همانطور که می دانید امروزه یکی از بهترین و پرفروش ترین قفل ها بدون شک قفل الکترونیکی و یا هوشمند می باشد. از این مدل قفل ها به راحتی می توانید برای تمامی درب ها و مکان ها از جمله منازل، محل کار، فروشگاه ها و… استفاده کنید. در این مطلب از سایت کارن با قفل الکترونیکی کد دار درب به طور کامل آشنا خواهید شد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با کاربرد قفل های الکترونیکی کد دار بیشتر آشنا شوید.

انتخاب قفل الکترونیکی کد دار مناسب درب

در یک مفهوم ساده می توان گفت هدف اصلی قفل دیجیتال و یا الکترونیکی ایمن نگه داشتن اموال در محیط داخل می باشد. اگر قصد دارید برای حفظ امنیت بیشتر از قفل های کد دار درب استفاده کنید بهتر است با خصوصیات قفل الکترونیکی کد دار درب به طور کامل آشنا باشید.

از این مدل قفل های هوشمند به راحتی می توانید برای درب های ورودی مجتمع های تجاری و مسکونی استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت قفل های کد دار امروزه جایگزین قفل های مکانیکی و قدیمی شده اند از این رو دیگر نیازی نیست نگرانی از بابت فراموش کردن و گم شدن کلید های خود داشته باشید.

سیستم های دسترسی در قفل های الکترونیکی متنوع و پیشرفته می باشد که می توان به اثر انگشت، رمزدار، تشخیص چهره و… اشاره کرد. با استفاده از قفل های هوشمند امنیت و راحتی ایده آلی را ایجاد خواهید کرد. این مدل از قفل ها با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که به همراه دارند در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. تا ادامه این مطلب با ما باشید تا به طور کامل با خصوصیات این مدل قفل ها بیشتر آشنا شوید.

قفل هوشمند کد دار

قفل الکترونیکی کد دار مناسب درب ورودی

آشنایی با عملکرد قفل هوشمند کد دار 

قفل الکترونیکی کد دار درب امروزه جایگزین قفل های مکانیکی شده اند. در این مدل از قفل ها دیگر نیازی به استفاده از کلید نیست بلکه به راحتی می توانید از رمز عبور و یا کد های مشخص برای باز و بسته کردن درب استفاده کنید.

در صفحه این مدل از قفل ها می توانید با استفاده از دکمه های روی صفحه کلید درب ورودی را باز نمایید. البته بسته به نیاز خود می توانید از روش های دسترسی دیگر نیز استفاده کنید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید در صورت وارد کردن رمز اشتباه به صورت چندین بار باید حدود 10 دقیقه صبر کنید بعد مجددا برای وارد کردن رمز می توانید اقدام کنید.

از دیگر سیستم های دسترسی می توان به اثر انگشت، رمز عبور، شناسایی چهره و دست و… اشاره کرد. با استفاده از قفل های الکترونیکی بدون شک امنیت مناسبی برای منزل و یا محل کار شما ایجاد می شود.

تامین منبع تغذیه قفل الکترونیکی کد دار

همانطور که می دانید بیشتر منبع تامین انرژی و تغذیه قفل های هوشمند از طریق باتری تامین می گردد. البته در برخی موارد از برق برای تامین منبع قفل های الکترونیکی استفاده می شود. تامین منبع تغذیه قفل الکترونیکی کد دار درب از طریق برقی صورت می گیرد.

در واقع می توان گفت تامین منبع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مدل از قفل ها از باتری های مخصوص و برق به عنوان منبع تغذیه استفاده می شود. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید حتما باید قبل از اتمام شارژ باتری اقدام به تعویض باتری قفل هوشمند نمایید. در صورت قطع شدن جریان برق قفل های الکترونیکی کد دار غیر فعال خواهند شد و امکان باز و یا بسته شدن درب امکان پذیر نخواهد بود.

منبع تغذیه قفل کد دار

منبع تغذیه قفل های الکترونیکی کد دار

ویژگی های قفل کد دار درب

با خصوصیات و نحوه عملکرد قفل الکترونیکی کد دار درب به طور کامل آشنا شدید. این مدل از قفل ها به نسبت قفل های قدیمی ویژگی های منحصر به فردی را به همراه دارند. برای حفظ ایمنی بیشتر ما به شما عزیزان توصیه می کنیم از قفل های هوشمند کد دار استفاده کنید. در ادامه با ویژگی های قفل کد دار درب آشنا خواهید شد:

  • دسترسی آسان بدون هیچ گونه مشکل
  • مقاومت بالا و مناسب
  • حفظ امنیت بیشتر در محیط
  • قابلیت استفاده از سیستم های دسترسی متنوع
  • نصب سریع و آسان
  • طراحی منحصر به فرد
  • کیفیت مناسب و بی نظیر

اهمیت استفاده از قفل هوشمند کد دار درب

همانطور که می دانید ایمن نگه داشتن فضای داخلی یکی از مهم ترین اهداف قفل های هوشمند و یا الکترونیکی می باشد. برای حفظ امنیت بیشتر ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از قفل الکترونیکی کد دار درب استفاده کنید. فراموش نکنید برای انتخاب بهترین قفل بهتر است نوع و مدل درب ورودی را در نظر داشته باشید چرا که باید با توجه به نوع درب از بهترین قفل هوشمند استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید برای درب های آلومینیومی از قفل دیجیتال استفاده کنید باید در هنگام انتخاب قفل الکترونیکی درب آلومینیومی به برخی نکات توجه داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت این مدل از قفل ها بهترین انتخاب برای حفظ و افزایش امنیت محیط های داخلی محسوب می شوند. بدون نیاز به استفاده از کلید به راحتی می توانید با وارد کردن کد مخصوص بر روی صفحه کلید قفل های هوشمند اقدام به باز و یا بسته نمودن درب ورودی نمایید. برای هوشمند کردن منزل و یا محل کار می توانید از قفل های الکترونیکی استفاده کنید.

قفل هوشمند کد دار درب

اهمیت استفاده قفل الکترونیکی کد دار

نکات مهم برای خرید قفل الکترونیکی کد دار 

اگر قصد دارید از قفل الکترونیکی کد دار درب استفاده کنید باید در هنگام خرید این محصول برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. با استفاده از این مدل قفل ها بدون شک امنیت و راحتی مناسبی برای شما عزیزان ایجاد می شود. در ادامه با نکات مهم جهت خرید قفل هوشمند کد دار درب آشنا خواهید شد:

  • در نظر داشتن قیمت قفل الکترونیکی
  • کیفیت و جنس مناسب قفل
  • در نظر داشتن نوع قفل هوشمند
  • کیفیت مناسب زبانه و مغزی قفل
  • ضمانت و خدمات پس از فروش
  • توجه به سیستم دسترسی قفل الکترونیکی کد دار
خرید قفل الکترونیکی کد دار

نکات الزامی جهت خرید قفل الکترونیکی کد دار

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با کاربرد و نحوه عملکرد قفل الکترونیکی کد دار درب به طور کامل آشنا شدید. از این مدل قفل های هوشمند به راحتی می توانید برای درب های ورودی مجتمع های تجاری و مسکونی استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت قفل های کد دار امروزه جایگزین قفل های مکانیکی و قدیمی شده اند از این رو دیگر نیازی نیست نگرانی از بابت فراموش کردن و گم شدن کلید های خود داشته باشید. 

سوالات متداول قفل الکترونیکی کد دار درب

  1. ویژگی های قفل کد دار درب به چه صورت است؟
    دسترسی آسان بدون هیچ گونه مشکل، مقاومت بالا و مناسب، حفظ امنیت بیشتر در محیط، قابلیت استفاده از سیستم های دسترسی متنوع، نصب سریع و آسان و کیفیت مناسب و بی نظیر.
  2. تامین منبع تغذیه قفل الکترونیکی کد دار به چه صورت است؟
    تامین منبع تغذیه قفل الکترونیکی کد دار از طریق برق صورت می گیرد. در واقع می توان گفت تامین منبع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مدل از قفل ها از باتری های مخصوص و برق به عنوان منبع تغذیه استفاده می شود.
  3. برای خرید قفل الکترونیکی کد دار باید به چه نکاتی توجه کرد؟
    در نظر داشتن قیمت قفل الکترونیکی، کیفیت و جنس مناسب قفل، در نظر داشتن نوع قفل هوشمند، کیفیت مناسب زبانه و مغزی قفل، ضمانت و خدمات پس از فروش و توجه به سیستم دسترسی قفل الکترونیکی کد دار.
5/5 - (1 امتیاز)