جهت خرید قفل رمزی بر روی هر یک از محصولات زیر کلیک کنید، می توانید مشخصات و قیمت مربوط به هر یک را مشاهده بفرمایید:

سرفصل های پست نمایش
قفل دیجیتال YALE VULCAN-FR
قفل دیجیتال سامسونگ dp739
قفل دیجیتال سامسونگ 6020
قفل دیجیتال ROOK P241
قفل دیجیتال YALE YDM4109
قفل دیجیتال ROOK H220
قفل دیجیتال سامسونگ DP609
قفل دیجیتال ROOK P251
دکمه مشاهده محصولات قفل

قفل دیجیتال رمزی

محبوبیت قفل‌سازی در میان مردم روز به روز در حال افزایش می‌باشد. بخش عمده این محبوبیت نیز تولید قفل‌ هوشمند است که باعث افزایش راحتی و امنیت درب ورودی ساختمان می‌گردد. مدل‌های مختلفی از لحاظ دسترسی در سراسر جهان وجود دارند که یکی از آن‌ها قفل رمزی می‌باشد. نصب قفل‌های رمزدار روی درب ورودی یک راه حل آسان و مقرون به‌صرفه جهت افزایش امنیت و راحتی در رفت و آمد می‌باشد.

قفل دیجیتال رمزی ( digital coded lock ) اجازه دسترسی برای چندین کاربر، بدون نیاز به کلید را فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق صفحه لمسی و وارد نمودن رمز عبوری به درب ورودی دسترسی یابند. البته لازم به ذکر است برخی از مدل‌ها علاوه بر رمز عبور توسط روش‌های دیگری مانند: کارت (همانند قفل کارتی)، اثر انگشت، کلید اضطراری و تلفن همراه قابل کنترل می‌باشند.

قفل رمزی

قفل درب رمزی چیست؟

این یک سوال بسیار خوب است. قفل رمزی به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک رمز عبور یکتا به درب ورودی ساختمان دسترسی یابید. بر خلاف قفل‌های مکانیکی که دردسرهای بسیاری برای کاربران به دنبال دارد، قفل‌ دیجیتال رمزی با دسترسی توسط رمز و یا تلفن همراه، مشکلات استفاده از کلیدهای مکانیکی را برای همیشه از بین خواهند برد.

باز نمودن درب توسط رمز عبوری و کد

مزایای خرید قفل رمزدار هوشمند

با وجود قفل رمزدار دیگر لازم نیست کلیدهای از دست رفته را دوباره تولید کرده و یا به خاطر کلیدهای مفقود شده یا به سرقت رفته کل قفل درب را عوض کنید. شما به راحتی می‌توانید رمز عبور جدید را به قفل شناسایی کنید، بدون آن‌که هزینه‌ای برای شما به دنبال داشته باشد.

در این نوع قفل‌ها به راحتی می‌توانید کد دسترسی برای کاربران جدید را تعریف کنید و یا برای افرادی که به صورت موقت برای شما کار می‌کنند، رمز عبور موقت تعریف نمایید. همچنین می‌توانید از راه دور توسط تلفن همراه، درب ورودی را کنترل و باز و بسته نمایید. تمامی این موارد شما را مجاب به استفاده از این نوع قفل هوشمند برای محافظت از درب ورودی محل کار یا زندگی می‌نماید.

قفل رمزی

ویژگی‌های قفل رمزی

مدل‌های مختلفی از قفل رمزی در بازار وجود دارند. اکثر آن‌ها اجازه دسترسی بی‌سیم را به شما می‌دهند اما با توجه به مشخصات فنی، کیفیت ساخت و سطح قیمت، ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. در ادامه این مقاله به برخی از ویژگی‌های رایج که باید در هنگام خرید این نوع قفل‌ها توجه کنید، خواهیم پرداخت.

  • روش‌های مختلف رمزدهی

شما با استفاده از این ویژگی قفل رمزدار می‌توانید برای هر شخص متناسب با سطح امنیتی، رمز عبور مخصوصی را تعریف نمایید. به‌عنوان مثال رمز مادر یا کد ادمین برای صاحبان خانه یا کسب و کارها، رمز اصلی برای اعضای خانواده و کارمندان و رمز عبور موقت برای مهمانان و افراد موقت تعریف نمایید.

  • صفحه لمس هوشمند

داشتن صفحه لمس منحصر به‌فرد با نور پس زمینه کافی باعث می‌شود تا در تاریکی شب به راحتی بتوانید رمز عبور را به قفل هوشمند شناسایی نمایید. در برخی از قفل‌ها نیز به محض نزدیک شدن به درب، صفحه لمس روشن شده و کار را برای وارد نمودن رمز راحت می‌نماید (تکنولوژی IR). (عملکردی همانند قفل اثر انگشتی)

قفل رمزی و دیجیتال

  • امنیت بسیار بالای قفل رمزی

داشتن سیستم‌های امنیتی پیشرفته مانند حریم خصوصی، قفل کودک و … حالت رمزدهی امنیتی مانند: تابع خیالی و کد تصادفی و همچنین آلارم هشدار حوادث امنیتی باعث شده است تا قفل رمزدار بالاترین و قوی‌ترین سطح امنیت را برای اماکن مسکونی و تجاری به وجود آورد.

مطلب پیشنهادی: قفل دیجیتالی که قفل کودک ندارد: قفل کاداس

تابع خیالی در قفل رمزی

  • اتصال قفل رمزی به تلفن همراه

اتصال قفل رمزدار به تلفن همراه این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا از راه دور درب را باز و بسته نمایید. همچنین می‌توانید ورود و خروج افراد مختلف را ثبت و کنترل کنید. مزایای دیگری از اتصال قفل به تلفن همراه وجود دارد که در پست‌های قبل به آن اشاره شده است.

  • منبع تغذیه قفل رمزی

انرژی مورد نیاز قفل رمزدار معمولا توسط باتری‌های قلمی تامین می‌گردد، این امر باعث می‌شود تا نصب آن‌ها بسیار آسان شود. زیرا دیگر نیازی به سیم‌کشی داخلی برق نیست. عمر باتری‌ها در این نوع قفل‌ها معمولا بسیار بالا می‌باشد و هزینه‌ی زیادی را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

منبع تغذیه اضطراری در قفل رمزی

  • اتصال به سیستم‌های هوشمند و امنیتی

یکی از مواردی که هنگام خرید باید به شدت به آن توجه نمود، امکان ادغام قفلهای رمزی با سیستم‌های هوشمند و امنیتی می‌باشد. علاوه بر برنامه‌ریزی قفل برای حالت‌های مختلف خانه یا محل کار و راحتی در رفت و آمد با روش‌های دسترسی پیشرفته مانند: تشخیص چهره، دستورات صوتی، تلفن همراه و … امنیت و کنترل شما به درب ورودی را دو چندان می‌کند.

  • نصب قفل رمزی روی درب‌ها

قفل دیجیتال رمزی انعطاف پذیری بسیار زیادی در برابر انواع درب از نظر روش باز شدن دارد و به راحتی روی درب‌های راست باز شو و چپ بازشو قابل نصب است.

 

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این اطمینان را در کاربر ایجاد می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، در کم‌ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده برای قفل برطرف گردد.

  • قابلیت گزارش‌گیری در قفل رمزی

امکان ثبت آمار ورود و خروج در برخی اماکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که بر اساس این آمار اقدام به دادن حقوق کارمندان در شرکت‌ها و یا اختصاص زمان برای استفاده ساکنین از امکانات واقع در مشاعات یک مجتمع مسکونی بزرگ می‌کنند. در واقع برای گزارش‌گیری نیاز به یک دستگاه الکترونیکی دیگر به نام access control دارید اما در برخی از مدلهای قفل رمزی امکان اتصال به اینترنت و گزارش‌گیری از طریق اپلیکیشن قفل روی گوشی هوشمند، شما را از خرید این دستگاه بی نیاز کرده است. به علاوه امکان اعمال محدودیت زمانی روزانه و هفتگی روی دسترسی کاربران عادی از کارکردهای دیگر آپشن گزارش‌گیری است.

ویدئو قفل الکترونیکی رمزی

کانال یوتوب قفل کارن

بهترین و جدید ترین مدل‌های قفل رمزی

  • قفل رمزی ROOK P241

یکی از محبوب ترین مدل های قفل دیجیتال در برند روک بدون شک قفل روک مدل p241 می باشد. با استفاده از این مدل قفل دیجیتال نیازی به استفاده از دستگیره ندارید چرا که درب به طور خودکار باز و بسته می شود. قفل هوشمند p241 قفلی فول آپشن است که امکان برخی دسترسی از جمله رمز، کارت و اثر انگشت را به شما می دهد.

این محصول منحصر به فرد انواع کارت های rfid از جمله کارت های بانکی، جاسوئیچی و برچسب دار گوشی همراه توسط دسترسی کارت قفل دیجیتال روک p241 پشتیبانی می شود. از خصوصیات و امکانات قفل دیجیتال روک می توان به قابلیت استفاده از اپلیکیشن ها، گزارش گیری از قفل p241، اتصال به خانه هوشمند، اتصال به ریموت و آیفون تصویری، قفل اتوماتیک و الارم هشدار ضد سرقت اشاره کرد. با استفاده از این مدل قفل بدون شک امنیت مناسبی را فراهم خواهید کرد.

قفل رمزی p241

قفل دیجیتال رمزی p241

 

  • قفل دیجیتال یال VULCAN-FR

این محصول منحصر به فرد قابلیت نصب بر روی تمام درب های چوبی، فلزی و ضد سرقت را به همراه دارد. از برترین و اصلی ترین ویژگی های قفل دیجیتال یال VULCAN-FR می توان به ضد هک، ضد سرقت و ضد حریق بودن این محصول اشاره کرد. برای امنیت بیشتر، آسایش و آرامش ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از قفل دیجیتال یال استفاده کنید. از این مدل قفل ها به راحتی می توانید برای مکان هایی از قبیل مسکونی، تجاری، تفریحی و اداری استفاده کنید.

در یک مفهوم کلی برای معرفی این محصول می توان گفت قفل دیجیتال یال VULCAN-FR از روش سریع، راحت، آسان و با امنیت بالا برخوردار است. از بهترین خصوصیات این قفل می توان به مغزی سه زبانه، دسترسی های متنوع از جمله رمز، اثر انگشت، کارت، تضمین امنیت روش های دسترسی، سیستم قفل خودکار، هشدار امنیتی، سیستم قفل کودک، اتصال از طریق بلوتوث و اپلیکیشن اشاره کرد.

قفل رمزی یال VULCAN-FR

قفل رمزی دیجیتالی یال VULCAN-FR

 

  • قفل رمزی سامسونگ SHP-P50

این محصول فوق العاده به صورت تمام اتوماتیک می باشد. قفل دیجیتال سامسونگ SHP-P50 قابلیت نصب بر روی انواع درب های ضد سرقت، چوبی و فلزی را به همراه دارد. این قفل دارای یک کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری است که بهتر است در محلی غیر از نصب قفل نگهداری شود.

این محصول منحصر به فرد با ارائه قابلیت های کنترلی و امنیتی توانسته نقاط ضعف دستگیره های معمولی را برطرف کند. از این رو بهتر است به جای دستگیره های معمولی برای تامین نیاز های امنیتی، راحتی و زیبایی از قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHP-P50 استفاده کنید. از ویژگی های این محصول می توان به آلارم های امنیتی، مغزی هوشمند، حریم خصوصی قفل و… اشاره کرد.

قفل رمزی سامسونگ SHP-P50

قفل سامسونگ SHP-P50

 

  • قفل دیجیتال گیت من A330-FH

یکی از برترین قفل های هوشمند با قابلیت اثر انگشت بدون شک قفل دیجیتال گیت من مدل A330-FH می باشد. در ساخت و طراحی بدنه این محصول از آلیاژ های مخصوصی استفاده شده است که ضد حریق و ضد خش می باشند. این قفل می تواند 30 عدد رمز مختلف را شناسایی کند.

اگر قصد دارید از بهترین قفل هوشمند برای حفظ امنیت بیشتر مکان های اداری، تجاری، مسکونی و تفریحی استفاده کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قفل دیجیتال گیت من مدل A330-FH انتخاب کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به کنترل از راه دور توسط گوشی هوشمند، مجهز به سیستم حریم خصوصی، مغزی با زبانه هوک، مجهز به سیستم تابع خیالی، دسترسی به قفل توسط اثر انگشت و… اشاره کرد. 

قفل رمزی گیت من A330-FH

قفل رمزی دیجیتالی گیت من A330-FH

 

  • قفل رمزی سامسونگ 6020

برای کاهش و جلوگیری از ناامنی، سرقت و… ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از قفل دیجیتال سامسونگ مدل 6020 استفاده کنید. این محصول منحصر به فرد قابلیت نصب بر روی تمامی درب ها از جمله چوبی، فلزی، ضد سرقت را به همراه دارد. از قفل رمزی سامسونگ می توانید برای مکان هایی از جمله مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی استفاده کنید.

در ساخت و طراحی این قفل هوشمند از سیستم های امنیتی پیشرفته استفاده شده است. همچنین از روش های دسترسی همچون کارت و رمز برخوردار است. قفل دیجیتال سامسونگ مدل 6020 در مقابل ضربه، فشار و حرارت بسیار مقاوم می باشد. از این رو یکی از امن ترین و بهترین قفل های دیجیتال موجود در بازار محسوب می شود. از خصوصیات این محصول می توان به قابلیت اتصال به خانه هوشمند و آیفون، مغزی فولادی، ریموت کنترل، قفل اتوماتیک و… اشاره کرد. 

قفل رمزی سامسونگ 6020

قفل سامسونگ 6020

  • قفل رمزی ROOK H220

قفل دیجیتال روک مدل H220 از مدل های دستگیره اهرمی برند محبوب روک می باشد. آپشن های مخصوص و کاربردی در ساخت و طراحی این محصول منحصر به فرد به کار رفته است. یکی از برترین خصوصیات این قفل قابلیت نصب بر روی انواع مغزی با زبانه های مختلف می باشد.

اگر قصد دارید از بهترین قفل کارتی و رمزی برای آرامش و حفظ امنیت بیشتر استفاده کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از قفل دیجیتال روک مدل H220 استفاده کنید. از مهم ترین خصوصیات این محصول می توان به مجهز به قفل کودک، دسترسی متنوع، آلارم های امنیتی، حریم خصوصی قفل، اتصال به ریموت و آیفون تصویری، اتصال قفل روک به خانه هوشمند و… اشاره کرد. 

قفل رمزی ROOK H220

قفل رمزی الکترونیکی ROOK H220

  • قفل دیجیتال سامسونگ DP609

یکی از محبوب ترین مدل های قفل هوشمند بدون شک قفل دیجیتال سامسونگ DP609 می باشد. سنسور اثر انگشت این مدل از قفل از نوع نسل دوم می باشد. که دارای سرعت بالاتر، خطا و خرابی کمتری است. از این رو برای امنیت بیشتر می توانید از قفل دیجیتال سامسونگ DP609 استفاده کنید.

برای خرید این محصول حتما به نماد اعتبار و مجوز های مربوطه ی فروشنده دقت کنید. از بهترین ویژگی های این محصول می توان به سیستم ضد شوک، اثر انگشت، قابلیت اضافه شدن ریموت، قفل دوبل، قفل کودک، سیستم ضد شوک، سیستم ضد هک و… اشاره کرد.

قفل سامسونگ DP609

قفل رمزی سامسونگ DP609

  • قفل رمزی شیشه سکوریت G510

این محصول منحصر به فرد مخصوص درب های شیشه ای سکوریت طراحی و ساخته شده است. روش های دسترسی قفل دیجیتال شیشه سکوریت G510 با رمز و کارت می باشد. از این مدل قفل ها می توانید برای مکان هایی همچون تجاری، اداری و مسکونی استفاده کنید. انتخاب قفل دیجیتال سامسونگ مدل G510 برای صرافی ها و طلا فروش ها به منظور حفظ امنیت بیشتر بسیار مناسب است.

با استفاده از این مدل قفل دیگر نیازی به به خم شدن و شرایط سخت نیست همچنین حذف کلید مکانیکی کمک بزرگی در جهت راحتی به حساب می آید. به طور کلی می توان گفت برای حفظ امنیت بیشتر و راحتی ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از قفل دیجیتال شیشه سکوریت مدل G510 استفاده کنید.

قفل رمزی شیشه سکوریت G510

قفل رمزی G510

 

نصب قفل دیجیتال رمزی

یکی از سؤالاتی که مطمئنا ذهن اکثر مشتریان را به خود درگیر کرده است، شرایط نصب قفل دیجیتال رمزی است. اما شرکت کارن برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی، قفل‌هایی را وارد کرده است که نه تنها بر روی تمامی درب‌ها قابلیت نصب را دارند. بلکه از قیمت مناسبی برخوردار هستند و مهم‌تر این که از قوی‌ترین و پرفروش‌ترین قفلها در جهان به شمار می‌روند.

مزایای نصب قفل رمزی

قفل رمزی، مجهز به آپشن‌های متفاوتی است که مهم‌ترین خلاء (ناامنی) در جامعه را پر کرده است و به جای آن آرامش، امنیت و زیبایی را هدیه داده است. خاص‌ترین آن‌ها حذف کلید، آسان کردن رفت و آمد با امنیت بسیار بالا، کاهش هزینه، کنترل از راه دور، کاهش ناامنی، امکان صدور رمز یک‌بار مصرف، آلارم هشدار و تغذیه اضطراری است.

از آن‌جایی که امنیت و آرامش مشتریان عزیز هدف اولیه و مهم شرکت کارن می‌باشد، قفل‌های با کیفیت بسیار بالا و به صورت اورجینال وارد و روانه بازار کرده است تا مشتریان عزیز با هر درآمدی توان خرید این سیستم‌های امنیتی را داشته باشند.

سوالات متداول قفل رمزی

یک نوع قفل دیجیتال می باشد که به علت داشتن دسترسی رمز، نام آن را قفل رمزی می گویند.

برندهای سامسونگ، یال، گیت من و روک از پرفروش ترین شرکت های تولید قفل رمزی می باشند.

بله قفل های رمزی قابلیت نصب روی درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی را دارند.

3.3/5 - (16 امتیاز)