مقایسه قفل فیلیپس با قفل روک در واقع قیاس بین دو قفل دیجیتال در برندهای مختلف است. در یک نگاه با بررسی قابلیت های این دو قفل متوجه قیمت بالای قفل فیلیپس خواهید شد. قفل های روک در دو گروه P و H به بازار عرضه شده اند. در این برند قفل های سری P دارای قابلیت های بیشتری هستند اگرچه که قفل های H نیز استانداردهای امنیتی را پاس می کنند. اما در مقابل قفل فیلیپس شکاف های امنیتی دارند که در این جا به آن ها می پردازیم. بعلاوه قیمت های قفل روک بسیار مناسب تر از قفل دیجیتال فیلیپس می باشد. در کنار این مزیت ها قفل های روک ضد سرقت نیز می باشند. با ما همراه باشید تا با ویژگی های قفل های این دو برند بیشتر آشنا شوید.

مدل های قفل فیلیپس و روک

قفل فیلیپس دارای مدل های مختلفی می‌باشد که بر اساس نوع دستگیره به کار رفته در آن‌ها دارای دستگیره های تمام اتوماتیک مثل مدل های ddl9300 ،ddl9200 ،ALPHA، مدل‌های فشاری کششی (دستگیره پول و پوش) مانند ddl9100 ،ddl6100، مدل‌های دستگیره اهرمی (handle) مثل ddl7400 ،ddl7200 و ddl7100 و قفل بدون دستگیره ddl5100 هستند. برخی از این مدل‌ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و به دنبال آن دارای اپلیکیشن نیز می‌باشند.

قفل فیلیپس

مدل های قفل روک در سری P که دارای دستگیره تمام اتوماتیک هستند عبارتند از P220، P221، P231، P241 و P251 می باشند. دستگیره تمام اتوماتیک در این مدل ها راحت ترین نوع استفاده را دارند و بسیار زیبا هستند. شما برای باز کردن درب با انواع دسترسی نیازی به استفاده از دستگیره نخواهید داشت. مدل های H100، H220 و H230 دستگیره های اهرمی روک هستند. قفل H100 از این برند مخصوص درب های UPVC می باشد و برای درب هایی با بائوی کم نیز کاربرد دارند. بائو به معنی فاصله چارچوب تا شروع نقش و نگار درب می باشد.

قفل دیجیتال ضد سرقت

برخی از مدل های قفل فیلیپس دارای مغزی سه زبانه تو خالی هستند که امنیت قفل را مستقیماً تحت تأثیر قرار می دهند. قفل های روک روی مغزی های دارای زبانه قلاب مانند هوک سوار می شوند. این نوع زبانه از باز کردن درب بواسطه دیلم که یکی از اصلی ترین راه های سرقت است جلوگیری می کند. بنابراین یکی از شکاف های بزرگ امنیتی در قفل های فیلیپس نبود استحکام کافی در مغزی این قفل هاست. همچنین با بررسی کارشناسانه بدنه قفل فیلیپس متوجه متریال ضعیف این قفل ها می شوید. تلاش می شود قفل های فیلیپس را به عنوان قفل های اروپایی معرفی کنند که اصلاً اینطور نیست و قفل های این برند کاملاً ساخت چین می باشند.

قفل روک

عدم وجود قفل کودک

در دستگیره های اهرمی دیجیتالی قفل کودک یکی از آپشن های بسیار مهم امنیتی محسوب می شود. شکاف دیگر امنیتی قفل فیلیپس نداشتن قابلیت قفل کودک در این نوع دستگیره های آن است. شما می توانید با فعال کردن قفل کودک از داخل درب از خروج کودک از منزل جلوگیری کنید. در اینصورت از بروز خطرات احتمالی پیش روی او در بیرون نیز ممانعت می کنید. همچنین در صورت نگهداری از سالمندانی که متأسفانه دچار اختلال حواس هستند نیز قفل کودک کاربرد دارد. توجه داشته باشید کارکرد قفل کودک به گونه ایست که با یکبار فعال کردن با هر بار باز و بستن درب مجدداً فعال می شود. یعنی نیازی به تنظیمات دستی ندارد. البته ممکن است برخی از فروشنده ها آپشن حریم خصوصی را به جای قفل کودک معرفی کنند که کارکردی کاملاً متفاوت دارد و در قفل فیلیپس نیز موجود است.

 

قابلیت های قفل های روک و فیلیپس

قفل های روک امکان اتصال به اینترنت را دارند و دارای اپلیکیشن فعال نیز می باشند. شما می توانید از طریق اپلیکیشن قفل های روک درب را در محیط نامحدود از هر جا که باشید از راه دور باز کنید. از مزایای قفل های روک در سری P داشتن ریموت به عنوان وسایل جانبی خود قفل است. یعنی همانند قفل فیلیپس اتصال به ریموت در آن ها آپشنال نیست. تفاوت این دو نوع نحوه ارائه قابلیت در قفل روک و قفل فیلیپس هزینه کرد کاربر است. در صورت ارائه آپشنال ریموت و اتصال به آیفون تصویری شما می بایست هزینه مجزا به آن علاوه بر قیمت قفل اختصاص دهید. قفل های روک امکان اتصال به خانه هوشمند و گزارشگیری را نیز دارند.

قفل اتوماتیک در قفل هوشمند روک امکان زمانبندی را به شما می دهد. یعنی تعیین می کنید چند ثانیه پس از بسته شدن درب قفل شود. قفل های روک دارای چشمی دیجیتال آنلاین نیز می باشند که با به صدا درآمدن زنگ قفل تصویر فرد روی اپلیکیشن نمایان می شود. در اینصورت با شناسایی هویت فرد می توانید درب را از راه دور برایش باز کنید. قفل فیلیپس مانند قفل روک دارای کلیه آلارم های امنیتی نیز می باشد.

قفل دیجیتال

قیمت بالای قفل فیلیپس

با یک جستجوی ساده در فروشگاه های بزرگ اینترنتی مانند علی بابا متوجه قیمت بالای قفل فیلیپس در بازار ایران می شوید. قیمت این قفل ها به نسبت کیفیت و متریال استفاده شده و مغزی های بعضاً تو خالی بسیار بالاست. شما می توانید قفل های روک را با قیمت بسیار نازل تر از حدود [real_fake_price_shortcode label=”117t”] تا [real_fake_price_shortcode label=”740t”] دلار تهیه کنید. قفل های روک علی رغم ضد سرقت بودن و ارائه قابلیت های بسیار کاربردی با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده اند. 

خدمات پس از فروش 

خدمات پس از فروش برای یک کالای مصرفی مثل قفل دیجیتال بسیار مهم است. این خدمات می تواند شامل وارانتی، پشتیبانی فنی 24 ساعته و دفترچه راهنمای فارسی باشد. در مورد قفل فیلیپس گاهاً در محدوده زمانی وارانتی فروشنده امکان تعمین قطعات را ندارد. در مورد خدمات پس از فروش موضوع تأمین به موقع قطعات و تعمیر و نصب بسیار مهم است. مسئله دیگر این است که خدمات پس از فروش تنها روی قفل هایی که از مبادی قانونی و با برگه سبز گمرکی وارد کشور می شوند تعلق می گیرد. از این رو اگر قفلی در برندهای مختلف به صورت قاچاق وارد شود امکان ارائه این خدمات را نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پیج اینستاگرام کارن دیدن نمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی