قفل هتلی

قفل هتلی یک نوع قفل است که به عنوان جایگزینی برای کلیدهای معمولی در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی استفاده می‌شود. این نوع قفل‌ها به مدیران هتل امکان می‌دهند تا کنترل دقیقی بر روی دسترسی به اتاق‌ها و امکانات هتل داشته باشند. از جمله ویژگی‌های قفل هتلی استفاده از کارت، کد عبور، تلفن همراه و سیستم‌های کنترل دیگر می‌باشد.

محصولات قفل هتلی روک

قفل هتلی h100

قفل هتلی روک h100

قیمت: 5.500.000 تومان

قفل هتلی p100 روک

قفل هتلی روک p100

قیمت: 6.500.000 تومان

قفل هتلی رزتی روک R30

قفل هتلی رزتی روک R30

قیمت: 7.000.000 تومان

R70

قفل هتلی رزتی روک R70

قیمت: 7.000.000 تومان

قفل هتلی رزتی r50

قفل هتلی رزتی روک R50

قیمت: 7.000.000 تومان

قفل هتلی رزتی روک R60

قفل هتلی رزتی روک R60

قیمت: 8.000.000 تومان

قفل هتلی رزتی روک r80

قفل هتلی رزتی روک R80

قیمت: 9.000.000 تومان

با توجه به افزایش چشم‌گیر تولیدکنندگان قفل هتلی و دستگیره هتلی دیجیتال کارتی RFID و دیگر امکانات منحصر به فرد این نوع قفل‌ها، باعث شده است که استفاده از قفل‌های هتلی هوشمند روز به‌ روز بیشتر شود به‌گونه‌ای که می‌توان با قاطعیت گفت اکثر هتل‌ها و استراحتگاه‌ها از قفل‌های کارتی استفاده می‌نمایند. همچنین این نوع قفل‌ها را می‌توان از راه دور و توسط تلفن همراه کنترل نمود.

به‌طوری که در بسیاری از هتل‌های بزرگ جهان، مهمانان VIP، علاوه برداشتن کارت اشتراک جهت باز نمودن درب اتاق، نرم‌افزار مخصوص کنترل قفل هتلی را نیز بر روی گوشی خود داشته و بلافاصله پس از رزرو اتاق در آن هتل، دسترسی به قفل به تلفن همراه آن شخص ارسال و با فعال شدن نرم‌افزار می‌توانند به‌راحتی از راه دور ورود و خروج اتاق خود را کنترل نمایند.

اگرچه هزینه اولیه خرید قفل کارتی هتلی مقداری بالاست، اما نسبت به قفل‌های مکانیکی و معمولی هزینه‌های نگهداری بسیار پایینی دارد به‌طوری که با گذشت چند سال، هزینه‌های نگهداری قفل‌های مکانیکی بیشتر از هزینه خرید این نوع قفل‌ها شده و امنیت آن به‌شدت کاهش می‌یابد. بنابراین استفاده از قفل هتلی دیجیتال علاوه بر سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای دسترسی به اتاق مسافران، موجب کاهش هزینه نگهداری و عمر بیشتر خواهد داشت.

قفل‌های دیجیتال هتلی، راهکاری آسان برای راحتی مسافران برای ورود به اتاق در هتل می‌باشد که به‌وسیله نرم افزارهای مخصوص قفل هتلی دیجیتال مسافران یا میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

قفل هتلی

ویژگی های دستگیره کارتی هتلی کارن

قفل های هتلی محصول شرکت کارن دارای یک سری ویژگی های منحصربه فرد می‌باشند که در حال حاضر در ایران فقط و فقط مختص شرکت کارن می‌باشد. وجه تشابه این دستگیره ها با سایر برند های موجود در ایران این است که دسترسی ورود از طریق کارت صورت می‌پذیرد که بهترین دسترسی برای هتل‌ها ورود از طریق کارت است.

از لحاظ ظاهری در حال حاضر دارای دو مدل h100 و p100 می‌باشد که به زودی مدل های متنوع دیگری به این مجموعه اضافه می‌گردد. منبع تغذیه دستگیره های هتلی کارن چهار عدد باتری قلمی میباشد و عمر باتری یا زمان استفاده از باتری در قفل‌ها حدود یک سال می‌باشد.

مهم‌ترین و منحصر بفرد ترین ویژگی این دستگیره ها، آنلاین بودنشان است. آنلاین بودن بدین معنا نیست که نیاز به اینترنت داشته باشید، بلکه آنلاین بودن به این معناست که شما می‌توانید از طریق نرم افزار ویندوزی که هنگام خرید دستگیره ما آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم و در قیمت لابی قرار می‌گیرد مدیریت کرده و به صورت آنی این تغییرات را اعمال نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار ریموت اپن می‌باشد. به این معنا که لابی من و یا مسئول پذیرش هتل می‌تواند از راه دور از طریق لمس یک دکمه اتاقی که مد نظردارد را انتخاب و درب را باز کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار جامع می‌توان به ست کردن کارت برای اتاق‌ها بدون نیاز به حضور داشتن کنار دستگیره اشاره کرد. با استفاده از یک انکودر کارت‌های مد نظر برای هر اتاق را در لابی ست کرده و این تغییرات به صورت آنی  و در لحظه انجام مپذیرد.

حذف کردن کارت‌هایی که از قبل هم بروی دستگاه ست شده اند بدون نیاز به حضور داشتن کنار دستگیره نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار می‌باشد. نرم افزار هتلی ما قابلیت گزارش گیری در لحظه را دارد. کافی است مسئول پذیرش گزینه گزارش گیری را لمس کند تا لیست ورود و خروج و تمامی اطلاعات بابت هر اتاق را مشاهده کند و مانند دیگر قفل‌های موجود در بازار نیاز به حضور داشتن کنار دستگیره و گزارش گرفتن به صورت تک به تک را ندارد.

نرم افزار هتلی ما امکان شخصی سازی شدن را هم دارد. به این صورت که مطابق نیاز مشتری هر نوع سناریویی که مد نظر داشته باشند را می‌توانند به این نرم افزار اضافه کرده و هیچ محدودیتی بابت اینکار وجود ندارد.

در هر جای ایران اگر قرار باشد محصول انلاینی به شما ارائه بدهند هزینه‌های هنگفتی بابت تجهیزات شبکه، کابل کشی، مدم گذاری و سوراخ کاری و … بپردازید اما در ارتباط با دستگیره‌ هتلی های شرکت کارن تمامی این هزینه‌ها از جمله شبکه سازی و کابل کشی و بهم زدم ظاهر ساختمان حذف شده و به جای آن از بریج استفاده می‌شود. این بریج‌ها به یکدیگر متصل شده و در اخر به سرور متصل می‌شوند.

دستگیره کارتی هتلی

مزایای استفاده از قفل هتلی و کارتی RFID

به‌طور کلی مهم‌ترین و بهترین مزیت قفل دیجیتال هتلی مانند سایر مدل‌های قفل هوشمند عدم نیاز به استفاده از کلید است که باعث بیشتر شدن امنیت شده و کاهش دهنده امکان سرقت می‌باشد. همچنین با وجود قفل کارتی RFID دیگر نیازی به حمل کردن دسته کلیدها نخواهد بود و از طرف دیگر می‌تواند محدودیت‌هایی برای زمان‌های خاص یا سطوح دسترسی خاص فراهم کند و قابلیت فعال کردن از راه دور را نیز می‌توان در این سیستم داشته باشیم.

بنابراین قفل الکترومکانیکی RFID کارتی برای هتل‌داران بسیار مناسب بوده و کارایی زیادی دارد. زیرا ایمنی آن بالا است و همین امر باعث افزایش کیفیت پذیرش هتل و رضایت مسافرین هتل می‌شود. همچنین وجود این مدل از قفل‌ها باعث ایجاد فضای شیک‌تر و جدیدتر می‌شود که اعتبار هتل را نزد مسافران افزایش می‌دهد.

سایر مزایای قفل‌های دیجیتال هتلی RFID عبارت‌اند از:

  • امکان گزارش و ثبت تمام ترددها از درب ورودی وجود دارد.
  • مجهز به سیستم حفظ حریم خصوصی است.
  • کلیدهای قفل دیجیتال کارتی RFID غیرقابل کپی شدن است و همین امر باعث افزایش امنیت قفل کارتی شده است.
  • برای انواع آپارتمان‌های اداری و منازل مسکونی مناسب و قابل نصب هستند.
  • دارای مغزی الکترونیکی هستند که استاندارد امنیتی بالایی دارد.
  • در این مدل از قفل‌ها می‌توان با انجام زمان‌بندی، برای دسترسی و تردد، محدودیت‌های متفاوت اعمال نمود.

کارت قفل هتلی

چرا باید هتل‌ها از قفل کارتی RFID استفاده کنند؟

کارت‌ها سبک‌تر و کم‌حجم‌تر از مجموعه‌ای از کلیدها هستند و دسترسی سریع‌تر را به مناطق مختلف فراهم می‌کنند و این واقعیت که هیچ کد یا رمزی برای یادآوری لازم نیست مزیت قابل ‌توجهی است. قفل کارتی هوشمند امنیت را نیز بهتر فراهم می‌کند، زیرا نیاز به تغییر قفل زمانی که یک کاربر کارت خود را از دست می‌دهد، وجود ندارد. تمام دسترسی‌های مرتبط به یک کارت گمشده می‌تواند به‌سادگی حذف شود. علاوه بر این، سوابق دسترسی در هر کارت ذخیره می‌شود که کار پیگیری و تحقیقات را در موارد لزوم آسان می‌کند.

قفل‌های کارتی با توجه به سهولت استفاده از آن‌ها و همچنین امنیت، به‌طور فزاینده‌ای محبوب هستند. بسیاری از خانه‌های مدرن قفل کارتی را نصب کرده‌اند. حتی شما می‌توانید این سیستم را با چند پارامتر دیگر از جمله، اثر انگشت و رمز نیز ادغام کنید.

بسیاری از قفل‌های دیجیتال کارن قابلیت نصب روی درب‌های هتل را دارا می‌باشند. قفل کارتی هتلی، آسایش و امنیت بیشتری را برای مسافران هتل می‌تواند به ارمغان آورد که بدون نیاز به داشتن کلید، به راحتی با کارت یا رمز و یا با استفاده از نرم افزار قفل هتلی دیجیتال که با بلوتوث کنترل می‌شود مسافران می‌توانند وارد اتاق شوند.

 

تمام محصولات شرکت کارن که شامل برندهای سامسونگ، یال و … است، مجموعه‌ای کامل از قفل‌های الکترونیکی و دیجیتال می‌باشد، که آزمایشاتی از جمله تست مقاومت در برابر سایش و درجه حرارت شدید را طی کرده و تست شده‌اند. قفل هتلی دیجیتال به میهمانان یا مسافران هتل این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از یک کارت RFID یا استفاده از تکنولوژی بلوتوث گوشی هوشمند خود، درب را باز کنند.

قفل

 

نرم افزار قفل هتلی دیجیتال سازگاری کامل با گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید را دارد. نرم افزار FLEXIPASS یکی از بهترین نرم افزارها برای دستگیره هتلی دیجیتال برای ورود و خروج مسافران به اتاق هتل است.

انواع دستگیره کارتی هتلی بر اساس نوع دسترسی

دستگیره کارتی هتلی چیست؟

  • دستگیره هتلی کارتی: این نوع قفل تنها دارای یک پنل ورودی برای معرفی کارت می‌باشد.
  • دستگیره هتلی کارتی_رمزی: این محصول علاوه بر داشتن پنل معرفی کارت، دارای صفحه لمس جهت وارد نمودن رمز عبوری نیز است.
  • دستگیره هتلی کارتی_اثر انگشتی: یکی از بهترین و امن‌ترین قفل‌های هتلی، مدل کارتی_اثر انگشتی می‌باشد. دلیل آن نیز استفاده از سیستم بیومتریک و احراز هویت فرد توسط اثر انگشت است.

انتخاب مناسب قفل هتلی

انواع مختلفی از قفل کارتی هتلی وجود دارد. انتخاب نادرست می‌تواند باعث کاهش تعداد مشتریان، کنار گذاشتن قفل خریداری شده و از دست رفتن سرمایه‌گذاری شما گردد. انتخاب قفل مناسب برای هتل‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. به روش‌های زیر می‌توان قفل مورد نظر خود را انتخاب کرد:

– انتخاب بر اساس موقعیت جغرافیایی هتل

با توجه به نوع آب و هوا و موقعیت جغرافیایی هتل، نوع قفل کارتی هتلی را می‌توان انتخاب نمود. به‌عنوان مثال در هتل‌های ساحلی با توجه به میزان رطوبت محیط، بهتر است از قفل‌های مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی استفاده کرد.

– انتخاب بر اساس برند قفل هتلی

قدرت تولید، کیفیت محصول، سطح کیفی خدمات، اعتبار برند و همچنین مقرون به صرفه بودن دستگیره کارتی هتلی، از عوامل مهمی هستند که صاحبان هتل‌ها در هنگام خرید این محصولات باید در نظر بگیرند. نادیده گرفتن این مسائل مهم به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در نهایت منجر به ضررهای بیشتری در آینده می‌گردد. چه بسا ممکن است باعث کاهش تعداد مشتریان و میزان سود دهی هتل نیز گردد.

– انتخاب بر اساس نوع کارت

دستگیره کارتی هتلی چیست؟

در حال حاضر کارت‌هایی که می‌توان به قفل کارتی هتلی معرفی نمود عبارتند از: کارت IC، کارت TM، کارت NFC، کارت Mifare، کارت RFID و کارت مغناطیسی. با توجه به فراوانی تولید نوع کارت در منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد، می‌توان قفل مورد نظر خود را انتخاب نمود.

قیمت دستگیره کارتی هتلی

قیمت هر یک از مدل‌های قفل هتلی با توجه به نام تجاری، کیفیت تولید، مواد به کار رفته در تولید آن، ویژگی‌ها و امکانات و … متفاوت می‌باشد. اگرچه قیمت آن‌ها کمی بالاست ولی سرمایه گذاری بر روی این محصولات، هرگز شما را پشیمان نخواهد کرد. کافی است در طولانی مدت، مقایسه‌ای میان هزینه‌های عملیاتی این نوع قفل‌ها با قفل‌های مکانیکی داشته باشید، خواهید دید قفل کارتی هتلی ارزش سرمایه گذاری را دارد.

قفل هتلی روک

نکات مهم برای افزایش طول عمر قفل هتلی

  • در هنگام تمیز کردن قفل هتلی از یک پارچه خشک و تمیز استفاده نمایید. برای تمیز کردن قفل به هیچ عنوان از آب، الکل یا مواد شیمیایی استفاده نکنید تا از آسیب و زنگ زدگی آن جلوگیری شود.
  • پیش از تمام شدن کامل باتری‌ها، آن‌ها را با باتری‌های جدید جایگزین نمایید تا از آسیب جدی برد الکترونیکی و سایر قسمت‌های قفل جلوگیری شود.
  • حتی الامکان نصب توسط افراد متخصص انجام گیرد تا با رعایت استانداردهای لازم در هنگام نصب، از عملکرد صحیح قفل، اطمینان داشته باشید.
  • در صورت به صدا در آمدن بی دلیل آلارم هشدار و یا نمایش غیر مرتبط چراغ‌ها بر روی صفحه لمس، سریعا موضوع را با بخش خدمات و پشتیبانی قفل در میان بگذارید.

برندهای پرفروش قفل هوشمند هتلی

به‌دلیل گسترش تکنولوژی و افزایش تعداد تولیدکنندگان قفل هوشمند هتلی در سراسر جهان، گزینه‌های بسیاری برای انتخاب این محصول وجود دارد که انتخاب را برای صاحبان هتل‌ها بسیار سخت نموده است. در این مقاله سعی می‌کنیم تا با معرفی برندهای پرفروش قفل درب هتلی، شما را برای انتخاب مناسب راهنمایی نماییم.

شرکت ASSA ABLOY

قفل هوشمند هتلی ASSA ABLOY

شرکت ASSA ABLOY یک شرکت بسیار بزرگ در زمینه تولید قفل و محصولات امنیتی می‌باشد که دارای زیر مجموعه‌های بسیاری در سراسر جهان است. در واقع این برند، بزرگ‌ترین نام تجاری و شماره یک در صنعت قفل به شمار می‌رود. از معروف‌ترین زیر مجموعه‌های این شرکت که در زمینه تولید قفل هوشمند هتلی فعالیت دارند می‌توان به Vingcard و KABA اشاره کرد.قفل هوشمند هتلی onity

قفل هوشمند هتلی Onity

به طور کلی برند Onity تنها بر روی تولید قفل درب هتلی تمرکز دارد. به‌همین دلیل به‌عنوان یک برند شناخته شده در صنعت هتل‌داری به‌حساب می‌آید.

قفل هوشمند هتلی MIWA

قفل هوشمند هتلی MIWA

این برند ژاپنی به‌عنوان یک قفل ارزان و مقرون به‌صرفه در صنعت هتل‌داری به‌شمار می‌رود. بدنه‌ی مقاوم و ضد زنگ، مغزی ضد سرقت و دسترسی بدون کلید توسط کارت از ویژگی‌های قفل درب هتلی MIWA می‌باشد.

قفل هوشمند هتلی SALTO

قفل هوشمند هتلی SALTO

از قفل درب هتلی SALTO نه تنها در هتل‌ها بلکه در کسب و کارهای دیگر مانند مراکز آموزشی و دفاتر اداری نیز استفاده می‌شود. کنترل قفل توسط تلفن همراه و کلیدهای دیجیتالی از ویژگی‌های برجسته این نوع قفل‌ها به حساب می‌آید.

بررسی تفاوت های قفل هتلی آنلاین با آفلاین

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، صنعت مهمان نوازی در دهه های گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. هتل‌داران به دنبال موارد جدیدی هستند تا منحصر به فرد بودن خود را نشان دهند و از دیگران در این رقابت پیشی بگیرند. بدیهی است که نتیجه این امر افزایش کیفیت اقامت مهمان و کسب تجربیات جدید و متفاوت در طول سفر آن ها است.

استفاده از فناوری های به هم پیوسته و اینترنت در هتل ها یکی از مهم ترین روش های به روز رسانی هتل ها است. بنابراین امروزه به ندرت می توان هتل جدیدی را دید که مجهز به فناوری های هوشمند نباشد. قفل هوشمند هتلی نیز یکی از این فناوری ها می باشد که در ادامه با انواع آن آشنا خواهیم شد و همچنین به مقایسه قفل هتلی آنلاین با آفلاین خواهیم پرداخت. 

انواع مدل های قفل هتلی

قفل هتلی در بازار قفل دیجیتال به دو صورت آفلاین و آنلاین موجود می باشد. گاهی وقت ها هتلداران برای صرفه جویی در هزینه و کاهش قیمت، قفل هتلی آفلاین را برای نصب روی درب اتاق های هتل انتخاب می کنند. در این نوع قفل‌های هتلی هیچ ارتباطی بین نرم افزار و قفل ها وجود ندارد و هر قفل کاملاً مستقل عمل می کند.

اما در مقابل قفل هتلی آنلاین عموماً به عنوان فناوری آنلاین شناخته می شوند که می توانند در هر زمان از راه دور کنترل شوند. دستگیره آنلاین هتلی، قفلی است که می تواند از راه دور به نرم افزار مخصوص هتل متصل شود. این اتصال به دو صورت سیمی و بی سیم امکان پذیر است. در این فناوری، سرور هتل توسط یک رشته سیم به درب و سپس به دستگیره متصل می شود.

نوع دیگر اتصال روش بی سیم است. در این روش تعدادی قفل با فناوری بی سیم به روتر متصل می شوند و روتر مورد نظر نیز به سرور هتل متصل می شود. کاهش مزایای سیم کشی و نصب و همچنین کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، یکی از مزایای روش بی سیم نسبت به روش قدیمی است. تنها مزیت روش سیمی نسبت به وایرلس کم مصرف بودن آن و طول عمر بیشتر باتری است.

قفل هتلی آلاین

مزایای قفل هتلی آنلاین نسبت به آفلاین 

  • قفل هتلی آنلاین این امکان را دارد که هتلدار در هر زمان که مایل است در اتاق را توسط نرم افزار هتل باز یا قفل کند. در حالی که در قفل آفلاین هتلی، حتما باید به جلوی درب اتاق برود و کارت مخصوص به درب را روی اسکنر مورد نظر قرار دهد تا درب باز شود.
  • اگر زمانی کارت دستگیره هتلی توسط مهمان گم بشود، هتلدار می تواند از طریق نرم افزار مخصوص درب اتاق را باز کرده و همین طور کارت قبلی را غیر فعال سازد و کارت جدیدی را به دستگیره هتلی شناسایی نماید. اما در قفل آفلاین باید کارت جدیدی را هتلدار ایجاد کند و به جلوی درب اتاق رفته و کارت قدیمی را حذف کند. همانطور که می بینید سرعت کار در قفل هتلی آفلاین بسیار پایین تر از مدل آنلاین آن می باشد.
  • اگر قفل هتلی آنلاین باشد هتلدار می تواند به راحتی از روی نرم افزار به مهمان دار دسترسی هایی را اضافه و کم کند ولی در مدل آفلاین حتما باید کارت فرد گرفته شود و به صورت حضوری تغییرات را اعمال کند.
  • اگر زمانی آتش سوزی در محل رخ بدهد هتلدار می تواند با کلیک بر روی یک دکمه در نرم افزار تمام درب های اتاق ها را باز کند تا مهمانان فورا از اتاق خارج شوند اما این کار در سیستم قفل هتلی آفلاین امکان پذیر نیست.
  • در صورتی که وسیله ای در اتاق گم شود هتلدار می تواند به سرعت از طریق نرم افزار تمام ورود و خروج ها به این اتاق را چک کند اما در قفل هتلی آفلاین این کار زمانبر می باشد و باید اطلاعات ورود و خروج از طریق کارت خودتان باز خوانی شود.
  • امکان تعریف یک زمان بندی مشخص برای ورود خدمتکار به اتاق در سیستم آنلاین وجود دارد.

نرم افزار قفل هتلی

مهم ترین دلیل انتخاب قفل هتلی آنلاین چیست؟

از مهم ترین و اساسی ترین عوامل در انتخاب این قفل هتلی، داشتن قابلیت گزارش دهی است. برای این که بتوانید از قفل تا 1000 رکورد آخر را دریافت کنید تا متوجه شوید که این قفل در چه زمانی و توسط چه کسانی باز شده است.

آیا امکان تبدیل قفل هتلی آفلاین به آنلاین وجود دارد؟

بله – با کمک تکنولوژی وایرلس ما می توانیم به راحتی با اضافه کردن چند قطعه به دستگاه آن را از حالت آفلاین به آنلاین تغییر دهیم. این فرآیند با نصب برد داخلی به درب اتاق خواب و اتصال آن به قفل و نصب روتر در اتاق خواب ها انجام می شود. روتر به سرور هتل متصل است و با نصب برنامه نرم افزاری آن، صاحب هتل می تواند از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کند. 

معمولا دستگیره های هتلی آنلاین شامل تجهیزاتی می باشند که شامل: دستگیره قفل، کارت های تماسی یا rfid، انکدر کارت برای تعریف کد و کارت، نرم افزار هتلی که قابلیت گزارش گیری و رزرو اتاق و … را دارند.

قفل هتلی

امنیت بالای قفل دیجیتال هتلی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث رضایت مشتریان می‌‎گردد حفاظت کامل از حریم خصوصی و وسایل ارزشمند آن‌ها در اتاق هتل‌ها می‌باشد. قفل‌های مکانیکی به دلیل امکان کپی نمودن کلیدها بسیار آسیب پذیر بوده و نمی‌تواند انتظارات را برآورده نماید. اما قفل دیجیتال هتلی با داشتن سیستم‌های امنیتی و آلارم هشدار گزینه مناسبی برای افزایش امنیت و آسودگی خاطر مشتریان می‌باشد.

در صورت ورود غیرمجاز آلارم هشدار این نوع قفل‌ها به صدا در آمده و به شما و کارمندان هتل هشدار می‌دهد. همچنین در صورت حضور نداشتن در اتاق، پیام هشدار به تلفن همراه شما ارسال می‌گردد. تکنولوژی موجود در مدار قفل دیجیتال هتلی به گونه‌ای می‌باشد که در صورت اعمال نیروی غیرمجاز، برای دقایقی از کار افتاده تا در زمان مناسب از حادثه امنیتی پیش آمده جلوگیری به‌ عمل آورید. همچنین ورود و خروج افراد مختلف به اتاق در تلفن همراه شما ثبت و به این ترتیب می‌توانید تمام اتفاقات موجود در ورود و خروج به اتاق هتل را کنترل نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)