قفل فیلیپس ddl702

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 E

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید
روش های دسترسی به قفل درب
  • قفل فیلیپس DDL702 E
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 E
  • قفل دیجیتال DDL702 E

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 E

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید

زندگی هوشمند را با قفل فیلیپس مدل DDL702 E لمس کنید

قفل دیجیتالی درب فیلیپس مدل DDL702 E با طراحی جدید در سال 2021. برنده بهترین طراحی خانه هوشمند در سال 2021. اولین سری فیلیپس که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. صفحه نمایش خمیده این قفل هوشمند را جذاب و زیبا کرده است. طراحی ارگونومیک و سهولت استفاده از این قفل هوشمند باعث محبوبیت این برند شده است. یکی از ویژگی های جذاب این قفل دیجیتالی درب، وجود دستگیره تک پله ای از بیرون و داخل است. سنسور IR داخل قفل دور زدن آن را آسان و سریع می کند. بدون نیاز به فشار یا فشار اضافی در یک مرحله درب را باز کنید.

تشخیص اثر انگشت در قفل فیلیپس DDL702 E

قفل فیلیپس DDL702 E مجهز به پیشرفته ترین سیستم شناسایی اثر انگشت است. قفل دیجیتال فیلیپس می تواند تا 100 اثر انگشت را تشخیص دهد. دارای سنسور FPC سوئدی است. سرعت تشخیص اثر انگشت کمتر از 0.5 ثانیه است. میزان تشخیص اثر انگشت تقلبی کمتر از 0.0001 درصد است. قفل های الکترونیکی فیلیپس مجهز به سیستم بافت سلولی هستند. قابلیت تشخیص اثر انگشت از زوایای مختلف را دارد. قابلیت شناسایی اثر انگشت در دماهای مختلف وجود دارد. شما می توانید هر اثر انگشت را با یک کد کاربری برای قفل شناسایی کنید. امکان حذف و افزودن اثر انگشت به صورت جداگانه و سراسری با مدیر قفل ممکن است. قرار دادن حسگر انگشت روی بدنه بسته، استفاده از انگشت را آسان می کند.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 E

تشخیص رمز قفل فیلیپس DDL702 E

یک راه جالب برای باز کردن قفل الکترونیکی از طریق رمز عبور است. کلید شما رمز عبور شما است و همیشه با شما و در امن ترین مکان است. Philips Password Lock می تواند 1 رمز عبور مدیر را بین 6 تا 12 رقم شناسایی کند. برای دسترسی به تنظیمات قفل، رمز عبور مدیر باید در قفل فیلیپس شناخته شود. قفل دیجیتال فیلیپس می تواند حداکثر 10 کد کاربر را تشخیص دهد. شما می توانید رمز عبور کاربر را از کد 00 تا کد 09 برای قفل شناسایی کنید. بر اساس شماره هر فرد، می توانید به راحتی آن شماره را حذف کنید یا محدودیت زمانی برای ورود یک فرد تعیین کنید. با توجه به کد کاربری هر فرد، می توانید زمان ورود فرد به خانه را در اپلیکیشن فیلیپس مشاهده کنید. همچنین قفل هوشمند فیلیپس DDL702 E قابلیت تنظیم رمز یکبار مصرف برای استفاده اضطراری را دارد. رمز یکبار مصرف پس از استفاده نامعتبر است.

تشخیص کارت قفل فیلیپس DDL702 E

یکی از ساده ترین راه ها برای باز کردن درب به روی کودکان و سالمندان کارت است. قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 E می تواند 100 کارت هوشمند را تشخیص دهد. کارت قفل هوشمند فیلیپس از نوع بدون تماس است و با نزدیک کردن کارت به قفل در باز می شود. قفل کارتی هوشمند فیلیپس با کد کاربری قفل قابل شناسایی است. قفل کردن کد کاربری برای هر کارت کار مدیر را بسیار ساده می کند. برای حذف یا اضافه کردن یک کارت، می توانید این کار را با توجه به کد کاربری انجام دهید. اکثر قفل های هوشمند موجود در بازار فاقد کد شناسایی هستند و با مفقود شدن کارت، صاحب قفل مجبور به حذف و شناسایی مجدد تمامی کارت ها می شود. با توجه به کد کاربری، می توانید زمان ورود افراد را در اپلیکیشن فیلیپس مشاهده کنید. داخل جعبه قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 E دو کارت هوشمند وجود دارد.

قفل فیلیپس DDL702 E

کلیدهای مکانیکی قفل DDL702 E

یکی از مزایای قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 E قفل شدن درب توسط کلیدهای اضطراری در جعبه قفل است. مهر و موم بودن کلید احتمال سوء استفاده افراد سودجو را کاهش می دهد و به مشتری از کپی نشدن کلید و تحویل کلیه کلیدها به مشتری آرامش خاطر می دهد. قفل دیجیتالی درب فیلیپس DDL702 E مجهز به دو قفل اضطراری است که در داخل جعبه قفل داده می شود. کلید های اضطراری در مواقع اضطراری استفاده می شوند. توصیه می شود کلیدهای اضطراری قفل های هوشمند را در خارج از منزل و در محل امن نگهداری کنید.

قابلیت اتصال به اینترنت قفل DDL702 E 

می توانید قفل دیجیتالی درب فیلیپس خود را به اینترنت متصل کنید و از مزایای آن از طریق اپلیکیشن فیلیپس بهره مند شوید. امکان ایجاد و ارسال پسورد هر نیم ساعت یکبار. توانایی دیدن چند نفر در یک زمان و روز به خانه. وقتی زنگ قفل به صدا در می‌آید، هشدار روی گوشی هوشمند شما می آید. امکان ایجاد محدودیت زمانی برای افراد در یک بازه زمانی خاص، به طوری که فرد بتواند در را در ساعت و روزی که شما تعیین کرده اید باز کند. امکان مشاهده سطح باتری قفل DDL702 E. امکان حذف رمز کاربری، کارت و اثر انگشت از طریق اپلیکیشن.

ابعاد بیرونی  
ابعاد درونی  
ابعاد مغزی  
رنگ بندی مشکی
قفل اتوماتیک چشمی دیجیتال آنلاین ×
سیستم اعلام حریق زنگ روی نمایشگر
قفل دوبل هشدار ضد سرقت
حریم خصوصی (شب بند) منبع تغذیه اضطراری
اپلیکیشن موبایل رمز ادمین
اتصال به خانه هوشمند (آپشنال) آلارم اتمام باتری
اتصال به wifi سیستم ضد شوک
ورودی دوبل قفل کودک ×
منبع تغذیه باتری لیتیومی شارژی اتصال به درب مولتی
مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی با ضخامت بیشتر از 4cm و بائوی بالای 12cm
نوع مغزی : 3 زبانه، ساده، چوبی _ 3 زبانه، ساده، مولتی _ 5 زبانه، هوک، ضد دیلم

محصولات مشابه

امتیازدهی