همانطور که می دانید امروزه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین قفل ها برای حفظ امنیت بیشتر بدون شک قفل های دیجیتال و یا الکترونیکی می باشند. قفل های دیجیتال قابلیت نصب بر روی تمامی درب ها را به همراه دارند از این رو می توانید برای درب منزل، محل کار، فروشگاه و … از این مدل قفل ها استفاده کنید. در این مطلب از سایت کارن با قفل دیجیتال مناسب درب فلزی به طور کامل آشنا خواهید شد. ما با تا پایان این مطلب همراه باشید. 

معرفی بهترین قفل دیجیتال درب فلزی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارید بر روی درب های فلزی از قفل های دیجیتالی استفاده کنید. باید در هنگام انتخاب و خرید قفل دیجیتال برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. اغلب افراد بر این باور هستند برای استفاده از قفل هوشمند باید حتما یک درب گران قیمت و یا درب ضد سرقت داشته باشند اما این یک تصور نادرست است چرا که می توانید از قفل های هوشمند بر روی تمامی درب ها استفاده کنید.

با گفتن این مطالب شاید این سوال برای شما به وجود آید قفل دیجیتال مناسب درب فلزی باید چه خصوصیاتی را به همراه داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. از ویژگی های این مدل از قفل ها می توان به نصب آسان، سیستم کنترل از راه دور، روش های دسترسی متنوع، ضد سرقت بودن، افزایش امنیت، قیمت مناسب و… اشاره کرد.

با توجه به این ویژگی ها بهتر است برای اطمینان خاطر و عدم ورود سارقین از قفل های هوشمند استفاده کنید. در ادامه با بهترین قفل های دیجیتال جهت استفاده بر روی درب های فلزی آشنا خواهید شد:

قفل هوشمند درب فلزی

بهترین قفل دیجیتال درب فلزی

قفل دیجیتال برند روک (ROOK)

یکی از مدل های قفل دیجیتال درب فلزی بدون شک برند محبوب روک می باشد. قفل های هوشمند روک خصوصیات و مزایای متعددی دارند. از این مدل قفل ها شما عزیزان می توانید برای انواع درب از جمله چوبی، فلزی، شیشه سکوریت و ضد سرقت استفاده کنید. دسترسی های قفل های برند روک به صورت فول آپشن می باشند که می توان به رمزی، کارتی، اثر انگشت و.. اشاره کرد.

از بهترین و  مهم ترین مزایای استفاده از قفل های روک این است که قابلیت های آن بدون نیاز به هزینه اضافی روی قیمت تمام شده قفل ارائه می شود. حسگر دسترسی اثر انگشتی قفل های روک از مدل خازنی می باشد.

که سیستم تشخیص هویت آن سریع و دقیق است و در صورت برودت و گرمای هوا در نحوه کارکرد قفل مشکلی ایجاد نمی شود. از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین قفل های برند روک می توان به قفل دیجیتال روک P231، قفل هوشمند روک P221، قفل دیجیتال روک H220 و قفل دیجیتال روک G669 اشاره کرد.

قفل الکترونیکی برند روک

خرید قفل دیجیتال برند روک

قفل هوشمند برند یال (YALE)

یکی دیگر از مدل های قفل دیجیتال مناسب درب فلزی برند محبوب یال می باشد. این مدل از قفل های هوشمند در کشور هایی از جمله سوئد، ایتالیا، کره جنوبی و چین تولید می شود. قفل هوشمند برند یال از لحاظ امنیت بدون شک محبوب ترین برند در میان رقبای خود است.

از بهترین خصوصیات و ویژگی های قفل های هوشمند برند یال می توان به تابع خیالی، آلارم هشدار، اعلام حریق، حریم خصوصی، کنترل از راه دور و… اشاره کرد. مهم ترین آپشن امنیتی این قفل ها بدون شک قفل کودک است.

با خیال راحت جهت حفظ امنیت می توانید از این مدل قفل ها بر روی تمامی درب ها و مکان ها استفاده کنید. از بهترین مدل های قفل یال می توان به قفل دیجیتال یال YDM4109، قفل هوشمند یال CODE HANDLE و قفل دیجیتال یال YDM3109 اشاره کرد.

قفل دیجیتال برند یال

قفل الکترونیکی برند یال

قفل دیجیتال برند سامسونگ (SAMSUNG)

از دیگر مدل های قفل دیجیتال مناسب درب فلزی می توان به برند پرفروش سامسونگ اشاره کرد. این برند از قفل های هوشمند دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند که می توان به سیستم ضد شوک، ضد هک، اعلام حریق، قفل دوبل و حریم خصوصی اشاره کرد.

اگر قصد دارید از بهترین و باکیفیت ترین قفل هوشمند برای درب های فلزی محل کار و یا منزل استفاده کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قفل های هوشمند برند سامسونگ را انتخاب کنید. مهم ترین آپش امنیتی در این مدل از قفل ها بدون شک دکمه قفل کودک است. 

از بهترین مدل های قفل دیجیتال برند سامسونگ میتوان به قفل دیجیتال سامسونگ DP728، قفل دیجیتال سامسونگ DP609 و قفل هوشمند سامسونگ G510 اشاره کرد.

قفل هوشمند برند سامسونگ

قفل الکترونیکی برند سامسونگ

قفل هوشمند برند گیت من (GATEMAN)

از محبوب ترین مدل های قفل دیجیتال مناسب درب فلزی می توان به قفل های برند گیت من اشاره کرد. کیفیت این برند منحصر به فرد در بالا ترین سطح ممکن قرار دارد. قفل های هوشمند برند گیت من از قفل های با کیفیت بالا در بازار محصولات امنیتی و کنترلی محسوب می شوند.

این مدل از قفل های دیجیتال بسیار مقاوم هستند از این رو می توانید در مناطق بسیار شرجی از آن ها استفاده کنید. قفل های گیت من همچنین قابلیت نصب بر روی تمامی درب ها از جمله فلزی، چوبی و ضد سرقت را به همراه دارند.

برای خرید قفل هوشمند برند گیت من با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به سایت کارن مراجعه و با خیالی مطمئن سفارش خود را ثبت نمایید. همچینن جهت مشاوره در خصوصی اطلاعات قفل های هوشمند می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل فرمایید. از بهترین مدل های قفل دیجیتال برند گیت من می توان به قفل دیجیتال گیت من A20 و قفل هوشمند گیت من WB360 اشاره کرد.

قفل دیجیتال برند گیت من

قفل الکترونیکی برند گیت من

نکات مهم جهت انتخاب قفل دیجیتال درب فلزی

با مدل های قفل دیجیتال مناسب درب فلزی به طور کامل آشنا شدید. اگر قصد دارید از این مدل قفل ها برای حفظ امنیت بیشتر محل کار و یا منزل استفاده کنید باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. در ادامه با نکات مهم جهت انتخاب قفل دیجیتال درب فلزی آشنا خواهید شد:

  • توجه داشته باشید کدام مدل قفل دیجیتال برای درب های فلزی مناسب می باشد.
  • خصوصیات و  آپشن های قفلی که خریداری می کنید را به خوبی بررسی کنید. در واقع باید امکانات و خواسته های خود را از قفل هوشمند مشخص کنید.
  • قفل دیجیتالی که خریداری می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  • برای خرید قفل هوشمند به فروشگاه های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.
  • بهتر است قفلی که خریداری می کنید به سیستم کنترل از راه دور و همچنین روش های دسترسی متنوع مجهز باشد.
انتخاب قفل هوشمند درب فلزی

نکات مهم برای انتخاب قفل هوشمند درب فلزی

سخن پایانی

در این مطلب از سایت کارن همانطور که گفته شد با قفل دیجیتال مناسب درب فلزی به طور کامل آشنا شدید. باید در هنگام انتخاب و خرید قفل دیجیتال برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. اغلب افراد بر این باور هستند برای استفاده از قفل هوشمند باید حتما یک درب گران قیمت و یا درب ضد سرقت داشته باشند اما این یک تصور نادرست است چرا که می توانید از قفل های هوشمند بر روی تمامی درب ها استفاده کنید.

سوالات متداول قفل دیجیتال مناسب درب فلزی

  1. جهت انتخاب قفل دیجیتال درب فلزی باید به چه نکاتی توجه کرد؟
    توجه داشته باشید کدام مدل قفل دیجیتال برای درب های فلزی مناسب می باشد. خصوصیات و  آپشن های قفلی که خریداری می کنید را به خوبی بررسی کنید. در واقع باید امکانات و خواسته های خود را از قفل هوشمند مشخص کنید. بهتر است قفلی که خریداری می کنید به سیستم کنترل از راه دور و همچنین روش های دسترسی متنوع مجهز باشد. برای خرید قفل هوشمند به فروشگاه های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.
  2. خصوصیات قفل هوشمند برند یال به چه صورت است؟
    قفل هوشمند برند یال از لحاظ امنیت بدون شک محبوب ترین برند در میان رقبای خود است. از بهترین خصوصیات و ویژگی های قفل های هوشمند برند یال می توان به تابع خیالی، آلارم هشدار، اعلام حریق، حریم خصوصی، کنترل از راه دور و… اشاره کرد. مهم ترین آپشن امنیتی این قفل ها بدون شک قفل کودک است.
  3. خصوصیات قفل هوشمند برند گیت من به چه صورت است؟
    کیفیت این برند منحصر به فرد در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. قفل های هوشمند برند گیت من از قفل های با کیفیت بالا در بازار محصولات امنیتی و کنترلی محسوب می شوند. این مدل از قفل های دیجیتال بسیار مقاوم هستند از این رو می توانید در مناطق بسیار شرجی از آن ها استفاده کنید. قفل های گیت من همچنین قابلیت نصب بر روی تمامی درب ها از جمله فلزی، چوبی و ضد سرقت را به همراه دارند.
امتیازدهی