قیمت قفل الکترونیکی کارتی بر اساس یک سری آیتم های مشخص تعیین می شود. این عوامل شامل تعداد قابلیت هایی است که در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه متریال و نوع دستگیره استفاده شده در یک قفل هوشمند روی قیمت آن مؤثرند. همچنین قیمت مدل های قفل دیجیتال از یک برند نسبت به برند دیگر متفاوت است.

نوع واردات این کالای امنیتی بسته به اینکه قانونی و یا قاچاق باشد قیمت را تحت تأثیر قرار می دهد. در کنار این ها خدمات پس از فروشی که به یک قفل الکترونیکی کارتی متأثر از همین نوع واردات محصول است. در این مقاله قصد داریم قیمت قفل الکترونیکی در انواع برندها را ارائه دهیم پس با ما همراه باشید تا از قیمت این قفل ها مطلع شوید.

قیمت قفل الکترونیکی سامسونگ

قیمت انواع مدل های قفل الکترونیکی سامسونگ بر اساس تعداد دسترسی ها و قابلیت هایی که می دهد متفاوتند. قفل DR719 دارای دستگیره تمام اتوماتیک است که راحت ترین نوع دستگیره می باشد. این دستگیره دیجیتالی دسترسی های فول آپشن دارد و دارای مغزی هوشمند است. مغزی هوشمند با بستن درب به طور اتوماتیک بعد از چند ثانیه درب را قفل می کند. قیمت حدودی این قفل هوشمند با قابلیت نمایش تصادفی اعداد و اتصال به ریموت حدوداً 765 دلار می باشد.

قفل DP728 نیز جزء پرطرفدارترین قفل های سامسونگ است که فول آپشن می باشد. این قفل الکترونیکی دارای دستگیره پول و پوش با آپشن حریم خصوصی است. قیمت حدودی دستگیره دیجیتالی DP728 با قابلیت اتصال به ریموت و آیفون 615 دلار است. دستگیره دیجیتالی 6020 قفل کارتی سامسونگ با دسترسی های رمز و کارت است که دستگیره اهرمی دارد. این دستگیره هوشمند تقریباً 480 دلار می باشد.

قفل-الکترونیکی

 

قیمت قفل هوشمند یال

قفل های دیجیتال یال تحت لیسانس شرکت ASSA ABLOY سوئد بزرگترین تأمین کننده قفل در جهان هستند. این برند چندین سال متمادی جزء برترین برندهای قفل هوشمند در جهان بوده است. قفل 3168 یال دارای ویژگی منحصربفرد ضد آب بودن است که قابلیت گزارشگیری نیز دارد. گزارشگیری علاوه بر ارائه آمار ترددها امکان اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی های عادی را به کاربر ادمین می دهد. قیمت حدودی این قفل کارتی بسیار مقاوم و با کیفیت 600 دلار می باشد.

قفل 4109 پلاس یال علاوه بر گزارشگیری و اتصال به خانه هوشمند آپشن های قفل کودک و قفل اتوماتیک را نیز داراست. قیمت تقریبی قفل 4109 یال با امکانات بی نظیرش 690 دلار است. قفل VULCAN FR از مجموعه قفل های برند یال بسیار لوکس، زیبا و محکم و مقاوم می باشد. این قفل الکترونیکی دارای آپشن های گزارشگیری و اتصال به خانه هوشمند و باز کردن درب از راه دور است.  قیمت حدودی این قفل هوشمند بسیار زیبا 1346 دلار است.

قفل-کارتی

 

قیمت قفل الکترونیکی روک

قیمت قفل الکترونیکی روک علی رغم ارائه قابلیت های بسیار فراوان بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. این قفل ها در دو سری P و H به بازار عرضه شده اند. قفل های سری P دارای دستگیره تمام اتوماتیک هستند و مدل های آن ها عبارتند از P210، P221، P231، P241 و P251. این قفل ها دارای آپشن های گزارشگیری، چشمی دیجیتال آنلاین، باز کردن درب از راه دور و اتصال به ریموت و آیفون تصویری است. قیمت های قفل های الکترونیکی سری P از حدود 218 دلار تا 740 دلار می باشد.

قفل های سری H این برند دارای دستگیره اهرمی و آپشن قفل کودک هستند این قفل ها ارزان ترین قفل های هوشمند نیز هستند. قفل های سری H دارای مدل های H100 ،H220 و H230 می باشند. قفل های دیجیتال روک ریموت را به صورت وسایل جانبی قفل در اختیار کاربر قرار می دهد. این قابلیت در اکثر قفل ها به شکل آپشنال است و هزینه حدودی 200 دلار را شامل می شود.

 

قیمت قفل الکترونیکی درب ضد سرقت

قفل های الکترونیکی روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی، شیشه سکوریت و UPVC قابل نصب می باشد. درب های ضد سرقت مولتی با مغزی های عمودی شکل هستند که برای پشتیبانی قفل از آن ها گزینه H30 سامسونگ را پیشنهاد می کنیم. قیمت حدودی این قفل فول آپشن با دستگیره اهرمی 500 دلار می باشد.

قفل درب های شیشه سکوریت عبارتند از قفل G510 سامسونگ با دسترسی رمز و کارت که حدوداً 384 دلار می باشد. قفل دیجیتال 668 روک مخصوص شیشه سکوریت با دسترسی فول آپشن می باشد. در نهایت قفل LH600 از برند اورنت مخصوص شیشه سکوریت با دسترسی های رمز و اثر انگشت حدوداً 423 دلار می باشد. قفل های روک ضد سرقت هستند چرا که بر روی مغزی های ضد دیلم با زبانه هوک سوار می شوند. 

قفل-سامسونگ

 

قیمت قفل الکترونیکی کمد

در اماکن عمومی مانند استخرها و باشگاه ها که کمدهایی تحت عنوان لاکر وجود دارند با قفل الکترونیکی کمد مواجه می شوید. این نوع قفل ها که معمولاً در برابر رطوبت مقاوم هستند با کارت های RFID کار می کنند. تگ های RFID با فرکانس 13.56 مگاهرتز در اقسام مختلفی از جمله مچ بند، KEY TAG  و پا بند وجود دارند. این قفل ها در صورت مفقود شدن یکی از دسترسی ها می توان آن را غیرفعال نمود. همچنین دارای دسترسی ادمین برای صاحب این اماکن عمومی است که می تواند در صورت اضطراری هر یک از کمدها را باز کند. قیمت قفل الکترونیکی کمد بر اساس برند و متریال مورد استفاده در آن متفاوت می باشد.

نکات خرید قفل الکترونیکی

برای خرید قفل الکترونیکی می بایست نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید از جمله این ها می توان توجه به تعداد و تنوع دسترسی ها اشاره کرد. دسترسی های قفل الکترونیکی معمولاً فول آپشن، کارتی و اثر انگشتی می باشند. بعلاوه توجه به قابلیت هایی که از یک قفل انتظار دارید بسیار مهم است. در کنار این ها نوع خدمات پس از فروش، پشتیبانی فنی و دفترچه راهنمای فارسی در استفاده درست از قفل تأثیر گذارند.

قیمت یک دستگیره هوشمند نقش بسزایی در خرید آن دارد البته به شرطی که امنیت را زیر سؤال نبرد. در زمان خرید یک قفل الکترونیکی حتماً از فروشنده باتری اورجینال تهیه کنید. استفاده از باتری های فیک روی خرابی برد تأثیر مستقیم دارد. در زمان خرید یک قفل به تعداد کلیدها و کارت های نوشته شده در فاکتور توجه کنید و طبق آن از نصاب تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌ الکترونیکی پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی