شما نیز به دنبال آموزش نصب قفل درب ضد سرقت هستید؟ می دانید که جهت نصب قفل های دیجیتالی بر روی درب مدنظرتان، بایستی چه مراحلی را پشت سر بگذرانید؟

استفاده از قفل های دیجیتالی بر روی درب های ضد سرقت، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. شما هم می توانید جهت ایجاد امنیت کامل، در محل زندگی خود، بهترین انواع قفل های دیجیتالی را تهیه نمایید. امروزه بسیاری از مردم به دنبال آشنایی با مراحل آموزش نصب قفل درب ضد سرقت هستند تا از این طریق قفل درب خود را به تنهایی نصب کرده و هیچ هزینه ای را بابت نصب آن، پرداخت نکنند. شما می توانید با توجه به یک سری از مراحل، به راحتی قفل مورد نظرتان را، بر روی درب ضد سرقت خود نصب نمایید.

مراحل مربوط به آموزش نصب قفل درب ضد سرقت

خرید با کیفیت ترین قفل ضد سرقت

خریداران می توانند با توجه به نیاز خود، یکی از ایده آل ترین این تجهیزات را تهیه نمایند. حتما قبل از خرید مد نظرتان، راجع به ویژگی های مربوط به قفل های دیجیتالی، تحقیق نمایید. همچنین پیشنهاد می کنیم که قبل از ثبت سفارش خود، راجع به قیمت قفل های مختلف اطلاعات دقیقی را به دست آورید.

تهیه کردن تجهیزات مورد نیاز جهت نصب قفل دیجیتال

افرادی که به دنبال آموزش نصب قفل دیجیتال درب ضد سرقت هستند، می توانند در گام دوم، تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز خود را در خصوص نصب کردن قفل درب، تهیه کنند. از مهمترین تجهیزات مورد نیاز جهت نصب قفل درب را مته، دریل، خط کش، پیچ گوشتی و غیره شکل داده است.

اندازه گیری ضخامت درب ضد سرقت

یکی از مهمترین مراحل مربوط به نصب قفل درب را تناسب میان اندازه قفل و ضخامت درب شکل داده است. شما بایستی مناسب ترین قفل را برای درب خود، تهیه کنید تا بتوانید بهترین کارایی را از قفل خریداری شده، برای خود به ارمغان آورید. جهت اندازه گیری ضخامت درب، می توانید از خط کشی معمولی استفاده کنید.

همچنین شما می توانید جهت مشاهده ویدیوهای مربوط به آموزش نصب قفل درب ضد سرقت، از طریق وب سایت شرکت کارن کویر اقدام نموده و اطلاعات بسیار مفید و ارزشمندی را اخذ کنید.

مشخص نمودن سوراخ های درب

برای نصب قفل، بایستی محل مربوط به سوراخ های درب را مشخص نمایید که برای این منظور نیز می توانید از الگوهای مختلفی استفاده کنید. توجه نمایید که در فرایند مشخص کردن سوراخ های درب، به هیچ عنوان انحراف یا خطایی را نداشته باشید. 

سوراخ کردن درب به کمک مته و دریل

همچنین جهت سوراخ کردن درب ضد سرقت خود، می توانید از مته و دریل کمک بگیرید و به شکل دقیق سوراخ های لازم را بر روی درب خود، ایجاد کنید.

قفل درب ضد سرقت

نصب قفل درب ضد سرقت

نصب قسمت خارجی قفل درب ضد سرقت

در این مرحله از نصب قفل دیجیتالی، می توانید قسمت خارجی قفل را بر روی درب قرار داده و با پیچ های در اختیار خود، قسمت خارجی قفل را بر روی درب ضد سرقتتان، محکم نمایید. پیشنهاد می کنیم که برای نصب قسمت خارجی قفل، حتما دقت بالایی را خرج کنید.

نصب کردن نگه دارنده قسمت خارجی قفل دیجیتال درب

قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم نگهدارنده هستند که از قسمت داخلی بر روی درب سوار می شود. همچنین در نظر داشته باشید که نگهدارنده های مربوط به قفل های دیجیتالی جهت نصب شدن، به انواع پیچ ها، نیاز دارند. لازم به ذکر می باشد که نگهدارنده های قسمت خارجی قفل، مانند گارد عمل کرده و امنیت بالایی را برای کاربران خود، به وجود خواهد آورد.

نصب قفل دیجیتال

راهنمای نصب قفل دیجیتال

اتصال قسمت خارجی قفل به برق

در این مرحله می توانید سیستم خارجی قفل مدنظرتان را، به منبع انرژی مطمئنی، نصب کنید. البته توجه داشته باشید که برخی از قفل های دیجیتالی، از نوع آنلاین بوده و به کمک باتری، عملکرد خود را انجام می دهند. در فرایند متصل کردن قفل به برق، دقت بیشتری را داشته باشید. 

نصب سیستم داخلی قفل درب ضد سرقت

مرحله ی مربوط به نصب سیستم داخلی قفل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. کاربران می توانند در این مرحله سوکت های مربوط به منبع انرژی و جریان را با دقت وصل کرده و از اتصال صحیح میان قفل و برق، اطمینان خاطر را داشته باشند. برخی از افراد بر این باورند که مرحله مذکور، از مهمترین و حساس ترین مراحل مربوط به نصب قفل دیجیتالی بر روی درب ضد سرقت می باشد.

نصب قفل ضد سرقت

نصب قفل ضد سرقت کارن

محکم کردن پیچ های درب ضد سرقت

چنانچه قفل درب را به منبع انرژی وصل کردید، می توانید پیچ های مربوط به قفل را محکم کرده و برای این منظور نیز از پیچ گوشتی در اختیار خود، استفاده کنید. در تمام مراحل نصب قفل، نکات ایمنی را رعایت نموده و سعی کنید به شکل حرفه ای و دقیق، مراحل نصب قفل را پشت سر بگذارنید. 

نصب زبانه قفل

نصب زبانه مربوط به قفل، از آخرین مراحل مربوط به نصب قفل بر روی درب می باشد. در نظر بگیرید که برخی از قفل ها، از چندین زبانه تشکیل شده اند اما تفاوت چندانی را در مرحله نصب، با یکدیگر ندارند. محل مربوط به قرارگیری زبانه ها، بر روی قفل درب از قبل توسط شرکت سازنده، مشخص شده است و شما می توانید به راحتی زبانه های مربوط به قفل مدنظرتان را نصب نمایید. با گذراندن تمام مراحل یاد شده، می توانید به بهترین شکل ممکن قفل مدنظرتان را بر روی درب ضدسرقت خود، نصب نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسشی می توانید با همکاران ما از قسمت نصب و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول نصب قفل دیجیتال

نصب قفل دیجیتال معمولا حدود یک ساعت طول می کشد.

خیر کلیت نحوه نصب اکثر قفل های ضد سرقت به یک شکل می باشد.

جهت اطلاع از قیمت دقیق نصب قفل دیجیتال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید: 02188202561

امتیازدهی