قفل دیجیتال

قفل دیجیتال در مدل‌های مختلفی طراحی، ساخت و روانه بازار شده است که هر یک ویژگی فنی و امنیتی خاص خود را دارند. اما انتخاب بهترین قفل دیجیتال کار ساده‌ای نیست، به همین منظور در این مقاله قصد داریم بهترین قفل دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین قفل دیجیتال کدام است؟

واضح است که امروزه قفل‌های دیجیتال جایگاه ویژه‌ای در میان مردم جهان خصوصاً اروپا، آمریکا و آسیای شرقی پیدا کرده‌اند و به ‌زودی در کشور ما هم طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. ولی شک نکنید در هنگام خرید سؤالاتی برای شما مشتریان عزیز پیش می‌آید که در میان این‌ همه قفل کدام یک برتر و بهتر است؟ به چه قفلی بهترین قفل دیجیتال گفته می‌شود؟ و هزاران سؤال که در این مقاله به آن‌ها جواب خواهیم داد و در پایان بهترین قفل دیجیتال را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بدون شک بهترین قفل دیجیتال، قفلی است که روش دسترسی متفاوتی مانند کارت، رمز، اثر انگشت، ریموت و بلوتوث را داشته باشد. از سیستم امنیتی پیشرفته‌ای برخوردار باشد، برای همه محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری مناسب باشد. همچنین از فناوری‌های دیگری مانند حریم خصوصی، قفل اتوماتیک، قفل کودک، آلارم هشدار، قفل دوبل، کنترل از راه دور، تابع خیالی، رمز میهمان، ضد هک، سنسور خوش آمدگویی و … بهره گرفته باشد.

پر فروش ترین قفل دیجیتال

بهترین قفل دیجیتال چه مزایایی دارد؟

بهترین قفل دیجیتالی، قفلی است که به‌صورت کم‌وبیش مزایای ذیل را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده باشد و مهم‌ترین این‌که به‌صورت بلندمدت امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز را تضمین نمایید:

بدنه قفل:

جنس بدنه بهترین قفل تقریباً از آلومینیوم و فولاد ساخته شده است که در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم باشد.

اتصال به سیستم هوشمند‌سازی:

امکان اتصال به شبکه تجهیزات هوشمند منزل از طریق اتصال به وای‌فای و بلوتوث را دارند.

 قفل کودک:

با داشتن چنین قفل‌هایی کودک بازی گوش و افراد مبتلا به آلزایمر به هیچ‌وجه توان خروج را نخواهند داشت. چرا که هم‌زمان با کشیدن دستگیره باید دکمه‌ی تعبیه شده را فشار دهند.

قفل کودک قفل هوشمند

قفل اتوماتیک:

همان‌طور که از نام آن مشخص است بهترین قفل دیجیتال تا حدودی اشتباهات و خطاها را به‌راحتی تشخیص می‌دهد. حتی اگر شما درب منزل و محل کار خود را قفل نکرده باشید، بلافاصله بعد از چند ثانیه دستگاه به‌صورت اتوماتیک قفل کامل می‌شود.

آلارم‎‌های هشدار:

در صورتی که شخصی قصد ورود غیرمجاز به خانه و دفتر کار شما را داشته باشد و یا در داخل خانه و محل کار شما آتش‌سوزی رخ دهد از طریق آلارم هشدار دهنده، آگاه خواهید شد.

شب ‌بند:

در صورتی که این سیستم را از داخل فعال نمایید، هیچ فردی حتی دارندگان (کارت، رمز و اثر انگشت) حق ورود را نخواهند داشت.

 

در حال حاضر قفل دیجیتال با کیفیت مختلفی در بازار پیدا می‌شود. ولی در این میان قفل‌هایی وجود دارد که شایسته است آن‌ها را بهترین قفل دیجیتال به مشتریان عزیز معرفی کرد. زیرا بهترین مزایای امنیتی را برای مخاطبین به ارمغان آورده‌اند. مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

بهترین قفل دیجیتال سامسونگ

این روزها کسی پیدا نمی‌شود که آوازه سامسونگ را نشنیده باشد. اما در این میان هنوز بخش اعظمی از مردم کشور ما نمی‌دانند که این برند چند سالی است که شروع به تولید قفل‌های دیجیتالی کرده است.  جالبه که در همین زمان اندک توانسته به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای قفل دیجیتال خود را به جهان معرفی کند.

شاید برخی فکر کنند که آوازه سامسونگ این مسیر را برای آن‌ها هموار کرده است. در حالی که کیفیت بالا، آپشن و مزایای منحصر به فرد این برند، زمینه ساز چنین ترقی و پیشرفتی شده است.

لازم به ذکر است که شرکت کارن آماده ارائه چنین خدماتی به مشتریان خود می‌باشد. زیرا تمامی قفل‌های سامسونگ که از کیفیت بهتر و برتری برخوردار هستند را وارد کرده است تا همه اقشار جامعه به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. شرکت کارن علاوه بر گارانتی واقعی، مشاوره رایگان، خدمات 24 ساعته برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

شرکت سامسونگ قفل‌های دیجیتال متعددی را طراحی و به بازار عرضه کرده است. خوشبختانه تمامی مدل‌های این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که در این مقاله فقط به مدل DP808 خواهیم پرداخت.

قفل دیجیتال سامسونگ DP808 به نسبت سایر قفل‌های سامسونگ ظاهر متفاوت‌تری دارد و تقریباً تمام ویژگی فنی و امنیتی بهترین قفل‌ها را دارد. از امنیت مغزی سه زبانه ضد سرقت برخوردار است. مجهز به دستگیره پول و پوش می‌باشد. همچنین قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی را دارد. علاوه بر موارد ذکر شده به سه روش رمز، کارت و اثر انگشت دسترسی دارد.

اگر هدف شما خرید بهترین قفل دیجیتال می‌باشد حتما قفل DP808 سامسونگ که می‌تواند امنیت، آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان آورد را انتخاب نمایید. در ضمن شرکت کارن این آمادگی را دارد در کنار ارائه بهترین برندهای دنیا، به نشانه احترام به نظرات شما و با در نظر گرفتن قدرت خرید شما مشتریان عزیز، قفل‌های دیجیتال سامسونگ را نیز با قیمت مناسب و به‌صورت اورجینال در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لازم به ذکر است که شرکت کارن علاوه بر گارانتی، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش را به صورت شبانه‌روزی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

بهترین قفل دیجیتال یال

یال محبوب‌ترین نام  در بازارهای جهانی محسوب می‌شود. این برند از فناوری‌های پیش رفته‌ای برخوردار است و می‌توان گفت تمامی قفل‌های تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما ما در این مقاله فقط به مدل Vulcan-F اشاره خواهیم کرد، در صورتی که مدل‌هایی غیر از این مدل مورد نظر شما می‌باشد، می‌توانید از محصولات شرکت بازدید نمایید.

قفل دیجیتال یال Vulcan-F یکی از بهترین قفل‌های دیجیتالی برند یال محسوب می‌شود. ظاهری بسیار زیبا دارد و حداکثر آپشن‌‌ها را دارا می‌باشد. همچنین این قفل دارای مغزی سه زبانه ضد دیلم است. البته دستگیره این مدل اهرمی طراحی شده است.

به طور کلی قفل‌های هوشمند یال دارای ویژگی‌های بسیاری مانند سیستم‌های امنیتی پیشرفته رمزدهی، آلارم هشدار حوادث امنیتی، دسترسی‌های هوشمند به قفل و … می‌باشند.

بدون شک محبوب‌ترین نام قفل دیجیتال در بازار کنونی متعلق به «یال» است. شاید برخی فکر کنند به دلیل قدیمی بودن این برند است. اما اگر کمی واقع بینانه نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که آنچه باعث این زبان‌زد عام و خاص شده است، شاهکارهای بی‌نظیر و منحصر به فرد این قفل است. بنابراین طبیعی است که در حال حاضر یکی از پروفروش‌ترین برندهای قفل دیجیتال متعلق به این برند باشد.

مهم‌ترین شاهکارهای این قفل که موجب امنیت مشتریان شده است، عبارت‌اند از: قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی (بلوتوث و وای‌فای)، کنترل از راه دور، تقویت امنیت ورودی (قفل دوبل، قفل اتوماتیک، تابع خیالی و…)، تقویت امنیت خروجی (قفل کودک و حریم شخصی)، آلارم‌های هشدار (ضد حریق، ضد سرقت و ضد ضربه)، ضد هک و … .

قفل دیجیتال یال

برند گیت من Gateman

یکی دیگر از پرفروش‌ترین برندهای قفل دیجیتال، متعلق به برند «گیت‌من» می‌باشد. در واقع رقابت شدیدی میان این برند با سامسونگ و یال حاکم است. به نظر می‌رسد آنچه باعث شده این برند در کنار سامسونگ و یال قرار گیرد، امکانات ویژه قفل‌های این برند بوده است. به طوری که باعث شده در حال حاضر شاهد گسترش نام و نشان آن در سراسر جهان باشیم.

در صورتی که خواهان قفلی با تمام امکانات امنیتی و با کیفیت بسیار بالایی هستید، می‌توانید این برند را انتخاب کنید. چرا که این قفل علاوه بر ویژگی‌های فوق امنیتی مانند قفل کودک، قفل دوبل، قفل اتوماتیک، قفل شب‌بند، ضد هک، ضد حریق، ضد شوک، تابع خیالی، رمز یک‌بار مصرف و … با هر شرایط آب و هوایی هم سازگاری دارد.

لازم به ذکر است که شرکت کارن اکثر مدل‌های فول آپشن این برند را وارد کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند از این قفل فوق امنیتی برخوردار شوند. این در حالی است که شرکت کارن علاوه بر مشاوره رایگان و گارانتی واقعی به تمامی مشتریان خود خدمات رسانی 24 ساعته می‌دهد.

مزایای استفاده از قفل دیجیتالی درب

به‌طور یقین وقتی صحبت از قفل هوشمند و دیجیتال می‌شود اولین چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند، امنیت بسیار بالای آن‌ها است، به‌طوری که عامه مردم آن را به‌عنوان قفل ضد سرقت می‌شناسند. البته این تنها مزایای این‌چنین قفل‌ها نیست. از این‌رو در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها اشاره خواهیم کرد تا مردم به‌راحتی انتخاب مورد نظر داشته باشند:

برقراری امنیت ذهنی:

امروز بر عکس گذشته امنیت تنها در بعد جانی تعریف نمی‌شود و ابعاد مختلفی از جمله امنیت مالی، اجتماعی، فرهنگی در برمی‌گیرد و طبیعی است که همه ما برای رسیدن به آن‌ها قدم‌های هوشمندتری برداریم، از این‌رو به نظر می‌رسد که نصب قفل‌های هوشمند یکی از زیرمجموعه همه ابعاد امنیتی مذکور به شمار می‌رود، چراکه کلیدی‌ترین و اولین قدم در مسیر برقراری امنیت ذهنی به شمار می‌رود.

کاهش نگرانی:

برخلاف گذشته امروزه نگرانی‌های افراد در جامعه چند برابر گذشته است و به یکی از مهم‌ترین چالش‌های جامعه تبدیل شده است؛ اما در این میان فعالیت‌ها، ابزارها و مؤلفه‌ای هم رشد قابل قبول در راستای کاهش نگرانی جامعه داشته‌اند. بدون شک رونمایی از قفل دیجیتالی یکی از همین ابزار و مؤلفه بوده است. اما خب در این میان متأسفانه هنوز افراد و گروه‌های هستند که با ترفندهای مختلفی در تلاش هستند مانع گرایش عامه مردم به سمت‌وسوی قفل‌های هوشمندانه و مدرن شوند.

عدم حمل کلید:

یکی دیگر از مزیت‌های این قفل‌ها را می‌توان عدم نیاز به حمل کلید و از طرفی هیچ‌گاه عزیزان شما را به دلیل نبود کلید پشت در معطل نخواهد کرد. شما بدون نیاز به حمل کلید هر زمان که بخواهید می‌توانید درب را تنها به‌وسیله، کارت، اثر انگشت و… خود باز کنید.

کنترل به‌وسیله تلفن همراه:

قفل‌های هوشمند و دیجیتال را می‌توان با سایر سیستم‌های خانه هوشمند متصل کرد. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود و با نصب نرم‌افزار مربوطه در هر زمان و مکانی که هستید قفل هوشمند خانه خود را کنترل کرده و حتی از راه دور باز و بسته نمایید.

حذف کلیدها و استفاده از رمز و کارت و اثر انگشت به جای کلیدها که از مهمترین مزایای استفاده از این نوع قفل‌ها می‌باشد مشکلاتی مانند نگرانی گم نمودن کلیدها، هزینه‌های استفاده از کلیدها و جایگزینی کلیدهای گم شده، نگرانی ماندن دوستان و آشنایان پشت درب و … را برای همیشه از بین می‌برد و راحتی و آسایش را برای شما فراهم می‌آورد.

استفاده از سیستم‌های امنیتی بسیار پیشرفته و آلارم‌های هشدار نیز از دیگر مزایای قفل دیجیتال می‌باشد که انتخاب را برای شما آسان می‌نماید.

دلایل استفاده از قفل دیجیتالی درب

  • گم نمودن کلیدها

آیا شما نیز مانند خیلی از افراد با دسته کلیدهای خود مشکل دارید و به راحتی آن‌ها را گم نموده و یا فراموش می‌کنید با خود بیاورید؟ این یکی از بزرگترین دلایل استفاده از قفل دیجیتالی درب می‌باشد که می توان آن را با رمز، کارت و اثر انگشت به‌جای کلیدها باز نمود.

  • استفاده از باتری به‌عنوان منبع انرژی

قفل دیجیتالی درب نیازی به سیم‌کشی برق ندارد و تنها با استفاده از 4 الی 8 عدد باتری قلمی AA به مدت یک‌سال برای شما کار می‌کند.

  • سیستم‌های امنیتی پیشرفته

قفل دیجیتالی درب با داشتن امکاناتی مانند مغزی ضدسرقت و ضد دیلم و ویژگی‌های فنی مانند سیستم‌های امنیتی ضد سرقت انتخاب را برای کاربران آسان می‌نماید. در صورت اعمال زور و ضربه به قفل و یا وارد نمودن رمز، کارت و یا اثر انگشت اشتباه، سیستم قفل برای دقایقی از کار افتاده و آلارم هشدار بسیار قوی آن به صدا در می‌آید.

در صورتی که خواستار خرید قفل دیجیتال یال هستید، با شماره تماس مندرج در وب‌سایت با ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت کارن علاوه بر مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات‌رسانی را به‌صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

برای اطلاع از اخبار روز قفل های دیجیتالی پیج اینستاگرام کارن را دنبال نمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی