در دنیایی زندگی می‌کنیم که مدارس مکان‌هایی هستند که معلمان از آن‌ها جهت آموزش ذهن دانش آموزان استفاده می‌کنند و دانش آموزان نیز جهت یادگیری در این مکان‌ها باید از تمرکز لازم برخوردار باشند. به همین دلیل مدارس باید از امنیت لازم در برابر تهدیدات و نگرانی‌های خارجی برخوردار باشند. روش‌های مختلفی جهت افزایش امنیت مدارس وجود دارد اما بهترین گزینه قفل درب هوشمند می‌باشد.

قفل هوشمند چگونه به افزایش امنیت مدارس کمک می‌کند؟

قفل درب هوشمند بنابه دلایل زیر باعث افزایش امنیت مدارس شده و خیال خانواده‌ها را کاملا از بابت امنیت فرزندان دلبندشان راحت می‌نماید.

– امکان اتصال قفل درب هوشمند به سایر سیستم‌های امنیتی

با اتصال قفل هوشمند به سایر سیستم‌های امنیتی مانند دوربین‌های امنیتی، حسگرهای امنیتی، زنگ هشدار و … می‌توانید امنیت کلاس‌ها و سایر اتاق‌های مدرسه را دو چندان نمایید. به‌عنوان مثال با دسترسی غیر مجاز به قفل درب هوشمند، بلافاصله دوربین‌های امنیتی شروع به فیلم برداری از محل مورد نظر نموده و همچنین زنگ هشدار به صدا در آمده و پیام هشدار نیز به تلفن همراه مدیر مدرسه و یا مکان‌های امنیتی مانند اداره پلیس و یا اتاق نگهبانی ارسال می‌گردد.

کنترل درب ورودی با استفاده از سیستم های امنیتی

همچنین در صورت تشخیص دود توسط حسگرهای ضد حریق و تشخیص دود، بلافاصله جهت تخلیه به موقع دانش آموزان و پرسنل مدرسه، درب‌ها خودکار باز می‌شوند.

– کنترل از راه دور قفل درب هوشمند

تصور کنید خطری جدی مدرسه و دانش آموزان را تهدید می‌کند. در این مواقع شما فرصت کافی برای قفل نمودن درب کلاس‌ها جهت حفاظت از دانش آموزان را نخواهید داشت. و یا بر اثر آتش سوزی امکان باز نمودن تمام درب‌ها و خارج نمودن سریع دانش آموزان وجود ندارد. قفل درب هوشمند این مشکل را برای همیشه از بین برده است.

استفاده از قفل دیجیتال هوشمند جهت افزایش امنیت مدارس

شما تنها با استفاده از یک دکمه روی تلفن همراه می‌توانید ورود و خروج را کنترل و قفل درب هوشمند را حتی از راه دور نیز باز و بسته نمایید. به این ترتیب با مشاهده اولین نشانه‌های تهدید امنیتی و در عرض چند ثانیه قادرید درب‌ها را قفل نمایید تا کسی نتواند به کلاس‌های درس، دفاتر و یا سایر اتاق‌هایی که کارکنان و یا دانش آموزان به آن‌ها پناه برده‌اند، دسترسی پیدا کنید.

– حذف کلیدهای مکانیکی جهت دسترسی به درب

در مکان‌هایی مانند مدارس بزرگ استفاده از تعداد زیادی کلید مکانیکی جهت دسترسی به اتاق‌های مختلف یک امر بسیار دشوار می‌باشد که ساخت، مدیریت و حمل و نقل آن‌ها مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد. همچنین به‌دلیل سهولت دسترسی و کپی نمودن آسان آن‌ها باعث کاهش امنیت مدارس می‌شود.

قفل درب هوشمند با امکان دسترسی امن به درب توسط رمز، کارت، اثر انگشت و حتی تلفن همراه، بهترین گزینه جهت کنترل درب ورودی اتاق‌ها و افزایش امنیت مدارس می‌باشد. همواره پیشنهاد می‌گردد از قفل کارتی و یا اثر انگشتی برای دسترسی به درب ورودی مدارس استفاده شود.

به‌ویژه در قفل کارتی که تنها توسط کارت شناسایی معلمان و دانش آموزان می‌توان به بخش‌های مختلف مدرسه مانند سالن‌های ورزشی، کمدهای شخصی، کلاس‌ها، اماکن تفریحی مدرسه و … دسترسی یافت. همچنین در صورت گم شدن یکی از کارت‌ها به راحتی می‌توان آن را از سیستم حذف و کارت جدید را معرفی نمود.

استفاده از قفل دیجیتال هوشمند جهت افزایش امنیت مدارس

این در حالی است که گم شدن کلیدهای مکانیکی باعث کاهش شدید امنیت و صرف هزینه‌های بسیار می‌گردد.

– ثبت ورود و خروج افراد مختلف توسط قفل درب هوشمند

در یک قفل درب هوشمند هیچ کلید مکانیکی وجود ندارد، تنها توسط اهراز هویت افراد می‌توان به قفل دسترسی یافت. همچنین هر شخصی دارای مجوز دسترسی منحصر به فرد می‌باشد. بنابراین با توجه به این ویژگی‌ها، قفل هوشمند با ثبت ورود و خروج افراد این امکان را فراهم می‌کند تا در مواقع ضروری و در تاریخ و زمان مشخص، ورود و خروج به کلاس‌ها و اتاق‌ها را کنترل و شخص مورد نظر را که از رمز، کارت و یا اثر انگشت خود استفاده نموده است پیدا کنید. این امر با امکان شناسایی مجرم، بهترین ویژگی برای افزایش امنیت مدارس می‌باشد.

استفاده از قفل دیجیتال هوشمند جهت افزایش امنیت مدارس

– ویژگی‌های امنیتی قفل درب هوشمند

علاوه بر امکان اتصال قفل درب هوشمند به سایر سیستم‌های امنیتی که باعث افزایش امنیت مدارس می‌شود، خود قفل نیز دارای ویژگی‌های امنیتی بی‌نظیری می‌باشد که خیال شما را کاملا از بابت امنیت فرزندتان راحت می‌نماید. ویژگی‌هایی مانند قفل کودک، قفل اتوماتیک، آلارم هشدار حوادث امنیتی مانند آلارم هشدار حریق، حریم خصوصی و … که ضمن افرایش امنیت مدارس، از حریم خصوصی دانش آموزان و معلمان حفاظت می‌نماید و باعث می‌شود تا با نهایت تمرکز به یادگیری و آموزش در مدارس بپردازند.

پیج اینستاگرام کارن را دنبال نمایید و از اخبار دنیای قفل دیجیتال مطلع شوید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی