موضوع دکوراسیون داخلی و تاثیر قفل دیجیتال بر آن به بررسی چرایی استفاده از قفل دیجیتال و تأثیر آن بر زیبایی خانه و محل کار می پردازد. یکی از ضرورت های خرید قفل دیجیتال و نصب آن بر روی انواع درب همین جلوه زیبایی است که درب های ورودی می دهد.

این محصول جایگزین خوبی برای دستگیره های معمولی است زیرا مزایای بسیار زیاد کنترلی و امنیتی نسبت به آن دارد. قفل دیجیتال در انواع طرح های مدرن و کلاسیک ساخته شده و روانه بازار شده است تا بتواند تکمیل کننده دکوراسیون های مختلفی باشد. همچنین این کالا در رنگ های مختلفی نیز وجود دارد که بنا به دکوراسیون داخلی و سلیقه خود می توانید یکی را برگزینید.

استفاده راحت تر و جایگزین کردن دسترسی هایی مثل رمز، کارت و اثر انگشت از دیگر مزایای قفل دیجیتال محسوب می شود. در این مقاله می خواهیم به شرح ویژگی ها و تاثیر قفل دیجیتال به عنوان یک کالای مکمل زیبایی دکوراسیون داخلی بپردازیم.

قفل دیجیتال روک

 

انواع دستگیره های دیجیتالی

قفل دیجیتال با طراحی های مختلف دستگیره، در بازار عرضه می شود که یکی از قدیمی ترین نوع آن ها دستگیره های دیجیتالی اهرمی هستند. بعد از این طراحی شاهد دستگیره های پول و پوش یا خلبانی بودیم که با فشار دادن دستگیره درب باز می شد و با کشیدن آن درب بسته می شد.

در حقیقت کارکرد دستگیره های فشاری کششی در مورد درب های داخل بازشو به صورت مذکور است. این نوع درب ها به صورتی است که با ایستادن در بیرون درب و فشار دادن دستگیره به سمت داخل باز می شود. خوب است بدانید بیشتر درب هایی که در کشور ایران هستند از نوع داخل بازشو هستند.

جدیدترین نوع دستگیره قفل دیجیتال از نوع تمام اتوماتیک هستند که برای باز کردن نیازی به استفاده از دستگیره ندارید. در این نوع دستگیره ها کافیست از دسترسی های خود شامل رمز، کارت و یا اثر انگشت استفاده کنید تا درب به طور خودکار باز شود. نمونه این نوع را در قفل های سری P روک مشاهده می کنید. 

قفل دیجیتال کلاسیک

قفل دیجیتال C100 از برند HBS با طراحی کلاسیک و بسیار زیبا در سه رنگ طلایی، مسی و زیتونی وجود دارد. این قفل مناسب دکوراسیون داخلی با تم کلاسیک است. از قابلیت های مهم قفل کلاسیک C100 ارائه خروجی از 200 ورود اخر روی صفحه قفل است. بعلاوه توسط یک کابل اندرویدی ساده و یک وسیله الکترونیکی (DEVICE) می توانید از این آمار خروجی بگیرید. همچنین قفل کلاسیک HBS قفلی فول آپشن به لحاظ دارا بودن انواع دسترسی ها محسوب می شود. 

قفل کلاسیک

اتصال قفل دیجیتال به خانه هوشمند

برخی از اماکن اعم از خانه و یا محل کار از سیستم هوشمندسازی جهت کنترل تجهیزات و لوازم خانگی اعم از الکترونیکی، گرمایشی، سرمایشی و امنیتی استفاده می کنند. برای نصب قفل دیجیتال در این نوع سیستم ها نیاز است که از امکان اتصال قفل به خانه هوشمند اطمینان حاصل کنید.

کارکرد سیستم هوشمندسازی به اینصورت است که به عنوان یکی از زیرمجموعه های تکنولوژی اینترنت اشیاء (IOT) همگی وسایل از طریق یک نوع پروتکل مثل ZIGBEE، Z-WAVE و … به اینترنت متصل می شوند و از کنترلر این سیستم فرمان می گیرند. معمولاً خانه های هوشمند دارای دکوراسیون داخلی مدرنی هستند که قفل هوشمند مکمل زیبایی این دکوراسیون می باشد.

قفل دیجیتال یال

چشمی دیجیتال 

یکی از آپشن های کنترلی و امنیتی مهمی که برخی از قفل های دیجیتال مانند قفل های سری P روک در اختیارتان می گذارد قابلیت چشمی دیجیتال است. چشمی را هم به صورت مجزا می توانید تهیه کنید و هم از قفل هایی استفاده کنید که این آپشن را در خود دارند که البته دومی به صرفه تر است چون به جای اینکه دو بار هزینه کنید یکبار هزینه می دهید.

از مزایای مهم چشمی شناسایی هویت کسی است که زنگ قفل را به صدا درآورده و تصویر وی علاوه بر نمایان شدن روی صفحه LCD قفل برای شما از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند بواسطه اینترنت نمایش داده می شود. 

برخی از انواع چشمی ها به دلیل ابعاد متناسب صفحه LCD که دارند و از داخل روی درب نصب می شود دید خوبی از بیرون برایتان به تصویر می کشند. همچنین چشمی دیجیتال و یا قفل های هوشمند دارای چشمی امکان دید در شب را به صورت تصویر سیاه و سفید بسیار واضحی برایتان فراهم می کند. بعلاوه زاویه دید گسترده از مزایای دیگر چشمی های دیجیتال نسبت به چشمی های معمولی و یا اپتیکال می باشد.

مزیت های قفل دیجیتال

از مزیت های مهم قفل دیجیتال می توان به آپشن گزارشگیری اشاره کرد. در اینصورت شما بواسطه اپلیکیشن قفل علاوه بر ثبت آمار ترددها می توانید روی انواع دسترسی ها محدودیت زمانی اعمال نمایید. بطوریکه خارج از محدوده زمانی تعریف شده کاربر، امکان ورود نداشته باشد. خانه های هوشمند علاوه بر زیبایی و القای حس مدرنیته به مخاطبین امکان کنترل از راه دور تجهیزات را نیز به شما می دهد. در حقیقت اگر قفل دیجیتال به اینترنت متصل شود از هر جایی که گوشی هوشمند شما هم امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد براحتی می توانید درب را از راه دور باز کنید.

قفل سامسونگ

برای کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌ دیجیتالی پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی