می دانید که اصلی ترین آیتم های موثر در قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی، کدامند؟ آیا شما نیز به دنبال استفاده از باکیفیت ترین قفل های ایرانی در درب ضد سرقت خود هستید؟

امروزه در بسیاری از آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، شاهد استفاده از درب های ضد سرقت هستیم که درب های مذکور مجهز به قفل های هوشمند بوده و امکان باز کردن قفل توسط سارقین، به هیچ عنوان وجود ندارد. البته در نظر داشته باشید که تاریخچه ی مربوط به استفاده از درب و قفل های مذکور به سه هزار سال قبل از میلاد باز می گردد به طوری که کشور چینی ها در دوران باستان توانسته بوده به تعبیه قفل های مکانیکی بر روی درب های چوبی قلعه خود، امنیت لازم را در داخل شهرها به وجود آورند.

تاریخچه قفل های مکانیکی

نمایی از یک قفل مکانیکی قدیمی

تاریخچه و اهمیت استفاده از قفل های مکانیکی و الکترونیکی

قفل های استفاده شده در آن دوران از جنس آهن بوده که بعدها جای خود را به فلز مس دادند. همچنین لازم به ذکر می باشد که بسیاری از شرکتهای تولید کننده قفل های درب ضد سرقت، قفل های دوران باستان کشور چین را، به عنوان الگو مورد بررسی قرار داده و توانسته اند بادوام ترین و مقاوم ترین، قفل ها را طراحی کنند. همچنین با پیشرفت فناوری، قفل های مکانیکی دوران باستان، به شکل باورنکردنی تغییر کرده و به شکل قفل الکترونیکی در آمدند.

برخی از افراد جهت حمایت از اقتصاد و تولیدات ملی، به دنبال راهنمای خرید بهترین قفل های ایرانی برای درب های ضد سرقت خود هستند که برای این امر نیز می توانند از وب سایت پیش روی خود، اقدام کنند. جهت بررسی قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی مورد نظر خود، می توانید به راحتی از وب سایت شرکت کارن کویر اقدام نموده و بهترین انواع این تجهیزات را خریداری کنید.

ویژگی های مربوط به قفل درب ضد سرقت ایرانی

قبل از بررسی آخرین و بروزترین قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی از شما دعوت می کنیم که در مورد ویژگی ها و مشخصات اصلی مربوط به قفل های مذکور، اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورید. هر یک از انواع قفل های موجود در شرکت ما، مشخصات منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند. اما تمام قفل های درب های ضد سرقت ایرانی، در یک سری از ویژگی ها با یکدیگر مشترک هستند. مهمترین ویژگی های مربوط به قفل درب ضد سرقت ایرانی، عبارتند از:

قفل های ایرانی درب ضد سرقت در مقایسه با قفل های معمولی، از چند زبانه تهیه و طراحی شده اند.

قفل های ایرانی از گارانتی های طولانی مدتی، برخوردار هستند.

قفل های مذکور متناسب با درب های ضد سرقت، تهیه و طراحی می شوند.

امنیت مربوط به قفل های ایرانی بسیار بالا است.

قفل های ایرانی درب ضد سرقت، از طراحی بسیار شیک و لاکچری برخوردارند.

فرایند مربوط به نصب قفل های مذکور، بسیار سریع و راحت می باشد.

قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی

عومال موثر بر قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی

انواع قفل های درب ضد سرقت ایرانی

قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی با توجه به انواع قفل های موجود در بازار، بسیار متغیر می باشد. مهمترین انواع قفل های ایرانی، عبارتند از:

قفل های دیجیتالی ایرانی: یکی از بهترین انواع قفل های درب ضد سرقت ایرانی را، قفل های دیجیتالی شکل داده اند که از مهمترین ویژگی های آنها، می توان به داشتن حافظه، مجهز به ریموت کنترل، نصب آسان، مناسب برای درب های ضد سرقت فلزی و چوبی، اشاره کرد.

قفل های اثر انگشتی ایرانی: قفل های اثر انگشتی، از بی نظیرترین انواع قفل های مورد استفاده توسط کاربران می باشد که شما می توانید با تعریف کردن اثر انگشت خود در قفل های مذکور، به راحتی از آن استفاده کنید.

قفل های کارتی: اگر شما هم به دنبال قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت ایرانی هستید، می توانید قفل های کارتی مورد بررسی خود، قرار دهید. قفل های کارتی مناسب ترین قفل ها برای استفاده در درب های ضد سرقت اداره ها می باشند.  

آیتم های موثر در قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی 

توجه داشته باشید که قفل های درب ضد سرقت ایرانی، در مقایسه با رقبای خارجی و ترکی خود، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. خریداران می توانند جهت بررسی قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی، از صفحه ی اصلی شرکت بر روی گزینه محصولات کلیک نموده و قفل های ایرانی را، انتخاب کنید تا بتوانید قیمت بروز شده ی قفل های ایرانی را، مورد مشاهده قرار دهید. همچنین موارد بسیار متنوعی در قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی، موثر هستند که مهمترین آیتم های دخیل در قیمت مربوط به قفل های ایرانی، عبارتند از:

  • نوع قفل درب ضد سرقت
  • چند زبانه بودن قفل
  • برند مربوط به قفل
  • تعداد قفل های مورد نیاز مشتریان 
  • هزینه های مربوط به ارسال
  • جنس مربوط به قفل
  • طراحی و ظاهر مربوط به قفل
  • هزینه های مربوط به نصب قفل 

هر یک از قفل های ایرانی درب ضد سرقت موجود در شرکت ما، از عمر مفید طولانی و کارایی بی نظیری برخوردار هستند و خریداران می توانند با توجه به علاقه و پولی که در کارت بانکی خود دارند، یکی از بهترین و ایده آل ترین قفل های مذکور را، خریداری کنند.

 

سوالات متداول در مورد قیمت قفل درب ضد سرقت 

قیمت قفل های روک از حدود 218 تا 740 دلار متغیرند.

قیمت قفل هوشمند Alock از 100 دلار آمریکا شروع و تا 300 دلار آمریکا نیز به‌فروش می‌رسد.

قیمت قفل دیجیتال کاداس از 105 دلار شروع می‌شود و مدل‌های پول و پوش آن تا 220 دلار آمریکا در فروشگاه‌های چین به فروش می‌رسند.

امتیازدهی