قفل کارن

شرکت کارن به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین واردکننده قفل دیجیتال در ایران، محصولات خود را با شرایط و امکانات ویژه‌ای (گارانتی قفل دیجیتال) در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. تمامی این امکانات در جهت رضایت‌مندی کامل شما عزیزان می‌باشد. تا با خیالی آسوده از قفل خریداری شده خود استفاده نمایند.

پشتیبانی فنی 24 ساعته و شبانه‌روزی و همچنین تسلط بالای تیم متخصص شرکت کارن به اطلاعات روز دنیا در زمینه‌ی قفل دیجیتال، باعث شده تا تمامی مشتریان با اطمینان کامل محصولات این شرکت را خریداری و به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد دهند. تمامی مراحل نصب و خدمات پس از فروش قفل دیجیتال، توسط متخصصان این شرکت انجام می‌گیرد.

در هنگام نصب جهت اجرای صحیح گارانتی قفل دیجیتال باید به نکات زیر توجه نمود:

گارانتی تعویض قفل دیجیتال

تمامی مدل‌های قفل دیجیتال دارای یک سال گارانتی یا ضمانت نامه‌ی تعویض می‌باشند. این بدین معناست که در صورت بروز هرگونه مشکل غیر از شکستگی و تغییر ظاهر قفل، محصول خریداری شده به صورت کامل تعویض می‌گردد. البته باید به این نکته اشاره نمود که در صورت رفع مشکل قفل با تعویض قطعه، محصول مورد نظر تعویض نمی‌گردد، ولی تمامی خدمات صورت گرفته به صورت رایگان انجام می‌شود.

شرایط نقض گارانتی تعویض شرکت کارن

باید به این نکته توجه نمود که تمامی شرایط ذکر شده در بالا تنها در صورت داشتن گارانتی یک‌ساله معتبر می‌باشند و در صورت به پایان رسیدن این تاریخ، هیچ یک از موارد ذکر شده شامل قفل دیجیتال خریداری شده نمی‌گردد. البته در تاریخ مقرر یعنی آخرین روز ضمانت نامه تعویض، کارشناسان فروش این شرکت تماس‌هایی را جهت تمدید گارانتی با مشتریان عزیز خواهند داشت تا با خیالی آسوده و با کم‌ترین هزینه ممکن، نهایت استفاده از محصول خریداری شده را ببرند.

از مواد دیگری که باعث نقض ضمانت نامه تعویض شرکت کارن می‌گردد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- تمامی مراحل نصب باید توسط متخصصان نصب این شرکت انجام گیرد در غیر این صورت قفل شامل گارانتی نمی‌گردد.

2- برگه‌ی گارانتی باید توسط نصاب این شرکت تکمیل و همراه با مهر و امضا تحویل شما گردد. در غیر این صورت قفل دیجیتال خریداری شده شامل گارانتی نمی‌گردد.

3- کاملا دقت نمایید که پیش از رسیدن نصاب جهت نصب قفل دیجیتال بر روی درب ورودی، پلمپ کارتن قفل به هیچ عنوان باز نگردد. هرگونه پارگی یا مخدوش شدن پلمپ قفل به منزله نقض ضمانت نامه‌ی تعویض این شرکت می‌باشد.

برای مطلع شدن از اخبار روز دنیای قفل دیجیتال و تولیدات جدید شرکت‌ها پیج اینستاگرام کارن را دنبال نمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی