همانطور که می دانید امروزه یکی از بهترین قفل ها برای حفظ امنیت بیشتر بدون شک قفل دیجیتال می باشد. اگر قصد دارید از قفل دیجیتال برای درب ورودی چوبی استفاده کنید باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. در این مطلب از سایت کارن با بهترین قفل دیجیتال درب چوبی به طور کامل آشنا خواهید شد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی برترین قفل دیجیتال درب چوبی

امروزه بدون شک استفاده از قفل های مکانیکی و قدیمی برای باز و بسته نمودن درب بسیار دشوار و سخت می باشد. چرا که بیشتر افراد در برخی موارد کلید های خود را گم می کنند و یا فراموش می کنند کلید های درب ورودی را به همراه داشته باشند.

یکی از بهترین راه حل ها برای رفع این مشکل بدون شک استفاده از قفل های هوشمند و یا دیجیتال می باشد. برای درب های چوبی، فلزی، شیشه ای و… به راحتی می توانید از قفل های دیجیتال استفاده کنید البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید برای خرید بهترین قفل دیجیتال درب چوبی باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید.

امروزه تامین امنیت خانه و محل کار یکی از مهم ترین اصول می باشد. سیستم های تامین کننده امنیت بسیار متنوع می باشد که می توان به دوربین های امنیتی، سیستم های زنگ هشدار، قفل های دیجیتال و… اشاره کرد. در ادامه با برترین قفل های دیجیتال آشنا خواهید شد:

قفل هوشمند درب چوبی

برترین قفل دیجیتال درب چوبی

قفل هوشمند سامسونگ (Samsung)

برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال درب چوبی باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. قفل های هوشمند سامسونگ بدون شک جزو برترین قفل ها برای امنیت بیشتر محسوب می شوند. بیشتر افراد برند معروف سامسونگ را به خوبی می شناسند این برند در چند سال اخیر در زمینه تولید و فروش قفل دیجیتال فعالیت می کند.

با استفاده از قفل های هوشمند این برند به راحتی می توانید ورود و خروج افراد به منزل و یا محل کار را کنترل کنید. با استفاده از این مدل قفل ها دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت به سرقت رفتن اشیاء و… نخواهید داشت. بلکه امنیت و راحتی مناسبی برای شما عزیزان فراهم می شود. جهت مشاهده محصولات قفل هوشمند سامسونگ کلیک کنید. 

قفل دیجیتال درب یال (yale)

قفل های هوشمند یال جزو بهترین قفل دیجیتال درب چوبی محسوب می شوند. اگر قصد دارید قفل هوشمند قابلیت اتصال به سیستم های مختلف هوشمند سازی را به همراه داشته باشد و یا قفلی که انتخاب  می کنید دسترسی راحتی را به همراه داشته باشد بدون شک قفل دیجیتال درب یال بهترین انتخاب است.

در این مدل از قفل ها با استفاده از روش های دسترسی متنوع از قبیل کارت، رمز عبور، اثر انگشت و… می توانید به راحتی درب ورودی را کنترل نمایید. این قفل های هوشمند با بیشتر سیستم های مختص هوشمند سازی سازگاری دارند از این رو جزو برترین قفل های هوشمند محسوب می شوند.

قفل هوشمند برند آگوست (august)

یکی از برترین برند های تولید کننده قفل های هوشمند و یا دیجیتال بدون شک برند آگوست می باشد. روش های دسترسی در این مدل از قفل ها متنوع می باشد. که با شناسایی شما و یا گوشی درب ورودی باز و یا بسته می شود. برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال درب چوبی باید به برخی موارد توجه کافی داشته باشید.

این نکته مهم را فراموش نکنید برای باز کردن قفل دیجیتال با استفاده از تلفن همراه در ابتدا باید اقدام به نصب نرم افزارهای مخصوص نمایید. از بهترین خصوصیات این برند می توان به بسته شدن درب به صورت خودکار اشاره کرد. با استفاده از این مدل قفل ها بدون شک امنیت چندین برابر خواهد شد.

قفل دیجیتال درب گیتمن (gateman)

یکی از برند های معروف و محبوب قفل دیجیتال بدون شک برند گیتمن می باشد. روش دسترسی در این مدل از قفل ها از طریق رمز عبور و اثر انگشت می باشد. در واقع می توان گفت برند گیتمن جزو بهترین قفل دیجیتال درب چوبی محسوب می شود. در این مدل از قفل های هوشمند می توانید همزمان از دسترسی اثر انگشت و رمز عبور برای ورود استفاده کنید.

از بهترین قابلیت های این مدل از قفل ها بسته شدن اتوماتیک درب ورودی می باشد از این رو دیگر هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. این برند فوق العاده همچنین از سیستم قفل کودک نیز استفاده کرده است. سیستم ضد سرقت، اعلام حریق، و… از خصوصیات قفل دیجیتال برند گیتمن می باشد.

بهترین دستگیره قفل دیجیتال درب های چوبی

با بهترین قفل دیجیتال درب چوبی به طور کامل آشنا شدید. برای انتخاب بهترین دستگیره قفل هوشمند درب چوبی باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. برای خرید این محصول در ابتدا باید استاندارد های مربوطه را در نظر داشته باشید. همانطور که می دانید مدل های قفل دیجیتال متنوع می باشد.

از این رو به راحتی می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید بهترین قفل هوشمند را برای درب ورودی خریداری کنید. هزینه خرید قفل های دیجیتال به نسبت قفل های مکانیکی کمی بیشتر است اما در نظر داشته باشید قفل های هوشمند خصوصیات منحصر به فردی را به همراه دارند.

و بیشترین امنیت و راحتی را برای شما عزیزان فراهم می کنند. به طور کلی می توان گفت استفاده از قفل و دستگیره درب چوبی دیجیتال نقش بسیار مهمی را در هوشمند سازی محل و یا منزل ایفا می کنند.

دستگیره قفل دیجیتال درب چوبی

بهترین دستگیره قفل دیجیتال درب چوبی

ویژگی های قفل هوشمند درب چوبی

با خصوصیات بهترین قفل دیجیتال درب چوبی به طور کامل آشنا شدید. با استفاده از قفل های هوشمند و دیجیتال امنیت و راحتی مناسبی برای شما عزیزان ایجاد می شود. اگر قصد دارید از قفل های دیجیتال استفاده کنید بهتر است با خصوصیات این مدل از قفل ها آشنا باشید. در ادامه با ویژگی های قفل هوشمند درب چوبی آشنا خواهید شد:

  • مجهز به سیستم هوشمند سازی
  • سیستم آلارم هشدار
  • مجهز به قفل اتوماتیک
  • رمزهای امنیتی قفل دیجیتال
  • روش های دسترسی متنوع
  • حفظ حریم خصوصی کاربران
  • مجهز به قفل کودک
قفل هوشمند درب چوبی

ویژگی های قفل دیجیتال درب چوبی

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با بهترین قفل دیجیتال درب چوبی به طور کامل آشنا شدید. برای استفاده از این مدل قفل ها بهتر است برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. با استفاده از قفل های هوشمند و یا دیجیتال بدون شک امنیت و راحتی خاصی برای شما عزیزان فراهم می شود.

سوالات متداول بهترین قفل دیجیتال درب چوبی

  1. ویژگی های قفل هوشمند درب چوبی به چه صورت است؟
    مجهز به سیستم هوشمند سازی، سیستم آلارم هشدار، مجهز به قفل اتوماتیک، رمزهای امنیتی قفل دیجیتال، روش های دسترسی متنوع، حفظ حریم خصوصی کاربران و مجهز به قفل کودک
  2. بهترین دستگیره قفل دیجیتال درب های چوبی به چه صورت است؟
    برای خرید این محصول در ابتدا باید استاندارد های مربوطه را در نظر داشته باشید. همانطور که می دانید مدل های قفل دیجیتال متنوع می باشد. از این رو به راحتی می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید بهترین قفل هوشمند را برای درب ورودی خریداری کنید.
  3. خصوصیات قفل هوشمند برند آگوست به چه صورت است؟
    روش های دسترسی در این مدل از قفل ها متنوع می باشد. که با شناسایی شما و یا گوشی درب ورودی باز و یا بسته می شود. از بهترین خصوصیات این برند می توان به بسته شدن درب به صورت خودکار اشاره کرد. با استفاده از این مدل قفل ها بدون شک امنیت چندین برابر خواهد شد.
امتیازدهی