بررسی قفل دیجیتال بیومتریک

بررسی قفل دیجیتال بیومتریک و استفاده از اثر انگشت

همانطور که می دانید قفل دیجیتال به شکل الکترونیکی می باشند. از این مدل قفل ها می توانید برای تمامی مکان ها و درب ها استفاده کنید. در این مطلب با بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری آشنا خواهید شد. سیستم قفل های دیجیتالی متفاوت می باشد. که می توان به کارتی، اثر انگشت، رمزی و… اشاره کرد. البته این نکته مهم را فراموش نکنید برای خرید قفل های دیجیتال باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات کیفیت مناسب در این قفل ها می باشد.

بدون شک قفل های دیجیتال مزایای بسیار زیادی نیز به همراه دارند. که می توان به امنیت بالا، ضد سرقت، مجهز به سیستم آلارم، ضد حریق و… اشاره کرد. از قفل های دیجیتال به راحتی می توانید برای تمامی منازل، ادارات و مراکز تجاری استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید از قفل های دیجیتال استفاده کنید باید برخی نکات مهم را در حین خرید در نظر داشته باشید.

بررسی بهترین قفل دیجیتال برای مراکز اداری

برای راحتی و دسترسی بهتر کارمندان باید از بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری استفاده کنید. برای خرید قفل های دیجیتال باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات کیفیت بالا در این قفل ها می باشد. همانطور که می دانید با استفاده از قفل های دیجیتالی دیگر نیازی به استفاده از کلید نیست. همین موضوع باعث محبوبیت این مدل از قفل ها در بین خریداران شده است. از این رو می توان گفت امنیت قفل های دیجیتال نسبت به مدل های دیگر بیشتر است. در ادامه با بهترین قفل های دیجیتال برای مراکز اداری آشنا خواهید شد.

  • قفل دیجیتال رمز دار
  • بیومتریک یا اثرانگشتی
  • کارتی

خصوصیات قفل دیجیتال رمز دار

یکی از بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری بدون شک قفل رمز دار می باشد. این مدل از قفل ها برای استفاده در کسب و کار ها بسیار مناسب می باشند. قفل های دیجیتال رمز دار نیز به شکل متفاوت می باشند. برخی از قفل های دیجیتال رمز دار به صورت فشاری و دکمه ای می باشند. و برخی دیگر نیز به شکل لمسی می باشند. به طور کلی می توان گفت در تمامی مدل های این نوع از قفل دیجیتال باید از رمز مخصوصی برای باز و بسته کردن درب استفاده کنید.

همچنین از بهترین خصوصیات این قفل ها می توان به کنترل زمان ورود و خروج کارمندان اشاره کرد. امنیت قفل های دیجیتال رمز دار نیز بسیار بالا می باشد. چرا که به راحتی می توانید اجازه دسترسی برای برخی از اتاق ها را فراهم کنید. به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید در مراکز اداری از بهترین قفل استفاده کنید بدون شک یکی از بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری مدل رمز دار می باشد.

بررسی بهترین قفل دیجیتال برای مراکز اداری

بررسی بهترین قفل دیجیتال برای مراکز اداری

بررسی قفل دیجیتال بیومتریک

یکی دیگر از بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری بدون شک قفل بیومتریک می باشد. برای مراکز اداری و کسب و کار ها می توانید از این مدل قفل ها استفاده کنید. دسترسی قفل های بیومتریک متفاوت می باشد. که می توان به اثر انگشت، تشخیص چهره، صدا و… اشاره کرد. سیستم به کار رفته در این مدل از قفل ها به شکل پیشرفته می باشد. همین موضوع باعث محبوبیت این مدل از قفل ها در بین خریداران شده است. امنیت قفل های دیجیتال بیومتریک بسیار بالا می باشد. از این رو می توان گفت به راحتی می توانید از این مدل قفل ها در مراکز اداری استفاده کنید.

خصوصیات قفل دیجیتال کارتی

امروزه برخی از مراکز اداری و تجاری از این مدل قفل ها استفاده می کنند. از این رو می توان گفت جزو بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری محسوب می شوند. در طراحی و ساخت قفل دیجیتال کارتی از سیستم rfid استفاده شده است. برای استفاده از این مدل قفل ها باید از کارت مخصوصی استفاده کنید. امنیت این مدل از قفل ها نیز بالا می باشد. از این رو می توان گفت به راحتی می توانید از این مدل قفل ها برای مراکز اداری و کسب و کارها استفاده کنید. برای شارژ قفل های دیجیتال کارتی باید از باتری استفاده کنید.

مزایای استفاده از قفل دیجیتال در مراکز اداری

بدون شک استفاده از قفل دیجیتال در مراکز اداری مزایای بسیار زیادی نیز به همراه دارد. از قفل های دیجیتال به راحتی می توانید در تمامی مکان ها استفاده کنید. در ادامه با برخی از مزایای استفاده از قفل دیجیتال آشنا خواهید شد.

  1. عدم نیاز به قفل کردن
  2. امنیت بالا
  3. ضد سرق
  4. مجهز به سیستم ضد حریق
  5. نصب آسان
  6. کنترل از راه دور
  7. مجهز به آلارم هشدار
نکات مهم برای انتخاب قفل دیجیتال

نکات مهم برای انتخاب قفل دیجیتال

همانطور که گفته شد با بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری به طور کامل آشنا شدید. بدون شک قفل های دیجیتالی امنیت بیشتری دارند. اگر قصد خرید این مدل از قفل ها را دارید باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات کیفیت بالا در این مدل از قفل ها می باشد. در ادامه با برخی از این نکات مهم برای انتخاب قفل دیجیتال آشنا خواهید شد.

  • برای خرید قفل دیجیتال در مراکز اداری باید نوع و جنس درب را در نظر داشته باشید.
  • توجه داشتن به نوع کاربری ساختمان
  • در نظر داشتن ساعت کاری
  • سطح امنیت مناسب برای شرکت
  • در نظر داشتن تعداد کارمندان
  • برای خرید قفل های دیجیتال باید تعداد درب های نیازمند به قفل را در نظر داشته باشید.
سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با بهترین قفل دیجیتال در مراکز اداری به طور کامل آشنا شدید. همانطور که می دانید قفل های دیجیتال به شکل الکترونیکی می باشند. از این مدل قفل ها می توانید برای تمامی مکان ها و درب ها استفاده کنید. سیستم قفل های دیجیتالی متفاوت می باشد. که می توان به کارتی، اثر انگشت، رمزی و… اشاره کرد. البته این نکته مهم را فراموش نکنید برای خرید قفل های دیجیتال باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات کیفیت مناسب در این قفل ها می باشد.

سوالات متداول قفل دیجیتال در مراکز اداری

  1. برای خرید قفل های دیجیتال در مراکز اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟
    برای خرید قفل دیجیتال باید نوع و جنس درب را در نظر داشته باشید. توجه داشتن به نوع کاربری ساختمان، در نظر داشتن ساعت کاری، سطح امنیت مناسب برای شرکت، در نظر داشتن تعداد کارمندان، برای خرید قفل های دیجیتال باید تعداد درب های نیازمند به قفل را در نظر داشته باشید.
  2. خصوصیات قفل دیجیتال کارتی به چه صورت است؟
    در طراحی و ساخت قفل دیجیتال کارتی از سیستم rfid استفاده شده است. برای استفاده از این مدل قفل ها باید از کارت مخصوصی استفاده کنید. امنیت این مدل از قفل ها نیز بالا می باشد. از این رو می توان گفت به راحتی می توانید از این مدل قفل ها برای مراکز اداری و کسب و کارها استفاده کنید. برای شارژ قفل های دیجیتال کارتی باید از باتری استفاده کنید.
  3. خصوصیات قفل دیجیتال رمز دار به چه صورت است؟
    قفل های دیجیتال رمز دار نیز به شکل متفاوت می باشند. برخی از قفل های دیجیتال رمز دار به صورت فشاری و دکمه ای می باشند. و برخی دیگر نیز به شکل لمسی می باشند. به طور کلی می توان گفت در تمامی مدل های این نوع از قفل دیجیتال باید از رمز مخصوصی برای باز و بسته کردن درب استفاده کنید. همچنین از بهترین خصوصیات این قفل ها می توان به کنترل زمان رفت و آمد کارمندان اشاره کرد. امنیت قفل های دیجیتال رمز دار نیز بسیار بالا می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)