قفل دیجیتال روک در کارن

قفل دیجیتال ROOK

اگر بخواهیم قفل‌های دیجیتال روک را معرفی کنیم آن‌ها را به‌عنوان قفل‌هایی محکم، با آپشن‌های منحصر به‌فرد و قیمت اقتصادی مطرح می‌نماییم همان‌طور که در بازار شناخته شده‌اند. قفل‌های دیجیتال روک مزیت‌های متعددی دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. این قفل‌ها برای انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی، UPVC و شیشه سکوریت محصول دارد مثلاً قفل 668 روک مخصوص درب‌های شیشه سکوریت است و قفل H100 مناسب درب‌های UPVC و درب‌هایی است که بادخور کمی دارند. علاوه بر این قفل دیجیتال روک بر روی انواع مغزی با زبانه‌های مختلف قابل سوار شدن هستند. برند روک و قفل دیجیتال روک ساخت ایران می باشد.

قفل هوشمند روک

معرفی برند روک

قفل‌ دیجیتال روک در دو سری H و P وارد بازار ایران شده‌ است که قفل‌های سری H دستگیره اهرمی دارند و قفل‌های سری P دارای دستگیره تمام اتوماتیک هستند. قفل‌های سری P آپشن‌های بیشتری نسبت به سری H دارند.

برای شرح دستگیره تمام اتوماتیک قفل روک خوب است بدانید این نوع دستگیره نیازی به هول دادن درب برای باز شدن ندارد و  به طور اتوماتیک باز می‌شود. همچنین می‌توان قفل دیجیتال روک را قفل‌هایی ضد سرقت نامید چرا که با سوار کردن آن بر روی مغزی با زبانه‌های قلابی شکل هوک، مانع از باز کردن درب توسط دیلم انداختن سارقین می‌شود.

دلایل دیگری که قفل‌های روک ضد سرقت هستند داشتن آلارم ضد سرقت است که در دو جا به صدا در می‌آید یکی در صورت اعمال فشار و زور به قفل است و دیگری در صورت ورود چند باره رمز اشتباه است که از ورود با رمز حدسی جلوگیری می‌کند.

کانال یوتوب قفل کارن

روش‌های دسترسی قفل دیجیتال روک 

دسترسی‌های قفل‌های روک فول آپشن هستند و تمامی دسترسی‌ها از جمله رمز، کارت و اثر انگشت را دارند. از مزیت‌های قفل‌های این برند امکان تعریف تعداد زیاد دسترسی است که سبب می‌شود بتوانید در اماکن پر تردد نیز از آن‌ها استفاده کنید. حسگر دسترسی اثر انگشتی قفل‌های روک از نوع خازنی هستند که سیستم تشخیص هویت آن سریع و دقیق است و در صورت برودت و گرمای هوا مشکلی در کارکرد آن به وجود نمی‌آید.

قفل دیجیتال روک

مزایای قفل دیجیتال روک

یکی از بزرگ‌ترین مزایای قفل‌های روک این است که قابلیت‌های آن بدون نیاز به هزینه اضافی روی قیمت تمام شده قفل ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال اتصال به ریموت و آیفون تصویری از جمله قابلیت‌هایی است که جزء وسایل جانبی و ویژگی‌های خود قفل می‌باشد. ریموت تا شعاع 20 متری محل نصب قفل امکان باز کردن درب از راه دور را به شما می‌دهد. همچنین قفل‌های سری P برند روک به اینترنت از طریق فرکانس وای فای متصل می‌شوند و دارای اپلیکیشن قابل نصب روی انواع گوشی هستند.

آپشن گزارش‌گیری (log) قابلیتی است که نیازمند اتصال قفل به اینترنت است که این آپشن در قفل‌های سری P روک وجود دارند و توسط اپلیکیشن می‌توانید روی دسترسی‌های عادی محدودیت بازه زمانی اعمال نمایید. همچنین می‌توانید آمار رفت و آمدها را نیز ثبت نمایید.

آپشن دیگری که نیاز به اتصال قفل به اینترنت دارد قابلیت باز کردن درب از راه دور است یعنی هر جایی که گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل شود از طریق اپلیکیشن می‌توانید درب را باز کنید.

چشمی دیجیتال آنلاین قفل‌های سری P شما را از خرید مجزای چشمی دیجیتال بی نیاز می‌کند و با لمس آیکون زنگ روی قفل توسط فردی که پشت درب است تصویر از طریق اپلیکیشن نمایان می‌شود و می‌توانید از راه دور درب را برایش باز کنید.

قفل اتوماتیک در قفل دیجیتال روک قابلیت زمان‌بندی دارد یعنی علاوه بر این‌که پس از بسته شدن درب بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شود، این‌که پس از چند ثانیه درب قفل شود قابل تنظیم است.

دستگیره هوشمد روک

مقایسه قیمت قفل‌های دیجیتال روک با سایر قفل‌ها

قفل‌های روک قیمت‌های اقتصادی ارائه می‌دهند که با مقایسه آن‌ها با قیمت سایر قفل‌ها متوجه پایین بودن قیمت‌ها می‌شوید. بازه قیمتی قفل‌های روک حدوداً 80 دلار است اما فول آپشن هستند و قابلیت‌های بسیاری دارند. در صورتی که قفل‌های هوشمند برند سامسونگ با وجود اپلیکیشنی که  در ایران ساپورت نمی‌شوند طیف قیمتی بالایی دارد که از حدوداً 480 تا 769 دلار است. قفل لامبورگینی برند کاداس حدوداً 903 دلار است در صورتی که امکان اتصال به خانه هوشمند را ندارد و همچنین ریموت هم جزء آپشن‌های این قفل گران نیست.

از جمله قفل‌های ارزان قیمت برند روک قفل‌های سری H هستند که دستگیره اهرمی دارند و آپشن‌های قفل کودک و قفل اتوماتیک هم به شما ارائه می‌دهند. همچنین قابلیت سوار شدن بر روی مغزی با زبانه هوک را دارند که علی رغم قیمت پایین، قفل‌هایی ضد سرقت و محکم به حساب می‌آیند. حتی قیمت قفل DDL-9200 فیلیپس علی رغم عدم امکان اتصال به اینترنت و خانه هوشمند با قیمتی حدوداً 757 دلار در بازار عرضه می‌شود که قضاوت درباره این‌که قیمت‌های قفل‌های روک اقتصادی هستند یا نه را به عهده شما می‌گذاریم. 

3.7/5 - (4 امتیاز)