نصب پنل کنترل هوشمند در خانه هوشمند شما می تواند همه چیز را برای خانواده، دوستان یا مهمانان آسان تر کند و همه به راحتی می توانند دستگاه های محبوب خانه هوشمند را کنترل کنند. نصب پنل لمسی یا پنل کنترل هوشمند بر روی دیوار یکی از راه های کسب تجربه بهتر در خانه هوشمند است و در ادامه این مقاله هوشمند تصمیم گرفتیم در مورد پنل کنترل هوشمند صحبت کنیم.

استفاده از پنل هوشمند به ازای کلید لامپ

کنترل پنل هوشمند کنترل کننده یا پنل لمسی خانه هوشمند است که به جای کلیدهای چراغ و لامپ استفاده می شود. این پنل ها معمولا در طرح های مختلف موجود هستند و می توانند جایگزین کلیدهای 1 تا 4 قطبی شوند.

کنترل پنل هوشمند چیست؟

استفاده از اپلیکیشن برای کنترل خانه هوشمند

با نصب کنترل پنل هوشمند، دیگر نیازی به داشتن اپلیکیشن جداگانه برای هر دستگاه خانه هوشمند ندارید. از یک برنامه کاربردی می توان برای کنترل تمام تجهیزات استفاده کرد. می توانید این اپلیکیشن را روی گوشی اندرویدی، آیفون یا تبلت خود نصب کنید. بنابراین می توانید با اتصال به اینترنت خانه هوشمند خود را از هر کجای دنیا کنترل کنید و از دوربین های داخل کنترل پنل هوشمند وضعیت خانه را زیر نظر بگیرید.

کنترل صوتی هوشمند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد نصب و استفاده از کنترل پنل هوشمند، امکان کنترل صدا از طریق Amazon Alexa، Google Assistant، Apple Home Kit  و … می باشد. می توانید آمازون الکسا را ​​روی دیوار خود قرار دهید و از کنترل صوتی راحت دستیار صوتی هوشمند یا لوازم خانگی هوشمند خود لذت ببرید.

پخش موسیقی با استفاده از پد هوشمند

با نصب یک کنترل پنل هوشمند بدون اپلیکیشن یا تلفن همراه به راحتی می توانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. پنل های هوشمند اغلب دارای یک لیست پخش و مکانی برای ذخیره موسیقی و آهنگ هستند و می توانند یک سیستم هوشمند و منحصر به فرد برای صدا و تصویر باشند.

کنترل دسترسی به خانه از طریق کنترل پنل هوشمند

با پنل هوشمند می توانید زنگ در را پاسخ دهید و در را هر کجا که هستید باز کنید. همه افراد در خانه می توانند با زنگ ویدیو ببینند چه کسی پشت در است. همچنین می توانید با یک ضربه ساده روی اپلیکیشن موبایل خود در را برای مهمانان خود باز کنید.

کنترل دسترسی به خانه از طریق کنترل پنل هوشمند

روشنایی هوشمند و پنل مرکزی هوشمند

با نصب یک کنترل پنل هوشمند می توانید چراغ های معمولی خود را به لامپ های هوشمند تبدیل کنید که از طریق اپلیکیشن از طریق اپلیکیشن، فرمان های صوتی، حسگرهای حرکتی، تصاویر بصری و غیره قابل کنترل هستند. به علاوه، می‌توانید فیلیپس، LIFX، TP-Link و سایر لامپ‌های هوشمند را بدون روشن کردن کنترل کنید و سیستم روشنایی هوشمند خود را پیکربندی کنید.

سیستم تهویه و کنترل از طریق پنل کنترل هوشمند

با استفاده از ترموستات های هوشمند Honeywell، Google Nest، و غیره. می توانید از کنترل لمسی و فرمان صوتی برای تنظیم دمای خانه هوشمند خود استفاده کنید. استفاده از ترموستات هوشمند می تواند تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی و مصرف سوخت داشته باشد و کنترل این ترموستات ها با کنترل پنل هوشمند هزینه های شما را کاهش می دهد.

همچنین می‌توانید با ترکیب پرده‌ها با کنترل‌های هوشمند و سیستم‌های انرژی و گرمایش، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. به این ترتیب در تابستان کرکره هوشمند برای کاهش نور خورشید برای خنک شدن خانه بسته می شود و در زمستان کرکره ها برای گرما باز می شوند.

سیستم امنیتی هوشمند

خرید کنترل پنل هوشمند نیز می تواند به ایمن نگه داشتن خانه هوشمند شما کمک کند. شما می توانید پنل هوشمند را به سیستم امنیتی خانه هوشمند مانند قفل دیجیتال خود متصل کنید و به لطف کنترل و اطلاعات در هر کجا که هستید از آرامش و آسایش لذت ببرید.

سیستم امنیتی هوشمند

اتوماسیون خانه هوشمند با کنترل پنل هوشمند

امکان ترکیب نور، موسیقی، دما و تهویه مطبوع وجود دارد. و سایر دستگاه ها و ویژگی های خانه هوشمند برای کنترل سریع و همزمان چندین دستگاه با یک لمس ساده بر روی یک پنل هوشمند یا برنامه وجود دارد. و از این طریق می توانید به راحتی سیستم را خودکار کنید. نصب پنل هوشمند به شما این امکان را می دهد که از فعال سازی و غیرفعال کردن دستگاه های از پیش برنامه ریزی شده و برنامه ریزی شده استفاده کنید.

شما می توانید صحنه ها یا برنامه های مختلف را در هر مکانی ایجاد یا ویرایش کنید.
دستگاه ها را از خانه یا از راه دور فعال یا غیرفعال کنید.
ایجاد یک برنامه و زمان بندی فعال سازی سیستم اتوماسیون.

امتیازدهی