قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D

  • قابلیت شناسایی 20 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید
روش های دسترسی به قفل
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D در کارن
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D در کارن

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D

  • قابلیت شناسایی 20 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید

فرقی نمی کند صورت شما با آرایش باشد یا بدون آرایش، قفل فیلیپس DDL702 3D با قدرت تشخیص بالای خود این چهره را می شناسد و در نهایت در را باز می کند. اگر می خواهید در مورد این قفل بیشتر بدانید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

چرا باید قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D را انتخاب کنیم؟

به طور کلی، قفل هوشمند تشخیص چهره Philips DDL702 3d دارای سیستم های پیشرفته ای برای ایمن سازی محیط در اختیار کاربر است. سیستم ضد سرقت، سیستم ضد حریق و سیستم ضد شوک از جمله سیستم هایی هستند که در ساختار این قفل گنجانده شده است، اما این تمام ماجرا نیست، زیرا این نوع قفل فیلیپس از سیستم حفاظت از حریم خصوصی نیز بهره می برد.

هنگامی که شخصی رمز عبور قفل را اشتباه وارد می کند یا زمانی که فردی بدون اجازه قصد ورود به محیط را دارد، این قفل هشدار می دهد و از سرقت اموال شما جلوگیری می کند. علاوه بر این، هنگامی که آتش سوزی در مجاورت رخ می دهد، حسگرهای پیشرفته این قفل آتش نشانی را شناسایی کرده و از محفظه هوشمند آن در برابر آتش محافظت می کنند.

یکی از برجسته ترین ویژگی ها و قابلیت های قفل فیلیپس DDL702 3D، مجهز بودن به سنسور اعلان دسترسی است. با این سنسورها، افراد خارج از محیط یا افرادی که وارد محیط می شوند، هر کسی و هر چیزی از نظر کنترل ترافیک. در ضمن نابینایان و ناشنوایان نیز مانند بسیاری از ناشنوایان می توانند با استفاده از سیستم نوری بهترین استفاده را از این قفل ها ببرند.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D

قفل فیلیپس DDL702 3D مجهز به دو پردازنده

قفل فیلیپس DDL702 3D تنها قفل دیجیتالی است که از دو پردازنده استفاده می کند. استفاده از دو پردازنده مجزا روند قفل را سرعت می بخشد. پردازنده تشخیص چهره و قفل صدا. برنامه احراز هویت اثر انگشت و تشخیص رمز عبور. استفاده از دو پردازنده باعث افزایش سرعت عملکرد قفل و افزایش تشخیص چهره و اثر انگشت می شود. همچنین مصرف باتری قفل را کاهش می دهد. قفل فیلیپس یک برند اروپایی است که همواره از مدرن ترین تکنولوژی در ساخت محصولات خود استفاده می کند.
استفاده از بهترین آلیاژ دنیا برای تولید محصولات. استفاده از آخرین تکنولوژی ها در تولید محصولات. در نتیجه محصولات فیلیپس نه تنها در قاره اروپا، بلکه در جهان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

دستگیره تک مرحله ای قفل فیلیپس DDL702 3D

قفل فیلیپس DDL702 3D به گونه ای ارگونومیک طراحی شده است که استفاده از این قفل دیجیتال را برای کاربران راحت تر می کند. قفل الکترونیکی درب فیلیپس دارای یک دستگیره از بیرون است. این نوع جدید دستگیره در بین قفل های دیجیتال است که بدون کشیدن یا فشار دادن یا حرکت دادن درب را باز می کند. قفل فیلیپس DDL702 3D از داخل مجهز به اهرم یک مرحله ای است. وقتی به سنسور قفل نزدیک می شوید، قفل فعال می شود و با لمس دستگیره در باز می شود. فیلیپس برای اولین بار دسته تک مرحله ای را به محصولات خود معرفی کرده است. این نوع دسته راحتی، ایمنی و سرعت بیشتری را هنگام عبور فراهم می کند.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D

فروش قفل فیلیپس سه بعدی DDL702 با کارکرد بسیار

شاید باورتان نشود، اما باید بدانید که قفل دیجیتال فیلیپس DDL702 3D می تواند به وای فای، بلوتوث و سایر شبکه های الکترونیکی متصل شود و کنترل محیطی و امنیت را از این طریق بهبود بخشد. به این ترتیب دارندگان کلید و افرادی که پیکربندی های مختلف حسگر را مدیریت می کنند می توانند به این شبکه متصل شده و از امکانات زیادی بهره مند شوند.

در واقع ترکیب وای فای و بلوتوث در این قفل ها باعث شده است که همه آن ها را خریداری کنند زیرا این قفل ها می توانند از راه دور محیط را زیر نظر بگیرند. پس از دانستن اینکه این قفل هوشمند به روش های مختلف باز می شود، باید بدانید که این دستگاه می تواند از رمز عبور نیز استفاده کند. بدیهی است که سایت Asa DDL قفل هوشمند فیلیپس DDL702 3D را به فروش می رساند و با خرید این قفل می توانید حداقل از 20 کد بین صفر تا صد استفاده کرده و کد مدیریت این قفل ها را انتخاب کنید.

این قفل گاهی اوقات به این دلیل اتفاق می‌افتد که شخصی می‌خواهد به محیطی با شخص دیگری دسترسی پیدا کند اما دوست ندارد رمز عبور خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. این قفل دارای سیستم اکشن فانتزی نیز می باشد. در چنین حالتی می توانید از این سیستم استفاده کرده و بدون وارد کردن رمز وارد محیط شوید.

امروزه بسیاری از افراد از امکانات خروج اضطراری این قفل ها نیز استفاده می کنند. اصولاً تعدادی کلید مکانیکی در این قفل ها تعبیه شده است و هر شخصی با این کلیدها می تواند وارد و خارج شود. البته این کلیدها جعلی نیستند و دست هر سودجویی را از رسیدن به محیط کوتاه می کنند.

قفل دیجیتال DDL702 3D

خرید قفل دیجیتال DDL702 3D با عملکرد آسان

استفاده از این دسته هوشمند بسیار آسان است. پس از نصب این دستگیره در محیط، تنها کافی است اثر انگشت خود را روی این سیستم نمایش قفل قرار دهید یا رمز عبور را وارد کنید. در این صورت قفل در اسرع وقت باز شده و کاربر می تواند وارد محیط شود. همچنین گاهی ممکن است شخصی بخواهد از رمز عبور یا کارت یکبار مصرف استفاده کند که در این صورت باید رمز را وارد کرده و در نهایت وارد محیط شوید. البته ریموت هم می تواند این کار را انجام دهد، اما همه ریموت ندارند.

ابعاد بیرونی  
ابعاد درونی  
ابعاد مغزی  
رنگ بندی مشکی
قفل اتوماتیک چشمی دیجیتال آنلاین
سیستم اعلام حریق زنگ روی نمایشگر
قفل دوبل هشدار ضد سرقت
حریم خصوصی (شب بند) منبع تغذیه اضطراری
اپلیکیشن موبایل رمز ادمین
اتصال به خانه هوشمند (آپشنال) آلارم اتمام باتری
اتصال به wifi سیستم ضد شوک
ورودی دوبل قفل کودک ×
منبع تغذیه باتری لیتیومی شارژی اتصال به درب مولتی
مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی با ضخامت بیشتر از 4cm و بائوی بالای 12cm
نوع مغزی : 3 زبانه، ساده، چوبی _ 3 زبانه، ساده، مولتی _ 5 زبانه، هوک، ضد دیلم

محصولات مشابه

امتیازدهی