پیش از معرفی دستگیره امنیتی هوشمند کمی به موضوعاتی که قرار است به آن اشاره کنیم، فکر نمایید. شما از منزل خارج می‌شوید، این در حالی است که ذهن شما روزانه درگیر مسائل بسیاری می‌باشد. لیست خرید خود را تهیه نمایید، فرزند خود را از مهد کودک به خانه بیاورید، کارهای محل کار را مدیریت کنید و … همه این‌ها باعث می‌شود تا مشغله‌های ذهنی ایجاد شده برای شما طاقت فرسا گردند.

در این بین برای رسیدن به تمام کارها چاشنی عجله را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهید. نتیجه چه می‌شود؟ بله کلید خود را بر روی درب گذاشته و یا فراموش کرده‌اید همراه خود بیاورید! فرزندان شما به ‌زودی به خانه می‌آیند و یا وقت بازگشت شما به خانه از یک روز کاری سخت رسیده است. حالا بدون کلید قرار است چه اتفاقی بیافتد؟ یک موقعیت کاملا آزار دهنده که به هیچ عنوان علاقه ندارید در آن قرار داشته باشید.

اجازه دهید به یک راه حل امن و آسان اشاره کنیم. دستگیره هوشمند تمام این افکار آزار دهنده را از ذهن شما دور خواهد نمود. پس برای آشنایی بیشتر با دستگیره امنیتی با ما همراه باشید.

دستگیره امنیتی نوعی قفل تمام اتوماتیک است که نه تنها دسترسی به درب ورودی بدون کلید را برای شما فراهم می‌آورد بلکه می‌توان از راه دور توسط تلفن همراه آن ‌را کنترل نمود. به‌عبارت دیگر این نوع قفل‌ها به‌عنوان محافظ خانه شما در برابر تهدیدات خارجی عمل می‌کند. برای دریافت ایده‌های مناسب جهت استفاده از دستگیره امنیتی هوشمند با ما همراه باشید.

روش‌های دسترسی به دستگیره امنیتی

اغلب مدل‌های دستگیره امنیتی هوشمند با یک یا چند روش، قابل دسترسی می‌باشند. این روش‌ها شامل استفاده از کارت، رمز عبور، بیومتریک (اثر انگشت، تشخیص چهره و یا صدا) و یا ارتباط بلوتوثی و اینترنتی می‌باشد. رمز عبور در اکثر قفل‌ها به‌صورت ثابت می‌باشد. صفحه کلید جهت وارد نمودن کد‌ دسترسی در دو نوع لمسی و دکمه‌ای وجود دارد و در آن از عناصر امنیتی جهت جلوگیری از لو رفتن رمز عبور استفاده می‌گردد.

روش های دسترسی به قفل دیجیتال

روش دسترسی توسط کارت، روشی مناسب برای کنترل ورود و خروج کسب و کارهای بزرگ می‌باشد. دسترسی به دستگیره امنیتی هوشمند توسط ارتباط بلوتوثی و اینترنتی باعث می‌شود تا باز نمودن درب ورودی به آسانی و بدون نیاز به استفاده وسیله خاصی انجام گیرد. قفل اثر انگشتی نیز از امن‌ترین روش‌های دسترسی به دستگیره‌های امنیتی می‌باشد که نیاز به رمز، کارت و یا تلفن همراه را از بین می‌برد.

داشتن خانه هوشمند با دستگیره امنیتی هوشمند

کنترل از راه دور دستگیره امنیتی هوشمند باعث می‌شود تا ورود و خروج ساختمان را از راه دور کنترل نمایید. همچنین اتصال دستگیره‌های امنیتی به اتوماسیون خانگی باعث می‌شود تا بتوان آن‌ها را برای حالت‌های مختلف خانه برنامه‌ریزی نمود. به‌عنوان مثال: در صورتی که درب خانه شما مورد تهاجم قرار گیرد، پیام هشدار به تلفن همراه ارسال شده و می‌توانید از طریق تماس با همسایگان و یا اداره پلیس از وقوع سرقت جلوگیری به‌عمل آورید.

داشتن خانه هوشمند با قفل الکترونیکی

همچنین می‌توان درب را برای دوستان و آشنایان خود که از راه دور آمده‌اند، باز نمایید. با این ویژگی‌ها می‌توان، محل زندگی خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید.

امنیت و راحتی دستگیره امنیتی

داشتن احساس امنیت و راحتی از مسائل مهم زندگی امروزی می‌باشد. ارسال پیام هشدار نفوذ غیر‌مجاز به تلفن همراه، ثبت و کنترل ورود و خروج، آلارم هشدار امنیتی و … از ویژگی‌های دستگیره امنیتی می‌باشد که خیال هر شخصی را از بابت امنیت خانه راحت می‌نماید. به‌ عبارت دیگر دستگیره‌های امنیتی هیچ فرصتی برای دسترسی غیر‌مجاز به سارقان نخواهد داد. عدم استفاده از کلید‌های مکانیکی ضمن ایجاد رفت و آمد راحت و پایان دردسرهای کلید، ریسک از دست دادن کلیدها و تعویض تمام قفل را کاهش می‌دهد.

بنابراین استفاده از دستگیره امنیتی هوشمند برای کنترل درب ورودی و افزایش امنیت و راحتی کاربران به شدت توصیه می‌شود.

بهترین مدل‌های دستگیره امنیتی هوشمند

مثل همیشه برای پیدا کردن بهترین مدل‌های دستگیره امنیتی باید ویژگی‌های ظاهری و فنی آن‌ها را در نظر گرفت. در این مقاله دستگیره‌های امنیتی را بر اساس پارامترهایی مانند: نحوه نصب، عملکرد، امنیت، تجربه کاربر، امکانات و بیش از همه رضایت مشتریان مقایسه کرده و بهترین مدل‌های دستگیره امنیتی هوشمند را معرفی می‌کنیم.

– دستگیره امنیتی Kwikset

باز نمودن دستگیره امنیتی هوشمند Kwikset توسط بلوتوث باعث می‌شود تا تجربه‌ای متفاوت در زمینه رفت و آمد داشته باشید. به‌ویژه زمانی که دستان شما پر باشد. آخرین نسخه قفل Kwikset با اندروید 5 و تقریبا هر دستگاه اپل سازگار می‌باشد. همچنین این نوع دستگیره‌های امنیتی را می‌توان با سیستم‌های هوشمند اتوماسیون خانگی ادغام نمود.

دستگیره امنیتی Kwikset

دستگیره امنیتی Yale

آن‌هایی که تجربه استفاده از دستگیره امنیتی هوشمند Yale را داشته‌اند، از امکانات بی‌نظیر و منحصر به‌فرد آن آگاه و راضی می‌باشند. کنترل از راه دور قفل توسط نرم افزار هوشمند، این نوع قفل را به وسیله‌ای ایده‌آل برای دسترسی بی دردسر به درب ورودی تبدیل نموده است. همچنین می‌توان آن‌ را با انواع سیستم‌های امنیتی و هوشمند ادغام نمود. دستگیره‌های امنیتی Yale به‌عنوان بهترین مدل‌های دستگیره امنیتی به‌خصوص در زمینه استانداردهای امنیتی و هوشمندسازی در جهان شناخته شده می‌باشند.

دستگیره امنیتی Yale

دستگیره امنیتی سامسونگ

هدف ما در این مقاله آشنایی شما با بهترین دستگیره‌های امنیتی موجود در بازار می‌باشد که می‌تواند انتظارات امنیتی شما را فراهم کنند. به همین دلیل دستگیره امنیتی هوشمند سامسونگ را به شما معرفی خواهیم نمود. زیبایی و جذابیت فوق‌العاده در کنار امنیت بسیار بالا از خصوصیات این برند کره‌ای است که هر شخصی را در نگاه اول عاشق خود می‌کند. پس اگر دنبال زیبایی و امنیت در کنار هم هستید، محصولات این غول کره‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستگیره امنیتی سامسونگ

نحوه نصب دستگیره هوشمند امنیتی

برخی از مدل‌های دستگیره دیجیتال، نصب راحت‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و برای نصب نیاز به افراد متخصص نیست. این نوع قفل‌ها را می‌توان روی هر نوع دربی نصب کرد. اگرچه نصب آن‌ها با وجود شابلون و دفترچه راهنما، آسان می‌باشد اما پیشنهاد می‌گردد این کار توسط متخصصان نصب انجام گیرد تا تمام استانداردها رعایت شود.

– مرحله 1: سوراخ کاری درب

اولین قدم برای نصب دستگیره هوشمند امنیتی ایجاد سوراخ توسط مته روی درب می‌باشد. سوراخ‌ها بر اساس شابلون نصب بر روی درب ایجاد می‌شود. پس از این‌کار توسط گردبر، جهت عبور دادن سیم‌ها، درب حفاری می‌گردد.

سوراخ کاری درب
در صورتی که سوراخ قفل مکانیکی برای قرارگیری دستگیره هوشمند امنیتی مناسب باشد نیاز به سوراخ‌کاری درب نیست.

– مرحله 2: اتصال بخش‌های مختلف

پس از قراردادن مغزی در داخل درب، بدنه خارجی را توسط شافت به مغزی متصل می‌کنیم و توسط پلیت نصب، بدنه خارجی را روی درب پیچ می‌کنیم. سپس توسط سیم‌ها، مغزی و بدنه خارجی را به بدنه داخلی متصل و در آخر هر دو بدنه را به هم پیچ می‌نماییم.

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

– مرحله 3: تنظیمات و راه اندازی

برای این‌که از عملکرد صحیح قفل و نصب اطمینان حاصل کنید، بعد از قرار دادن باتری در حالی که درب باز است، پارامترهای ورودی را آزمایش کنید.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی