همانطور که می دانید امروزه یکی از بهترین قفل ها برای حفظ امنیت بیشتر بدون شک قفل الکترونیکی و یا قفل هوشمند می باشد. برای امنیت بیشتر درب حیاط منزل و یا محل کار خود بهتر است از قفل الکترونیکی رمزدار استفاده کنید. در این مطلب از سایت کارن با قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط به طور کامل آشنا خواهید شد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انتخاب قفل الکترونیکی مناسب درب حیاط

شاید این سوال هم در ذهن شما عزیزان به وجود بیاید که بهترین قفل درب حیاط کدام است؟ این موضوع امروزه برای افرادی که قصد دارند برای درب حیاط از بهترین قفل هوشمند استفاده کنند بسیار مطرح می شود. ایمنی مناسب قفل درب حیاط  بدون شک تاثیر ویژه ای در امنیت و راحتی بیشتر ساکنان یک ساختمان و یا اداره خواهد داشت.

قفل های الکترونیکی و یا هوشمند امروزه بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. چرا که سیستم و تکنولوژی به کار رفته در این مدل از قفل ها بسیار پیشرفته و مناسب می باشد. بهتر است برای انتخاب قفل رمزی درب حیاط توجه کافی داشته باشید قفلی که انتخاب می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به طور کلی می توان گفت انتخاب قفل هوشمند مناسب برای ایمنی درب حیاط بسیار مهم و ضروری می باشد.

انتخاب قفل الکترونیکی مناسب درب حیاط

قفل الکترونیکی برای درب حیاط

بررسی بهترین قفل درب حیاط

مدل و اقسام قفل های درب حیاط متنوع می باشد. بدون شک یکی از بهترین قفل ها، قفل دیجیتال درب حیاط می باشد. قفل های الکترونیکی و یا هوشمند محبوب ترین و پرکاربردترین قفل ها محسوب می شوند. چرا که استفاده از این مدل قفل ها بسیار ساده می باشد همچنین قیمت خرید قفل های الکترونیکی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

همانطور که می دانید امروزه دیگر نمی توان برای داشتن امنیت مناسب از قفل های مکانیکی استفاده کرد. از این رو قفل های الکترونیکی جایگزین قفل های مکانیکی و قدیمی شده اند. سیستم به کار رفته در این مدل از قفل ها بسیار امن و پیشرفته می باشد. قفل های الکترونیکی با مزایای فوق العاده ای که به همراه دارند در بین بیشتر افراد بسیار محبوب می باشند.

معرفی انواع قفل الکترونیکی مناسب درب

با خصوصیات قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط به طور کامل آشنا شدید. مدل و انواع قفل الکترونیکی متنوع می باشد. با توجه به نیاز خود می توانید به راحتی از مدل های قفل الکترونیکی مناسب درب استفاده کنید. در ادامه با انواع قفل الکترونیکی مناسب درب به طور کامل آشنا خواهید شد:

  • قفل بیومتریک، سیستم دسترسی در این مدل از قفل ها از طریق تشخیص اثر انگشت، کف دست و… صورت می گیرد.
  • قفل های رمزدار، همانطور که از نامش پیداست سیستم دسترسی در این قفل ها از طریق صفحه کلید رمزدار انجام می شود.
  • کارتی، برای ورود و دسترسی برای باز کردن درب حیاط از کارت های مخصوص استفاده می شود.

قفل های بیومتریک و رمزدار امروزه جزو بهترین قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط محسوب می شوند. با استفاده از این مدل قفل ها بدون شک امنیت و راحتی مناسب برای شما عزیزان فراهم می شود.

قفل الکترونیکی درب حیاط

انواع قفل الکترونیکی مناسب درب

ویژگی های قفل الکترونیکی رمزدار

با خصوصیات و انواع قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط به طور کامل آشنا شدید. اگر قصد دارید از این مدل قفل ها برای امنیت بیشتر درب حیاط استفاده کنید باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. در ادامه با ویژگی های قفل الکترونیکی رمزدار آشنا خواهید شد:

دسترسی آسان بدون هیچ گونه مشکل

همانطور که می دانید سیستم دسترسی قفل های مکانیکی از طریق کلید انجام می شود از این رو بیشتر افراد نگران فراموش کردن و یا گم شدن کلید های خود می باشند. برای جلوگیری از این مشکل و داشتن اطمینان خاطر بهتر است از قفل های الکترونیکی و یا هوشمند استفاده کنید.

در واقع این مدل از قفل ها جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی شده اند. تکنولوژی به کار رفته در قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط به گونه ای است که امکان هک شدن و برخی مشکلات دیگر وجود نخواهد داشت.

مقاومت بالا قفل های الکترونیکی

همانطور که می دانید درب حیاط در برابر شرایط آب و هوایی بیرون از منزل قرار دارد. از این رو کیفیت قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط باید به گونه ای باشد که در برابر شرایط آب و هوایی از قبیل رطوبت و… مقاومت بالایی را به همراه داشته باشد.

چرا که در صورت نداشتن مقاومت کافی بدون شک در کمترین زمان قفل الکترونیکی و یا هوشمند دچار فرسودگی خواهد شد. تیم مجرب کارن به شما عزیزان پیشنهاد می کند اگر قصد دارید از قفل الکترونیکی برای درب حیاط استفاده کنید بهتر است قفلی را خریداری کنید که مقاومت و کیفیت بالایی را به همراه داشته باشد.

مقاومت قفل های الکترونیکی

بررسی مقاومت قفل های الکترونیکی

قابلیت استفاده از تلفن همراه

با استفاده از گوشی خود به راحتی می توانید ورود و خروج افراد را به خوبی کنترل کنید. از بهترین خصوصیات قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط می توان به قابلیت استفاده از تلفن همراه اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت راحتی مناسبی برای کاربران ایجاد شده است. در نظر داشته باشید در ابتدا برای دسترسی به این سیستم باید نرم افزار های مخصوصی را بر روی گوشی خود نصب کنید. این سیستم مزایای منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است.

نکات مهم برای انتخاب قفل هوشمند درب حیاط

با ویژگی های قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط به طور کامل آشنا شدید. اگر درب ورودی حیاط در معرض رفت و آمد زیادی قرار دارد توجه داشته باشید باید بهترین قفل هوشمند را خریداری کنید. قفل های الکترونیکی و یا هوشمند باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهند شد چرا که این مدل از قفل ها نیازی به تنظیمات دوره ای ندارند. در ادامه با نکات مهم برای انتخاب قفل هوشمند درب حیاط آشنا خواهید شد:

  • در نظر داشتن قیمت قفل الکترونیکی
  • کیفیت و جنس مناسب قفل
  • در نظر داشتن نوع قفل هوشمند
  • کیفیت مناسب زبانه و مغزی قفل
  • ضمانت و خدمات پس از فروش
قفل هوشمند مناسب درب

نکات الزامی برای انتخاب قفل هوشمند

چرا قفل های هوشمند از بهترین مدل های قفل موجود در بازار هستند؟

همان طور که در قسمت قبلی هم به این امر اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم در شهرهای مختلف کشورمان به دنبال راهنمای استفاده از بهترین قفل هوشمند درب حیاط هستند تا بتوانند ایمنی و امنیت مورد نیاز را، در محیط زندگی خود، به وجود آورند. اما اصلی ترین سوالی که ذهن خریداران قفل های هوشمند را، به خود مشغول نموده است، دلیل استفاده از تجهیزات مذکور می باشد. بهترین قفل دیجیتال درب حیاط مورد نظر خود را، از فروشگاه های مطمئنی تهیه نمایید. همچنین مهم ترین دلایل استفاده از قفل های هوشمند، عبارتند از: 

  1. استفاده و نصب بسیار راحت
  2. داشتن ظاهر بسیار مدرن و شیک
  3. نیاز نداشتن به دسته کلید
  4. کنترل نمودن رفت و آمدها
  5. قفل نمودن درب حیاط به کمک گوشی هوشمند
  6. داشتن ایمنی بسیار بالا
  7. داشتن رمزهای یکبار مصرف
  8. قفل خودکار درب
قفل سامسونگ درب

قفل دیجیتال درب

اکنون می توانید یکی از شیک ترین و مدرن ترین انواع قفل هوشمند را از فروشگاه پیش روی خود، تهیه نموده و آن را با خیال راحت مورد نصب و استفاده قرار دهید. البته در صورت نیاز به اطلاعات و مطالب بیشتر می توانید، با متخصصان باتجربه ی ما، در تماس باشید.

خصوصیات و ویژگی های مربوط به استفاده از قفل هوشمند درب حیاط

بهترین قفل هوشمند درب حیاط مورد نیاز خود را، از فروشگاه های مطمئنی تهیه و خریداری کنید تا بتوانید یکی از شیک ترین و باکیفیت ترین انواع قفل های هوشمند را، مورد استفاده قرار دهید. اصلی ترین خصوصیات مربوط به بهترین قفل الکترونیکی درب حیاط شامل افزایش امنیت در محل زندگی، داشتن خدمات پس از فروش، امکان اتصال به تلفن همراه و داشتن مقاومت و دوام بالا در مقابل شرایط اقلیمی می باشد.

قفل هوشمند

استفاده از قفل هوشمند

انواع قفل هوشمند درب حیاط

اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید مدرن ترین و بهترین قفل هوشمند درب حیاط هستید، می توانید در وهله ی اول با انواع قفل های هوشمند، از نزدیک آشنا شده و سپس فرایند مربوط به خرید را، سپری نمایید. مهمترین مدل های قفل الکترونیکی درب حیاط عبارتند از:

قفل کارتی

یکی از بهترین مدل های قفل هوشمند درب حیاط را، قفل کارتی شکل داده است که شما با قرار دادن کارت در محل تعبیه شده، درب حیاط خود را باز نمایید. امروزه بسیاری از هتل ها نیز برای ایجاد ایمنی در اتاق های خود، از قفل های کارتی استفاده می کنند.

قفل رمزی

امروزه قفل های رمزی، یکی از کارآمدترین مدل های قفل های مورد استفاده در بسیاری از ساختمان های مسکونی می باشد. برای استفاده از قفل رمزی باید یک رمز را به قفل شناسایی کنید تا با وارد کردن آن درب باز شود. 

قفل اثر انگشتی

بدون شک یکی از مدرن ترین و جدیدترین انواع قفل هوشمند درب حیاط  قفل های اثر انگشتی می باشند که از قبل بایستی اثر انگشت خود را، در قفل های مذکور تعریف کنید.

قفل های تشخیص چهره

برخی از مردم نیز علاقه مندی زیادی را جهت استفاده از قفل های تشخیص چهره دارند. قفل های تشخیص چهره ، از پرفروش ترین و بهترین مدل های قفل هوشمند درب موجود در بازار می باشند که شما نیز می توانید خرید قفل های مذکور را، در اولویت خود قرار دهید. شما می توانید با توجه به قدرت مالی و سلیقه ی خود، بهترین نوع قفل هوشمند را، انتخاب نموده و آن را استفاده نمایید.

قفل دیجیتال درب

قفل های امنیتی

راهنمای خرید بهترین قفل هوشمند درب حیاط 

حال که با انواع قفل هوشمند درب حیاط آشنا شدید، می توانید تصمیم خود را جهت خرید قفل هوشمند، نهایی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که قبل از خرید بهترین قفل دیجیتال درب حیاط، راجع به قیمت و نحوه ی نصب قفل هوشمند مد نظر خود، اطلاعات کاملی را اخذ کنید. پیشنهاد می شود که قبل از خرید به گزینه ها و نکات ذیل، توجه نمایید:

-حتما مشخصات و ویژگی های مربوط به هر یک از قفل های هوشمند موجود در وب سایت ما را، مورد بررسی قرار دهید.

-جهت نصب قفل های هوشمند بر روی درب حیاط خود، از نصاب کار بلد، کمک بخواهید.

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با خصوصیات و انواع قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط به طور کامل آشنا شدید. امروزه یکی از بهترین قفل ها برای حفظ امنیت بیشتر بدون شک قفل الکترونیکی و یا قفل هوشمند می باشد. ایمنی مناسب قفل  درب حیاط بدون شک تاثیر ویژه ای در امنیت و راحتی بیشتر ساکنان یک ساختمان و یا اداره خواهد داشت. قفل های الکترونیکی و یا هوشمند امروزه بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

سوالات متداول قفل الکترونیکی رمزدار درب حیاط

  1. نکات مهم برای انتخاب قفل هوشمند درب حیاط به چه صورت است؟
    در نظر داشتن قیمت قفل الکترونیکی، کیفیت و جنس مناسب قفل، در نظر داشتن نوع قفل هوشمند، کیفیت مناسب زبانه و مغزی قفل، ضمانت و خدمات پس از فروش.
  2. انواع قفل الکترونیکی مناسب درب به چه صورت است؟
    قفل بیومتریک، سیستم دسترسی در این مدل از قفل ها از طریق تشخیص اثر انگشت، کف دست و… صورت می گیرد. قفل های رمزدار، همانطور که از نامش پیداست سیستم دسترسی در این قفل ها از طریق صفحه کلید رمزدار انجام می شود. کارتی، برای ورود و دسترسی برای باز کردن درب حیاط از کارت های مخصوص استفاده می شود.
  3. ویژگی های قفل الکترونیکی رمزدار به چه شکل می باشد؟
    دسترسی آسان بدون هیچ گونه مشکل، قابلیت استفاده از تلفن همراه، مقاومت بالا قفل های الکترونیکی.
امتیازدهی