این روزها که تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و فناوری های گسترده ای پا به میدان گذاشته اند، امنیت و راحتی و آسایش بسیار مهم است و قفل کودک هوشمند توانسته این امنیت را فراهم سازد. به طور کی افراد به استحکام درب ورودی قفل های پیشرفته اعتماد بیشتری دارند و این موضوع سبب شده که برای محافظت از کودکان خود از سیستم قفل کودک هوشمند استفاده کنند. این سیستم کمک می کند تا سارقان به دنبال روش های مختلف برای رسیدن به اهداف خود نباشند و در نهایت می تواند یک موضوع پر اهمیت محسوب شود. سیستم های ضد سرقت به صورتی طراحی شده اند که احتمال سرقت برایشان بسیار کم است و این موضوع سبب امنیت بالا می شود.

قفل کودک چیست؟

شاید بهتر باشد کمی در مورد قفل کودک هوشمند بدانیم. قفل کودک هوشمند در واقع نوعی دکمه امنیتی محسوب می شود. یعنی یک نوع محکم کاری که سبب می شود سیستم های کارآمد در قفل های دیجیتال به درستی عمل کنند. قفل کودک سبب می شود تا از خروج کودکان از منزل جلوگیری شود بنابراین یک گزینه بسیار خوب و ارزشمند خواهد بود و می تواند به نوبه خود بهترین انتخاب باشد. در صورتی که سیستم قفل کودک برای دستگیره دیجیتال رمزی، اثر انگشتی یا کارتی فعال باشد، درب از بخش داخلی قفل می شود و کودک نمی تواند با فشردن دستگیره درب و یا با فشار و سایر روش ها درب را باز نماید. بنابراین سیستم قفل امنیتی می تواند یک شاخص مهم و اصولی محسوب شود.

سیستم قفل کودک در قفل دیجیتال این امکان را برای والدین فراهم می سازد که بعد از ورود فرزندان به خانه درب به صورت اتوماتیک پشت سر آنها بسته شود. یعنی شرایط خروج وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی دیگر امنیت لازم اجرا شده است و مشکلی در این زمینه دیده نمی شود. البته قفل کودک هوشمند تنها برای عدم خروج کودکان اجرا نشده است. این سیستم سبب می شود که سارقان نیز نتوانند به سادگی درب را باز کنند و وارد منزل شوند.

حفاظت با قفل کودک

مهم ترین مشخصات قفل کودک هوشمند

در قفل کودک هوشمند نوعی قطعه استفاده شده است که بسیار مستحکم است و از آلیاژ بسیار قوی برای آن استفاده شده است. یعنی مقاومت بالایی دارد و به طور کلی مانع از تخریب و یا شکستن قفل توسط سارقان می شود. موضوع مهم دیگر این است که قفل کودک هوشمند ریموتی به تلفن همراه شما نیز متصل می شود و این موضوع سبب می شود که والدین بتوانند بررسی درستی روی کودکان خود داشته باشند یعنی درب را از راه دور کنترل می کنند و این موضوع به نوبه خود از مزایای قفل کودک هوشمند محسوب می شود. همینطور پس از اینکه مطمئن شدند کودک وارد خانه شده است، درب قفل می شود. قفل شدن درب از مواردی است که برای قفل امنیتی بسیار دیده می شود.

موضوع مهم دیگر این است که قفل کودک هوشمند از نظر امنیت بی نظیر است و فوق العاده طراحی شده است. یعنی کدگذاری برای این قفل ها به صورتی است که امکان هک کردن توسط سارقان وجود ندارد. شرایط اتصال قفل دیجیتال با قفل امنیتی به واسطه پروتکل های هوشمندسازی مثل بلوتوث و وای فای اجرا می شود و مشکلی در این راستا وجود دارد.

شرایط به صورتی است که قفل هوشمند برای کمد و کشو نیز اجرا می شود. یعنی برای اینکه جلوگیری از دسترسی کودکان به وسایل خطرناک صورت بگیرد نیز می توان از سیستم قفل کودک هوشمند استفاده کرد.

راهنمای خرید قفل کودک هوشمند

در زمان خرید قفل دیجیتال درب نیاز است که بررسی کنید قفل کودک هوشمند برای آن اجرا شده باشد. به همین واسطه شما می توانید با خرید این نمونه از قفل دیجیتال می توانید امنیت منزل خود را تامین کنید. از سوی دیگر این قفل ها را می بایست از فروشگاه های معتبر که دارای سابقه بالا و همینطور مجوز کار هستند بخواهید. برای نصب قفل دیجیتال خود می بایست از نصاب کمک بگیرید. در واقع نصاب می تواند مسئولیت کار را به درستی برعهده بگیرد و نصب دستگیره ها نیز به درستی انجام شود. یک نکته بسیار مهم دیگر این است که نصب دستگیره ها باید به صورتی باشد که همه چیز دقیقاً به شکل اصولی دنبال شود و قسمتی با مشکلی روبرو نباشد.

در زمان خرید قفل کودک هوشمند به این نکته نیز توجه داشته باشید که کلید مکانیکی برای آن اجرا می شود یا خیر. وجود کلید مکانیکی برای قفل می تواند یکی از موارد پر اهمیت باشد و به طور کلی اصول خاص خود را داشته باشد. یعنی زمانی که شارژ باتری تمام شد می توانید از این قفل استفاده کنید و این موضوع سبب می شود که هیچ مشکلی ایجاد نشود.

قفل کودک چیست

سوالات رایج

آیا همه قفل ها مجهز به سیستم قفل کودک هستند؟

خیر معمولاً قفل هایی مجهز به این سیستم هستند که از نظر الکترونیکی شرایط خاصی دارند و این موضوع سبب می شود که سیستم قفل کودک هوشمند برای قفل ها اجرا شود. به طور کلی خطرات گم شدن یک سری وسایل و یا دسترسی کودکان به وسیله مورد نظر توسط این قفل ها از بین می رود.

ایا قیمت قفل کودک هوشمند گران است؟

معمولاً دستگاه هایی که شامل سیستم قفل کودک هوشمند هستند از نظر قیمت شرایط خاص خود را دارند. البته که این قفل ها در درجه بندی های مختلفی عرضه می شوند و هر یک شامل مدل بندی های خاص هستند که روی قیمت تاثیر می گذارد.

چطور می توان قفل کودک هوشمند را با تعرفه مناسب خریداری کرد؟

خرید قفل کودک هوشمند با تعرفه مناسب کار ساده ای نیست. در واقع موضوع از این قرار است که اگر شما سیستم خرید اینترنتی را انتخاب کنید قیمت قفل کودک هوشمند ارزانتر خواهد بود و گزینه بهتری محسوب می شود. در سال های اخیر خرید اینترنتی یکی از بهترین روش های خرید محسوب شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روش کمک می کند تا افراد بتوانند بهترین قفل را با کیفیت دقیق و اصولی خریداری کنند. شما می توانید محصول را بسیار با کیفیت و با تعرفه خاص مدنظر خود قرار دهید.

امتیازدهی