احتمالاً برای همه ما پیش آمده که برای تعمیر و سرویس کردن وسیله‌ای نیاز به متخصص ماهر و مطمئن پیدا کرده باشیم. قفل دیجیتال (هر چند به ندرت) از این قاعده خارج نخواهد بود. در صورتی که چنین اتفاقاتی رخ دهد، شما را به طور ناخودآگاه به این سمت ‌و سوی خواهد کشاند که به دنبال یک تعمیرکار خوب، حرفه‌ای، مطمئن و قابل اعتماد باشید. هر چند برخی شرکت‌ها نگرانی‌های شما را درک و برای کمک استراتژی‌هایی در پیش گرفته‌اند. اما خب این کمک‌ها فقط زمانی می‌توانند کارساز باشند که با یک تیم با تجربه و قابل اعتماد همراه باشد. از آنجایی که شما مشتریان گرامی به دنبال تعمیرکار حرفه‌ای هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تعمیر قفل دیجیتال

 

قبل از این‌که قفلی را انتخاب کنیم، عوامل ذیل را در نظر بگیرید که در صورت بروز مشکلات شما هیچ نگرانی نداشته باشید:

1ـ گارانتی یا ضمانت‌نامه

همه مدل‌های قفل دیجیتال دارای یک سال گارانتی یا ضمانت‌نامه‌ی تعویض می‌باشند. البته شما از این خدمات واقعی مطمئن شوید و از آن شرکت حتماً بخواهید کسانی که از این خدمات استفاده کردند را به شما معرفی کنند. شما با اطمینان خاطر از این مؤلفه، مطمئن خواهید شد که در صورت بروز هرگونه مشکل غیر از شکستگی و تغییر ظاهر قفل، محصول خریداری شده به‌صورت کامل تعویض می‌گردد. گارانتی شامل انواع قفل رمزی، کارتی و … می شود. 

2 ـ خدمات پس از فروش

شاید خدمات پس از فروش برای شما مشتریان عزیز کمی دور از انتظار باشد؛ اما در این میان به‌ندرت شرکت‌هایی پیدا می‌شود که رضایت مشتری، ارائه خدمات با کیفیت و … برای آن‌ها ارزشمند است و این را حق مسلم شما می‌دانند که از چنین خدماتی استفاده کنید. بنابراین ضرورت دارد از شرکتی قفل دیجیتال خریدار کنیم که از این نوع خدمات‌رسانی استقبال می‌کند. در این راستا شرکت کارن با پشتیبانی فنی و متخصص 24 ساعته در تمام ایام سال (حتی روزهای تعطیل) آماده خدمات‌رسانی به شما مشتریان گرامی است. همچنین تسلط بالای تیم متخصص شرکت کارن به اطلاعات روز دنیا در زمینه‌ی قفل دیجیتال، باعث شده تا تمامی مشتریان با اطمینان کامل محصولات این شرکت را خریداری و به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد دهند.

خدمات پس از فروش قفل دیجیتال

مراحل تعمیر قفل دیجیتال

  • تماس با معتبرترین شرکت تعمیر قفل دیجیتال: شما برای این کار می‌توانید با شرکت کارن تماس بگیرید و درخواست تعمیر قفل دیجیتال را گزارش دهید
  • راهنمایی تیم متخصص: اگر مشکل تعمیر جدی نباشد، تیم متخصص لازم است شما را راهنمایی کند تا مشکل را به راحتی برطرف کنید، اما در صورتی که مشکل جدی باشد، تیم متخصص در کم‌ترین زمان اعزام خواهد شد. کافی است به ما اطمینان کنید. تا شرکت کارن تمام‌وقت با شما باشد.

تعمیر قفل

در صورت نیاز به تعمیر قفل دیجیتال لازم است چند مورد در دستور کار قرار گیرد. زیرا اگر عیب‌‌یابی به‌درستی انجام نگیرد، مشکلات ذیل را به همراه دارد:

  • عدم ارائه راه‌حل درست و مفید
  • افزایش هزینه‌ها
  • طولانی شدن زمان تعمیر
  • افزایش مشکلات

بنابراین تعمیر قفل مانند دیگر لوازم، نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد. شرکت کارن به شما توصیه می‌کند، در صورت بروز هرگونه مشکل برای قفل الکترونیکی، حتماً با متخصصین این امر مشورت نمایید و کار تعمیر را به آنان بسپارید. از این‌رو بازرگانی کارن با سال‌ها تجربه، تیم متخصص و ماهری برای ارائه خدمات تعمیر انواع قفل دیجیتال برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته است و شما در هر ساعت از شبانه‌روز، کافی است با ما تماس بگیرید تا تیم متخصص در کمترین زمان به محل مدنظر شما اعزام شوند.

هزینه تعمیر قفل دیجیتال

اساساً هزینه تعمیر قفل هوشمند، رقم مشخص و واحدی ندارد و نمی‌توان رقم ثابتی برای این کار در نظر گرفت. زیرا این هزینه با توجه به مواردی از جمله هزینه‌ی ایاب و ذهاب، نوع خرابی، تعداد قطعات خراب، نوع برند و … متفاوت است و پس از بازدید تیم متخصص از قفل دیجیتال لازم است اعلام شود.

راه دسترسی به تیم متخصص و ماهر شرکت کارن

راه دسترسی به تیم متخصص و ماهر شرکت کارن به شرح ذیل می‌باشد:

  • کافی است با شماره‌های درج شده در سایت کارن با ما تماس حاصل نمایید و نیاز خود را مطرح کنید.
  • شما درخواست خود را در سایت کارن از طریق پیام‌رسان واتساپ، تلگرام و… ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید، قطعاً آن‌ها در کم‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

تعمیر قفل دیجیتال

چرا قفل دیجیتال خراب می‌شود؟

مهم‌ترین علل خرابی قفل دیجیتال استفاده از باتری‌های نامعتبر است که تأثیر مستقیم بر روی برد قفل را دارد. استفاده از باتری‌های فیک عملکرد بسیار مخربی بر روی قفل دیجیتال دارد و بعضاً مواردی دیده می‌شود که باتری تازه تعویض شده مجدداً آلارم اتمام باتری را نمایش می‌دهد.

همچنین توجه داشته باشید که در صورت مشاهده آلارم اتمام باتری حتماً به تعویض آن مبادرت نمایید؛ به خصوص در مورد باتری‌های فیک امکان سولفاته شده و خرابی برد وجود دارد.

اگر در مناطق شرجی سکونت دارید به طور مثال در شمال و یا جنوب کشور زندگی می‌کنید حتماً از قفل‌های دیجیتالی استفاده نمایید که برد آن‌ها نسبت به رطوبت مقاوم باشد که ما مدل 3168 از برند یال را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین قفل‌های یال به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای قفل‌های مکانیکی و دیجیتال قفل‌های مقاوم و مغزی‌های فولادی ضد زنگ دارد که از خرابی قفل می‌کاهد. علت دیگری که باعث خرابی یک قفل دیجیتال می‌شود مشکلاتی است که احتمالاً روی مغزی قفل تأثیر گذارند که با توجه به شرایط پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشنده، قطعات خراب شده قابل تعمیر و تعویض می‌باشند.

به علاوه می‌بایست از قفل دیجیتال مانند هر کالای مصرفی دیگر درست استفاده کنید. مثلاً با آویزان کردن کیسه زباله سنگین به دستگیره احتمال شکستگی آن را بالا می‌برید.

مطلب دیگری که این روزها با آن دست به گریبان هستیم بیماری کرونا است که باعث استفاده از مواد شوینده و الکلی می‌شود؛ توصیه می‌کنیم از این مواد به مقدار زیاد روی قفل دیجیتال استفاده نکنید تا حسگر تعبیه شده قفل برای تشخیص اثر انگشت کاربران دچار مشکل نشود.

تعمیر قفل دیجیتال

خدمات پس از فروش قفل دیجیتال

در زمان خرید قفل دیجیتال به شرایط فروشنده و خدمات پس از فروشی که ارائه می‌دهد حتماً توجه نمایید تا به دلیل یک خرابی کوچک در قفل مجبور نشوید آن را برای همیشه کنار بگذارید یا یک قفل جدید دیگر خریداری نمایید. منظور از شرایط فروشنده نحوه واردات قفل است که آیا از مبادی قانونی انجام گرفته است یا یک کالای قاچاق محسوب می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید کالای قاچاق ممکن است به دلیل عدم پرداخت عوارض گمرکی ارزان‌تر باشد اما به دلیل غیرقانونی بودن امکان ارائه خدمات پس از فروش به مشتری را ندارند.

شرکت کارن به‌­عنوان یکی از شرکت‌های اصلی وارد کننده قفل‌های دیجیتال، قفل هوشمند و دستگیره الکترونیکی به بازار ایران روی تمامی قفل‌هایی که به شما عزیزان ارائه می‌نماید یک سال وارانتی می‌دهد. همچنین به شکل 24 ساعته از پشتیبانی تیم فنی این شرکت بهره‌مند خواهید شد تا در صورت هر گونه سؤال و یا مشکلی بدون هیچ قید و شرطی در زمینه نصب و تعمیر قفل دیجیتال شما را راهنمایی کنند.

در نهایت تا 15 سال خدمات پس از فروش به قفل دیجیتال خریداری شده شما داده می‌شود.

نصب و تعمیر قفل دیجیتالی

شما می‌توانید اخبار روز دنیای قفل دیجیتال را از پیج اینستاگرام کارن نیز دنبال نمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)