دستگیره هوشمند شیائومی یکی از جدیدترین محصولات برند شیائومی است که در نهایت قادر است نیازهای بسیاری از کاربران را برطرف کند. این محصول بر روی پلتفرم Eupen عرضه می شود و البته قیمت دسته آن نیز نسبتا بالاست.

دستگیره هوشمند شیائومی Mi Automatic

دستگیره هوشمند شیائومی Mi اتوماتیک یکی از پرچمداران خانواده اسمارت لایف بوده و عملکرد بالایی دارد. این محصول دارای سایز استاندارد می باشد. به طور کلی این محصول مجهز به دوربین پیشرفته و مجهزی است که امکان عکاسی خودکار را به شما می دهد.
دستگیره هوشمند شیائومی Mi Automatic Door Lock برای بسیاری از درب ها مناسب است و نحوه نصب آن به همین صورت است که مانعی ایجاد نمی کند.

این دستگاه دارای دوربین اختصاصی است و به سنسور عکس ۲.۳ مگاپیکسلی متصل است. این دستگاه دارای لنز واید با میدان دید 172 درجه می باشد. دوربین بکار رفته در  دستگیره هوشمند شیائومی Mi Automatic Door Lockشامل الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی می باشد و به معنی قابلیت عکس برداری و نسبت 16:16 است.

این دستگاه می تواند سن افراد را از کودک تا بزرگسال از طریق هوش مصنوعی تشخیص دهد. اساساً دستگیره هوشمند شیائومی Mi Automatic دارای سنسور تشخیص انسان است و امکان تشخیص افراد مجاز و غیرمجاز را فراهم می کند.

قفل دیجیتال درب هوشمند شیائومی Mi دارای سنسور تشخیص اثر انگشت است که می تواند با دقت 98 درصد کار کند.

این محصول قابلیت بازکردن درب از طریق ماژول های NFC را دارد و رمز عددی برای آن تعبیه شده است. این محصول از نرم افزارهای HomeKit و Mijia پشتیبانی می کند و همچنین شرایطی را برای باز شدن قفل درب از طریق گوشی و بلوتوث فراهم می کند.

معرفی دستگیره هوشمند شیائومی

 

دستگیره هوشمند شیائومی Xiaomi Mijia

دستگیره هوشمند شیائومی میجیا یکی از پیشرفته ترین و منحصر به فرد ترین قفل های سری شیائومی است. این مدل قفل معمولا از طریق حسگر اثر انگشت کار می کند و بسیار ایمن است و از سطح فناوری نیز در آن استفاده شده است.
قفل شیائومی میجیا بسیار ساده و مورد استفاده علاقه مندان دنیای مدرن است. متریال به کار رفته در این قفل ها از شیشه ضد انفجار ساخته شده است و به دلیل تکنولوژی iml اکریلیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه نمایش لمسی این قفل ها در حالت عادی بسته بوده و اعداد روی آن ها درج می شود. بلافاصله پس از لمس قفل، اعداد معمولاً بر روی صفحه نمایش لمسی نمایش داده می شوند.
حسگر اثر انگشت روی دستگیره هوشمند شیائومی Mijia برای تشخیص اثر انگشت طراحی شده است و می تواند یک محصول امنیتی منحصر به فرد باشد و معمولا با مقاومت بالایی اجرا می شود.
قسمت پایینی این قفل اسپیکر و منبع تغذیه اضطراری به صورت USB پنج ولتی را در خود جای داده است که معمولاً با یک کاور دایره ای پوشیده می شود.

دستگیره هوشمند شیائومی

نحوه استفاده از دستگیره هوشمند شیائومی Mijia

1- دسترسی به اثر انگشت

با این روش لازم است ابتدا اثر انگشت را برای قفل تنظیم کنید. در حسگر اثرانگشت این مدل از کلیدهایی برای شناسایی فرد از سیستم بیومتریک با شبکه زنده استفاده می شود و اثر انگشت شبیه سازی شده هرگز اعمال نمی شود که این خود بخش مهمی از امنیت این قفل است. الگوریتم ردیابی شرکت سوئدی برای این قفل پیاده سازی شده و بسیار امن است. معمولا این قفل تا 50 اثر انگشت را در خود جای می دهد.

2- لاگین و رمز عبور

به طور کلی دستگیره هوشمند شیائومی میجیا از مدل های امروزی پیروی می کند و البته برای وارد کردن رمز از صفحه نمایش لمسی استفاده می شود. این نوع قفل دارای الگوریتم های مبهم رمز عبور است، یعنی یک سیستم رمزگذاری امنیتی برای آنها پیاده سازی شده است که از لو رفتن رمز عبور جلوگیری می کند. رمز عبور قفل 6-10 رقمی است. برای قفل هایی که برای مدت معینی اجرا می شوند، الزامی برای اجرای رمز یک بار مصرف ذکر شده است.

3- با استفاده از بلوتوث به قفل دسترسی پیدا کنید

بهترین و ساده ترین راه برای دسترسی به قفل شیائومی Mijia استفاده از ارتباط بلوتوث است. به طور کلی فناوری استفاده شده در دستگیره هوشمند شیائومی مدل Mijia امکان برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه یا ساعت هوشمند شیائومی را فراهم می کند و شرایط را برای دسترسی از راه دور نیز فراهم می کند. توجه داشته باشید که این قفل دارای تراشه های امنیتی شیائومی Mijia بوده و اتصال بلوتوث آن نیز رمزگذاری شده است.

4- دسترسی از طریق NFC

در حال حاضر دستگیره هومشند شیائومی میجیا از فناوری NFC نیز پشتیبانی می کند و به طور کلی حساب کاربری این دستگاه دارای رویکرد احراز هویت است. طبق اطلاعات رسمی شیائومی، عنوان شده است که این دستگاه می تواند تا 25 ایستگاه NFC را پشتیبانی کند.

5- دسترسی از طریق کلید

دستگیره هوشمند مدل شیائومی میجیا در مواقع اضطراری نیز با کلید مکانیکی کار می کند و فناوری به کار رفته در آن به قدری قدرتمند است که به اجرای صحیح سطح امنیتی قفل کمک می کند.

دستگیره هوشمند شیائومی Mi Automatic

ویژگی های ظاهری دستگیره هومشند شیائومی Mijia

دستگیره دیجیتال شیائومی میجیا شرایطی برای اتصال به دستیار هوشمند دارد. این دستگاه باز و بسته شدن درب ورودی را برای افراد مختلف ارسال می کند. از طرفی می توانید مصرف بهینه انرژی و عمر باتری بیشتر را نیز مشاهده کنید. این دستگاه می تواند دمای محیط را از منفی 25 تا مثبت 50 تحمل کند.

امتیازدهی