قفل‌ دیجیتال بدون کلید با فناوری بلوتوث Quicklock نیازی به استفاده از کلید یا رمز ندارد و کاربر به راحتی می‌تواند از طریق نرم‌افزار مخصوص گوشی هوشمند، این نوع قفل را باز کند. فناوری به‌کار رفته در این نوع قفل به گونه‌ای است که بیشترین فاکتورهای ایمنی در آن لحاظ شده است. این قفل تنها با کد اختصاصی مربوط به آن که از طریق تلفن‌ همراه کاربر ارسال می‌شود، باز می‌شود.

قفل‌ دیجیتال بدون کلید با فناوری بلوتوث

تولیدکنندگان این شرکت برای کسانی که تلفن‌ هوشمند ندارند نیز مکانیسم بی‌سیم ارائه کرده‌اند، در این سیستم تنها به کمک ریموت بلوتوث می‌توان قفل دیجیتال را در شعاع عملکرد امواج بلوتوث باز کرد. همچنین با استفاده از کارت‌های NFC می‌توان به آن دسترسی یافت. قفل‌ دیجیتال بدون کلید Quicklock با یک‌بار شارژ باتری می‌تواند تا دو سال مورد استفاده قرار بگیرد، همچنین جهت افزایش ایمنی نمایشگر میزان شارژ باتری بر روی قفل تعبیه شده است.

مزایای قفل بلوتوثی

اصلی‌ترین مزیت استفاده از قفل دیجیتال بلوتوثی دسترسی بدون کلید به درب ورودی و از بین رفتن دردسرهای حمل دسته کلیدهای حجیم می‌باشد. همچنین با استفاده از تلفن همراه می‌توان ورود و خروج افراد مختلف را ثبت و کنترل نمود. به اشتراک گذاری کلیدهای مجازی با افراد پشت درب نیز از دیگر مزایای این نوع قفل‌ها می‌باشد. از برندهایی که مجهز به ارتباط بلوتوثی می‌باشد می‌توان به یال، گیت من، سامسونگ، August و Schlage اشاره نمود.

موارد استفاده از قفل Quicklock

قفل‌ دیجیتال بدون کلید Quicklock

این نوع قفل دیجیتال بدون کلید با خصوصیات منحصر به فردی مانند دوام بسیار زیاد، مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و مناسب برای هر سنی، گزینه‌ای بسیار مناسب برای مکان‌های مختلف به حساب می‌آید. به‌عنوان مثال می‌توان از آن برای دسترسی آسان به درب فلزی ساختمان، درب ورودی انبار، جعبه ابزار، قفل دوچرخه، کمد سالن ورزشی یا استخر استفاده نمود.

مشخصات قفل‌ دیجیتال بدون کلید Quicklock

قفل‌ دیجیتال بدون کلید با فناوری بلوتوث

این نوع قفل برخلاف طراحی کوچک و ظریف خود دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشد که آن‌را به گزینه‌ای مناسب برای خانه‌ها و مصارف صنعتی تبدیل نموده است.

  • دسترسی به قفل توسط کارت و ارتباط بلوتوثی با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS
  • کیفیت تولید بسیار بالا با آلیاژهای بسیار مقاوم
  • مصرف بهینه انرژی قفل‌ دیجیتال بدون کلید Quicklock و عمر بسیار زیاد باتری
  • ضد آب و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
  • طراحی جذاب با رنگ‌های بسیار متنوع

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی