قفل دیجیتال محصولی است که در جهت رفع نواقص دستگیره‌های معمولی وارد ایران شده است و طیف گسترده‌ای از برندها و مدل‌ها را در بر می‌گیرد. این برندها توسط وارد کنندگان متعددی وارد بازار محصولات امنیتی شده‌اند و هر برند ویژگی‌های مشابه و متفاوتی با برند دیگر دارد که در نهایت سبب می‌شود برندی بر برند دیگر برتری پیدا کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند برند برتر بپردازیم و ویژگی‌های آن را بیان کنیم. پس اگر می‌خواهید قفل دیجیتال بخرید و هنوز در مورد این‌که بالاخره چه برندی برتر است تردید دارید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

قفل دیجیتال یال (YALE)

به جرأت می‌توان گفت برند یال در میان قفل‌های دیجیتال جزء با کیفیت‌ترین برندهاست. چرا که قدمت بسیار زیادی در ساخت قفل دارد و 175 سال است که در این حوزه درخشان می‌باشد. قفل‌های این برند تحت لیسانس Assa Abloy سوئد یعنی بزرگ‌ترین فروشنده قفل دیجیتال در جهان هستند. به علاوه قفل‌های یال ساخت کشور ایتالیا هستند و به لحاظ کیفی بی نظیرند. برند یال همواره در لیست برترین قفل‌های جهان مطرح است و در سال‌های 2020 و 2021 به طور متوالی دارای رتبه‌های یک و دو بوده است.

یکی از مدل‌های قفل هوشمند برند یال مدل 4109 پلاس است که ویژگی‌های متعددی از جمله گزارش‌گیری دقیق، دسترسی‌های فول آپشن، اتصال به خانه هوشمند را دارند. همچنین این قفل بسیار محکم دارای آپشن قفل کودک است که با فعال نمودن آن از داخل، فرزند شما قادر به باز کردن درب و خارج شدن از خانه نخواهد بود.

مدل دیگری که می‌توان از قفل‌های دیجیتال یل یا یال معرفی کرد مدل 3168 است که تنها قفل رمزی ضد آب است و مناسب مناطق شرجی مثل شمال و جنوب ایران است. این قفل قابلیت گزارش‌گیری، اتصال به خانه هوشمند، اتصال به ریموت و آیفون تصویری را دارد. قفل کودک و حریم خصوصی از دیگر آپشن‌های قفل 3168 یال است.

قفل YMG70 از برند یال محصول دیگری است که دسترسی فول آپشن دارد و دارای قابلیت قفل اتوماتیک است. به طوری که پس از بستن درب بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شود. این قفل کلیه قابلیت‌های ریموت، اتصال به خانه هوشمند و باز کردن درب از راه دور از طریق اپلیکیشن را به صورت آپشنال دارد.

قفل دیجیتال یال

قفل دیجیتال روک (ROOK)

قفل دیجیتال روک به‌عنوان یک برند تازه وارد به بازار قفل دیجیتال ایران به دلیل کیفیت بالا و آپشن‌هایی که به کاربران می‌دهد جزء یکی از برترین قفل‌های هوشمند است. قفل‌های این برند در دو سری H و P وارد بازار شده است که سری H آن دستگیره اهرمی دارد و سری P دارای تکنولوژی دستگیره تمام اتوماتیک است به طوری که پس از استفاده از انواع دسترسی‌ها بدون نیاز به فشار دادن دستگیره درب به طور خودکار باز می‌شود.

به طور کلی قفل‌های سری P فارغ از کیفیت مشابه با آن‌چه در سری H مشاهده می‌شود قابلیت‌های بیشتری دارد. مدل‌های P221 ،P231 ،P241 ،P251 همگی به اینترنت متصل می‌شوند و قابلیت باز کردن از راه دور را به شما می‌دهند. نکته حائز اهمیت در این قفل‌ها این است که کلیه آپشن‌ها بدون هیچ‌گونه نیاز به قطعات و هزینه کرد اضافی در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع یکی از دلایل مهم قیمت اقتصادی قفل‌های روک همین است. گزارش‌گیری، داشتن ریموت و چشمی دیجیتال یا  الکترونیکی آنلاین سایر ویژگی‌های این قفل‌ها است.

جالب است بدانید قفل‌های دیجیتال روک بر روی انواع مغزی از جمله مغزی‌هایی که دارای زبانه قلابی شکل هوک هستند قابل سوار شدن هستند. زبانه هوک از مهم‌ترین ترفند سارقین برای باز کردن درب یعنی دیلم انداختن جلوگیری می‌کند. قفل‌های روک دارای آیکون زنگ روی قفل است و قفل‌های سری H همگی دارای قفل کودک هستند که بسیار مهم است.

قفل دیجیتال روک

قفل دیجیتال گیت من (GATEMAN)

قفل‌های برند گیت من نیز از قفل‌های برتر در بازار ایران هستند که ساخت کره جنوبی است و تحت لیسانس Assa Abloy سوئد است. یکی از مدل‌های پر طرفدار این برند که دسترسی‌های فول آپشن دارد مدل WB360 است که یک قفل فشاری_کششی (دستگیره خلبانی) است که امکان اتصال به ریموت و آیفون تصویری را دارد. آپشن‌های قفل کودک و قفل اتوماتیک هم سایر قابلیت‌های این قفل می‌باشد.

مدل A330 گیت من قفلی دیگر از برند گیت من است که قفلی اثر انگشتی محسوب می‌شود و دسترسی‌های رمز و اثر انگشت دارد. رمز یک‌بار مصرف، قفل کودک و قفل اتوماتیک از دیگر آپشن‌هایی است که این قفل در اختیارتان قرار می دهد.

قفل دیجیتال گیت من

برای کسب اطلاعات بیشتر از قفل دیجیتال می توانید پیج اینستاگرام کارن را دنبال نمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی