دستگیره رمزی ساده به دستگیره دیجیتالی اتلاق می‌شود که تنها با رمز کار می‌کند و دسترسی جایگزین دیگری ندارد. یکی از نمونه‌های قفل رمزی ساده که مناسب درب اتاق است مدل CODE HANDLE (کد هندل) از برند یال ساخت کشور سوئد و تحت لیسانس شرکت Assa-Abloy بزرگ‌ترین تأمین کننده قفل دیجیتال در جهان است. این دستگیره رمزی در محل کار و زندگی شما امکان نصب دارد و در بازار به‌عنوان دستگیره دیجیتالی اتاق شناخته شده است. در این مقاله به ارائه قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دستگیره ساده و زیبا می‌پردازیم.

دسترسی دستگیره رمزی ساده

دسترسی دستگیره رمزی ساده CODE HANDLE تنها از طریق رمزی است که توسط دکمه‌های روی دستگیره آن وارد می‌کنید. شما می‌توانید تا 9 کاربر عادی در این دستگیره دیجیتالی درب اتاق خواب تعریف نمایید که هر کدام از این رمز‌ها 6 رقمی هستند و با استفاده از دکمه‌های 1 تا 4 روی دستگیره توسط کاربر ادمین قابل تعریف می‌باشند.

دستگیره قفل دیجیتال CODE HANDLE از نوع اهرمی است و جنس بدنه از استیل ضد زنگ می‌باشد. این دستگیره قابلیت چرخش 90 درجه دارد بنابراین روی درب‌های راست و چپ باز شو قابلیت نصب دارد. همچنین دستگیره رمزی ساده یال روی کلیه درب‌های چوبی، فلزی و ضد سرقت با ضخامت 32 تا 55 میلی متر داخلی خانه قابل نصب می‌باشد. توسط کاربر ادمین دستگیره امکان تعریف سایر کاربران عادی و بی صدا کردن قفل وجود دارد.

قفل دیجیتال رمزی

قفل اتوماتیک دستگیره رمزی

دستگیره رمزی CODE HANDLE پس از بسته شدن از بیرون امکان باز کردن را ندارد و اصطلاحاً دستگیره هرز می‌گردد. دستگیره هرزگرد از بیرون برای ممانعت از ورود سایر افراد، کارکردی مشابه قفل اتوماتیک را دارد چرا که درب از بیرون امکان باز شدن را ندارد.

این آپشنی بسیار سودمند برای کسانی است که اتاق کاری در منزل دارند و یا مدارک مهمی در آن نگهداری می‌کنند. مهندسان عزیزی که به طور مداوم با نقشه سر و کار دارند و احیاناً از کودکی در خانه نگهداری می‌کنند، می‌توانند از این قفل رمزی ساده استفاده کنند. منبع تغذیه قفل دیجیتال CODE HANDLE دو عدد باتری لیتیومی 3 ولت CR2 است.

دستگیره رمزی

سیستم ضد سرقت دستگیره دیجیتال

با وارد نمودن رمز فیک به صورت پشت سر هم تا پنج مرتبه، قفل رمزی ساده یال به طور اتوماتیک قفل می‌شود. بدنه این دستگیره دیجیتال 500 گرمی ضد خط و خش می‌باشد و نصب بسیار آسانی دارد. آلارم اتمام باتری قفل دیجیتال CODE HANDLE  به‌عنوان یک دستگیره رمزی ساده به شکل صدای تک بوق است.

دستگیره رمزی ساده و دکوراسیون مدرن

همان‌طور که گفته شد جنس دستگیره رمزی ساده یال از استیل ضد زنگ می‌باشد که نمایی مدرن به درب اتاق‌های محل زندگی و یا کار شما می‌دهد. امروزه برای القای حس مدرنیته به مخاطب استفاده از رنگ سیلور در المان‌های مورد استفاده در مکان‌های مختلف بسیار رایج است.

به ویژه اگر بخواهید از قفل رمزی ساده در خانه‌ای استفاده نمایید که بر اساس دکوراسیون مدرن چیده شده است. در این صورت این دستگیره دیجیتالی به‌عنوان تکمیل کننده این دکوراسیون مدرن عمل می‌‌کند.

دستگیره رمزی ساده

مزیت دستگیره دیجیتال رمزی اتاق به دستگیره معمولی

مزیت اصلی دستگیره رمزی ساده یال به دستگیره معمولی اتاق خواب عدم استفاده از کلید مکانیکی است. در صورت گم شدن کلید اتاق واقعاً سر در گم می‌شوید و مجبورید مغزی قفل را به طور کلی عوض کنید.

همچنین برای نگهداری از وسایل و مدارک مهم مجبورید درب را قفل کنید که اگر کلید روی درب از داخل باشد با یک سری ترفندهای ساده به راحتی امکان دسترسی به آن و باز کردن درب وجود دارد. نگهداری و حمل کلید اتاق برای خانواده‌هایی که کودک دارند هم که جای خود را دارد!

قفل رمزی را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت کارن به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های وارد کننده دستگیره‌های دیجیتال در بازار شناخته شده است که یکی از محصولات این شرکت دستگیره رمزی یال است. شرکت کارن کلیه محصولات خود را با وارانتی یک ساله و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می‌کند.

همچنین محصولات شرکت کارن دارای دفترچه راهنمای فارسی است و محصولات خود را از مبادی قانونی وارد می‌کند و در هر زمان که بخواهید برگه سبز گمرکی این شرکت قابل رؤیت می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با قفل‌های دیجیتال درب می‌توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی