اگر مایل هستید برای امنیت بیشتر درب های اسلایدی از بهترین و به روز ترین قفل استفاده کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قفل های الکترونیکی و یا هوشمند را انتخاب کنید. کاربرد و خصوصیات این مدل از قفل ها بسیار متنوع می باشد. در این مطلب از سایت کارن با قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی به طور کامل آشنا خواهید شد.

در ساخت درب های اتوماتیک اسلایدی از شیشه و فریم های آلومینیومی استفاده شده است این ابزارها این امکان را فراهم می کنند از این درب ها برای ساختمان های مسکونی، اداری، فروشگاه ها و… استفاده کنید. استفاده از این مدل درب ها به طور چشمگیری از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها جلوگیری می کند. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین قفل برای درب های اسلایدی بپردازیم. 

راهنمای انتخاب قفل الکترونیکی برای درب های اسلایدی

 اگر قصد دارید از قفل هوشمند و یا دیجیتال برای امنیت بیشتر درب منزل های ورودی استفاده کنید باید برای خرید قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی برخی نکات را در نظر داشته باشید. قفل های الکترونیکی هوشمند امروزه جایگزین قفل های قدیمی و مکانیکی شده اند از این رو با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارند در بین خریداران بسیار محبوب می باشند.

از بهترین ویژگی های قفل الکترونیکی می توان به استفاده از روش های دسترسی متنوع برای بازگشایی درب اشاره کرد. روش های دسترسی در این مدل از قفل ها شامل رمزی، کارتی، تشخیص چهره، اثر انگشت و… می باشد. امروزه با استفاده از قفل های الکترونیکی در درب های اتوماتیک اسلایدی ایمنی مناسبی فراهم شده است.

در این مدل از درب ها علاوه بر قفل های هوشمند می توانید از قفل برقی نیز استفاده کنید. از بهترین خصوصیات قفل های هوشمند می توان به قابلیت نصب بر روی تمامی درب ها اشاره کرد. از دلایل اهمیت استفاده از قفل های الکترونیکی پوشش دادن نقاط ضعف کنترلی و امنیتی دستگیره های مکانیکی می باشد.

بهترین مدل های قفل الکترونیکی برای درب های اسلایدی شامل قفل هوشمند یال، روک، سامسونگ و…. می باشد. برای خرید بهترین قفل هوشمند می توانید به سایت معتبر کارن مراجعه و بهترین قفل دیجیتال را با خیالی مطمئن خریداری نمایید.

قفل الکترونیکی درب اسلایدی

انتخاب قفل الکترونیکی برای درب اسلایدی

عملکرد و طراحی قفل هوشمند درب اسلایدی

امروزه شاهد آن هستیم در بیشتر مکان های عمومی همچنین ساختمان های مسکونی از درب های اتوماتیک اسلایدی استفاده می شود. بدون شک این نوع از درب ها راحتی خاصی را برای ورود و خروج افراد فراهم می کنند چرا که در این نوع درب ها دیگر نیازی به استفاده از کلید نیست بلکه با قفل الکترونیکی درب اسلایدی می توانید با توجه به سلیقه خود از روش های دسترسی متنوع استفاده کنید. 

در واقع می توان گفت یکی از بهترین راهکارها برای امنیت، آرامش و راحتی بیشتر استفاده از قفل های الکترونیکی و یا هوشمند می باشد. طراحی و ساخت این مدل از قفل ها به گونه ای است که شما عزیزان به راحتی می توانید از قفل های هوشمند استفاده کنید.

این مدل از قفل ها در واقع امنیت ویژه ای را برای شما عزیزان فراهم می کنند. در ساخت قفل های هوشمند از بهترین فناوری و آپشن ها استفاده شده است همین موضوع باعث محبوبیت این مدل از قفل ها در بین خریداران شده است. 

عملکرد قفل های هوشمند بر روی این درب ها به این صورت است که در قسمت باز و بسته شدن درب از قفل الکترونیکی استفاده شده است. با توجه به روش دسترسی که انتخاب کرده اید می توانید اقدام با باز و یا بسته کردن درب نمایید. در نظر داشته باشید با استفاده از این نوع درب ها دیگر نیازی نیست هیچ گونه نگرانی از بابت ورود افراد داشته باشید چرا که سیستم درب های اتوماتیک اسلایدی به این صورت است که با قرار گرفتن در جلو درب، درب برای شما باز خواهد شد. برای ما نصب قفل الکترونیکی تنها افرادی که اجازه دسترسی دارند می توانند درب ورودی را باز نمایند. 

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک اسلایدی

با نحوه عملکرد و خصوصیات درب های اسلایدی به طور کامل آشنا شدید. در نظر داشته باشید برای خرید قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی باید به برخی نکات توجه داشته باشید. این مدل از درب ها به نسبت درب های ورودی دیگر خصوصیات منحصر به فردی را به همراه دارند. در ادامه با خصوصیات و مزایای استفاده از درب های اتوماتیک اسلایدی آشنا خواهید شد:

  • جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی به دلیل باز و بسته شدن درب اسلایدی
  • قابلیت نصب باطری پشتیبان
  • تردد مشخص برای برخی از افراد با نصب قفل الکترونیکی
  • قابلیت اتصال به سیستم bms ساختمان
  • قابل ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف
درب های اتوماتیک اسلایدی

مزایای استفاده از درب های اسلایدی

نکات مهم جهت خرید قفل هوشمند برای درب اسلایدی

توجه به نکات مهم در هنگام خرید قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی بسیار حائز اهمیت است تا هزینه ای که بابت خرید این محصول می پردازید مقرون به صرفه و مناسب باشد. در ابتدا باید نیاز و هدف خود را از خرید قفل هوشمند مشخص کنید که نیاز شما از خرید قفل هوشمند چیست؟ و چه انتظارات و خواسته ای از این قفل بر روی درب ورودی دارید؟

توجه داشته باشید مدل های قفل هوشمند بسیار متنوع می باشد از این رو باید بر حسب نیاز خود بهترین قفل را خریداری نمایید. در ادامه با نکات طلایی برای خرید قفل الکترونیکی درب اسلایدی آشنا خواهید شد:

  • ابتدا بررسی کنید برای درب اتوماتیک اسلایدی چه مدل قفل الکترونیکی مناسب می باشد.
  • خصوصیات و  آپشن های قفلی که خریداری می کنید را به خوبی بررسی کنید. در واقع باید امکانات و خواسته های خود را از قفل هوشمند مشخص کنید.
  • طول عمر قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی برای نگه داشتن برق از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • بررسی داشتن قابلیت کنترل از راه دور
  • توجه داشته باشید قفلی که خریداری می کنید به سیستم اعلام هشدار مجهز باشد.
خرید قفل هوشمند

نکات مهم خرید قفل هوشمند درب اسلایدی

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی به طور کامل آشنا شدید. با استفاده از قفل های هوشمند بدون شک امنیت و آرامش خاصی برای شما عزیزان ایجاد می شود. از دلایل اهمیت استفاده از قفل های دیجیتال پوشش دادن نقاط ضعف کنترلی و امنیتی دستگیره های مکانیکی می باشد.

سوالات متداول قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی

  1. نکات مهم جهت خرید قفل هوشمند برای درب اسلایدی به چه صورت است؟
    ابتدا بررسی کنید برای درب اتوماتیک اسلایدی چه مدل قفل الکترونیکی مناسب می باشد. خصوصیات و  آپشن های قفلی که خریداری می کنید را به خوبی بررسی کنید. در واقع باید امکانات و خواسته های خود را از قفل هوشمند مشخص کنید. طول عمر قفل الکترونیکی مناسب درب اسلایدی برای نگه داشتن برق از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید قفلی که خریداری می کنید به سیستم اعلام هشدار مجهز باشد.
  2. مزایای استفاده از درب های اتوماتیک اسلایدی به چه صورت است؟
    جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی به دلیل باز و بسته شدن درب اسلایدی، قابلیت نصب باطری پشتیبان، تردد مشخص برای برخی از افراد با نصب قفل الکترونیکی، قابلیت اتصال به سیستم bms ساختمان و…
  3. عملکرد و طراحی قفل هوشمند درب اسلایدی به چه شکل می باشد؟
    عملکرد قفل های هوشمند بر روی این درب ها به این صورت است که در قسمت باز و بسته شدن درب از قفل الکترونیکی استفاده شده است. با توجه به روش دسترسی که انتخاب کرده اید می توانید اقدام با باز و یا بسته کردن درب نمایید. در نظر داشته باشید با استفاده از این نوع درب ها دیگر نیازی نیست هیچ گونه نگرانی از بابت ورود افراد داشته باشید چرا که سیستم درب های اتوماتیک اسلایدی به این صورت است که با قرار گرفتن در جلو درب، درب برای شما باز خواهد شد. برای ما نصب قفل الکترونیکی تنها افرادی که اجازه دسترسی دارند می توانند درب ورودی را باز نمایند. 
امتیازدهی