت قفل درب به شما می دهد.

ابعاد بیرونی  
ابعاد درونی  
ابعاد مغزی  
رنگ بندی مشکی
قفل اتوماتیک چشمی دیجیتال آنلاین
سیستم اعلام حریق زنگ روی نمایشگر
قفل دوبل هشدار ضد سرقت
حریم خصوصی (شب بند) منبع تغذیه اضطراری
اپلیکیشن موبایل رمز ادمین
اتصال به خانه هوشمند (آپشنال) آلارم اتمام باتری
اتصال به wifi سیستم ضد شوک
ورودی دوبل قفل کودک ×
منبع تغذیه باتری لیتیومی شارژی اتصال به درب مولتی
مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی با ضخامت بیشتر از 4cm و بائوی بالای 12cm
نوع مغزی : 3 زبانه، ساده، چوبی _ 3 زبانه، ساده، مولتی _ 5 زبانه، هوک، ضد دیلم

محصولات مشابه

5/5 - (1 امتیاز)