قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP

 قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 20 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید
روش های دسترسی به قفل درب
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP در کارن
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP در کارن
  • قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP در کارن

 قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 20 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای کلید مکانیکی

تماس بگیرید

قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP یکی از آن محصولاتی است که هر محیطی به آن نیاز دارد. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث بهبود تولید انواع قفل شده است به طوری که شاهد هستیم که شرکت فیلیپس بهترین و مدرن ترین محصولات خود را تحت عنوان قفل هوشمند به فروش می رساند. این قفل ها انواع مختلفی دارند و در مدل های مختلفی به فروش می رسند. پس شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به محیط خود این نوع قفل ها را انتخاب کنید.

یکی از آنها قفل چشمی هوشمند فیلیپس است که محصولی بی نظیر و باکیفیت از گروه صنعتی فیلیپس با امکانات فراوان می باشد. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی های قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP

همانطور که از نام آن پیداست این محصول ساخت شرکت قفل هوشمند فیلیپس بوده و در رنگ های مشکی و مسی عرضه می شود. مدل DDL708VP و وزن آن 7 کیلوگرم است. این محصول از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد، بنابراین می تواند نقش موثری در بهبود حفاظت از محیط زیست داشته باشد. شاید دلیل تجهیز اکثر محیط های تجاری، مراکز فرهنگی، مراکز اداری و حتی ساختمان های مسکونی در دنیای مدرن به این قفل ها، استفاده انحصاری از آنها باشد.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP در کارن

ابعاد قفل هوشمند Philips DDL708 VP

باید بدانید که مغزی مورد استفاده در ساخت این قفل ها در ابعاد 15*95 سانتی متر نصب شده و دارای زمان و مقاومت بسیار طولانی می باشد. مغزی می تواند به طور مداوم بدون هیچ آسیبی کار کند. متریال به کار رفته در ساخت مغزی قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP فلزی بادوام سه زبانه می باشد. اگر با این نوع فلزات آشنایی دارید باید بدانید که وجود این قسمت در ساختار قفل هوشمند می تواند محیط را از نظر امنیتی آماده تر کند.

مدل قفل فیلیپس دارای چندین کارت هوشمند برای ورود به محیط بوده و دارای کلید و رمز اضطراری می باشد. بنابراین، لازم نیست نگران ورود و خروج در محیطی باشید، زیرا قفل ها نه تنها با اثر انگشت و کارت باز می شوند، بلکه با کلیدهای منحصر به فرد خود نیز باز می شوند.

نحوه باز کردن قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP

به طور کلی خوب است بدانید که قفل هوشمند قفلی است که بتواند امکاناتی مانند رمز یک بار مصرف و مواردی از این قبیل را در اختیار کاربران قرار دهد و از نظر عملکرد بی صدا باشد. متأسفانه می خواهیم به شما بگوییم که قفل چشمی هوشمند فیلیپس نه تنها دارای کد یکبار مصرف است، بلکه از کارت های هوشمند برای باز و بسته کردن درب استفاده می کند و حتی می تواند در صورت باز ماندن در باز بودن درب به شما هشدار دهد.

این قفل از زمان شارژ شدن باتری و نیاز به شارژ مجدد باتری خبر می دهد و زمانی که باتری در شرف از بین رفتن است به کاربر هشدار می دهد که باتری به زودی از بین می رود. ضمناً این قفل مجهز به دزدگیر ورود بوده و دارای سیستم های تعبیه شده از جمله سیستم ضد شوک و سیستم چشم دیجیتال می باشد.

قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP در کارن

اتصال به تلفن همراه قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP

یکی از بارزترین ویژگی های قفل مذکور قابلیت اتصال به پورت USB، اتصال به تلفن همراه، اتصال به شبکه بلوتوث و اتصال به شبکه وای فای است. این قابلیت ها به شما این امکان را می دهد که از هر کجای دنیا از ایمنی خانه، محل کار، مغازه یا انبار خود نظارت داشته باشید و از آن اطمینان حاصل کنید.

همه می دانیم که امروزه اگر محیط از نظر امنیتی مجهز نباشد، همیشه می توان آن را دزدید. حال اگر این محیط یک محیط اداری مانند بانک باشد، ممکن است صاحبان آن متحمل ضرر و زیان سنگینی شوند. به همین دلیل شرکت فیلیپس یکی از مدرن ترین قفل های خود با نام قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP را در بازار فروش عرضه کرده است تا ایمنی محیطی را تا 100 درصد افزایش دهد.

در این مقاله شما را با ویژگی ها و قابلیت های قفل دیجیتال فیلیپس DDL708 VP آشنا کرده و کاربرد آنها را توضیح داده ایم. برای خرید این قفل ها با نازلترین قیمت و سفارش قفل مذکور می توانید با مشاورین ما در همین صفحه تماس بگیرید.

ابعاد بیرونی  
ابعاد درونی  
ابعاد مغزی  
رنگ بندی مشکی
قفل اتوماتیک چشمی دیجیتال آنلاین
سیستم اعلام حریق زنگ روی نمایشگر
قفل دوبل هشدار ضد سرقت
حریم خصوصی (شب بند) منبع تغذیه اضطراری
اپلیکیشن موبایل رمز ادمین
اتصال به خانه هوشمند (آپشنال) آلارم اتمام باتری
اتصال به wifi سیستم ضد شوک
ورودی دوبل قفل کودک ×
منبع تغذیه باتری لیتیومی شارژی اتصال به درب مولتی
مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی با ضخامت بیشتر از 4cm و بائوی بالای 12cm
نوع مغزی : 3 زبانه، ساده، چوبی _ 3 زبانه، ساده، مولتی _ 5 زبانه، هوک، ضد دیلم

محصولات مشابه

امتیازدهی