دزدگیر خانه هوشمند یکی از جدیدترین فناوری های دنیاست و علاوه بر ایجاد زنگ هشدار در مواقع خطر، می تواند اطلاعات را به صورت لحظه ای به تلفن های همراه و پنل های لمسی هوشمند ذخیره یا ارسال کند. یک سیستم هشدار خانه هوشمند از فناوری بی سیم، شبکه های بی سیم و تکثیر دستگاه های تلفن همراه برای ادغام ساختمان شما در زندگی روزمره شما استفاده می کند. می تواند طیف وسیعی از سنسورهای درب گرفته تا دوربین های مداربسته بی سیم را پوشش دهد. سیستم امنیتی هوشمند یا زنگ خانه هوشمند به این معنی است که شما می توانید سیستم های امنیتی خود را در هر زمان از تلفن خود تنظیم، نظارت و کنترل کنید.

در اصل، کنترل امنیت خود را به شما می دهد و دسترسی به آن را در هر زمان که بخواهید راحت و قابل دسترس می کند. شما می توانید دزدگیر خانه هوشمند خود را در واحدهای مسکونی آپارتمان یا ویلا نصب کنید. دزدگیرهای هوشمند نسبت به مدل های قدیمی ایمن تر هستند، از راه دور کنترل می شوند و دور زدن سارقان سخت تر است.
به سادگی: شما دزدگیر می خرید و نصب می کنید! آن را به اینترنت وصل کنید و برق. تامین برق اضطراری برای دستگاه؛ سپس می توانید آن را از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا پنل لمسی خود مدیریت و کنترل کنید. همچنین برای افزایش امنیت پیشنها می شود قفل هوشمند نیز نصب کنید.

دزدگیر خانه هوشمند

بهترین دزدگیر خانه هوشمند

در نهایت مهمترین اجزای مورد استفاده در این سیستم ها آژیرها یا آلارم ها، حسگرهای حرکت و تشخیص و سنسورهای دقیق تر مانند شکستگی شیشه، صدا و ضربه هستند. می توانید آن را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید و در نهایت بهترین زنگ خانه را داشته باشید.

آژیرها را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. نصب، راه اندازی، رانندگی و کارکرد آنها آسان است، اما می توان از آنها برای خاموش کردن در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی استفاده کرد. همچنین می توان از زنگ ها برای هشدار به همسایگان در مواقع اضطراری استفاده کرد. سنسورهای حرکت نوع دیگری از دستگاه های امنیتی هستند که معمولا در بسته های امنیتی خانه یافت می شوند. سنسورهای حرکت معمولاً در ورودی خانه و پشت درها و پنجره های بزرگ قرار می گیرند. این حسگرها می توانند حضور یک مزاحم را تشخیص دهند و یک هشدار را مستقیماً به تلفن شما، ارائه دهنده سیستم امنیتی شما و پلیس ارسال کنند.

سنسورهای شکستن شیشه یکی دیگر از انواع بسیار موثر حسگر است که می تواند در اطراف پنجره های خانه شما نصب شود. این حسگرها مانند حسگرهای حرکتی کار می کنند، با این تفاوت که وقتی شخصی پنجره شما را می شکند به شما می گویند. به راحتی می توانید زنگ هوشمند را به درب جلو، پنل لمسی، سنسورها و سناریوهای دیگر متصل کنید.

دزدگیر خانه هوشمند بخرید

از سوی دیگر، برندهای مختلف و تولیدکنندگان دزدگیر خانه هوشمند باید مجوزهای لازم برای بهره برداری را از سازمان ها و سازمان های نظارتی دریافت کنند. در غیر این صورت، منطقاً دستگاه از امنیت کافی برخوردار نخواهد بود یا پس از مدتی با مشکلات نرم افزاری و فریمور مواجه خواهد شد.
اگر قصد خرید دزدگیر خانه هوشمند یا دزدگیر خانه هوشمند در بازار ایران را دارید باید به چند موضوع مهم توجه کنید:
برند سازنده: از نظر دانش و فناوری اولین رکن در هنگام انتخاب و خرید دزدگیر خانه هوشمند، برند سازنده است. زیرا به هر حال کیفیت محصول را تعیین می کند.
ویژگی ها و قابلیت ها: اتصال به شبکه بی سیم وای فای، قابلیت مدیریت از راه دور، مدیریت با اپلیکیشن روی تلفن همراه و ….
نمایندگی و خدمات پس از فروش: نمایندگی، خدمات پس از فروش و گارانتی در هنگام خرید این تجهیزات بسیار مهم است. در هر صورت، از آنجایی که فناوری ها نسبتا جدید هستند، بروز مشکلات در آنها می تواند نگران کننده باشد.
اکثر سیستم‌های امنیتی خانه هوشمند یا طرح‌های زنگ خانه هوشمند دارای ابزارها و پلتفرم‌های مشابهی هستند که به صورت بی‌سیم یا سیمی نصب و متصل می‌شوند. با این حال، می توانید محصولات را سفارشی کرده و از بسته امنیتی خانه خود حذف کنید. از آنجایی که این دستگاه ها هوشمند هستند، به راحتی به سیستم های مختلف مانند Zigbee و غیره متصل می شوند.

دزدگیر هوشمند

قیمت دزدگیر خانه هوشمند

مسئله قیمت احتمالاً مهمترین عنصر هنگام انتخاب دستگاه است. بسیاری از مردم فکر می کنند که دستگاه های خانه هوشمند مانند آلارم خانه های هوشمند گران هستند و برای کار کردن نیاز به تغییراتی در زیرساخت خانه دارند. در صورتی که این باور رایج اشتباه است. خانه هوشمند شما فقط به شبکه برق و اینترنت بی سیم نیاز دارد. در این شرایط به راحتی می توانید از EZS استفاده کنید.
قیمت دزدگیر خانه هوشمند در درجه اول به برند سازنده، نوع و قابلیت های استفاده شده و سپس به فروشنده، خدمات مشتری و گارانتی بستگی دارد. قسمت مهمی از قیمت گذاری این دزدگیرها نیز بر اساس سود دریافتی توسط فروشندگان تعیین می شود.

قیمت: سیستم های دزدگیر هوشمند در صورتی که به آسانی با دزدی ها مقابله کنند می توانند ارزان باشند. در مدل‌های گران‌تر، قابلیت‌ها گسترش می‌یابد و سیستم هشدار نفوذ نیز نقش امنیتی را بر عهده می‌گیرد.

سطح کنترل: افزودنی ها به سیستم های هشدار هوشمند و غیره. مشتری می تواند تجهیزات ایمن خود را کنترل کند زیرا نیازی نیست. بسیاری از صاحبان خانه ها این سطح از مشارکت را برای نظارت بر امنیت خانه خود ترجیح می دهند. در واقع، آنها شرکتی را دوست ندارند که تجهیزات خانه هوشمند را برای کنترل فضای شخصی خود تولید و عرضه می کند. در نتیجه، حفظ حریم خصوصی در مورد خانه های هوشمند بسیار مهم است.

مزایای دزدگیر خانه هوشمند چیست؟

یکی از گجت هایی که تکنولوژی و امنیت را متحول کرده سیستم های هشدار هوشمند هستند. همه ما با تلفن های هوشمند و تلویزیون آشنا هستیم. بنابراین می توانیم حدس بزنیم که این ابزارها چگونه کار می کنند.

همیشه یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید این تجهیزات قیمت خواهد بود. قیمت هر دزدگیر خانه هوشمند به چندین عامل مهم بستگی دارد. اما در نهایت این دستگاه ها آنقدر مزیت دارند که می توانند جزء اصلی خانه هوشمند شما باشند. اگر به تازگی به فکر راه اندازی یک پلت فرم خانه هوشمند افتاده اید، می توانید با توجه به نیاز خود از آن در سطوح ارزان و پایه یا بسیار گران قیمت و اختیاری استفاده کنید.

دزدگیر خانه

امتیازدهی