تکنولوژی ها هر روزه پیشرفت می کنند و امنیت ساختمان ها و مراکز تفریحی و تجاری رو به هوشمند شدن رفته اند. از جمله اقداماتی که در این مسیر به شما کمک می کند تا برای محل زندگی و محل کار و یا درب های دیجیتال بیشترین امنیت را داشته باشید، استفاده از چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور، دستگیره دیجیتال و… است.

معرفی چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور

چشمی های مختلفی بر روی درب های دیجیتال نصب می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

چشمی درب دیجتال مدل smart i9

این محصول زبان فارسی را پشتیبانی می کند – سیم کارت خور است – هرچهار عملکرد مهم را دارا می باشد. چشمی درب دیجیتال همانند گوشی های هوشمند کار می کنند. که با دوربین هایی که بیرون نصب شده اند به وسیله کابل ها ارتباط دارند با یک دیگر. قابلیت این محصول این است که شما زمانی که در خانه نیستید به وسیله تلفن همراهی که به چشمی دیجیتال معرفی کرده اید، تماس بگیرید. شما با استفاده از این چشمی می توانیید افرادی که توقف می کنند رو به روی درب هارا ببینید. زمانی که شما بیرون از منزل هستید، مراجعه کننده زنگ چشمی را اگر فشار بدهد می تواند با تلفن شما با هر جهان تماس داشته باشد.و یا حتی می تواند پیغامی برای شما بگذارد.  

چشمی درب دیجتال مدل smart i9

خرید چشمی درب دیجتال مدل smart i9

چشمی درب دیجیتال مدل HF-37/M

چشمی دیجیتال دارای صفحه نمایشی است که رنگی است و اندازه آن 3.7 اینچ است و به صورت لمسی و فشاری است. زمانی که روشن می شود ساعت و تاریخ و قسمت هایی که مربوط به آخرین فیلم ها و عکس ها است را به نمایش می گذارد. دوربین این چشمی  دو مگاپیکسل است. این چشمی دارای قابلیت سنسور pir ، دید در شب و شاسی زنگ به صورت مجزا می باشد. گارانتی این دستگاه به مدت 30 ماه است.

چشمی درب دیجیتال مدل HF-37-M

اطلاعات چشمی درب دیجیتال مدل HF-37-M

چشمی درب دیجیتال مدل HONET 2WG

یک چشمی درب دیجیتال است که نمایشگر آن 3.7 اینچ است و عکس و فیلم های مراجعه کنندگان را به صورت رنگی ذخیره می کند. گارانتی این محصول یک ساله است، کیفیت این تصاویر بسیار بالا است. این چشمی برای سالمندان و کودکان بسیار مناسب است. چشمی درب دیجیتال امنیت را در حسس ترین نقطه بالا می برد. با دو چراغ که به صورت ال ای دی هستند کار می کند که مناسب برای تصویر برداری و نمایش در شب است. بهتر است زمانی که خانه را ترک می کنید چشمی درب را روی حالتی قرار دهید که بتواند امنیت بالایی برای شما به ارمغان بی آورد.

چشمی درب دیجیتال مدل HONET 2WG

چشمی درب دیجیتال مدل HONET 2WG

بهترین ویژگی های چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور

قابلیت ها و بهترین ویژگی های چشمی های درب دیجتال به شرح زیر است:

  1. عکس ها و فیلم ها را ذخیره و ضبط می کند.
    مهم ترین نیاز افرادی که در محل زندگی خود نیستند این است که چشمی ها عکس و فیلم هایی از محل مورد نظر داشته باشد تا بتواند در آینده به آن ها رسیدگی کند.
  1. نیروی خود را از طریق برق و باتری تامین می کنند.
    چشمی ها دو مدل دارند یکی مدل بی سیم که با باتری ها کار می کند  و دیگری هم مدل با سیم که به برق منزل متصل می شود.
  1. دید در شب یکی دیگر از قابلیت های چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور
    اکثر مدل های مختلف چشمی ها دارای قابلیت دید در شب است و به این صورت است که تصاویر را در فاصله یک متری دریافت می کند و برای مکان هایی مناسب است که از سنسور های سقفی استفاده نمی کنند.
  1. قابلیت تشخیص حرکت
    این قابلیت امنیت بالایی دارد. سنسور پشت درب نصب می شود و هرچیزی که حرکت کند را تشخیص می دهد و از ان ها عکس و فیلم هایی میگیرد و می تواند خیلی سریع هشداری به صاحب خانه بدهد و اگر نیاز بود تصاویر را به صورت آنلاین ببیند.
  1. اتصال به اینترنت وای فای و یا اتصال به اینترنت سیم کارت
    گر کسی می خواهد از دور و به صورت آنلاین تصاویر را مشاهده کند باید چشمی متصل به اینترنت باشد و چشمی ها قابلیت متصل شدن هم به وای فای و هم به اینترنت سیم کارت را دارند.

مزایای چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور  

  • امنیت را افزایش می دهد
  • به طور نامحسوس عمل می کند
  • نصب آن سریع و آسان است.

معایب چشمی درب دیجیتال

  • بالا ترین قیمت را دارد.
  • با دیگر دستگاه های امنیتی سازگاری دارد.

قیمت چشمی درب به چه عواملی مرتبط است؟

شما باید بدانید که قیمت چشمی ها به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند بستگی دارد و از موارد تاثیر گذار بر روی قیمت است. موارد دیگری بر روی قیمت ها تاثیر می گذارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

نماشگر رنگی، حافظه ای که در داخل چشمی ها است، سنسور های حرکتی، گارانتی، در چه کشوری ساخته شده است؟ مانیتور آن از چه نوع و مدلی است، حافظه داخلی، متصل شدن به تلفن همراه

خلاصه

در این مطلب سعی کردیم برای شما در مورد چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور، مزایا و معایب و انواع آن صحبت کنیم امیدواریم با خواندن این مطلب به جواب خیلی از سوال هاتون برسید.

سوالات متداول چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور

  1. آیا چشمی ها قابلیت ذخیره عکس و فیلم را دارد؟
    مهم ترین نیاز افرادی که در محل زندگی خود نیستند این است که چشمی ها عکس و فیلم هایی از محل مورد نظر داشته باشد تا بتواند در آینده به آن ها رسیدگی کند و مزیت این نوع از چشمی ها از چشمی های سنتی بیشتری دارد.
  1. قیمت چشمی درب به چه عواملی مرتبط است؟
    شما باید بدانید که قیمت چشمی ها به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند بستگی دارندو از موارد تاثیر گذار بر روی قیمت است. موارد دیگری بر روی قیمت ها تاثیر می گذارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. نماشگر رنگی، حافظه ای که در داخل چشمی ها است، سنسور های حرکتی، گارانتی، در چه کشوری ساخته شده است؟، مانیتور آن از چه نوع و مدلی است، حافظه داخلی، متصل شدن به تلفن همراه
  1. قابلیت تشخیص حرکت در چشمی های درب دیجیتال به چه صورت است؟
    این قابلیت امنیت بالایی دارد. سنسور پشت درب نصب می شود و هرچیزی که حرکت کند را تشخیص می دهد و از ان ها عکس و فیلم هایی میگیرد و می تواند خیلی سریع هشداری به صاحب خانه بدهد و اگر نیاز بود تصاویر را به صورت آنلاین ببیند.
امتیازدهی