قفل دیجیتال ارزان و با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟ قیمت قفل‌های دیجیتال دقیقا به کشور سازنده و کیفیت ساخت آن مربوط است. همان‌طور که می‌دانیم کره جنوبی اولین تولید کننده قفل دیجیتال در دنیا است و مهم‌ترین برندهای کره‌ای عبارتند از: گیت من (Gateman)، سامسونگ (Samsung)، اورنت (Evernet). در کشورهایی هم‌چون ایتالیا و اسپانیا (به صورت کلی اروپا) نیز قفل‌های دیجیتال تولید می‌شوند که معروف ترین برند آن‌ها یال (Yale) است. قیمت قفل‌های دیجیتال گیت من حدودا بین 200 تا 500 دلار آمریکا می‌باشد. قیمت قفل‌ دیجیتال سامسونگ بین 350 تا 900 دلار آمریکا می‌باشد. قیمت قفل‌های دیجیتال یال نیز از 550 تا 900 دلار آمریکا می‌باشد.

قفل دیجیتال درب یال

در برند یال ارزان‌ترین مدل‌ها، مدل‌های 3109 و Zen-r می‌باشند . قیمت حدودی این مدل ها 400 دلار آمریکا است. کیفیت  این مدل‌ها کاملا بالا است و فقط برخی آپشن‌های آن‌ها کمتر است. این قفل‌های دیجیتال دارای رمز و کارت هستند و از اثر انگشت بی‌بهره هستند و برای ساختمان‌هایی هستند که برند قوی و کیفیت عالی و در عین حال هزینه کمتر مد نظر آن‌ها است.

yale-low-price

 

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل‌های دیجیتال سامسونگ معمولا قیمت‌های بالایی دارند. اما مدل‌های بدون دستگیره آن‌ها مانند مدل DS-700 کمترین قیمت را دارد. این مدل بدون دستگیره و مجهز به رمز و کارت است و همچنین قابلیت اضافه شدن ریموت را نیز دارد. قیمت حدودی این مدل 240 دلار آمریکا می‌باشد.

 

قفل دیجیتال گیت من

قفل‌های دیجیتال گیت من عموما کیفیت‌هایی بسیار بالا دارند چراکه زیر مجموعه شرکت معظم ASSA ABLOY  سوئد هستند و در کره جنوبی تولید می‌شوند. گیت من محبوب ترین برند در کره جنوبی است و تنوع بسیار بالایی دارد. ارزان ترین مدل بدون دستگیره آن مدل F20 است که حدودا 300 دلار آمریکا ارزش دارد و همچنین در مدل‌های با دستگیره ارزان ترین مدل، مدل E100 است که قیمت حدودی آن 350 دلار آمریکا می‌باشد.

gateman

قفل های کره ای ارزان

قفل‌ دیجیتال ارزان مدل‌های کره‌ای برندهای میلر و های وان هستند که توصیه نمی‌شوند. چراکه قیمت‌های آن‌ها به نسبت کیفیت آن اصلا به صرفه نیست. بهتر است مقدار بیشتری هزینه کنید و برند سامسونگ و یا گیت من را خریداری نمایید. در این میان اگر هزینه برایتان بسیار مهم است و می‌خواهید مبلغی کمتر از 350 دلار هزینه کنید پیشنهاد ما قفل‌هایی است که ساخت چین هستند، کیفیت قابل قبولی دارند، دارای گارانتی معتبر هستند و علاوه بر صرفه اقتصادی، امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این قسمت به معرفی این قفل‌ها می‌پردازیم.

قفل‌های چینی

برندهای چینی موجود در بازار عبارتند از: ROOK, KAADAS, ZMART, ALOCK, PHILIPS

قفل ROOK

قیمت این برند به نسبت کارایی، ظاهر و ضمانت و کیفیت آن بسیار مناسب است. H5052 با قیمت حدودی 200 دلار ارزان ترین مدل این برند است و دارای دستگیره و رمز و کارت و اثر انگشت می‌باشد و ارزان ترین مدل تمام اتوماتیک پول و پوش آن مدل P230 است که قیمت حدودی آن 260 دلار آمریکا است. زیبایی و امکانات بسیار بالای این مدل‌ها و همچنین قفل‌های بدنه بسیار محکم و ایمن و چند زبانه این قفل‌ها باعث محبوبیت بسیار بالای این مدل‌ها شده است.

قفل KAADAS

تولید چین و ارزان ترین مدل آن حدود 250 دلار آمریکا در ایران ارائه می‌شود اما قیمت آن در چین حدود 60 دلار آمریکا است. دارای رمز و کارت و اثر انگشت می‌باشند. عیب این مدل مانند اکثر مدل‌های چینی ضعف در  امنیت آن با توجه به نداشتن قفل کودک است. ظاهر زیبای این برند باعث شده طرفدارانی داشته باشد. ضمنا قفل دیجیتال PHILIPS نیز در همین کارخانه و با همین کیفیت تولید می‌شوند ولی فقط برند PHILIPS بر روی آن چاپ می‌گردد.

philips-low-price

قفل ZMART

مدل‌های زیادی ندارد، ساخت چین است، متاسفانه پشتیبانی و کیفیت کافی را نداشته و قیمت نسبتا بالاتری نسبت به دیگر برندهای چینی دارد.

قفل دیجیتال

قفل Alock

علی رغم مدل‌های متنوع این برند، قیمت‌های بالا باعث شده خیلی طرفدار نداشته باشد.

 

بهترین قفل‌های دیجیتال

مدل‌های پیشنهادی ما به ترتیب 3109 یال (رمز و کارت) و H5052 روک (رمز و کارت و اثر انگشت). در مدل‌های پول و پوش مدل P230 روک (رمز و کارت و اثر انگشت تمام اتوماتیک) هستند. همه این مدل‌ها بهترین کیفیت ساخت و ضمانت و پشتیبانی همسان و تضمین قیمت را دارند.

نکته قابل توجه جهت خرید این‌که از هر مکانی که خرید می‌کنید خواه اینترنتی و خواه حضوری، حتما از اعتبار فروشنده اطمینان حاصل کرده و همچنین از خدمات 24 ساعته و پاسخ گویی به مشتریان مطمئن شوید. شرکت کارن افتخار دارد به اعتباری که به مشتریان خود مدیون است و همچنین خدمات 24 ساعته برای تمامی مشتریان خود ارائه می‌دهد.

جهت مشاهده مزایای مدل‌های قفل دیجیتال ارزان به صفحه محصولات مراجعه فرمایید. برای خرید قفل دیجیتال ارزان با ما در تماس باشید.

جهت اطلاع از اخبار روز دنیای قفل دیجیتال پیج اینستاگرام کارن را دنبال نمایید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی