در سال های اخیر با قفل های الکترونیکی با خرابی قفل و خرابی مغزی زیادی مواجه شده ایم به همین دلیل در این مقاله پیشنهاد می کنیم با ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از خرابی قفل مغزی از نارسایی مغزی جلوگیری کنیم.

همانطور که می دانید قفل های مغزی به عنوان یکی از پرکاربردترین نمونه های قفل در سال 2021 شناخته می شوند و در انواع مختلفی موجود می باشند. باز و بسته شدن مکرر از این رو باید راهکارهایی برای جلوگیری از آسیب های مغزی اندیشید که در ساختمان ها و مجتمع های تجاری به صورت روزانه دچار مشکل نشویم. توجه داشته باشید که در صورت استفاده مکرر از قفل، قفل حالت اولیه خود را از دست می دهد.

چگونه از آسیب به مغزی درب جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از خرابی مغزی ابتدا باید نحوه شکستن مغزی قفل دیجیتال را بدانیم، قفل برقی مسی است و البته برای باز کردن آن ها از کلید مسی استفاده می شود، اما در بیشتر موارد چون در بیشتر موارد، جمعیت. از کلیدهای فولادی یا سایر آلیاژهای استفاده شده استفاده کنید، این قفل ها مشکل ساز هستند زیرا با گذشت زمان این قفل ها خورده می شوند و نمی توانند عملکرد واضحی مانند قبل ارائه دهند. از دیگر دلایل خرابی این نوع قفل می توان به ماندگاری بالای مواد آن اشاره کرد، به عنوان مثال در زمان نگهداری قفل از 2 تا 5 سال، این قفل در هنگام باز و بسته شدن واقعاً با مشکل مواجه می شود.

چگونه از آسیب به مغزی درب جلوگیری کنیم؟

راه های پیشگیری از آسیب مغزی

برای باز و بسته کردن قفل از کلیدهای برنجی استفاده کنید

بسیاری از افراد از قفل و قفل آهنی استفاده می کنند زیرا قفل سازها قفل های برنجی نمی سازند که مطمئناً در صورت سفارش این نوع کلیدها از یک قفل ساز معتبر امکان پذیر است. به خاطر داشته باشید که سفارش دادن منطقی تر است. نمونه ای از این کلید برای صاحب اصلی یک قفل برقی است، مانند قفل واحد تولیدی برای کل ساختمان.
با استفاده از این مثال کلید قفل به هیچ وجه زنگ نمی زند و به راحتی می توان از آسیب به مغز جلوگیری کرد. برای خود یک کلید فولادی سربی مخصوص بسازید تا کلید حداقل با زبانه قفل متناسب باشد.

کارت برای باز کردن قفل استفاده شود

می توانید یکی از بهترین راه ها برای باز کردن قفل را باز کردن یک کارت یا کلید در نظر بگیرید. در این حالت اصلا نیازی به استفاده از هیچ کلیدی نیست، فرقی نمی کند که از چه نوع کلیدی استفاده می کنید. در این نمونه سیستم برای باز کردن قفل برقی کافی است کارت مورد نظر را روی قفل بیاورید تا قفل باز شود. کارت به سادگی یک سیگنال الکتریکی به گیرنده می دهد تا آنها را وادار کند که در را بدون هیچ اقدام فیزیکی باز کنند یا در واقع فرمان را صادر کنند.

کارت برای باز کردن قفل استفاده شود

 

استفاده از سیستم پلید

این سیستم به عنوان یک روش بسیار پیشرفته برای جلوگیری از آسیب به مغزی، برای باز کردن غیر مستقیم قفل و بالا بردن امنیت قفل به سطح بالایی شناخته می شود، این روش با روش های دیگر و در عملکرد سیستم صوتی تفاوت زیادی دارد.

این روش را می توان در بسیاری از خانه هایی که در حال حاضر از آیفون تصویری استفاده نمی کنند استفاده کرد و هر اتاق جدا از دیگری قفل است، این خانه دارای کارت مخصوص است و به هیچ عنوان نمی توان از این کارت استفاده کرد. باید گفت که این روش در بسیاری از ساختمان ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، برای مثال هتل هایی با 200 یا 2000 اتاق بدون همدیگر از این روش برای باز کردن اتاق های خود استفاده می کنند، این روش یکی از بهترین روش های پیشگیری محسوب می شود.

استفاده از پنل کارتخوان

این روش مانند دو روش قبلی یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از نارسایی مغزی به حساب می آید، زیرا به صورت فیزیکی انجام نمی شود و حتی چیز اضافی روی دیوار نمی گذارد. این قفل ها به گونه ای پیکربندی شده اند که با استفاده از رادار بدون استفاده از کارت می توان آنها را کار کرد، در واقع این کارت خوان ها تصویری شبیه آیفون دارند و کاملا مستقل از کارت خوان ها کار می کنند. علاوه بر روش های پیشگیری از آسیب مغزی که در این متن پیشنهاد شده است، البته سفارش قفل به نمایندگی مناسب یکی از بهترین راه ها برای پیشگیری از آسیب مغزی است.

مغزی قفل درب

امتیازدهی