قفل دیجیتال HBS C100

قفل دیجیتال HBS C100

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای سه عدد کلید مکانیکی

  • دارای یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش

رنگ بندی:  طلایی، مسی و زیتونی

 

تماس بگیرید
روش های دسترسی به قفل درب
  • قفل دیجیتال HBS C100
  • قفل دیجیتال HBS C100
  • قفل دیجیتال HBS C100

قفل دیجیتال HBS C100

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت

  • قابلیت شناسایی 100 عدد رمز

  • قابلیت شناسایی 100 عدد اثر انگشت

  • دارای سه عدد کلید مکانیکی

  • دارای یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش

رنگ بندی:  طلایی، مسی و زیتونی

 

تماس بگیرید
ابعاد بیرونی 77(W) X 672(H) mm
ابعاد درونی 67(W) X 625(H) mm
ابعاد مغزی  
رنگ بندی  طلایی، مسی و زیتونی
قفل اتوماتیک × چشمی دیجیتال آنلاین ×
سیستم اعلام حریق زنگ روی نمایشگر ×
قفل دوبل × هشدار ضد سرقت
حریم خصوصی (شب بند) منبع تغذیه اضطراری
اپلیکیشن موبایل × رمز ادمین
اتصال به خانه هوشمند (آپشنال) × آلارم اتمام باتری
اتصال به wifi × سیستم ضد شوک
ورودی دوبل قفل کودک ×
منبع تغذیه 8 باتری قلمی اتصال به درب مولتی
مناسب برای درب های چوبی، ضد سرقت و فلزی با ضخامت بیشتر از 4cm و بائوی بالای 12cm
نوع مغزی : 3 زبانه
 
نحوه کار با hbs c100
دانلود
فیلم قفل hbs c100
دانلود
کاتالوگ محصول
دانلود

 

قفل دیجیتال کلاسیک HBS C100

برند HBS زیر مجموعه کارخانجات معظم KINLONG می‌باشد. این کارخانه‌ی بزرگ تولید کننده انواع قفل دیجیتال کلاسیک و یراق معمولی و یراق آلات شیشه سکوریت به صورت حرفه‌ای می‌باشد. مجتمع پالادیوم تهران تمامی اسپایدرها و بسیاری از یراق آلات خود را از این شرکت تامین کرده است، این مطلب گواه بر قدرت تجاری و کیفیت بالای محصولات این کمپانی می‌باشد. این شرکت در زمینه‌های دیگر همچون خانه هوشمند، شیرآلات، چشمی دیجیتال و حتی وسایل ایمنی آتش‌نشانی نیز فعالیت دارد.

با این که هنوز افرادی وجود دارد که به طرح‌های سنتی و قدیمی علاقه خاصی دارند، اما از طرف دیگر هم بدشان هم نمی‌آید که امنیت و آرامش داشته باشند، آن‌ها را بر سر راه یک دوگانگی و دوراهی قرار داده است. ولی برند HBS با تولید قفل دیجیتال کلاسیک HBS C100 این مشکل برای چنین افراد برطرف کرده است. زیرا این قفل دیجیتالی نه‌تنها ظاهر آن مانند قفل‌های سنتی موجود در بازار است، بلکه تمام ویژگی‌های امنیتی یک قفل هوشمند را داراست. به این ترتیب شما می‌توانید تمام ویژگی‌های یک قفل را با بدنه سنتی و زیبا و یک قفل هوشمند با امنیت بسیار بالا به‌صورت یکجا با هم داشته باشید.

قفل دیجیتال کلاسیک HBS C100

ویژگی های ظاهری قفل دیجیتال c100

قفل دیجیتال حدود 20 سال است که وارد بازار شده و اکثر آن‌ها ظاهری مدرن دارند، اما چند سالی است که قفل‌های هوشمند با ظاهری کلاسیک نیز جایگاهی در بازار پیدا کرده‌اند. قفل الکترونیکی کلاسیک اکثرا با ظاهری سلطنتی و سایزی بزرگ مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. وزن این قفل‌ها سنگین و متریال استفاده شده در آن‌ها اکثرا برنج یا موارد مشابه می‌باشد که قیمت این محصولات را هم بالا برده است. اکثر قفل‌های دیجیتال مدرن ساخته شده از آلیاژ و پلاستیک هستند و قطعا قیمت تمام شده آن‌ها کمتر می‌باشد.

  • رمز، کارت و اثرانگشت؛ ‌توان شناسایی 100 رمز عبور مختلف، دارای 2 عدد کارت می‌‌باشد که تا 100 عدد کارت را می‌توان به آن شناسایی نمود در این قفل دیجیتال می‌توان به‌راحتی با شناسایی اثرانگشت خود، درب را باز کرده و وارد شد. این نوع قفل الکترونیکی قابلیت شناسایی 100 اثر انگشت را دارد.
  • مجهز به حریم خصوصی یا شب‌بند؛ از داخل دکمه‌ای دارند که توسط آن از ورود تمامی افراد به داخل جلوگیری می‌شود حتی اگر رمز و کارت داشته باشند.
  • دارای سیستم اعلام حریق؛ سیستمی است که در صورت بروز آتش‌سوزی آلارم دستگاه را به صدا در می‌آورد.
  • تغذیه اضطراری؛ در صورتی که به آلارم قفل‌ دیجیتال HBS جهت تعویض باتری توجـه نکردید و باتری دستگاه تمام شود می‌توانید یک باتری کتابی 9V را به منبع تغذیه اتصال دهید تا بـرق دستگاه تأمین شود و از رمز یا اثرانگشت خود جهت باز شدن قـفل استفاده کنید و بعد از وارد شدن باتری قفل را تعویض کنید.
  • مجهز به کلید مکانیکی؛ زمانی به کار می‌رود که شما رمز خود را فراموش کرده‌اید و کارت خود را نیز گم کرده‌اید و یا زمانی که باتری دستگاه تمام شده است می‌توانید از این کلید کامپیوتری بهره ببرید.

قفل دیجیتال c100

قیمت قفل دیجیتال HBS C100

قفل هوشمند کلاسیک بسته به سایز و امکانات و متریال و کیفیت ساخت و رنگ قیمت‌های بسیار متنوعی دارد. اما بطور کلی می‌توان از قیمت حدودی 400 دلار تا حتی 900 دلار آن را در نظر گرفت. هرچه سایز و وزن قفل الکترونیکی کلاسیک بالاتر باشد معمولا قیمت بالاتری دارد. لازم به ذکر است قفل HBS C100 و سایر قفل‌های دیجیتال کلاسیک موجود در بازار ایران ساخت کشور چین می‌باشند و ظاهر و امکانات آنها در قیمت‌ها تفاوت ایجاد می‌کنند. نکته اساسی این است که جهت خرید این محصولات حتما به اعتبار، گارانتی و پاسخگو بودن شرکت عرضه کننده به صورت 24 ساعته دقت فرمایید، چرا که هر لحظه امکان نیاز به شرکت وجود دارد.

امکانات قفل کلاسیک HBS C100

قفل کلاسیک اچ بی اس مدل C100 در سه رنگ عرضه شده که عبارتند از: طلایی سلطنتی، زیتونی و مسی. این قفل مجهز به کیبورد مکانیکی بسیار زیبا است که حس کلاسیک بودن را کاملا منتقل می‌کند. با کارت و یا اثر انگشت نیز می‌توانید قفل را باز کنید و با توجه به صدای بسیار کم این دستگاه می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان و یا خانواده عبور و مرور نمایید. این قفل کلاسیک دارای مغزی سه زبانه ضد برش است و همچنین قابل اتصال به درب‌های مولتی می‌باشد. با استفاده از این قفل می‌توانید علاوه بر قفل دیجیتال از مزایای زبانه‌های بالا و پایین درب‌های ضد سرقت نیز استفاده کنید.

کانال یوتوب قفل کارن

محصولات مشابه

5/5 - (2 امتیاز)