شما نیز به دنبال خرید دستگیره درب ضد سرقت ارزان قیمت هستید؟ می دانید که اصلی ترین ویژگی های مربوط به دستگیره های مذکور کدامند؟ 

در حال حاضر بسیاری از مردم جهت ایجاد امنیت بالا در ساختمان های مسکونی خود، به دنبال استفاده از درب های ضد سرقت هستند و شما می توانید در بسیاری از آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی، شاهد نصب درب های ضد سرقت متنوعی باشید که هر یک از آن ها ویژگی های متنوعی را به خود اختصاص داده اند. توجه داشته باشید که هر یک از درب های ضد سرقت از یک سری تجهیزات و قسمت ها تشکیل شده است که از مهمترین قسمت های مربوط به درب ضد سرقت، می توان به دستگیره آن اشاره کرد.

دستگیره ها از ضروری ترین و اصلی ترین یراق آلات مورد استفاده در طراحی و ساخت درب های مختلف، به شمار می آیند. همچنین در نظر بگیرید که دستگیره های تعبیه شده بر روی درب ها، ممکن است بعد از گذشت مدتی دچار یک سری از خرابی ها شوند که در این صورت، مجبور هستید تا دستگیره مربوط به درب ضد سرقت خود را تعویض کنید.

دستگیره ضد سرقت درب دستگیره درب ضد سرقت

جنس مربوط به دستگیره درب ضد سرقت

جنس مربوط به دستگیره های موجود در بازار بسیار متنوع بوده و شرکت های تولید کننده دستگیره، از آلیاژهای متعددی جهت طراحی محصولات خود، استفاده می کنند. متریال های مورد استفاده در طراحی دستگیره ها عبارتند از:

  • فولاد
  • مس
  • کریستال
  • برنج
  • آلیاژهای آهن و فولاد
  • آلیاژهای آهن و برنج
  • فلز نیکل

همچنین دستگیره های مذکور از اشکال مختلفی برخوردار هستند که از پرفروش ترین انواع دستگیره های درب ضد سرقت، می توان به مدل های بیضی، تخم مرغی، اهرمی و دکمه ای اشاره کرد.

دستگیره سامسونگ

انواع دستگیره درب ضد سرقت

همانطور که در قسمت قبلی هم به این موضوع اشاره شد، امروزه افراد به دنبال خرید دستگیره درب ضد سرقت هستند تا بتوانند با خیال آسوده به زندگی خود بپردازند. همچنین توجه داشته باشید که دستگیره های تعبیه شده در درب های ضد سرقت، توسط برندهای مختلفی طراحی و ساخته می شوند و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. همین امر سبب شده است تا خریداران درب ضد سرقت، با توجه به قدرت مالی خود، بهترین دستگیره را نیز جهت نصب بر روی درب مذکور، سفارش دهند. دستگیره های مربوط به درب های ضد سرقت به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

دستگیره های ضد سرقت ترک:

جالب است بدانید که دستگیره های برندهای ترکی، از کیفیت و طراحی بسیار بی نظیری برخوردارند. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین دستگیره درب ضد سرقت هستید، می توانید دستگیره های ترک را مورد بررسی قرار دهید. از مهم ترین ویژگی های مربوط به دستگیره های ترک می توان به رنگ ماندگار، مقاوم در برابر شرایط مختلف، مقاوم در برابر ضربه و قیمت بالا اشاره کرد. معروف ترین برندهای ترکی در زمینه طراحی دستگیره های مذکور را برند داف و کاله شکل داده است.

دستگیره های ایرانی:

دستگیره های ایرانی در مقایسه با رقبای ترکی خود، از کیفیت پایینی برخوردارند. افرادی که به دنبال خرید ارزان ترین دستگیره درب ضد سرقت هستند، می توانند دستگیره های مربوط به برندهای ایرانی را مورد ارزیابی قرار دهند. البته انتظار کارایی و کیفیت بالایی از دستگیره های ایرانی نداشته باشید. طراحی و ظاهر مربوط به دستگیره های ایرانی بسیار مخاطب پسند می باشد ولی اگر قصد دارید تا خیال خود را از امنیت منزلتان راحت کنید، پیشنهاد می شود که دستگیره های ترکی را در انتخاب اول خود قرار دهید.

افرادی که قصد خرید دستگیره درب ضد سرقت را دارند، بهتر است که با دستگیره های بیشتری از نزدیک آشنا شوند. از دیگر انواع دستگیره های مربوط به درب های ضد سرقت، می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم: 

دستگیره های ثابت:

از دستگیره های ثابت برای درب های ورودی آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی استفاده می کنند که از طرح های هنری و کلاسیک برخوردار هستند. اگر شما هم به دنبال دکوراسیون مجلل در محل زندگی خود هستید، می توانید بهترین مدل دستگیره های ثابت را در اولویت خرید خود قرار دهید.

دستگیره های دو تکه ضد سرقت:

یکی از بهترین دستگیره های درب ضد سرقت را دستگیره های دو تکه شکل داده است که دستگیره و قفل مربوط به آن، به شکل جداگانه بر روی درب سوار می شوند. قفل های دو تکه از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

دستگیره های توپی:

دستگیره های توپی صرفا جهت ایجاد زیبایی در درب های مذکور مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگیره دیجیتال:

دستگیره دیجیتال در اشکال و برندهای مختلف تولید میشود که دسترسی های آنها هم با توجه به کارایی آنها متفاوت میباشد. به عنوان مثال بعضی از دستگره های دیجیتال با رمز، کارت و اثر انگشت باز میشوند. 

قفل های الکترونیکی ضد سرقت:

یکی از مدرن ترین انواع دستگیره ها را دستگیره های الکترونیکی شکل داده است که میزان امنیت این تجهیزات بسیار بالا بوده و قیمت قابل توجهی را نیز دارند.

مهم ترین ویژگی های مربوط به دستگیره درب ضد سرقت

پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید دستگیره درب ضد سرقت مورد نیاز خود، ویژگی های مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهید.

مهم ترین ویژگی های مربوط به دستگیره های درب ضد سرقت عبارتند از:

  •  تنوع بسیار بالا و جذاب
  • تهیه از باکیفیت ترین متریال های موجود در صنعت
  • داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش
  • طراحی بسیار دوست داشتنی
  • کیفیت بسیار بالا
  • عرضه شده در قیمت های مختلف

قفل دیجیتال

نحوه ی نصب دستگیره درب ضد سرقت  

جهت خرید دستگیره درب ضد سرقت و همچنین نصب دستگیره مورد نظرتان بر روی درب ساختمان خود، می توانید از شرکت پیش روی خود اقدام کنید. همچنین در نصب دستگیره تهیه شده دقت عمل بیشتری را داشته باشید چرا که کوچک ترین ایراد در هنگام نصب دستگیره می توانید آسیب های جدی تری را به دستگیره وارد نماید. خریدارانی که ساکن شهر تهران هستند، می توانند از خدمات پس از فروش رایگان شرکت کارن کویر بهره مند شوند برای این منظور،  شما می توانید در حین خرید دستگیره درب ضد سرقت، آدرس منزل خود را با دقت وارد کرده و منتظر تماس تلفنی، همکاران ما باشید. 

فواید نصب دستگیره ضد سرقت درب

بدون شک این دستیگره‌های هوشمند فواید بسیاری را برای مشتریان داشته‌اند و قطعاً به خاطر همین فواید است که از آن‌ها تحت عنوان دستگیره ضد سرقت درب یاد می‌کنند. در مجموع قوی‌ترین و با ارزش‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی بلوتوث و وای‌فای را دارند.
  • می‌توان از طریق ریموت و اپلیکیشن آن‌ها را از راه دور کنترل کرد.
  • تضمین صد در صدی امنیت و آرامش مشتریان عزیز محسوب می‌شوند.
  • مجهز به روش دسترسی متعدد، آسان، سریع و با امنیت بسیار بالا هستند.
  • بزرگ‌ترین مانع برای ورود افراد غیرمجاز و سارقان به خانه یا دفتر کار می‌باشد.
  • تنها دستگیره‌هایی هستند که هزینه اضافی دارند و به ندرت به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.
  • قابلیت ثبت ورود و خروج بر اساس ساعت و تاریخ را به مشتریان عزیز هدیه می‌دهند.
  • در مواقع اضطراری آلارم هشدار آن‌ها فعال می‌شود (ضد سرقت، ضد ضربه و ضد حریق)
  • قابل نصب بر روی همه درب‌ها اعم از چوبی، فلزی، شیشه‌ای (سکوریت) و ضد سرقت را دارند.

لازم به ذکر است که تنها دستگیره‌های (سامسونگ، گیت‌من و یال) این فواید را به طور کامل برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده‌اند. البته دیگر برندها هم به صورت کم ‌و بیش از این فواید‌ با درجه امنیتی متفاوت برخوردار هستند.

خوشبختانه شرکت کارن دستگیره‌های (سامسونگ، گیت‌من و یال) را وارد و روانه بازار کرده است که نه تنها همه فواید مذکور را برای مشتریان عزیز در پی خواهد داشت، بلکه از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار هستند.

سوالات متداول خرید دستگیره درب ضد سرقت

قیمت دستگیره درب ضد سرقت از 200 دلار تا 900 دلار آمریکا متغیر است.

برند های روک، یال، سامسونگ و گیت من از جمله محبوب ترین برندهای دستگیره دیجیتال می باشند.

دستگیره ضد سرقت درب مدل پول و پوش جدیدتر می باشد و امنیت و راحتی بالاتری هم نسبت به مدل اهرمی آن دارد.

امتیازدهی