قفل استخری، نوعی قفل هوشمند است که امروزه یکی از اساسی‌ترین نیازهای اولیه هر باشگاه و دیگر جاهای تفریحی و ورزشی می‌باشد. در گذشته‌ی نه‌چندان دور اکثر باشگاه‌های تفریحی و ورزشی از قفل کمد معمولی استفاده می‌کردند. اما امروزه از قفل الکترونیکی کمدی، استخری و… استفاده می‌کنند و قطعاً در سال‌های نه‌چندان دور به یکی از پرطرفدارترین قفل‌ در مکان‌های تفریحی و ورزشی در کشور ما تبدیل خواهد شد.

چرا که بیشتر این مکان‌ها به دلیل امنیت پایین، مجبور بودند، استراتژی‌ از جمله «مراقب وسایل خود باشید»، «مدیریت مسئولیتی در قبال گم شدن وسایل شما ندارد»  انتخاب کنند که قطعاً تأثیر منفی بر کسب‌وکار آن‌ها داشته است. زیرا هنگامی که مراجعه کنندگان خصوصاً اگر وسیله ارزشمند، مانند گوشی، ساعت و… به همراه خود داشته باشند، با دیدن این پیام‌ها نه تنها آرامش نسبی آن‌ها را خواهید گرفت، بلکه این احتمال وجود دارد که دیگر به باشگاه، استخر و … شما مراجعه نکند. اما با نصب قفل دیجیتال استخری، کمدی و باشگاهی علاوه بر رفع این نگرانی، باشگاه، استخر و … شما را با استقبال بیشتری روبرو خواهد نمود.

بنابراین قفل‌های دیجیتال استخری امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار برای افزایش امنیت و آسایش در استخرها و تمامی مکان‌هایی خواهد بود که از نظر امنیتی و حفاظتی اهمیت بسیاری دارند. با توجه به این مباحث مهم، در این مقاله تلاش می‌شود که قفل دیجیتال استخری را مورد بررسی قرار گیرد. در مقاله معرفی قفل دیجیتال کمد بایگانی در رابطه با این قفل اطلاعات کسب کنید. 

انواع قفل هوشمند کمدی

قفل الکترونیکی استخری در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شود. قفل دیجیتال استخری امکان استفاده ساده‌تر و امن‌تر از کمد‌های مجموعه‌های ورزشی، استخر، سونا، سالن‌های بدن‌سازی، هتل‌ها، ‌رختکن‌ها و … را می‌دهد. این قفل قابلیت نصب بر روی درب‌های چوبی، mdf و فلزی را دارد. اغلب قفل‌های هوشمند استخری قابلیت اضافه کردن ریموت کنترل را دارند که در صورت نیاز می‌توان به قفل استخری اضافه کرد.

علاوه بر موارد اشاره شده، قفل‌های دیجیتال استخری در برابر رطوبت‌های بالا بسیار مقاوم هستند که همین ویژگی بی‌همتا در کنار دیگر ویژگی‌ها، موجب کاهش هزینه‌های اضافی برای شما مشتریان عزیز خواهد شد که می‌بایست هر چند وقتی برای تعویض قفل‌های معمولی پرداخت می‌کردید.

روش‌های دسترسی به قفل دیجیتال استخری

قفل دیجیتال استخری قابلیت شناسایی رمز عبوری یا مگنت (کلیدهای مغناطیسی) را دارد. این نوع قفل دارای 2 نوع رمز عادی و ادمین می‌باشد. در صورت فراموش کردن رمز عادی، توسط رمز ادمین می‌توان درب کمد را باز نمود. به‌عبارت دیگر کاربر دارنده رمز ادمین (صاحب استخر یا باشگاه ورزشی) می‌تواند به قفل با هر رمزی دسترسی پیدا کند.

این نوع قفل‌ها دارای دو حالت رمزدهی زیر می‌باشند:

  • حالت اصلی: در این حالت رمزهای تعریف شده غیرقابل حذف و تغییر می‌باشند. در حالت اصلی تنها کاربر و دارنده رمز ادمین می‌توانند به درب کمد دسترسی پیدا کنند. این حالت برای مشتریان VIP یا ویژه در باشگاه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • حالت یک بار مصرف: در این حالت هر کاربر می‌تواند به طور جداگانه برای خود رمز تعریف نماید. اما بعد از یک بار باز و بسته کردن، رمز به صورت خود به خود از حافظه قفل پاک می‌شود و نفر بعدی می‌تواند رمز دل‌خواه خود را به قفل دیجیتال استخری معرفی کند. لازم به ذکر است که ادمین به این نوع رمز نیز دسترسی دارد. این حالت بیشتر در استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفل دیجیتال استخری (قفل الکترونیکی کمدی)

مزایا و قابلیت‌های قفل دیجیتال کمدی

  • امکان باز کردن هر کمد توسط دستبند (مگنت) یا رمز
  • دارای باتری خارجی و منبع تغذیه اضطراری در زمان اتمام باتری قفل کمدی
  • قابلیت تعریف ۲۰ دستبند (مگنت) برای باز کردن دستگیره الکترونیکی کمدی
  • قابلیت حذف هر دستبند از حافظه قفل استخری حتی در صورت گم شدن دستبند
  • امکان از بین بردن دستبند (مگنت) گم شده بدون وجود آن
  • امکان تعریف یک یا چند دستبند ویژه برای هر کمد که به صورت بی‌سیم با نشان دادن آن به قفل کمدی درب کمد باز می‌شود
  • امکان باز نمودن تمام کمدها با استفاده از یک دستبند (مگنت )
  • مصرف بهینه انرژی و استفاده از باتری‌های قلمی AA برای تامین انرژی قفل دیجیتال استخری (بدون نیاز به سیم‌کشی داخلی برق)
  • طراحی ظریف و زیبا
  • دارای سیستم هشدار اتمام شارژ باتری

قفل دیجیتال استخری (قفل الکترونیکی کمدی)

 

نتیجه‌گیری

این مقاله به‌طور خلاصه به قفل هوشمند استخری و نقش آن بر امنیت و آرامش در باشگاه‌ها و دیگر اماکن تفریحی و ورزشی اشاره می‌کند. مقاله حاضر تأکید می‌کند که نصب قفل الکترونیکی علاوه بر امنیت، آسایش و حفاظت، هزینه‌های مکرر شما در قبال قفل‌های معمولی کاهش خواهد داد. چرا که قفل دیجیتال استخری، در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارند. بنابراین امروزه قفل دیجیتال یکی از اساسی‌ترین نیازهای اولیه استخرها به شمار می‌رود. زیرا قفل‌های دیجیتال استخری، یکی از مهم‌ترین ابزار برای افزایش امنیت و آسایش استخرها و تمامی مکان‌های ورزشی و تفریحی خواهد بود.

شرکت کارن در کنار ارائه بهترین برندهای دنیا مانند یال و سامسونگ، به نشانه احترام به نظرات شما و در نظر گرفتن قدرت خرید مشتریان عزیز، قفل‌های الکترونیکی استخری را نیز با کمترین قیمت و به صورت اورجینال وارد و روانه بازار می‌کند تا تمام اقشار جامعه با توجه به قدرت خرید خود بتوانند از این محصولات امنیتی استفاده کنند.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی