یکی از بهترین و پرکاربردترین قفل ها بدون شک قفل دیجیتال می باشد. امنیت این مدل از قفل ها بسیار بالا می باشد. در این مطلب از سایت کارن با خصوصیات قفل دیجیتال کمد بایگانی به طور کامل آشنا خواهید شد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی خصوصیات قفل دیجیتال کمدی

 همانطور که می دانید بیشتر شرکت ها و مشاغل برای نگهداری اسناد و مدارک مهم از کمد های مخصوصی در بخش بایگانی استفاده می کنند. از این رو برای امنیت بیشتر کمد ها بهتر است از سیستم مناسبی استفاده شود. بدون شک قفل دیجیتال یکی از بهترین قفل ها می باشد.البته این نکته مهم را فراموش نکنید برای خرید این محصول باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید.

یکی از مهم ترین نکات کیفیت و مقاومت بالا در این قفل ها می باشد. قفل های دیجیتال خصوصیات منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند. که می توان به قابلیت تنظیم صدا، دسترسی بدون کلید، امنیت بیشتر، آلارم هشدار و… اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید در بخش بایگانی برای امنیت بیشتر کمد ها از بهترین قفل استفاده کنید بدون شک قفل دیجیتال گزینه مناسبی می باشد.

اهمیت استفاده از قفل دیجیتال برای کمد بایگانی

همانطور که گفته شد در بخش بایگانی برای امنیت بیشتر کمد ها باید از بهترین سیستم امنیتی استفاده شود. برای خرید قفل دیجیتال کمد بایگانی باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. به طور کلی می توان گفت هر کمد بایگانی که حاوی اطلاعات و اسناد مهم می باشد. باید از بهترین قفل برای امنیت این کمد ها استفاده شود.

از خصوصیات این مدل از قفل ها می توان به مغزی ضد سرقت، نصب آسان، قابلیت کنترل از راه دور و… اشاره کرد. دسترسی قفل های دیجیتال شامل کارتی، رمزدار، اثر انگشت، تشخیص چهره و… می باشد. به طور کلی بهتر است برای امنیت بیشتر از این مدل قفل ها استفاده شود.

کاربرد قفل های دیجیتال متنوع می باشد شما عزیزان می توانید برای حفظ امنیت بیشتر از قفل های دیجیتال و یا هوشمند برای مکان ها، درب ها و وسایل متعددی از قبیل هتل ها، فروشگاه ها، درب های فلزی، چوبی و… استفاده کنید. اگر قصد دارید برای درب های ورودی چوبی از قفل دیجیتال استفاده کنید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بهترین قفل دیجیتال درب چوبی به مطالب سایت کارن مراجعه کنید.

قفل دیجیتال

اهمیت استفاده از قفل دیجیتال

مکانیزم قفل های دیجیتال چگونه است؟

همانطور که گفته شد برای امنیت بیشتر اطلاعات و اسناد در کمدها بهتر است از قفل دیجیتال کمد بایگانی استفاده کنید. برای خرید این محصول باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید یکی از مهم ترین نکات بدون شک کیفیت و دوام بالا در این قفل ها می باشد. مکانیزم قفل های دیجیتال پیشرفته و پیچیده می باشد.

در قفل های معمولی مکانیزم به کار رفته در این قفل ها بسیار ساده می باشد. از این رو با کوچک ترین ضربه درب باز می شود. اما در قفل های دیجیتال مکانیزم پیچیده می باشد. از این رو این مدل از قفل ها مقاومت بسیار بیشتری در برابر فشار دارند. مکانیزم این قفل ها به شکل استاندارد می باشد. مکانیز قفل های دیجیتال به صورت الکترونیکی می باشد و تا 30 هزار ولت در برابر شوک الکترونیکی مقاومت بالایی دارند. به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین قفل ها برای کمد های بخش بایگانی بدون شک قفل دیجیتال می باشد.

 نحوه تعویض قفل کمد بایگانی

با اهمیت استفاده از قفل دیجیتال کمد بایگانی به طور کامل آشنا شدید. قفل های دیجیتالی خصوصیات منحصر به فردی را به همراه دارند. برای امنیت بیشتر کمد ها در بخش بایگانی بهتر است از قفل دیجیتال استفاده کنید. در این مدل از قفل ها به راحتی می توانید تعویض قفل انجام دهید. در ادامه با نحوه تعویض قفل دیجیتال آشنا خواهید شد. 

  •  باید به مغزی قفل دسترسی داشته باشید. بهتر است فضای کافی برای تعویض قفل در نظر داشته باشید.
  • در مرحله بعد باید اطمینان داشته باشید مغزی در حالت قفل نشده قرار دارد. سپس با استفاده از ابزار مخصوص باید مهره را بردارید.
  • مغزی قبلی را برداشته سپس مغزی جدید را جایگزین کنید. 
  • در مرحله بعدی باید مهره را درون کمد قرار دهید.
  • در آخر نیز باید قفل تعویض شده را تست کنید.
قفل دیجیتال

نحوه تعویض قفل کمد بایگانی

راه کارهای امنیت بیشتر کمد های بایگانی

با نحوه تعویض قفل دیجیتال کمد بایگانی به طور کامل آشنا شدید. برای امنیت بیشتر اسناد و مدارک بهتر است کمد ها را در مناطق امن نگهداری کنید. همچنین برای امنیت بیشتر دفتر کار باید از سیستم های امنیتی پیشرفته استفاده کنید. سیستم های کنترل از راه دور بدون شک یکی از بهترین سیستم ها برای دفاتر می باشد. بهتر است هر چند وقت یکبار اقدام به تعویض قفل ها نمایید. به طور کلی می توان گفت برای امنیت بیشتر بهتر است نسبت به این موارد توجه کافی داشته باشید.

مزایای استفاده از قفل دیجیتال در کمدهای بایگانی

برای امنیت بیشتر کمدها بهتر است از قفل دیجیتال کمد بایگانی استفاده کنید. برای خرید این محصول باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. قفل های دیجیتال خصوصیات منحصر به فردی را به همراه دارند. در ادامه با برخی از مزایای استفاده از قفل دیجیتال آشنا خواهید شد.

  • امنیت بیشتر، قفل های دیجیتال خصوصیات منحصر به فردی از جمله آلارم هشدار، مغزی ضد سرقت و… به همراه دارند.
  • طراحی منحصر به فرد در قفل های دیجیتال
  • مصرف بهینه انرژی
  • قابلیت اتصال به سیستم های امنیتی
  • کنترل از راه دور توسط تلفن همراه
  • مکانیزم پیشرفته 
  • مجهز به سیستم اعلام حریق
قفل هوشمند دیجیتال

مزایای استفاده از قفل دیجیتال در کمدهای بایگانی

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با خصوصیات قفل دیجیتال کمد بایگانی به طور کامل آشنا شدید. یکی از بهترین و پرکاربردترین قفل ها بدون شک قفل دیجیتال می باشد. امنیت این مدل از قفل ها بسیار بالا می باشد. همانطور که می دانید بیشتر شرکت ها و مشاغل برای نگهداری اسناد و مدارک مهم از کمد های مخصوصی در بخش بایگانی استفاده می کنند. از این رو برای امنیت بیشتر کمد ها بهتر است از سیستم مناسبی استفاده شود. بدون شک قفل دیجیتال یکی از بهترین قفل ها می باشد.

سوالات متداول قفل دیجیتال کمد بایگانی

  1. مزایای استفاده از قفل دیجیتال در کمدهای بایگانی به چه صورت است؟
    از مزایای استفاده از قفل دیجیتال می توان به امنیت بیشتر، قفل های دیجیتال خصوصیات منحصر به فردی از جمله آلارم هشدار، مغزی ضد سرقت و… به همراه دارند. طراحی منحصر به فرد در قفل های دیجیتال، مصرف بهینه انرژی، کنترل از راه دور توسط تلفن همراه، قابلیت اتصال به سیستم های امنیتی، مکانیزم پیشرفته و مجهز به سیستم اعلام حریق اشاره کرد.
  2. راه کارهای امنیت بیشتر کمد های بایگانی به چه صورت است؟
    برای امنیت بیشتر اسناد و مدارک بهتر است کمد ها را در مناطق امن نگهداری کنید. همچنین برای امنیت بیشتر دفتر کار باید از سیستم های امنیتی پیشرفته استفاده کنید. سیستم های کنترل از راه دور بدون شک یکی از بهترین سیستم ها برای دفاتر می باشد. بهتر است هر چند وقت یکبار اقدام به تعویض قفل ها نمایید.
  3. مراحل تعویض قفل کمد های بایگانی به چه صورت است؟
     باید به مغزی قفل دسترسی داشته باشید. بهتر است فضای کافی برای تعویض قفل در نظر داشته باشید. در مرحله بعد باید اطمینان داشته باشید مغزی در حالت قفل نشده قرار دارد. سپس با استفاده از ابزار مخصوص باید مهره را بردارید. مغزی قبلی را برداشته سپس مغزی جدید را جایگزین کنید. در مرحله بعدی باید مهره را درون کمد قرار دهید. در آخر نیز باید قفل تعویض شده را تست کنید.
امتیازدهی