در سفرهای کوتاه یا طولانی، احتمالاً به دنبال راحتی و آسایش هستید. از این نظر اقامت در هتل دارای ویژگی های جذابی است که می تواند سفر شما را بهتر کند. از جمله این امکانات یک قفل هتل است که آسایش و راحتی و همچنین امنیت شما را افزایش می دهد.

قفل هتلی نوعی قفل الکترونیکی است که به کاربران امکان دسترسی به آن را با استفاده از کارت یا کد می دهد. این نوع قفل به طور ویژه در هتل ها و سایر مکان های اقامتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این قفل ها به جای استفاده از کلید، کارتی به شما داده می شود که با آن می توانید در اتاق خود را باز و بسته کنید.

یکی از مزایای استفاده از قفل هتل این است که لازم نیست کلید همراه خود داشته باشید. همچنین در صورت گم شدن یا فراموشی کارت، به راحتی می توانید کارت جدیدی تهیه کنید. به علاوه امنیت این نوع قفل ها بسیار بالا بوده و امکان دسترسی غیرمجاز به اتاق شما تقریبا غیرممکن است.

قفل کارتی هتلی

مزایای قابل توجه قفل های هتلی از زبان مسافران و هتلداران

  • حمل آسان بدون مراقبت خاص

به جای اینکه به هر فرد کلید اتاق خود و یک آویز با شماره اتاق بزرگ بدهید که بدیهی است حمل و نگهداری آن دشوار است، کارتی شیک و مدرن برای باز کردن قفل و قفل درب قفل هتل در اختیار مسافران قرار می دهید.

  • عدم نیاز به ثبت ورود و خروج مسافران به اتاق

کارت کلید هتل دارای حافظه ای است که زمان باز و بسته شدن درها را به یاد می آورد. بنابراین لازم نیست به نگهبان جلوی درب هتل یک دفترچه یادداشت بزرگ بدهید تا کسانی که وارد هتل می شوند یا از آن خارج می شوند یادداشت کند.

  • بسته شدن خودکار درب

در روش سنتی، مهمانان شما باید در را قفل کنند، وسایل خود را کنار بگذارند، اگر خوش شانس باشند کلید را در دکمه بگذارند و قفل را چند بار بچرخانند. اما در سری هتل به تنهایی تمام کارها با بستن درب هتل انجام می شود و در نهایت صدای بسته شدن در گوش مسافر به طرز اطمینان بخشی در ذهن او طنین انداز می شود.

  • بدون اتلاف وقت برای تعویض کلیدهای گم شده

مسافران زمان محدودی در سفر خود دارند و باید عجله کنند. اما این عجله به قیمت فراموشی چیزهای ساده ای مانند کلید اتاق است. علاوه بر آسیبی که برای قفل مجدد باید با آن برخورد کنید، مسافران زمان زیادی را نیز از دست خواهند داد. اما با کلید هتل کافی است دربان یا نگهبان با کلید اصلی خود در را برای مسافران باز کند.

  • تولید آسان کارت کلید هتل

کلیدهای قدیمی را می توان با استفاده از موم زنبور عسل و چند تکه خمیر سخت شده کپی کرد و امنیت شغلی شما و وسایل مسافران را در معرض خطر قرار داد. اما کلید قفل هتل به هیچ وجه قابل کپی نیست و گم شدن آن در خیابان یا هتل ها مشکلی برای هتلداران و مسافران ندارد.

  • نیازی به کلیدهای سنتی ندارند و مشکلات نگهداری آنها را کاهش می دهند

قفل کارتی یا قفل هتل نیاز شما را به داشتن مجموعه ای از کلیدها برای باز کردن و قفل کردن در در صورت گم شدن یا مفقود شدن کلیدها برطرف می کند. کافی است به پیشخوان بروید و یک کارت جدید برای اتاقی که می خواهید باز کنید وارد کنید.

  • عدم نیاز به یادآوری کد برای باز کردن در قفل دیجیتال

برخلاف قفل صفحه‌کلید که هر بار که وارد می‌شوید از شما می‌خواهد یک کد پین وارد کنید، قفل کارت از شما می‌خواهد یک رمز عبور تنظیم کرده و آن را به خاطر بسپارید. فقط با تطبیق کارت با شماره اتاق و نگه داشتن کارت جلوی در، قفل باز می شود. این کارت ها کار را برای کاربران آسان کرده است.

  • امنیت دسترسی های موقت را افزایش می دهد

تصور کنید که یکی از کارمندان شما می خواهد وارد اتاقی شود که در آن مواد حساس وجود دارد. در این صورت باید به او اجازه دسترسی بدهید. اگر رمز ورود به اتاق را بگویید، دیگر مطمئن نخواهید بود که دوباره وارد شوید.

اما اگر فقط یک بار کارت و کلید هتل را به او بدهید، مسلم است که به جز این بار دیگر نمی تواند وارد اتاق شود. یادتان هست وقتی گفتیم نمی توانید یک کارت قفل را کپی کنید؟

  • مقابلیت برنامه ریزی درب ها برای باز و بسته شدن

دیگر نیازی به باز و بسته شدن درب اتاق استخر در زمان خاصی نیست. یا مجبور نیستید یک دربان خوابیده را بیدار کنید تا در هتل خود را باز کند. قفل کارت قابل برنامه ریزی است و می تواند در هر زمان باز و بسته شود.

  •  برنامه ریزی مجدد کارت ها

اگر می خواهید پرسنل خود را از قسمت های مختلف جابجا کنید، نیازی نیست کلیدهای مختلف را کپی کنید و در اختیار پرسنل قرار دهید. کارت های خود را بردارید و دوباره برنامه ریزی کنید.

امنیت با قفل هتلی

قیمت خرید و نصب قفل هتلی

قیمت خرید و نصب قفل هتلی بستگی به نوع قفل، برند و کیفیت آن دارد. همچنین، هزینه نصب قفل هتلی نیز بسته به شرایط و محل نصب، نوع ساختمان و میزان کار و تلاش مورد نیاز برای نصب قفل متفاوت است.

در اغلب موارد، برای خرید و نصب قفل هتلی، بهتر است با یک شرکت تخصصی در این زمینه تماس بگیرید و پس از مشاوره با کارشناسان آن شرکت، قیمت نهایی را تعیین کنید.

در هر صورت، قیمت خرید و نصب قفل هتلی معمولاً در مقایسه با سایر اقلام دیگر مرتبط با تجهیزاتهتل، معمولاً بالا است، زیرا قفل هتلی باید از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد و برای استفاده در شرایط پرتردد و متغیر هتل، بسیار مقاوم و قابل اطمینان باشد. همچنین، هزینه نصب قفل هتلی نیز باید با توجه به نیازهای خاص هتل و شرایط نصب آن تعیین شود.

امتیازدهی