قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ

  • قابلیت شناسایی 20 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید
روش های دسترسی به قفل
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ در کارن
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ در کارن
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ در کارن

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ

  • قابلیت شناسایی 20 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید

قابلیت تشخیص اثر انگشت DDL702 FJ

یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین راه‌ها برای باز کردن قفل دیجیتال، استفاده از سیستم اثر انگشت است. قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ از حسگر اثر انگشت fpc سوئدی در محصولات خود استفاده می کند. 0.5 ثانیه سریعتر در تشخیص اثر انگشت، 0.01٪ درصد خطا در تشخیص اثر انگشت، توانایی شناسایی خطاهای جعلی، توانایی تشخیص اثر انگشت از زوایای مختلف. قابلیت تشخیص اثر انگشت در دماهای مختلف. این قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ می تواند تا 100 اثر انگشت را تشخیص دهد. هر اثر انگشت با شناسه کاربری دو رقمی برای قفل مشخص می شود. در اپلیکیشن قفل فیلیپس می توانید شماره کاربری را با نام افراد جایگزین کنید. می‌توانید اثر انگشت را حذف کنید یا محدودیت زمانی برای دسترسی به قفل بر اساس نام کاربری یا کد شخص تعیین کنید.

قفل دیجیتال DDL702 FJ

قابلیت تشخیص رمز عبور DDL702 FJ

راه دیگر برای دسترسی به قل فیلیپس DDL702 FJ، شناسایی رمز عبور است. این قفل هوشمند فیلیپس 1 قابلیت شناسایی رمز عبور administrator را دارد، حتی در صورت وجود رمز عبور administrator، تنها با شناسایی این رمز عبور می توانید وارد تنظیمات قفل شوید. قابلیت شناسایی 20 پسورد کاربر. مدیریت بلاک می تواند رمز عبور حداکثر 20 نفر را شناسایی کند. به هر رمز عبور یک کد کاربری برای قفل فیلیپس اختصاص داده شده است. رمز عبور می تواند 6 تا 12 رقمی باشد.

قفل های فیلیپس قابلیت به خاطر سپردن رمزهای عبور یکبار مصرف را نیز دارند که در مواقع اضطراری به افراد داده می شود. برای محافظت از سیستم رمزگذاری قفل دیجیتال تشخیص چهره فیلیپس DDL702 FJ، می توانید از سیستم رمزگذاری جعلی استفاده کنید. به این ترتیب می توانید چندین عدد تصادفی را قبل یا بعد از رمز عبور اصلی خود وارد کنید و سپس رمز عبور اصلی را در قفل احراز هویت وارد کنید. به این ترتیب، اگر شخصی در کنار شما ایستاده باشد، رمز عبور شما را به خاطر نخواهد آورد.

ویژگی های قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ

مجهز به دوربین عکاسی

با نصب اپلیکیشن فیلیپس DDL702 FJ بر روی گوشی هوشمند خود، می توانید حرکت درب ورودی خود را در هر زمانی مشاهده کنید. دوربین با کیفیت بالا برای گرفتن عکس. با فعال کردن دوربین قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ برای تشخیص چهره، می توانید بیرون درب را در هر زمان مشاهده کنید. سنسور قفل با نزدیک شدن به سه متری در فعال می شود. این قفل دیجیتال DDL702 FJ مجهز به سنسور حرکتی است و حرکت افراد را تشخیص می دهد. پس از یافتن افراد در مقابل در قفل شده، شروع به فیلمبرداری و عکسبرداری می کند. تصاویر در برنامه فیلیپس ذخیره می شوند و می توانید تصاویر را مشاهده کنید.

DDL702 FJ

تماس صوتی

اگر زنگ را روی صفحه لمسی لمس کنید، زنگ قفل به صدا در می آید. نماد ساعت زنگ دار در برنامه فیلیپس ظاهر می شود. شما می توانید تصویری از شخص پشت در را ببینید. همچنین می توانید با فردی که پشت در است تماس صوتی برقرار کنید و در صورت نیاز می توانید برای باز کردن قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ رمز عبور یکبار مصرف را برای شخص ارسال کنید. پس از زدن زنگ در، اپلیکیشن شروع به ضبط تصاویر افراد پشت در می کند. حتی اگر به اینترنت وصل نیستید، پس از اتصال به اینترنت می توانید تصاویر افراد پشت در را ببینید.

امنیت قابل مشاهده

قفل دیجیتالی تشخیص چهره فیلیپس PIR-anturi. هنگامی که شخصی در فاصله 3 متری در قرار دارد، یک عکس یا فیلم به تلفن هوشمند شما ارسال می شود. این قفل دیجیتال به شما این امکان را می دهد که امنیت خانه خود را در هر زمان و هر مکان بررسی کنید. چهار راه برای دسترسی و استفاده از صفحه نمایش لمسی در قفل فیلیپس DDL702 FJ وجود دارد. تشخیص چهره دیجیتال فیلیپس برای اولین بار از باتری های لیتیومی قابل شارژ استفاده می کند.

قفل فیلیپس DDL702 FJ

مجهز به سنسور مادون قرمز

از ویژگی های متمایز قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 FJ استفاده از دستگیره های تک پله در دو طرف آن است. برای باز کردن قفل نیازی به حرکت اضافی ندارید، درب پس از تشخیص رمز یا اثر انگشت به راحتی باز می شود. قفل دیجیتالی درب فیلیپس با تشخیص چهره دارای حسگر مادون قرمز است. وقتی دستگیره در را لمس می کنید، در باز می شود و می توانید به راحتی خارج شوید. دستگیره تک مرحله ای آخرین نسل از قفل های هوشمند است که باعث افزایش سرعت ورود و خروج و افزایش امنیت درب و افزایش استحکام قفل می شود. با وجود این نوع دستگیره، دیگر نمی توان با ایجاد سوراخ در، در قفل را باز کرد.

قفل Face ID با قابلیت اتصال به Wi-Fi

قفل هوشمند فیلیپس DDL702 FJ قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. می توانید با اتصال قفل فیلیپس به اینترنت و نصب برنامه فیلیپس از اتصال قفل به اینترنت بهره ببرید. امکان ارسال رمز یکبار مصرف برای افراد پشت در. امکان بازرسی دینامیکی جلوی منزل در هر زمان. امکان تماس با افراد پشت در. امکان مشاهده ترافیک ورودی و خروجی در صورت درخواست. امکان مشاهده هشدارهای اضطراری در تلفن همراه. ایجاد محدودیت های ترافیکی برای افراد در یک زمان و تاریخ خاص. امکان حذف کاربران از طریق اپلیکیشن. امکان مشاهده شارژ باتری کلید فراهم است.

ابعاد بیرونی  
ابعاد درونی  
ابعاد مغزی  
رنگ بندی مشکی
قفل اتوماتیک چشمی دیجیتال آنلاین ×
سیستم اعلام حریق زنگ روی نمایشگر
قفل دوبل هشدار ضد سرقت
حریم خصوصی (شب بند) منبع تغذیه اضطراری
اپلیکیشن موبایل رمز ادمین
اتصال به خانه هوشمند (آپشنال) آلارم اتمام باتری
اتصال به wifi سیستم ضد شوک
ورودی دوبل قفل کودک ×
منبع تغذیه باتری لیتیومی شارژی اتصال به درب مولتی
مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی با ضخامت بیشتر از 4cm و بائوی بالای 12cm
نوع مغزی : 3 زبانه، ساده، چوبی _ 3 زبانه، ساده، مولتی _ 5 زبانه، هوک، ضد دیلم

محصولات مشابه

امتیازدهی