آموزش کار با قفل دیجیتال سامسونگ به این دلیل در این مطلب ارائه شده است که قفلی پرطرفدار در میان برندهای مختلف وارداتی این محصول امنیتی می‌باشد. قفل دیجیتال سامسونگ در اشکال مختلفی وجود دارد که به لحاظ دسترسی، تعداد قابلیت‌ها، نوع تکنولوژی بکار رفته در دستگیره و متریال قفل با یکدیگر متفاوتند. در این مقاله علاوه بر آموزش کار با قفل دیجیتال سامسونگ به توضیح قابلیت‌هایی که در انواع مدل‌ها ارائه می‌شوند می‌‌پردازیم. در نهایت نحوه نصب قفل دیجیتال سامسونگ را شرح می‌دهیم. 

نحوه معرفی دسترسی‌ها به قفل سامسونگ

برای معرفی دسترسی‌های کارت، رمز و اثر انگشت به قفل دیجیتال سامسونگ نیاز است ابتدا از دکمه register با نام مخفف REG استفاده نمایید و از طریق دسترسی ادمین و در نهایت فشردن دکمه ستاره (*) اقدام نمایید.

برای تعریف دسترسی کارت‌های RFID در قفل کارتی به قفل دیجیتال سامسونگ می‌بایست همگی کارت‌ها را با هم به قفل معرفی نمایید.

برای معرفی دسترسی اثر انگشت لازم است هر انگشت را سه بار به دستگاه معرفی نمایید و توصیه می‌کنیم برای هر کاربر دو انگشت را به دستگاه معرفی نمایید. سنسور قفل اثر انگشتی سامسونگ از نوع خازنی است و سرعت و دقت آن در شناسایی و تشخیص هویت افراد معرفی شده به قفل خیلی خوب است. مزیت سنسور خازنی این است که در شرایط گرما و سرمای هوا دچار اختلال عملکردی نمی‌شود.

برای معرفی دسترسی‌های کارت و اثر انگشت در قفل دیجیتال سامسونگ آخر تعریف دسترسی‌ها نیز می‌بایست دکمه REG را بفشارید. همچنین در صورتی که کارتی گم شود تنها با تعریف دوباره کارت قبلی به طور خودکار حذف می‌شود.

قفل سامسونگ

آموزش اتصال قفل سامسونگ به ریموت کنترل

اتصال قفل دیجیتال سامسونگ به ریموت در برخی از مدل‌های قفل هوشمند مثل DR719، DP728، DP609 و … به صورت آپشنال امکان‌پذیر است. در واقع ریموت برای باز کردن درب از راه دور در محل نصب قفل تا شعاع 20 متری می‌باشد. برای معرفی ریموت به قفل دیجیتال سامسونگ کافی است پس از قرار دادن یک سری تجهیزات در قفل و ریموت توسط نگه داشتن دکمه REG بر قفل و دکمه ریموت هر دو پس از مدتی بوق تأیید می‌زنند که به نشانه معرفی ریموت به قفل دیجیتال است.

قفل هوشمند سامسونگ

 

فعال‌سازی نمایش تصادفی قفل سامسونگ

یکی از معضلاتی که در زمان ورود رمز در قفل‌های دیجیتال وجود داشت احتمال حدس رمز اصلی از روی جای انگشت کاربران اصلی بوده است. با نمایش تصادفی جای اعداد برای هر کاربر این مشکل به طور کامل برطرف می‌شود. برای فعال‌سازی این آپشن کافی است از عدد 7 و برای غیرفعال سازی آن از عدد 9 توسط دسترسی ادمین استفاده نمایید.

آموزش قفل اتوماتیک در قفل سامسونگ

قفل اتوماتیک یک قابلیت امنیتی بسیار مهم در قفل‌های دیجیتال از جمله سامسونگ است که با فعال کردن آن درب پس از چند ثانیه بعد از بسته شدن به طور خودکار قفل می‌شود. با گذاشتن دکمه چپ و راستی A/M در حالت A که ابتدای کلمه اتوماتیک است آن را در حالت قفل اتوماتیک قرار می‌دهید. در صورت قفل کردن درب به صورت دستی آن را در حالت M که اول کلمه دستی (MANUAL) می‌باشد قرار می‌دهید.

قفل دیجیتال یال

فعال‌سازی حریم خصوصی در قفل سامسونگ

حریم خصوصی قابلیتی است که با فعال کردن آن از داخل امکان ایجاد حریم خصوصی در منزل و محل کار برایتان به وجود می‌آید. دکمه‌ای تحت عنوان CLOSE پایین در پوش باتری روی درب از داخل وجود دارد که با نگه داشتن آن به مدت سه ثانیه سایر دسترسی‌ها از بیرون امکان باز کردن درب را نخواهند داشت. مگر این که برای باز کردن درب بخواهید از کلید مکانیکی استفاده نمایید.

آموزش فعال‌سازی دسترسی دوبل امنیتی

برای ورود ایمن‌تر به محل کار و یا خانه از طریق قفل دیجیتال سامسونگ کافی است دسترسی دوبل امنیتی را فعال کنید. این آپشن شرط باز کردن قفل را در صورت استفاده از دو دسترسی هم‌زمان مثل رمز و اثر انگشت را برای کاربران می‌گذارد. فعال‌سازی این قابلیت از طریق عدد 4 و غیر فعال کردن از طریق عدد 6 می‌باشد.  

قفل هوشمند

فعال‌سازی سنسور IR در قفل دیجیتال سامسونگ

سنسور IR در قفل دیجیتال سامسونگ به گونه‌ای است که با نزدیک شدن به قفل روشن می‌شود تا بتوانید به راحتی رمزتان را وارد نمایید. برای فعال‌سازی این قابلیت از عدد یک و برای غیر فعال کردن از عدد 3 استفاده می‌کنید.

روش نصب قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ برای نصب نیاز به یک سری اندازه گیری‌های دقیق از جمله ضخامت درب، اندازه بادخور درب و فاصله بین پایین قفل تا پایین درب را دارید. سپس نیاز به سوراخ کاری روی درب است که از طریق شابلون موجود در بسته قفل دیجیتال امکان‌پذیر است. در نگهداری قفل دیجیتال سامسونگ حتماً از باتری‌های اورجینال استفاده نمایید تا به برد قفل آسیبی وارد نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌های دیجیتالی پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی