برخی از مدل های قفل رمزی دیجیتال قابلیت نصب کیت مخصوص را به همراه دارند. کیت قفل رمزی این امکان را برای شما فراهم می کند تا دستگاه مورد نظر را فقط با رمز دلخواه به واسطه کلید خاموش و روشن نمایید. در این مطلب از سایت کارن با کیت قفل رمزی الکترونیکی به طور کامل آشنا خواهید شد.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید کیتی که خریداری می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. شما عزیزان با استفاده از این دستگاه می توانید تغییر رمز توسط کیبورد مخصوص داشته باشید که بخش مهمی از دستگاه محسوب می شود. از سوی دیگر قابلیت کنترل از راه دور با اضافه کردن ریموت نیز وجود دارد که می تواند به عملکرد بهتر دستگاه کمک کند. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا با خصوصیات این کیت ها به طور کامل آشنا شوید.

نحوه عملکرد کیت قفل رمزی دیجیتال

همانطور که گفته شد با استفاده از کیت قفل رمزی الکترونیکی می توانید دستگاه را فقط با رمز دلخواه به واسطه کلید خاموش و روشن نمایید. این دستگاه قابلیت کد دهی از 2 الی 8 رقم توسط کیبورد را دارد. از همین رو سطح امنیت مناسب فراهم می شود. این کیت مجهز به حافظه برای نگهداری رمز است این سیستم در صورت قطع تغذیه بهترین گزینه می باشد.

البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید قفل های رمزی دیجیتال از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند و این مسئله بخش مهمی از کیفیت قفل دیجیتال محسوب می شود. این دستگاه منحصر به فرد مجهز به بوق اخطار یا رمز اشتباه می باشد.

خروجی این دستگاه به سه شکل حالت های دائم، دزدگیر و همینطور حالت لحظه ای می باشد. این دستگاه همچنین قابلیت کنترل از راه دور با اضافه کردن ریموت را به همراه دارد که باعث می شود عملکرد دستگاه بهتر باشد.

عملکرد کیت قفل رمزی

بررسی عملکرد کیت قفل رمزی الکترونیکی

مشخصات کیت قفل رمزی الکترونیکی

در کیت قفل رمزی دیجیتال از میکروکنترلرهای stm8 استفاده شده است. این میکروکنترل ها یکی از پرکاربردترین تراشه های کنترلی در سطح دنیا محسوب می شود. در واقع از این محصول روزانه در مصارف گوناگون و کاربرد های صنعتی استفاده می شود. هسته این میکرو به شکل کاربردی ساخته شده است که بر اساس فناوری منحصر به فرد 130 نانومتر کمپانی st طراحی شده است.

از بهترین خصوصیات این کیت می توان به محاسبه در فرکانس 244 مگاهرتز اشاره کرد. این دستگاه همچنین شرایط بهره گیری از ابزارهای کاربردی مثل eeprom را به همراه دارد. برنامه عملیاتی مورد نیاز برای کیت قفل رمزی به واسطه مدار مورد نظر انجام می شود.

این برنامه از قبل نوشته شده و در آی سی پر شده است. در بسته بندی های این کیت از بهترین نوع و مدل قطعات انتخاب شده است. به طوری که کیبورد به شکل استاندارد بوده و رله بسیار پر قدرت است. 

مشخصات کیت الکترونیکی

مشخصات کیت قفل رمزی دیجیتال

کیت قفل رمزی AVR دیجیتال

مدل دیگری از کیت قفل رمزی الکترونیکی که برای زمان رله می تواند به حالت دائمی و یا حالت زمان دار تقسیم شود. از اصلی ترین مزیت این کیت تغذیه دوگانه مدار است. در واقع این کیت ها هم از منبع تغذیه DC پیروی می کنند و هم از منبع تغذیه AC با حداکثر 14 ولت در ان ها استفاده می شود.

برای این مدل از کیت ها کاربری های مختلفی در نظر گرفته شده که می تواند پس از وارد کردن رمز و فعال شدن سیستم تا چه زمانی رله متصل شده است. به طور کلی می توان گفت این سبک از کیت ها جزو برترین ها محسوب می شوند.

کیت AVR دیجیتال

کیت قفل رمزی AVR الکترونیکی

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با کیت قفل رمزی الکترونیکی به طور کامل آشنا شدید. بهتر است قبل از انتخاب و خرید کیت با خصوصیات و مشخصات این کیت ها به طور کامل آشنا باشید. در این مطلب از سایت کارن به طور کامل با خصوصیات کیت قفل رمزی آشنا خواهید شد.

سوالات متداول کیت قفل رمزی الکترونیکی

  1. عملکرد کیت قفل رمزی دیجیتال به چه صورت است؟
    استفاده از کیت قفل رمزی دیجیتال می توانید دستگاه را فقط با رمز دلخواه به واسطه کلید خاموش و روشن نمایید. این دستگاه قابلیت کد دهی از 2 الی 8 رقم توسط کیبورد را دارد. از همین رو سطح امنیت مناسب فراهم می شود. این کیت مجهز به حافظه برای نگهداری رمز است این سیستم در صورت قطع تغذیه بهترین گزینه می باشد.
  2. خصوصیات کیت قفل رمزی AVR دیجیتال به چه صورت است؟
    در کیت قفل رمزی الکترونیکی از میکروکنترلرهای stm8 استفاده شده است. این میکروکنترلر ها یکی از پرکاربردترین تراشه های کنترلی در سطح دنیا محسوب می شود. در واقع از این محصول روزانه در مصارف گوناگون و کاربرد های صنعتی استفاده می شود. هسته این میکرو به شکل کاربردی ساخته شده است که بر اساس فناوری منحصر به فرد 130 نانومتر کمپانی st طراحی شده است.
  3. کیت قفل رمزی الکترونیکی چیست؟
    کیتی که خریداری می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. شما عزیزان با استفاده از این دستگاه می توانید تغییر رمز توسط کیبورد مخصوص داشته باشید که بخش مهمی از دستگاه محسوب می شود. از سوی دیگر قابلیت کنترل از راه دور با اضافه کردن ریموت نیز وجود دارد که می تواند به عملکرد بهتر دستگاه کمک کند.
امتیازدهی