استفاده از قفل های دیجیتال و یا هوشمند در ساختمان های اداری و تجاری مزیت های فراوانی را به همراه دارد. در این مطلب از سایت کارن با قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری به طور کامل آشنا خواهید شد. با بیان این موضوع شاید این سوال برای شما به وجود آید بهترین قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری باید به چه صورت است؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کرد در ابتدا باید هدف خود را از خرید قفل دیجیتال مشخص کنید. چرا که مدل های قفل هوشمند بسیار متنوع می باشد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری و اداری بپردازیم.

بهترین قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری

همانطور که می دانید امروزه بیشتر ساختمان های تجاری و اداری برای راحتی دسترسی کارمندان و حفظ امنیت به سراغ قفل های هوشمند و یا دیجیتال رفته اند. با انتخاب قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری بدون شک ایمنی و راحتی مناسبی را در این مکان ها ایجاد خواهید کرد.

مهم ترین مزیت استفاده از قفل دیجیتال بالا بردن سطح امنیت است چرا که دیگر افراد هیچ گونه نگرانی از بابت گم شدن کلید و یا ورود سارقین به این مکان ها نخواهند داشت. از بهترین مزایای استفاده از قفل های هوشمند در ساختمان های تجاری می توان به نظارت و کنترل از راه دور، امکان ورود بدون نیاز به کلید و… اشاره کرد.

برای خرید این مدل از قفل ها این نکته مهم را در نظر داشته باشید سیستم دسترسی در قفل های دیجیتال متنوع می باشد که می توان به اثر انگشت، تشخیص چهره، کارتی، رمزدار و… اشاره کرد. با توجه به نیاز خود و محیط می توانید از سیستم های دسترسی متنوع برای ایمنی بیشتر درب های ورودی استفاده کنید. در ادامه مطلب به معرفی چند مدل از قفل های هوشمند برای ساختمان های تجاری می پردازیم:

قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری

قفل دیجیتال مناسب برای ساختمان های تجاری

قفل دیجیتال دارای صفحه کلید رمزدار

قفل دیجیتال دارای صفحه کلید رمزدار از بهترین مدل های قفل دیجیتال ساختمان های تجاری محسوب می شود. این مدل از قفل ها با کاربرد گسترده و راحتی که دارند در بیشتر فضاهای تجاری از این مدل قفل ها استفاده می شود. مدل های این قفل نیز متنوع می باشد که با توجه به نیاز محیط می توانید بهترین قفل را خریداری کنید.

در برخی مدل های قفل دیجیتالی دارای صفحه کلید فشاری یا دکمه فشاری است و در نوع دیگر دسترسی از طریق صفحه کلید لمسی صورت می گیرد. در نظر داشته باشید برای بازگشایی درب ورودی در تمامی مدل های قفل دیجیتال باید رمز عبور تعیین شده را به خاطر داشته باشید. از این مدل قفل ها به راحتی می توانید در سیستم اتوماسیون تجاری و اداری استفاده کنید. و به مدیران این امکان را می دهد که ورود و خروج کارمندان را کنترل نمایند. علاوه بر قفل دیجیتال دارای صفحه کلید رمزدار برای امنیت بیشتر ساختمان های تجاری می توانید از قفل رمزی نیز استفاده کنید. با استفاده از این مدل قفل امنیت و راحتی مناسبی برای خود و کارمندانتان ایجاد خواهید کرد. 

قفل هوشمند بیومتریک برای ساختمان های تجاری

قفل های دیجیتال بیومتریک بر اساس خصوصیات خاص افراد از قبیل اثر انگشت، عنبیه چشم و… کار می کنند. تکنولوژی این مدل از قفل ها هر روز در حال پیشرفت است. از این رو می توان گفت قفل های بیومتریک جزو قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری محسوب می شوند.

این مدل از قفل ها متناسب با نیاز تجاری افراد به بهترین شکل از محیط حراست و حفاظت می کنند. قفل های هوشمند بیومتریک با کاربرد مقیاس پذیر خود بالاترین و بهترین میزان امنیت را فراهم خواهند کرد.

قفل هوشمند بیومتریک

قفل دیجیتال بیومتریک برای ساختمان های تجاری

انتخاب قفل های هوشمند زبانه دار

یکی از محبوب ترین قفل ها در میان خریداران بدون شک قفل های زبانه دار هستند. از این رو می توان گفت قفل های هوشمند زبانه دار در لیست قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری قرار دارند. این مدل از قفل ها در برابر استفاده بیش از حد و فشار زیاد بسیار مقاوم هستند و هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.

از این رو برای ساختمان های تجاری و اداری بهتر است از این مدل قفل ها استفاده کنید. محل قرار گیری کلید ها وسط بدنه قفل قرار دارد که باعث می شود کمتر در دسترس باشد. با استفاده از قفل های هوشمند زبانه دار بدون شک امنیت محیط افزایش می یابد. 

انتخاب قفل دیجیتال کارتی برای ساختمان تجاری

از قفل های دیجیتال کارتی علاوه بر هتل ها می توانید برای ساختمان های تجاری و اداری استفاده کنید. این مدل از قفل ها با استفاده از سیستم rfid کار می کنند. اگر به دنبال قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از قفل های هوشمند کارتی استفاده کنید.

در سیستم این مدل از قفل ها با نزدیک شدن کارت به پنل درب ورودی باز و یا بسته می شود. قفل های دیجیتال کارتی برای کار کردن نیاز به باتری و قفل دارند. با استفاده از این مدل قفل ها امنیت و راحتی مناسبی برای ساختمان های تجاری و اداری ایجاد خواهد شد. علاوه بر قفل های دیجیتال می توانید برای امنیت ساختمان های تجاری و اداری از قفل الکترونیکی نیز استفاده کنید. این مدل از قفل ها مانند قفل های دیجیتال خصوصیات متنوعی را به همراه دارند با استفاده از این قفل ها در ساختمان های تجاری دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت ورود سارقین و برخی مشکلات نخواهید داشت. 

قفل کارتی برای ساختمان های تجاری

قفل دیجیتال کارتی برای ساختمان های تجاری

معیارهای انتخاب قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری

با قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری به طور کامل آشنا شدید. همانطور که می دانید انتخاب بهترین قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری و اداری باید متناسب با نوع نیاز محیط باشد. اندازه و ساختار قفل دیجیتال از جمله مواردی محسوب می شود که برای خرید قفل دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه با معیارهایی که بایستی در انتخاب قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری مد نظر داشته باشید آشنا خواهید شد:

  • وضعیت درب ها و کیفیت قفل آنها
    انتخاب فل دیجیتال

    معیارهای انتخاب قفل هوشمند برای ساختمان های تجاری

  • نوع کاربری ساختمان
  • بررسی تعداد کارمندان
  • میزان ترافیک ورودی
  • تعداد درب های نیازمند به قفل های دیجیتال
  • لزوم محدودیت دسترسی کارمندان به محل های خاصی از ساختمان
  • سطح امنیت مناسب برای ساختمان
  • نوع درب و ساخت متریال آنها

 

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری به طور کامل آشنا شدید. با انتخاب قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری بدون شک ایمنی و راحتی مناسبی را در این مکان ها ایجاد خواهید کرد. مهم ترین مزیت استفاده از قفل دیجیتال بالا بردن سطح امنیت است چرا که دیگر افراد هیچ گونه نگرانی از بابت گم شدن کلید و یا ورود سارقین به این مکان ها نخواهند داشت.

سوالات متداول قفل دیجیتال مناسب ساختمان های تجاری

  1. معیارهای انتخاب قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری به چه صورت است؟
    وضعیت درب ها و کیفیت قفل آنها، نوع کاربری ساختمان، بررسی تعداد کارمندان، میزان ترافیک ورودی، تعداد درب های نیازمند به قفل های دیجیتال، لزوم محدودیت دسترسی کارمندان به محل های خاصی از ساختمان، سطح امنیت مناسب برای ساختمان و نوع درب و ساخت متریال آنها.
  2. خصوصیات قفل دیجیتال کارتی برای ساختمان تجاری به چه صورت است؟
     این مدل از قفل ها با استفاده از سیستم rfid کار می کنند. در سیستم این مدل از قفل ها با نزدیک شدن کارت به پنل درب ورودی باز و یا بسته می شود. قفل های دیجیتال کارتی برای کار کردن نیاز به باتری و قفل دارند. با استفاده از این مدل قفل ها امنیت و راحتی مناسبی برای ساختمان های تجاری و اداری ایجاد خواهد شد. 
  3. خصوصیات قفل دیجیتال دارای صفحه کلید رمزدار به چه صورت است؟
    مدل های این قفل نیز متنوع می باشد که با توجه به نیاز محیط می توانید بهترین قفل را خریداری کنید. در برخی مدل های قفل دیجیتالی دارای صفحه کلید فشاری یا دکمه فشاری است و در نوع دیگر دسترسی از طریق صفحه کلید لمسی صورت می گیرد. در نظر داشته باشید برای بازگشایی درب ورودی در تمامی مدل های قفل دیجیتال باید رمز عبور تعیین شده را به خاطر داشته باشید.
امتیازدهی