چشمی دیجیتال در کارن
سرفصل های پست نمایش

چشمی دیجیتال روک dw100

جنس بدنه از آلیاژ آلومینیوم زاویه دید تا 170 درجه
سایز صفحه نمایش 4.3 اینچ دید در شب تا 3 متر
وضوح تصاویر 720p حافظه تا 32 گیگابایت
قابلیت تشخیص حرکت اتوماتیک (PIR) باتری 5000 میلی آمپری
قابلیت اتصال به wifi تعداد کاربران 4 عدد
امکان مکالمه دو طرفه خروجی تصویر، ویدیو و صدا
پشتیبانی از سیستم عامل android – ios دارای گواهینامه GE-FCC-RoHS

 

امنیت و آرامش مهم‌ترین اولویت زندگی همه افراد می‌باشد. برای دستیابی به چنین اهدافی تا‌کنون اقداماتی چشمگیری انجام شده است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها طراحی و تولید چشمی دیجیتال است.

به گونه‌ای که در حال حاضر محبوبیت خاصی در جامعه پیدا کرده‌اند. از این‌رو نویسنده قصد دارد به این سؤالات:

  • چشمی دیجیتال (digital door viewer)چیست؟
  • چشمی دیجیتال چه مزایایی برای مشتریان به ارمغان آورده است؟

و… پاسخ دهد.

چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال دستگاه هوشمندی است که برای مشاهده افراد پشت درب ورودی آپارتمان و محل کار استفاده می‌شود. در واقع جایگزین چشمی معمولی می‌گردد.

امکانات متعددی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. صاحب خانه می‌تواند از رفت و آمدها عکس و فیلم بگیرد. می‌تواند به صورت آنلاین پشت درب خانه و دفتر کار را مشاهده کند. بنابراین چشمی دیجیتال سیستمی امنیتی است که راحتی و آرامش را برای مخاطبان به ارمغان آورده است.

از طرف دیگر چون برقراری «امنیت، آرامش و راحتی» شما مشتریان عزیز اولویت نخست «شرکت کارن» می‌باشد، به شما پیشنهاد می‌شود اگر قصد برقراری امنیت خانه و محل کار خود را دارید، در کنار نصب قفل هوشمند، چشمی دیجیتال را جایگزین چشمی معمولی کنید.

چشمی دیجیتال درب

مزایای چشمی دیجیتال 

چشمی دیجیتال یکی از محصولاتی است که به سرعت جای چشمی‌های معمولی را گرفته‌اند. چرا که این محصولات مزایای بیشتر و قوی‌تری را نسبت به چشمی معمولی به جامعه بخشیده‌اند.

در واقع این چشمی‌ها دارای صفحه مانیتور رنگی هستند. دارای زاویه دید بیشتری هستند. کیفیت تصاویر در آن‌ها حتی در تاریکی بسیار بالا است. مجهز به سیستم سنسور حرکتی می‌باشند و در صورتی که کسی جلوی درب حرکت کند، بلافاصله از آن‌ها عکس می‌گیرد. امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری را دارند.

همچنین از حافظه داخلی به جهت ذخیره فیلم و عکس برخوردار هستند. در ضمن امکان اتصال به گوشی را دارند. مهم‌تر این که قابلیت نصب بر روی تمام درب‌های چوبی، فلزی و ضد سرقت را دارند.

لازم به ذکر است که بدون سوراخ کاری می‌توانید آن را جایگزین چشمی معمولی کنید. همچنین دارای مادون قرمز است و امکان دید در شب را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. پیشنهاد می‌شود مخاطبانی که قصد تعویض چشمی سنتی (معمولی) خود را دارند، حتماً چشمی دیجیتالی با چنین ویژگی و مزایایی در نظر داشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت چشمی دیجیتال

این روزها خیلی کم به قیمت نهایی چشمی دیجیتال اشاره می‌شود. شاید دلیل اصلی آن عدم تعادل بازار است. به همین دلیل ما در این مقاله به عوامل مؤثری که نقش گسترده‌ای بر روی قیمت چشمی دیجیتال دارند، اشاره خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد که چندین ویژگی تعیین کننده اصلی قیمت چشمی هستند. مهم‌ترین آن‌ها حافظه داخلی، مادون قرمز، سنسور حرکتی، صفحه مانیتور رنگی، کشور تولید کننده، گارانتی و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند می‌باشند.

 

نصب چشمی هوشمند

نصب چشمی دیجیتال بسیار راحت و سریع است. به راحتی جایگزین چشمی معمولی می‌شوند. نیاز به سوراخ کاری دوباره درب ندارد. بر روی تمامی درب‌ها اعم از فلزی، ضد سرقت و چوبی قابلیت نصب را دارند.

البته توصیه می‌شود نصب آن به کسانی سپرده شود که برای این کار دوره دیده‌اند. در این راستا شرکت ما به صورت 24 ساعته خدماتی مانند نصب، تعمیر و … به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

 

برای آشنایی با قفل های روک مجهز به چشمی دیجیتال فیلم زیر را مشاهده کنید

کانال یوتوب قفل کارن

انواع چشمی دیجیتال

تا‌کنون چشمی دیجیتال متعددی طراحی و ساخته شده‌اند. به طوری که می‌توان گفت مانند قفل دیجیتال، از کیفیت و ویژگی‌های متفاوتی برخوردار هستند. در ادامه به برخی از این چشمی‌های دیجیتال اشاره خواهد شد:

  • مدل DB-43HD: 

از مهم‌ترین امکاناتی که این چشمی برای مشتریان عزیز فراهم کرده است می‌توان به ذخیره ‌سازی فیلم و عکس به‌صورت خودکار، نمایشگری باکیفیت مطلوب، سنسور حرکتی، چراغ‌های ال‌ای‌دی و زاویه لنز 120 درجه آن اشاره کرد.

چشمی دیجیتال درب

  • مدل Ismarteye:

از مهم‌ترین مزیت‌هایی که این چشمی برای مخاطبان به ارمغان آورده است، می‌توان به سنسور حرکتی و حرارتی، امکان تماس با مراجعه‌کنندگان و امکان مشاهده تصویر در تاریکی اشاره کرد.

چشمی دیجیتال درب 

چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10 با داشتن ویژگی‌های امنیتی و کاربردی بسیار زیاد به یکی از برترین و پرفروش‌ترین چشمی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. ویژگی‌های امنیتی این نوع چشمی مانند آلارم هشدار، دوربین دید در شب و سنسورهای حرکتی و حرارتی باعث افزایش امنیت محل زندگی شما می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10 می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- قابلیت اضافه شدن سیم‌کارت

جهت کنترل از راه دور چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10 توسط گوشی هوشمند به‌وسیله تماس، پیامک متنی و تصویری و ایمیل

2- دارای منوی کاربردی با 13 زبان زنده دنیا

3- قابلیت تصویربرداری

چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10 از افراد مراجعه کننده تصویربرداری کرده و آن را توسط پیام تصویری و ایمیل به تلفن همراه ارسال می‌کند.

4- ارتباط از راه دور

بعد از این‌که افراد مراجعه کننده زنگ چشمی درب iSmartEye i10 را به صدا در آوردند پیامی به گوشی شما ارسال شده و می‌توانید در هر جای دنیا ارتباط تصویری و مکالمه دو طرفه با مراجعه کنندگان برقرار نمایید.

چشمی دیجیتال

5- آلارم هشدار و ضدسرقت

در صورت مشاهده افراد ناشناس توسط چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10 عکس فرد مورد نظر گرفته شده و به گوشی شما ارسال می‌گردد. در صورتی که آن شخص به مدت طولانی مقابل منزل شما بایستد آلارم هشدار آن به صدا در می‌آید و با پیامک به شما هشدار می‌دهد.

6- مجهز به سنسور دید در شب

در صورت وجود نداشتن نور به اندازه کافی این سنسور فعال شده تا تصویر با کیفیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

7- مجهز به سنسور حرکتی و حرارتی

در صورت وجود حرکت در مقابل چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10، این محصول فوق العاده شروع به تصویربرداری از شخص مورد نظر کرده و در حافظه خود ذخیره می‌نماید تا در مواقع مورد نیاز با مراجعه به حافظه آن به‌توان از عکس‌های موجود با توجه به تاریخ و زمان آن استفاده نمود.

8- نصب آسان

چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10 به راحتی قابل نصب بر روی چشمی‌های معمولی بوده و نیاز به سیم کشی جهت تامین برق مورد نیاز دستگاه ندارد (استفاده از باتری لیتیومی قابل شارژ)

9- قابلیت ضبط پیام توسط بازدیدکننده و افراد پشت درب

با دوبار فشار دادن شاسی iSmartEye i10، افراد مراجعه کننده می‌توانند پیام خورد را ضبط و توسط تماس، پیام و یا ایمیل به گوشی کاربران برسانند تا در اولین فرصت با آن‌ها تماس بگیرند. همچنین این نوع چشمی دیجیتال درب قابلیت ارسال اتوماتیک پیام کوتاه و پاسخگوی اتوماتیک را دارد.

10- مشخصات فنی چشمی دیجیتال درب iSmartEye i10

·         دوربین 2 مگا پیکسلی

·         زاویه دید 175 درجه

·         صفحه نمایش 5 اینچی

·         قابلیت ارتقای کارت حافظه تا 32 گیگابایت

·         مجهز به دکمه زنگ درب

·         ضخامت درب جهت نصب: 35-90 میلی متر

چشمی درب

  • مدل iHome 5:

مهم‌ترین ویژگی‌های فنی و امنیتی که این چشمی به جامعه هدیه داده است، عبارت‌اند از: سنسور حرکتی، دوربین دید در شب. همچنین ارتباط تصویری با افراد بیرون از منزل در هر جای دنیا با گوشی هوشمند و امکان تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه.

چشمی دیجیتال درب

  • مدل CP-YC:

این مدل امکانات خاصی برای مخاطبان به وجود آورده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر داخلی، زاویه دید تا ۱۲۰ درجه، قابلیت اتصال به وای فای، سازگاری با سیستم عامل اندروید و IOS، دید در شب، ضبط ویدیو، عکس، فیلم و سنسور حرکتی اشاره نمود.

  • مدل KIVOS KDB300M4:

از مهم‌ترین مزیت‌های این چشمی می‌توان به ارتباط بدون سیم پنل بیرونی با مانیتور داخلی، بدنه ضد خش، ضد آب، دید در شب و همچنین ارتباط دو طرفه با افراد بیرون از منزل اشاره کرد.

از دیگر مدل‎های چشمی دیجیتال می‌توان به مدل BP-YC ،EXITEC ،HF-28/M ،iHOME4 و… اشاره کرد. این مدل‌ها از امکانات و مزیت‌های اشاره شده به صورت کم و بیش برخوردار هستند.

کیفیت و تنوع در کارایی و قیمت بسیار مناسب چشمی الکترونیکی درب KIVOS KDB300M4 باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین چشمی‌های موجود در بازار تبدیل شود و آسایش و امنیت را برای کاربران فراهم آورد. با استفاده از چشمی الکترونیکی می‌توانید رفت و آمد را به راحتی کنترل و رهگیری کنید. مهمترین ویژگی این نوع چشمی ارتباط دو طرفه با مراجعه کنندگان بدون نیاز به باز نمودن درب می‌باشد. چشمی الکترونیکی درب KIVOS KDB300M4 دارای دو بخش اصلی می‌باشد که عبارتند از:

– مانیتور داخلی قابل حمل:

به‌وسیله مانیتور این نوع چشمی به راحتی می‌توانید افراد بیرون از منزل را بدون باز نمودن درب مشاهده و با آن‌ها مکالمه نمایید. کیفیت مکالمه و بلندگوی این چشمی دیجیتال بسیار شفاف و بدون نویز می‌باشد. همچنین در مواقع ضروری می‌توانید از افراد بیرون از منزل عکس گرفته و در حافظه دستگاه ذخیره نمایید (تا 100 عدد عکس).کیفیت تصاویر به دلیل استفاده از سنسور IR برای هنگام شب و محیط‌های تاریک بسیار خوب و از وضوح قابل قبولی برخوردار می‌باشد. ارتباط مانیتور داخلی با پنل بیرونی نصب شده بر روی درب بدون نیاز به سیم کشی و به صورت Wireless می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های چشمی الکترونیکی درب KIVOS KDB300M4 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         صفحه نمایش 3.5 اینچی با وضوح بالا

·         قابلیت عکاسی با کیفیت بسیار بالا در هر شرایط نوری

·         قابلیت بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت

·         باتری لیتیومی قابل شارژ همراه با مدیریت مصرف انرژی

·         دارای کابل USB جهت شارژ و یا انتقال تصاویر به لپ تاپ

چشمی دیجیتال

– پنل بیرونی چشمی الکترونیکی درب KIVOS KDB300M4:

این پنل دارای دکمه زنگ بوده که مراجعه کنندگان با فشردن آن باعث به صدا در آمدن زنگ مانیتور داخلی چشمی KIVOS KDB300M4 می‌شود. از مشخصات بارز این پنل بدنه بسیار مقاوم در برابر گرد و خاک و ضد آب می‌باشد که کیفیت آن‌را برای استفاده در آپارتمان‌ها بسیار افزایش می‌دهد. از دیگر خصوصیات این پنل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         چراغ‌های دید در شب IR

·         زاویه دید 120 درجه و پوشش نسبتا کامل و بی نقص

·         قابلیت اتصال با 3 عدد مانیتور داخلی قابل حمل برای تحت پوشش قراردادن تمامی مراجعه کنندگان (عکس بالا)

·         نصب بسیار آسان بدون نیاز به تخریب درب جهت جایگزینی با چشمی‌های مکانیکی و معمولی

·         برد موثر مناسب جهت اتصال میان مانیتور داخلی و پنل خارجی چشمی الکترونیکی درب KIVOS KDB300M4 (تا 150 متر در فضای باز)

·         باتری لیتیومی قابل شارژ و بادوام

·         ضخامت مناسب درب جهت نصب چشمی الکترونیکی درب KIVOS KDB300M4: 40 تا 100 میلی متر

·         دوربین با کیفیت 3 مگاپیکسل و وضوح بالا

چشمی دیجیتال درب

چشمی الکترونیکی درب KIVOS KDB300M4 دارای استاندارهای معتبر جهانی CE-FCC-ROHS-UL می‌باشد.

چشمی دیجیتال یا اپتیکال

چشمی های اپتیکال دارای نقاط ضعفی جهت شناسایی هویت افراد هستند که نوع الکترونیکی آن ها را پوشش می دهد. یکی از مهمترین آن ها زاویه دید محدود است که تنها با نزدیک شدن به درب کاربر امکان دید دارد. این مشکل باعث می شود سایه شما روی درب بیفتد و شخص از بیرون متوجه حضور شما شود. چشمی دیجیتال با ارائه تصویر بیرون با زاویه دید گسترده این مشکل را به طور کامل برطرف می کند. شما در چشمی های معمولی نیاز به نور برای دید در تاریکی دارید؛ این مسئله با آپشن دید در شب در چشمی الکترونیکی برطرف می شود. دید در شب خاصیتی است که بواسطه اشعه مادون قرمز تصویر واضحی از بیرون به کاربر ارائه می دهد.

قفل دیجیتال دارای چشمی الکترونیکی

قفل دیجیتال روک برندی تازه وارد در عرصه قفل هوشمند است که قابلیت های بسیار کاربردی دارد. این قفل ها در عین ارائه این قابلیت ها قیمت بسیار مناسبی دارند و ضد سرقت هستند. کلیه دستگیره های هوشمند روک به دلیل قابلیت سوار شدن روی مغزی با زبانه ضد دیلم هوک بسیار امن هستند. مدل های P221، P231، P241 و P251 از این برند دارای چشمی دیجیتال می باشند. از ویژگی های این چشمی های الکترونیکی آنلاین بودن آن ها بواسطه اتصال قفل های دیجیتال به اینترنت است. اپلیکیشن قفل دیجیتال روک روی انواع گوشی های هوشمند فعال می باشد. بنابراین با به صدا در آمدن زنگ قفل تصویر فرد تا 13 ثانیه روی قفل نمایان می شود. بعلاوه کاربر بواسطه ارسال نوتیفیکیشن روی گوشی همراه خود می تواند این تصویر را ببیند. حالا با شناسایی هویت افراد و امکان باز کردن درب از راه دور در صورت دلخواه می توانید درب را برای این شخص باز کنید.

چشمی دیجیتال این قفل های با کیفیت دارای ویژگی های زاویه دید گسترده و دید در شب هستند. همچنین می توانید با قرار دادن یک میکرو رم در قفل از تصاویر افرادی که زنگ قفل را به صدا در آورده اند خروجی بگیرید. این تصاویر نیز مانند چشمی روک امکان ثبت تاریخ و ساعت را نیز دارند. شما با خرید قفل دیجیتال روک با قابلیت چشمی دیجیتال می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. زیرا با خرید قفل، چشمی هم در اختیار دارید و دیگر نیازی به هزینه کرد مجزا برای این محصول را نخواهید داشت.

آیتم های مهم در خرید چشمی درب دیجیتال ارزان

در زیر به مهم ترین نکات جهت خرید چشمی هوشمند ارزان قیمت اشاره کرده ایم:

قیمت چشمی های دیجیتالی

بی شک قیمت یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهای خرید برای مشتریان می باشد و شما نیز سعی کنید چشمی را در اولویت خود قرار دهید که از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

نوع چشمی

چشمی های دیجیتالی با توجه به فناوری و تکنولوژی ساختی که دارند، از تنوع بسیار متفاوتی برخوردار هستند و خریداران می توانند با توجه به ویژگی های مربوط به چشمی های مختلف، بهترین انواع آن را خریداری کنند.

زاویه دید دوربین

چشمی های دیجیتالی از زاویه دید بسیار متنوعی برخوردار هستند که بدون تردید بهترین زاویه دید برای چشمی دیجیتالی، 170 درجه می باشد. شما بایستی از چشمی های استفاده کنید که دید گسترده ای را داشته باشند تا بتوانید به شکل کامل، افراد پشت درب منزل خود را ببینید.

میکروفن چشمی دیجیتال درب

برخی از چشمی های دیجیتالی مجهز به میکروفن های کوچک و پیشرفته ای هستند که قابلیت ضبط صدا را نیز بر عهده دارند. میکروفن های تعبیه شده در چشمی های دیجیتالی، نقش یک منشی را برای شما انجام خواهند داد.

میکروفن چشمی هوشمند

میکروفن چشمی دیجیتال درب

جهت کسب اطلاعات در زمینه راهنمای خرید چشمی درب دیجیتال ارزان، می توانید با مسئولان فروش ما از شرکت کارن کویر در تماس باشید.

دزدگیر چشمی درب

جالب است بدانید که بسیاری از چشمی های دیجیتالی، مجهز به سنسورهای حرکت هستند و اگر فرد ناشناسی به مدت طولانی در پشت درب منزل شما قرار بگیرد، در این صورت دزدگیر تعبیه شده در چشمی دیجیتال فعال شده و هشدار لازم را، برای کاربران خود می دهد.

دید در شب چشمی دیجیتال

از مهم ترین خصوصیات مربوط به چشمی های دیجیتالی را دید در شب شکل داده است. چشمی های دیجیتالی دید در شب، مناسب برای مکان هایی هستند که فاقد نور بوده و شما می توانید به راحتی شخص پشت درب ساختمان خود را به راحتی مورد مشاهده قرار دهید.

قابلیت اتصال به اینترنت

یکی از مهم ترین گزینه هایی که در خرید چشمی های دیجیتالی بایستی به آن توجه کرد، می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد. اگر چشمی دیجیتالی مدنظرتان بتواند به راحتی به اینترنت متصل شود، در این صورت می توانید از مسافت های طولانی نیز، درب منزل خود را چک کنید.

نوع صفحه نمایشی مربوط به چشمی

توجه داشته باشید که چشمی های دیجیتالی از صفحه ی نمایشی بسیار معمولی برخوردار هستند و اگر دوست دارید که چشمی مدنظرتان، باکیفیت ترین تصاویر را برای شما به ارمغان آورد، می توانید چشمی های دیجیتالی گران قیمتی را تهیه و خریداری کنید.

نوع صفحه نمایشی مربوط به چشمی

صفحه نمایش چشمی الکترونیکی

مزایای چشمی های دیجیتالی در مقایسه با چشمی های ساده

افرادی که به دنبال راهنمای خرید چشمی درب دیجیتال ارزان قیمت هستند، می توانند در خصوص مزایای مربوط به چشمی های دیجیتالی نیز، اطلاعاتی را به دست آورده و سپس با خیال آسوده و راحت، سفارش خود را از شرکت کارن کویر، به ثبت برسانند. مهم ترین مزایای مربوط به چشمی درب دیجیتال در مقایسه با چشمی های ساده، عبارتند از:

  1. کاربرد مربوط به چشمی های دیجیتالی بسیار گسترده می باشد.
  2. چشمی های دیجیتالی از قابلیت زوم کردن برخوردار هستند. 
  3. برخی از چشمی های دیجیتالی، قابلیت تنظیم زنگ درب را نیز دارند.
  4. چشمی های دیجیتالی قابلیت ثبت تصاویر را داشته و حافظه ی مربوط به این مدل چشمی ها در حدود دو تا هشت گیگابایت می باشد.
  5. طراحی مربوط به چشمی های دیجیتالی، بسیار فوق العاده است.
  6. چشمی های دیجیتالی را می توان به راحتی شارژ کرد. 
  7. جهت نصب چشمی های دیجیتالی، نیازی به سیم کشی ندارید.
  8. چشمی های دیجیتالی قابلیت دید در شب را دارند و مجهز به مادون قرمز هستند. 
  9. وسعت دید چشمی های دیجیتالی نسبت به چشمی های ساده، بازتر و بیشتر می باشد. 
  10. تصاویر نامفهوم و تار، در چشمی های دیجیتالی به راحتی قابل تشخیص هستند. 

جهت آشنایی بیشتر با دیگر محصولات دیجیتال مانند قفل دیجیتال با تیم متخصص و مجرب شرکت کارن تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که شرکت کارن علاوه بر مشاوره رایگان و گارنتی واقعی، خدمات‌رسانی در حوزه نصب، تعمیر و… را به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خیر کلا چشمی های دیجیتال درب ضد آب نیستند.

بله قابلیت اتصال به سیستم عامل های اندروید و ای او اس را دارد.

خیر این مدل از چشمی ها توسط باتری های قلمی و یا باتری های لیتیومی شارژ می شوند.

5/5 - (2 امتیاز)