برای افزایش امنیت درب های ضد سرقت یک سری نکات بسیار دقیق وجود دارد که سبب می شود تا همه چیز طبق برنامه مشخصی دنبال شود و مشکل امنیتی وجود نداشته باشد.

افزایش امنیت درب های ضد سرقت بر اساس جنس درب

حقیقت این است که درب های ضد سرقت متنوعی در بازار وجود دارد. برندهای زیادی در این راستا فعالیت کرده اند و همه این موارد به نوعی سبب می شود که انتخاب دشوار باشد. مواد اولیه که در ساخت درب های ضد سرقت استفاده می شود قطعاً متفاوت است و این موضوع سبب می شود که سطح امنیت درب های ضد سرقت نیز متفاوت باشد. بنابراین جنس درب های ضد سرقت به طور کلی بر اساس متریال های مختلفی اجرا شده است. دقت کنید که معمولاً درب های ضد سرقت از جنس فولاد و آلومینیوم بهترین جنس برای بالا بردن امنیت درب هستند و می توانند یک گزینه بینظیر محسوب شوند.

در بسیاری از موارد برای درب های ضد سرقت ویلا در جنس چوب و فایبرگلاس استفاده می شود. این جنس سبب می شود که زیبایی درب دو چندان شود. به طور کلی جنس چوب و فایبر گلاس هرگز نمی تواند به اندازه آلومینیوم و فولاد امنیت لازم را فراهم سازد. کسانی که نگران امنیت محل سکونت، فروشگاه و دفتر کار خود هستند می بایست در درب های ضد سرقت فولادی استفاده نمایند. این درب ها دوام و مقاومت بیشتری در برابر فشار و صدمات دارند و استفاده از آنها سبب می شود که امنیت مکان مورد نظر دو چندان شود.

افزایش امنیت درب های ضد سرقت بر اساس جنس درب

امنیت درب های ضد سرقت بر اساس ضخامت درب

موضوع ضخامت می تواند تاثیر زیادی روی امنیت درب ضد سرقت داشته باشد. به طور کلی ورقه های نازک به همراه آلیاژ های ضعیف روی کاهش قیمت درب تاثیر دارند و شاید سبب زیباتر شدن درب شوند اما به طور کلی برای افزایش امنیت درب های ضد سرقت نیاز است که ضخامت مناسبی برای درب اجرا شود. اگر ضخامت ورق هایی که برای درب ضد سرقت اجرا شده است بیش از یک میلیمتر باشد، در نهایت سبب مستحکم شدن درب می شود. این موضوع سبب می شود که اندازه و سایز سفارشی برای مشتریان در نظر گرفته شود.

امنیت درب های ضد سرقت بر اساس ضخامت درب

افزایش امنیت درب های ضد سرقت بر اساس نوع قفل

در بررسی امنیت درب های ضد سرقت به قفل به کار رفته در آن نیز باید اشاره کنیم. قفل مناسب سبب ایجاد عملکرد درست برای درب می شود و در نهایت اگر قفل از بهترین جنس باشد، به راحتی شکسته نمی شود و سارق نمی تواند به مکان مورد نظر دسترسی داشته باشد.

در صورتی که روی درب های ضد سرقت از قفل های معمولی استفاده شود دیگر نباید انتظار امنیت درب های ضد سرقت بالایی داشته باشید. در واقع سارق به سادگی می تواند قفل را باز کند. ویژگی های قفل به کار رفته در درب ضد سرقت، ایمن بودن آن است. یعنی باید از چندین زبانه برای این قفل ها استفاده شود. با هر بار گردش کلید زبانه های قفل در داخل چارچوب قرار می گیرند. هرچه تعداد این زبانه ها بیشتر باشد در نهایت امنیت درب ضد سرقت بیشتر است. قفل دیجیتال بهترین گزینه برای درب های ضد سرقت هستند و می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قفل های دیجیتال در سال های اخیر به بهترین نحو اجرا شده اند و ساختار قابل توجهی دارند.

افزایش امنیت درب های ضد سرقت بر اساس نوع قفل

بررسی امنیت درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک

قصد داریم در خصوص امنیت درب های ضد سرقت کشورهای مختلف صحبت کنیم تا متوجه شویم که برند محصول نیز بخش مهمی از کیفیت را شامل می شود و یک المان پر اهمیت خواهد بود. البته که بسیاری از قفل ها بر اساس ساختار مشخصی که دارند دسته بندی می شوند.

بسیاری از افراد به سراغ قفل های ضد سرقت چینی می روند. این قفل ها از نظر قیمت ارزانتر هستند و به طور کلی می توانند امنیت بالایی ایجاد کنند. درب های ضد سرقت چینی دارای لولای مخفی هستند. چهارچوبی که برای این قفل ها اجرا شده است با قطر v بوده و به شکل تخت اجرا می شود.

این درب ها از نظر وزن در دسته درب های ضد سرقت بسیار سبک وزن قرار می گیرند. به طور کلی قیمت این درب ها پایین تر است و امنیت درب های ضد سرقت چینی نیز به قدر بالایی دیده نمی شود. درب های ضد سرقت چینی در کیفیت های مختلفی تولید می شود. با توجه به سبک بودن و قیمت ارزانی که دارد نباید انتظار بالایی از امنیت آن داشت.

مورد بعدی بررسی امنیت درب های ضد سرقت ترک است. به طور کلی درب های ترک دارای ورق های سراسری و شبکه ای از فولاد هستند و محفظه آن ها نیز به صورت قفل اجرا می شود. بدون شکل این درب ها یکی از با کیفیت ترین و ایمن ترین درب هایی هستند که در بازار وجود دارد و از متریال های اصل تولید شده است.

این درب ها قیمت بالاتری دارند. به طور کلی ساختار این درب ها از ورق های یکپارچه با پل های مستحکم است. یراق آلاتی که برای امنیت درب های ضد سرقت ترک استفاده شده است از بهترین برند بوده و تا مدت ها گارانتی دارد. به طور کلی این درب ها وزن نسبت بالایی نسبت به مدل های چینی دارند و بسیار مشتری پسند هستند.

بررسی امنیت درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک

امنیت درب های ضد سرقت ایرانی به چه صورت است؟

در نهایت در بررسی های صورت گرفته روی امنیت درب های ضد سرقت ایرانی به این نتیجه رسیدیم که درب های ضد سرقت ایرانی نیز از نظر کیفیت با درب های ترک برابر هستند. یعنی مقاومت بالایی دارند. در این درب ها از یراق آلات مناسبی استفاده شده است. امنیت این درب ها نیز بسیار زیاد است. به طور کلی بهترین نوع محصول تولید شده بوده و روانه بازار شده است. اینطور که مشخص است این درب ها توانسته اند المان های مربوط به نمونه های خارجی را اجرا نمایند و سطح رقابتی جالبی با درب های ترک دارند. قیمت درب های ضد سرقت ایرانی به نسبت مدل های ترک ارزانتر است و برای خرید مقرون به صرفه تر محسوب می شود.

امتیازدهی