یکی از بهترین و با کیفیت ترین قفل ها بدون شک قفل دیجیتال می باشد. در این مطلب از سایت کارن به معرفی انواع قفل درب شیشه ای می پردازیم. امروزه صنعت قفل دیجیتال رو به پیشرفت می باشد. از این رو برای امنیت بیشتر درب های شیشه ای می توانید از بهترین انواع قفل هوشمند استفاده کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 خصوصیات قفل های درب شیشه ای

همانطور که می دانید امروزه در بیشتر مکان ها از جمله مکان های اداری، تجاری و مسکونی از درب های شیشه ای استفاده می شود. از این رو برای امنیت این مدل از درب ها باید از بهترین و با کیفیت ترین قفل استفاده کنید. برای خرید انواع قفل درب شیشه ای باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات بدون شک کیفیت و مقاومت بالا می باشد.

قفل درب شیشه ای در واقع قفلی است که کنترل دسترسی بدون کلید را فراهم می کند. از بهترین خصوصیات قفل های درب شیشه ای می توان به انعطاف پذیری بالا، کنترل دسترسی راحت، ایمنی مناسب و… اشاره کرد. بدون شک با استفاده از درب های شیشه ای دکوراسیون خاص با منظره فوق العاده ای را خواهید داشت. مدل های قفل درب شیشه ای متنوع می باشد. از این رو برای تمامی سلیقه ها بسیار مناسب می باشد.

قفل های درب شیشه ای

خصوصیات قفل های درب شیشه ای

بررسی انواع قفل درب شیشه ای

مدل های قفل درب شیشه ای متنوع می باشد. اگر قصد دارید از این مدل درب ها استفاده کنید برای امنیت بیشتر بهتر است با انواع قفل درب شیشه ای به طور کامل آشنا باشید. برای خرید بهترین قفل الکترونیکی باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. به راحتی می توانید از درب های شیشه ای برای تمامی مکان ها از جمله اداری، مسکونی و… استفاده کنید.

این نکته مهم را فراموش نکنید درب های شیشه ای نسبت به درب های دیگر از استحکام و مقاومت کمتری برخوردار هستند از این رو بهتر است برای خرید درب شیشه ای نیز به برخی موارد توجه کافی داشته باشید. در ادامه با انواع قفل های درب شیشه ای آشنا خواهید شد:

خصوصیات قفل کمری

یکی از بهترین انواع قفل درب شیشه ای بدون شک قفل کمری می باشد. مکان قرار گیری این مدل از قفل ها وسط درب می باشد. طرح و مدل های قفل کمری متنوع می باشد که می توان به قفل خرچنگی و… اشاره کرد. این مدل از قفل ها همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار و پروفیل آهنی نیز به همراه دارند. جنس قفل های کمری به صورت استیل می باشد همچنین از هر دو طرف قابلیت قفل شدن را به همراه دارد.

بررسی قفل دیجیتال درب شیشه ای

یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدار ترین انواع قفل درب شیشه ای بدون شک قفل دیجیتال می باشد. نحوه دسترسی در این مدل از قفل ها متنوع می باشد که می توان به سنسورهای اثر انگشتی، ریموت کنترل، کارتی، رمزدار و… اشاره کرد.

از بهترین خصوصیات قفل دیجیتال می توان به ضد حریق و ضد سرقت بودن اشاره کرد. برای افزایش امنیت درب های شیشه ای بهتر است از این قفل ها استفاده کنید. قفل دیجیتالی که بر روی درب شیشه ای متصل می شود به صورت اتوماتیک درب باز و بسته می شود. تمامی این خصوصیات باعث محبوبیت این مدل از قفل ها در بین خریداران شده است. برای امنیت بیشتر می توانید از قفل های دیجیتال برای درب های شیشه ای استفاده کنید. 

قفل دیجیتال درب شیشه ای

بررسی قفل دیجیتال درب شیشه ای

قفل برقی درب شیشه ای

مدل های قفل برقی متنوع می باشد از مهم ترین خصوصیات قفل های برقی می توان به امنیت بسیار بالا در این قفل ها اشاره کرد. این مدل از قفل ها قابلیت نصب بر روی تمامی درب ها را به همراه دارند. همچنین مجهز به سنسور نیز می باشند. اگر قصد دارید از این مدل قفل ها بر روی درب شیشه ای استفاده کنید بهتر است نسبت به برخی نکات توجه کافی داشته باشید. قفل های برقی قابلیت کنترل توسط ریموت نیز به همراه دارند.

قفل درب اتوماتیک شیشه ای

منبع تغذیه این مدل از قفل ها از طریق برق تامین می گردد. قفل های اتوماتیک نیز در لیست بهترین انواع قفل درب شیشه ای قرار دارند. از بهترین خصوصیات قفل درب اتوماتیک می توان به مجهز به برق اضطراری اشاره کرد. مدل های این مدل از قفل ها متنوع می باشد. که می توان به قابلیت باز و بسته شدن توسط رمز و اثر انگشت اشاره کرد. از این مدل قفل ها به راحتی می توانید برای تمامی مکان ها از جمله سازمان های بزرگ استفاده کنید. 

نکات مهم برای خرید قفل مناسب درب شیشه ای 

با انواع قفل درب شیشه ای به طور کامل آشنا شدید. برای خرید قفل درب شیشه ای باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات کیفیت و مقاومت بالا در قفل ها می باشد. در ادامه با نکات مهم برای خرید قفل مناسب درب شیشه ای آشنا خواهید شد:

  • در ابتدا برای خرید بهترین قفل باید به بررسی اعتبار برند، دوام و کیفیت مناسب قفل بپردازید.
  • تمامی لوازم جانبی و مهم قفل درب شیشه ای از قبیل سرقفل و سایر موارد را به خوبی بررسی کنید.
  • کیفیت رنگ قفل های درب شیشه ای باید مناسب باشد.
  • جنس قفل درب شیشه ای که خریداری می کنید را به خوبی بررسی کنید.

قیمت قفل درب شیشه ای

همانطور که که می دانید قیمت قفل های درب شیشه ای متنوع می باشد. اگر قصد دارید از بهترین قفل بر روی درب شیشه ای استفاده کنید بهتر است با انواع قفل درب شیشه ای به طور کامل آشنا باشید. تمامی قفل های مذکور با توجه به جنس و خصوصیاتی که دارند از قیمت های متنوعی نیز برخوردار هستند. بدون شک قیمت قفل هایی که از امنیت بالایی برخوردار می باشند بیشتر می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت قفل ها می توانید به سایت کارن مراجعه و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

قفل درب شیشه ای

قیمت قفل درب شیشه ای

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با معرفی انواع قفل درب شیشه ای پرداختیم. امروزه در بیشتر مکان ها از جمله مکان های اداری، تجاری و مسکونی از درب های شیشه ای استفاده می شود. از این رو برای امنیت این مدل از درب ها باید از بهترین و با کیفیت ترین قفل استفاده کنید.

برای خرید انواع قفل های درب شیشه ای مانند قفل کارتی، قفل رمزی و … باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات بدون شک کیفیت و مقاومت بالا می باشد.

سوالات متداول معرفی انواع قفل درب شیشه ای

  1. برای خرید قفل مناسب درب شیشه ای باید به چه نکاتی توجه کرد؟
    در ابتدا برای خرید بهترین قفل باید به بررسی اعتبار برند، دوام و کیفیت مناسب قفل بپردازید. تمامی لوازم جانبی و مهم قفل درب شیشه ای از قبیل سرقفل و سایر موارد را به خوبی بررسی کنید. کیفیت رنگ قفل های درب شیشه ای باید مناسب باشد. جنس قفل درب شیشه ای که خریداری می کنید را به خوبی بررسی کنید.
  2.  خصوصیات قفل های درب شیشه ای به چه صورت است؟
    قفل درب شیشه ای در واقع قفلی است که کنترل دسترسی بدون کلید را فراهم می کند. از بهترین خصوصیات قفل های درب شیشه ای می توان به انعطاف پذیری بالا، کنترل دسترسی راحت، ایمنی مناسب و… اشاره کرد. مدل های قفل درب شیشه ای متنوع می باشد. از این رو برای تمامی سلیقه ها بسیار مناسب می باشد.
  3. قیمت قفل درب شیشه ای به چه صورت است؟
    قیمت قفل های درب شیشه ای متنوع می باشد. تمامی قفل های مخصوص درب شیشه ای با توجه به جنس و خصوصیاتی که دارند از قیمت های متنوعی نیز برخوردار هستند. بدون شک قیمت قفل هایی که امنیت بالایی برخوردار می باشند بیشتر نیز می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت قفل ها می توانید به سایت کارن مراجعه کنید.
امتیازدهی