مهم‌ترین بعد ایمنی ساختمان‌ها در برابر آتش‌سوزی امکان و فراهم ساختن فرار امن است. پیش شرط مهم این است که امکانات ایمنی باعث شود که ساکنان ساختمان بتوانند به طور مستقل و کامل در برابر آتش عکس‌العمل نشان دهند و بدون هیچ گونه موانعی از ساختمان خارج شوند.

البته امروزه روند توسعه و پیشرفت به‌گونه‌ای است که می‌توان با استفاده بهینه از امکانات و تکنولوژی‌های موجود، حداقل جان انسان‌ها را در مقابل خطراتی از قبیل آتش‌سوزی، سرقت و … دور نگه داشت. بدیهی است که با توجه به آمارهای موجود، خسارت‌های جانی ایجاد شده در زمان آتش‌سوزی، می‌توان دریافت که همواره پیشگیری بهتر از درمان است. لذا استفاده از قفل‌های دیجیتال ضد حریق نقش مهمی در راستای حفاظت از جان افراد ایفا می‌کند.

چراکه در آتش‌سوزی‌ها اولین چیزی که به ذهن همه ما انسان‌ها می‌رسد و به طور طبیعی و ناخواسته به سمت آن حرکت می‌کنیم درب ورودی ساختمان می‌باشد. اما از آنجایی که بسیاری از قفل‌ها در دمای نسبتا بالا، کارایی خود را از دست می‌دهد و باعث گیر کردن درب ورودی و به خطر افتادن جان کاربران می‌شوند. همچنین ورود افراد آتش‌نشانی به داخل خانه نیز با مشکلات فراوانی رو به رو می‌شود. به همین دلیل تولیدکنندگان بزرگ صنعت قفل برای این موضوع چاره‌ای اندیشیدند و با تولید قفل دیجیتال ضد حریق، گام بزرگی در محافظت از کاربران هنگام آتش‌سوزی برداشته‌اند. از این‌رو آگاهی و نصب به موقع این قفل‌های دیجیتال ضد حریق، در راستای تخلیه سریع و به موقع ساکنین را به‌عنوان قوی‌ترین و مهم‌ترین محاسن استفاده از این قفل‌های هوشمند و کارآمد نام برد. در ادامه این قفل‌های ضد حریق را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چرا که هدف شرکت کارن، تضمین مثلث آرامش، امنیت و حفاظت از جان شما می‌باشد.

نصب قفل دیجیتال ضد حریق در راستای مدیریت بحران آتش‌سوزی

بدون شک ارتقاء ابزارهای مختلف در مقابل آتش‌سوزی، تأثیر چشم‌گیری بر مدیریت بحران آتش‌سوزی خواهد داشت. یکی از ابزارهای که ارتقا بی‌نظیری در جامعه امروزی داشته است، ساخت و تولید قفل‌های الکترومکانیکی ضد حریق می‌باشد. چرا که امروزه مهم‌ترین مسیر برای مهار آتش‌سوزی و جلوگیری از تلفات جانی را تا حدودی حل کرده است.

بنابراین توجه و استقبال بیشتر از نصب قفل‌های الکترومکانیکی ضد حریق به یکی از عناصر حفظ جان عزیزان خود در زمان آتش‌سوزی تبدیل شده است. در حالی که بی‌توجهی به آن می‌تواند تهدیدی جدی برای جان افراد باشد. حال با توجه به موارد عنوان شده جهت بهبود شرایط تخلیه در ساختمان‌ها در شرایط آتش‌سوزی بهترین راه اکتفا، نصب قفل‌های هوشمند ضد حریق می‌باشد.

در این راستا شرکت کارن با سرلوحه قرار دادن این مباحث در کنار ارائه بهترین برندهای دنیا مانند یال و سامسونگ و … به نشانه احترام به نظرات شما و در نظر گرفتن قدرت خرید مشتریان عزیز، قفل‌های هوشمند ضد حریق را نیز با بهترین قیمت و به‌صورت اورجینال وارد و روانه بازار می‌کند تا تمام اقشار جامعه با توجه به قدرت خرید خود بتوانند از این محصولات امنیتی برای محافظت از درب ورودی خود استفاده کنند. لازم به ذکر است خدمات پس از فروش شرکت کارن برای تمام محصولات به‌صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال صورت می‌گیرد.

وجود بدنه بسیار مقاوم هنگام آتش‌سوزی

قفل‌های دیجیتال ضد حریق یکی از انواع قفل‌های امنیتی است که در برابر آتش و حرارت مقاوم بوده است. هر چند که استفاده از قفل‌های هوشمند ضد حریق در مراکز دولتی مانند: بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و نیروگاه‌ها، کارخانه‌ها، کتابخانه‌ها و حتی درب ورودی آپارتمان‌ها و ساختمان‌های مسکونی و تجاری ضروری است؛ اما نباید نادیده گرفت که برای آپارتمان‌ها هم کاربرد بسیار بالایی دارند.

بیشتر این قفل های ضد حریق از فولاد، لاستیک فشرده و … ساخته می‌شوند. این قفل های ضد حریق بر اساس زمان مقاومتی که در برابر آتش و حرارت دارند با هم متفاوت هستند؛ یک قفل ضد حریق می‌تواند بالای 60 و 55 درجه، در برابر آتش و حرارت مقاومت کنند.

با افزایش تکنولوژی‌های ریخته‌‌گری و متالوژی، اکثر قفل‌های دیجیتال با مواد ویژه و با ساختار بدنه قوی و الیاف شیشه‌ای مستحکم ریخته‌گری شده و الیاف شیشه تحمل دمای 1000 درجه سانتی‌گراد را دارد. همچنین این قفل عایق بوده و حرارت را از خود عبور نمی‌دهد. به همین دلیل بعد از آتش‌سوزی می‌توان از قفل دیجیتال ضدحریق استفاده کرد.

قفل دیجیتال ضد حریق

سیستم هشدار حریق در قفل دیجیتال

از تاریخ و اتفاقات ثبت شده، انسان‌ها متوجه شدند واکنش و عملکرد سریع در زمان بروز آتش‌سوزی و حریق نقش بسیار مهم و حیاتی در حفاظت از جان و مال مردم دارد و در ذیل این چارچوب، تولیدکنندگان قفل هومشند ضد حریق، تعبیه سیستم هشدار در نظر گرفته‌اند تا در صورت بـروز آتش‌سوزی آلارم این محصولات به صدا درآمده و بـه شما هشدار می‌دهد. صدای هشدار قفل بسیار بالاست و در مراحل اولیه آتش سوزی شما را آگاه می‌نماید تا با فرصت بیشتری از محل حادثه خارج شوید. لازم به ذکر در برخی از این قفل‌های دیجیتال، جهت خروج راحت‌‌تر در این شرایط، قفل به صورت هوشمند، درب را به صورت اتوماتیک باز می‌نماید. البته محاسن این سیستم در زمانی که شما خواب هستید و متوجه آتش سوزی نشده‌اید و سیستم آلارم قفل‌های هوشمند ضد حریق شما را از آتش‌سوزی آگاه می‌کند بیشتر نمایان خواهد شد که نصب قفل‌های دیجیتالی ضد حریق چقدر مفید و ارزشمند است. از این رو شرکت کارن به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد، راهبرد «پیشگیری بهتر از از درمان» را در دستور کار خود قرار دهید.

قفل دیجیتال گیت من مدل V300-FH کارتی و رمزی مجهز به زبانه هوک

برندهای معتبر قفل دیجیتال ضد حریق

برندهای مختلفی از قفل دیجیتالی ضد حریق وجود دارند و همین باعث شده که مخاطبان برای تشخیص معتبر‌ترین آن‌ها با مشکلاتی روبرو شوند. به همین دلیل ما معتقدیم که قبل از خرید قفل‌های هوشمند ضد حریق باید تحقیقات لازم در این زمینه انجام گیرد. در این رابطه تیم متخصص شرکت کاران تحقیقات لازم را انجام دادند و به این نتیجه رسیده‌اند، از برندهای معتبر قفل دیجیتال ضدحریق که در برابر حرارت بالا و آتش‌سوزی مقاوم می‌باشد می‌توان به برندهای گیت من و یال که هر دو عضو گروه بزرگ و بین المللی ASSA ABLOY سوئد می‌باشد، اشاره نمود.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی