قطعاً هدف از تولید قفل بدون دستگیره افزایش امنیت و آرامش بیشتر در جامعه بوده است. البته قفل الکترونیکی بدون دستگیره علاوه بر تأمین امنیت، آرامش و حفاظت، زیبایی به خانه و محل کار شما می‌بخشد. قفل دیجیتال بدون دستگیره از طریق یکی از راه‌های شناسایی رمز، کارت، اثر انگشت امکان کنترل را فراهم می‌کند. البته این قفل‌های دیجیتال در برندهای مختلفی با ویژگی‌ها و کاربری‌های متفاوت قابل تفکیک هستند. در ادامه به‌صورت خلاصه قفل شب بند دیجیتال را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شب بند دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال بدون دستگیره (شب بند دیجیتال) معمولا برای افزایش امنیت درب ضد سرقت و درب‌های چوبی که تمایلی به عوض کردن دستگیره مکانیکی آن ندارید، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این نوع قفل‌ها به دلیل میزان سرمایه گذاری اولیه پایین بسیار مقرون به‌صرفه می‌باشند و برای صرفه جویی در هزینه از آن‌ها استفاده می‌‌گردد. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید شرکت کارن برای تمام خواسته‌های شما محصولات متنوع با کارایی متفاوت وارد نموده تا علاوه بر افزایش امنیت منازل شما، رضایت شما را نیز جلب نماید.

مزایای استفاده از قفل بدون دستگیره

همان‌طور که اشاره شد، یکی از انواع قفل دیجیتال، قفل‌های بدون دستگیره هستند، از این قفل‌ها برای بالا بردن امنیت خانه و محل کار استفاده می‌شود که در ادامه به مهم‌ترین مزایای این قفل اشاره خواهد شد:

  • استفاده هم‌زمان قفل دیجیتال بدون دستگیره در کنار قفل‌های مکانیکی برای بدست آوردن امنیت بیشتر: این امر در درب‌های ضد سرقت چینی بسیار اهمیت دارد چون با نصب قفل‌های دیجیتال دستگیره‌دار، زبانه‌های قفل مرکزی درب از کار می‌افتند.
  • نصب آسان بر روی انواع مختلف درب ورودی به دلیل نوع طراحی و ساخت آن
  • حذف مرحله سوراخ‌کاری درب ورودی: تنها کافی است قفل قدیمی را خارج و این نوع قفل‌ها را در همان سوراخ قدیمی نصب نمود.
  • دسترسی بدون کلید به درب ورودی ساختمان

 

قفل دیجیتال بدون دستگیره

مدل‌های پرفروش قفل دیجیتال بدون دستگیره

از آنجایی که قفل الکترونیکی بدون دستگیره (شب بند دیجیتال) از برخی مزایا و ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار هستند و نقش مفید در برقراری امنیت و آرامش جامعه ایفا می‌کنند، باعث تولید و توزیع مدل‌های مختلفی در سطح جهان شده است. اما این تنوع رقابتی باعث شده که جامعه از یک سری مدل‌های بیشتری استقبال کنند، این مدل‌ها به شرح ذیل می‌باشند:

قفل بدون دستگیره SAMSUNG SHP-DS700

قفل دیجیتال سامسونگ DS700 یکی از کامل‌ترین محصولات سامسونگ به شمار می‌رود. این مدل‌های بدون دستگیره در کره جنوبی تولید می‌گردد. دارای قابلیت‌های متعددی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهد شد:

  • دسترسی توسط رمز و کارت ( مزایای قفل کارتی و قفل رمزی را مطالعه بفرمایید.)
  • مجهز به سنسور خوش آمدگویی (IR)
  • مجهز به آلارم هشدار تعویض باتری
  • کوچک، ساده، کارآمد، همراه با ظاهری بسیار متفاوت
  • دارای کدهای تصادفی
  • دارای ورودی دوبل، سیستم ضد شوک و سیستم ضد هک

قفل هوشمند سامسونگ مدل SHP-DS700

شب بند دیجیتال GATEMAN A20

یکی دیگر از قفل‌های بدون دستگیره که فروش بالایی دارد، قفل هوشمند بدون دستگیره گیت من A20 می‌باشد. این مدل‌های الکترونیکی دارای قابلیت‌های متعددی است که در ادامه به چند مورد جزئی از آن‌ها اشاره خواهیم نمود:

  • دسترسی توسط رمز و کارت
  • استفاده از رمز مادر (رمز admin)
  • استفاده از رمز یک‌بار مصرف
  • کنترل از راه دور شب بند دیجیتال A20 توسط نرم‌ افزار هوشمند

دستگیره کارتی درب گیت من مدل A20

قفل بدون دستگیره H-GANG GURRDIAN-TR821

قفل دیجیتال اچ گنگ TR821 تولید شرکت H-GANG یکی از بزرگ‌ترین تأمین کنندگان قطعات این صنعت در کشور کره جنوبی است. در حال حاضر یکی از پر فروش‌ترین محصولات شرکت H-Gang به شمار می‌رود. این محصول ابتدا با عنوان PRISMA 701 در دو مدل هوک و معمولی تولید شد و با گذشت زمان و در سال 2017 به Guardian TR821 تغییر نام داد. هم‌ اکنون این مدل قفل با کمی به‌روزرسانی با عنوان SYNC TR812 در بازار موجود می‌باشد:

  • دسترسی به قفل توسط رمز و اثر انگشت
  • مجهز به نمایشگر ضد خش
  • دارای سیستم اعلام حریق و ضد شوک

Fingerprint Lock H-GANG GURRDIAN TR821

شب بند دیجیتال GATEMAN WF-20

برند گیت من مدل‌های مختلف قفل دیجیتال بدون دستگیره تولید و روانه بازار می‌کند. علاوه بر قفل شب بند دیجیتال GATEMAN A20، یکی دیگر از قفل‌های این برند که از فروش بالایی برخوردار بوده است، مدل شب بند دیجیتال GATEMAN WF-20 می‌باشد. در ادامه به مهم‌ترین آپشن‌های این قفل الکترونیکی بدون دستگیره اشاره خواهیم کرد:

  • دسترسی توسط رمز و اثر انگشت (مزایای قفل اثر انگشتی را مطالعه د بفرمایید)
  • دارای بدنه ضد آب
  • دارای سیستم قفل خودکار
  • دارای بدنه ضد حریق و ضد خش

قفل بدون دستگیره گیت من WF-20 رمزی و اثر انگشتی

جمع‌بندی

همان‌طور که اشاره شد، این نوع قفل‌های دیجیتال بدون دستگیره، ویژگی و مزایای متفاوت و منحصر به‌فردی دارند. همین محاسن باعث شده امروز به یکی از پر فروش‌ترین قفل دیجیتال در کشور ما تبدیل شود. البته محاسن اشاره شده تنها جزئی از امتیازهای خاص این قفل‌ها به شمار می‌رود. در این راستا شرکت کارن با کادری مجرب در زمینه انواع قفل الکترونیکی بدون دستگیره، آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان گرامی است.

جهت اطلاع از اخبار روز دنیای قفل دیجیتال اینستاگرام کارن را دنبال نمایید.

سوالات متداول قفل دیجیتال بدون دستگیره

  1. قفل دیجیتال بدون دستگیره چیست؟
    قفل دیجیتال بدون دستگیره به قفل هایی می گویند که از طریق شناسایی کارت، اثر انگشت و رمز عملیال قفل کردن و باز کردن قفل را انجام می دهند. این قفل ها در برند های مختلف در بازار موجود بوده و ظهور آنها گامی بزرگ در صنعت قفل سازی کشور به شمار می آید.
  2. قفل های دیجیتال بدون دستگیره چند مدل دارند؟
    قفل های دیجیتال بدون دستگیره 4 نوع هستند. از انواع این قفل ها می توان به قفل بدون دستگیره SAMSUNG SHP-DS700، شب بند دیجیتال GATEMAN A20، قفل بدون دستگیره H-GANG GURRDIAN-TR821، شب بند دیجیتال GATEMAN WF-20 اشاره کرد.
  3. مزیت های استفاده از قفل دیجیتال بدون دستگیره چیست؟
    باید گفت که می توان از قفل دیجیتال بدون دستگیره در کنار قفل مکانیکی برای بدست آوردن امنیت بیشتر به طور همزمان استفاده کرد. این قفل ها بر روی انواع مختلف در به سادگی نصب می شوند. این دو مورد از مهم ترین ویژگی های قفل دیجیتال بدون دستگیره هستند.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی