انواع مختلفی قفل های درب ضد سرقت وجود دارد که هریک از آن ها دارای کاربرد های مختلف و خاص منحصر به خود می باشند و مزیت های مختلفی را به شما می دهند. جذاب ترین نکته ای که در مورد درب های ضد سرقت وجود دارد این است که نصب قفل های هوشمند بر روی این درب ها امکان پذیر است و این عامل باعث شده است تا امروزه برای درب های ضد سرقت قفل های هوشمند بسیار زیادی تولید شود:

  1. قفل مولتی پوینت
  2. قفل مونو بلاک
  3. قفل شکل هوکی
  4. قفل آژیر دار ضد سرقت
  5. قفل ضد سرقت هوشمند

قفل درب

انواع قفل درب ضد سرقت و سطح ایمنی آن ها

امنیت منازل وشرکت و ساختمان ها همیشه یکی از مهمترین دلهره های افراد بوده که امروزه با استفاده از درب های ضد سرقت این موضوع تا حدودی حل شده است. آشنایی با قفل های درب ضد سرقت و سطح ایمنی وهمین طور ویژگی های هریک از آن ها مزایای بسیار زیادی را می تواند برای شما داشته باشد چرا که شما می توانید با انتخاب یکی از بهترین انواع قفل درب ضد سرقت به راحتی امنیت درب های ضد سرقت خود را چند برابر کنید و در نتیجه با خیالی راحت از این درب ها استفاده کنید.

اهمیت قفل درب های ضد سرقت

این قفل های درب ضد سرقت ازاهمیت بسیار زیادی برخوردارهستند.این درب ها دارای سطح ایمنی بسیار بالا هستند و تنها راهی که می تواند به آن ها را نفوذ کرد از طریق قفل آن ها امکان پذیر می باشد.

می توانید ویژگی هریک این قفل هارا شناسایی کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

قفل ضد سرقت اتوماتیک کاله

نوعی از قفل های درب کاله ضد سرقت ، نوع قفل اتوماتیک آن است. قفلی که می توان آن را بر روی درب های ضد سرقت و انواع آن نصب کرد، ویژگی متمایزی که  نسب به قفل های ضد سرقت معمولی دارد، این است که سایر قفل ها ممکن است توسط کارت تلفن و یا وسیله های مشابه آن ها باز شوند، اما به هیچ عنوان قفل های درب ضد سرقت با این نوع ابزار ها باز نمی شوند.

قفل درب ضد سرقت داف ترکیه

قفل های داف از جمله مطرح ترین برند ها در انواع قفل درب ضد سرقت است. قفل های داف نیز دارای کیفیت مشابه ای با قفل کاله هستند.

تفاوت قفل کاله و قفل داف در جزئیات و مغزی قفل است و ظاهر دو قفل مشابه با یک دیگر است.

امکانات قفل های دیجیتال درب ضد سرقت

از قابلیت های مهم قفل های دیجیتال درب ضد سرقت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • روی درب های ضد سرقت به سادگی نصب می شود.
  • به قابلیت سیستم ضد هک پیشرفته مجهز هستند.
  • حافظه پشتیبان دارند.
  • دارای فناوری ریموت کنترل هستند.
  • روی انواع درب ضد سرقت به آسانی نصب می شود.
  • با کامپیوتر و گوشی های هوشمند ارتباط دارند.

سنسورهای هشدار دهنده از جمله سنسور ضد حریق ، ضد سرقت و ضد شوک هستند در قفل های دیجیتال وجود دارد. از این رو، استفاده از این نوع قفل ها امنیت درب ضد سرقت را بسیار بالا می برد.

درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت اثرانگشتی

 اگر فکر می کنید که فراموشکارهستید و کلید خود را در منزل بارها جا گذاشته اید، مناسب ترین قفل برای شما، قفل ضد سرقت اثر انگشتی است. این نوع قفل ها که یکی از انواع قفل های دیجیتال هستند، در قسمت کنار لبه درب ضد سرقت نصب می شوند.

کارکرد این قفل ها بدین صورت است که اثر انگشت شما بر روی قفل ثبت می شود.

نکته قابل توجه در مورد این قفل ها این است که می توان آن ها روی درب های معمولی نیز نصب کرد. این سیستم امنیت بالایی دارد.   

قفل های ضد سرقتی کارتی

قفل های ضد سرقت دیجیتال نوع دیگری دارند که برای محیط های کاری و ادارات مناسب است. ازویژگی های قفل کارتی این است که می تواند مشخص کند که چه فردی در چه تاریخ و ساعتی قفل را باز کرده است.   

قفل ضد سرقت کلیدی

قفل های درب ضد سرقت کلیدی متداول ترین قفل های موجود در بازار هستند. ذکر این نکته مهم است که اگر چه این قفل ها به لحاظ امنیت در سطح قفل دیجیتالی و کارتی و اثرانگشتی نیستند، اما کیفیت آن ها به صورتی که امنیت قابل قبولی دارند و برای اغلب فضاهای مسکونی گزینه مناسبی به شمار می آیند. انتخاب قفل درب ضد سرقت کلیدی نیز گزینه مناسب و مطمئنی خواهد بود.

قفل ضد سرقت

قیمت قفل درب ضد سرقت

قیمت قفل درب ضد سرقت به عوامل زیر بستگی دارد.مانند تعداد قفل هایی که در آن استفاده شده است، شرکت تولید کننده و تعداد زبانه ها وهمچنین عملکرد آن بستگی دارد. در واقع هرچقدر ساختار قفل پیچیده تر باشد، با کیفیت تر و در نهایت گران تر است.

قیمت قفل های درب سرقت کاله ترکیه با توجه به این که کیفیت این قفل ها بالا است و وارداتی هستند، چیزی بیش از 300هزار تومان است، که البته با توجه به بالا و پایین شدن قیمت دلار ممکن است قیمت این محصول تغییر کند. البته که قفل های ارزان تر با قیمت های 40 هزار تومانی هم در بازار موجود است.

آیا نصب قفل های درب ضد سرقت بر روی درب های معمولی فایده ای دارد؟

می توان بر روی درهای معمولی قفل درب ضد سرقت نیز نصب کرد که این کار باعث می شود امکان ورود به خانه با باز کردن قفل سخت تر باشد. قفل تنها راه نفوذ سارقین به منزل نیست. ساختار درب و لولا نیز راه دیگری برای ورود سارقین هستند. بنابراین لازم است با انتخاب یک درب ضد سرقت مناسب، امنیت خانه خود را تامین کنید.

سوالات متداول انواع قفل درب ضد سرقت

  1. انواع قفل درب ضد سرقت را نام ببرید؟
  • قفل مولتی پوینت
  • قفل مونو بلاک
  • قفل شکل هوکی
  • قفل آژیر دار ضد سرقت
  • قفل ضد سرقت هوشمند
  1. اهمیت قفل درب های ضد سرقت در چیست؟

این قفل های درب ضد سرقت ازاهمیت بسیار زیادی برخوردارهستند.این درب ها دارای سطح ایمنی بسیار بالا هستند و تنها راهی که می تواند به آن ها را نفوذ کرد از طریق قفل آن ها امکان پذیر می باشد. می توانید ویژگی هریک این قفل هارا شناسایی کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

  1. قیمت قفل درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت قفل درب ضد سرقت به عواملی مانند شرکت تولید کننده، تعداد قفل ها و تعداد زبانه ها وهمچنین عملکرد آن بستگی دارد. در واقع هرچقدر قفل ساختار پیچیده تری داشته باشد، با کیفیت تر و در نتیجه گران تر است.

با توجه به کیفیت قفل ها و وارداتی بودن، قیمت قفل های با کیفیت مانند قفل درب سرقت کاله ترکیه چیزی بیش از 300هزار تومان است، که البته با توجه به قیمت دلار ممکن است تغییر کند. البته که قفل های ارزان تر با قیمت های 40 هزار تومان هم در بازار موجود است.

امتیازدهی