قفل دیجیتال روک P251 در کارن

قفل دیجیتال ROOK P251

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای دو عدد کلید مکانیکی

  • دارای 6 سال گارانتی

  • رنگ بندی: طلایی

تماس بگیرید
روش های دسترسی به قفل درب
  • قفل دیجیتال ROOK P251
  • قفل الکترونیکی ROOK P251
  • قفل دیجیتال ROOK P251

قفل ROOK P251

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای دو عدد کلید مکانیکی

  • دارای 6 سال گارانتی

  • رنگ بندی: طلایی

تماس بگیرید

اگر به دنبال یک قفل دیجیتال تمام عیار می‌گردید که کلیه قابلیت‌ها را در اختیارتان قرار دهد و بعد از خرید تازه نخواهید برای داشتن هر آپشن مجدداً هزینه کنید، قفل دیجیتال روک P251 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این قفل دیجیتال ظاهر بسیار زیبایی به درب می‌دهد و کلیه دسترسی‌ها را دارد. مزیت قفل‌ دیجیتال روک چه در سری H و چه در سری P همگی قابلیت سوار شدن بر روی انواع مغزی را دارند. این قفل هوشمند قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و قیمت آن نسبت به سایر برندهای قفل دیجیتال اقتصادی است. در کنار همه این‌ها قفل P251 بر روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت و فلزی قابل نصب می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این قفل دیجیتال تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

دسترسی‌های قفل دیجیتال روک P251

قفل دیجیتال روک P251 دارای کلیه دسترسی‌ها (access solution) اعم از کارت، رمز، اثر انگشت، اپلیکیشن و کلید مکانیکی در مواقع ضروری است. این قفل فول آپشن قابلیت تعریف دسترسی دوبل امنیتی را دارد به طوری که برای ورود شرط هم‌زمانی استفاده از دو دسترسی را می‌گذارید که امنیت را دو چندان می‌کند. به علاوه تابع خیالی راه‌کاری برای ورود ایمن رمز است به طوری که می‌توانید تعدادی رقم قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد نمایید تا کسی به رمز اصلی پی نبرد.

امکان تعریف دسترسی‌های زیاد تا 299 عدد مزیت دیگر این قفل است؛ به صورتی که 9 دسترسی مربوط به ادمین و 290 تای آن مربوط به کاربر عادی است. حسگر اثر انگشت این قفل از نوع خازنی است و انواع کارت از جمله کارت بزرگ، key tag و کارت‌های اسمارت را ساپورت می‌کند. دسترسی اثر انگشت مناسب کسانی هستند که به هر دلیلی فراموش کار هستند چرا که دیگر نیازی به حمل کارت و یا به خاطر سپردن ارقام رمز نیست.

دسترسی‌های قفل دیجیتال روک P251

ویژگی و مزایای قفل روک p251

کنترل از راه دور قفل دیجیتال روک 

یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که قفل اثر انگشتی روک P251 در اختیارتان قرار می‌دهد باز کردن درب از راه دور است. یعنی از هر جایی که گوشی هوشمندتان به اینترنت متصل شود می‌توانید درب منزل و یا محل کارتان را باز کنید زیرا اپلیکیشن قفل P251 روی انواع گوشی نصب می‌شود.

نکته جالب توجه این است که این قفل هوشمند دارای چشمی دیجیتال آنلاین است که با لمس آیکون زنگ روی قفل توسط کسی که پشت در است تصویر فرد علاوه بر نمایان شدن بر روی صفحه LCD قفل از طریق اینترنت روی اپلیکیشن برای کاربر ادمین نیز ارسال می‌شود و با باز کردن نوتیفیکیشن روی گوشی، اگر خواستید می‌توانید درب را از هر جایی که هستید باز کنید.

دستگیره تمام اتوماتیک ROOK P251 

جدیدترین نوع دستگیره‌ دیجیتال تمام اتوماتیک هستند که بدون نیاز به استفاده از دستگیره تنها با یکی از انواع دسترسی‌ها درب به طور اتوماتیک باز می‌شود. در کنار این آپشن قفل اتوماتیک با قابلیت زمان‌بندی نیز ویژگی دیگری است که این اطمینان را به شما می‌دهد که پس از بستن درب دیگر به طور خودکار قفل شده است.

دستگیره تمام اتوماتیک ROOK P251 

اتصال به ریموت و آیفون تصویری در قفل دیجیتال

قفل دیجیتال روک P251 ریموت دارد و به طور خودکار به آیفون تصویری متصل می‌شود. این‌ها را گفتیم تا تفاوت را متوجه شوید چرا که در بیشتر برندهای قفل دیجیتال داشتن ریموت به صورت آپشنال است و نیاز به هزینه کرد اضافی بر قیمت تمام شده قفل می‌باشد. همچنین اتصال به آیفون تصویری نیز آپشنال (اختیاری) است و امکان استفاده از این دو آپشن کاربردی حدوداً 200 دلار است.

کاربرد اصلی ریموت برای منشیان دفاتر است که نیاز نباشد برای ورود مراجعین مختلف دست از کار بکشند و از جایشان بلند شوند تا در را باز کنند. البته برخی از افراد برای رفاه حالشان در منزل هم از این قابلیت استفاده می‌کنند. برد ریموت تا 20 متری شعاع محل نصب قفل است.

قفل دیجیتال روک ضد سرقت

هدف از ساخت قفل‌های دیجیتال ارائه آپشن‌هایی است که نقاط ضعف کنترلی و امنیتی دستگیره‌های معمولی را پوشش دهد. یکی از مهم‌ترین آپشن‌های قفل دیجیتال روک P251 سوار شدن بر روی مغزی‌هایی است که زبانه قلابی شکل هوک دارند و در برابر دیلم مقاوت فوق العاده‌ای دارد.

آیتم بعدی سیستم ضد شوک است. برخی از سارقین برای باز کردن قفل از وارد کردن برق اضافی به منظور خرابی مدار آن استفاده می‌کنند که سیستم ضد شوک مانع از این کار می‌شود. آلارم ضد سرقت در دو زمان به صدا در می‌آید یکی وقتی چندین بار رمز اشتباه وارد شود چرا که از ورود افراد با رمز اصلی جلوگیری می‌کند. حالت دیگر وقتی است که کسی بخواهد به قفل فشار وارد کند.

قفل دیجیتال روک ضد سرقت

اتصال قفل دیجیتال روک P251 به خانه هوشمند

خانه هوشمند بر اساس سیستم اینترنت اشیاء و یا همان IOT کار می‌کند به گونه‌ای که در اماکنی که سیستم هوشمندسازی پیاده شده است کلیه تجهیزات الکترونیکی از طریق اینترنت از یک کنترلر فرمان‌ها را گرفته و انجام می‌دهند. در این شرایط نیاز است برای وارد کردن یک قفل رمزی دیجیتالی در این سیستم حتماً به خانه هوشمند متصل شود که اتصال به خانه هوشمند برای قفل دیجیتال روک P251 بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی انجام می‌گیرد.

فیلم معرفی محصول p251 روک

ابعاد بیرونی  
ابعاد درونی  
ابعاد مغزی  
رنگ بندی  طلایی
قفل اتوماتیک چشمی دیجیتال آنلاین
سیستم اعلام حریق زنگ روی نمایشگر
قفل دوبل هشدار ضد سرقت
حریم خصوصی (شب بند) منبع تغذیه اضطراری
اپلیکیشن موبایل رمز ادمین
اتصال به خانه هوشمند (آپشنال) آلارم اتمام باتری
اتصال به wifi سیستم ضد شوک
ورودی دوبل قفل کودک ×
منبع تغذیه باتری لیتیومی شارژی اتصال به درب مولتی
مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی با ضخامت بیشتر از 4cm و بائوی بالای 12cm
نوع مغزی : 3 زبانه، ساده، چوبی _ 3 زبانه، ساده، مولتی _ 5 زبانه، هوک، ضد دیلم
 
نحوه کار با rook p251
دانلود
فیلم قفل rook p251
دانلود
کاتالوگ محصول
دانلود
دفترچه راهنما
دانلود

محصولات مشابه

5/5 - (1 امتیاز)